PDA

Volledige versie bekijken : Pocketbike

Kabouter Hya
10 augustus 2005, 14:45
Hallo

k ben van plan om ne pocketbike te kopen.
is er ier volk da da al heeft?
kunnen jullie me tips geven over hoe en wat, waar ik op moet letten?
kheb al is gegoogled en ik zou beginnen met ne simpele luchtgekoelde 49cc

tnx

Cartek
10 augustus 2005, 14:55
4 maten van ik hebben da allemaal gekocht nieuw voor 300€.
ge moet opletten van de flikken, en da is echt wel klein voor mee te rijden ma is wel chic.

Foose
10 augustus 2005, 15:09
Ze smijten er u mee dood nu overal.
Maar of ze goed zijn, dnno.
Vroeger (of nu nog) had ge er van Polini. Da waren goeie.

dropkicker
10 augustus 2005, 15:19
kheb mij altijd afgevraagd wa het nut is van zo ne pocketbike. Da kan mss wel tof zijn of zo nu en dan is mee te rijden, ma om altijd nr een kartingbana te gaan of op t straaat me de kans om gepakt te worden wa plezier hebde der dan nog van?

skully25
10 augustus 2005, 15:50
een echte pocketbike is imho te klein om er echt nog fun op te hebben, tzijn enkel de iets duurdere die echt goed vooruit gaan
die chinese massaproductiebrommerkes dadde koopt voor 300 euro, verwacht zeker geen kwaliteit voor die prijs, haalt es da motorblokske uiteen en ge weet het direct wat ge voor uw 300 euro gekregen hebt

wilt ge een deftige minibike, polini en niks anders
de kwaliteit vertaald zich makkelijk in de prijs btw

ik begeef mij dan nog liever op een mini sm, echt pure fun, zit niet zo krap als die pocketbikes en ge kunt er dus echt wel snelle bochtjes mee pakken en kneedowns mee doen
http://www.polini.com/photo/l/L.MOTARD_GRANDE.jpg

voor degene die er es eentje willen uit proberen, begeef uw dinsdagavond tussen 19u00 en 24u00 naar jpr karting in sint niklaas, daar zijn er van die monobikesessies voorzien, veeeeeeeel leuker dan karting imho omdat ge voor snel te gaan dus wel degelijk lef moet hebben om plat te gaan
ben gisteren nog geweest en heb er mijn eerst crash meegemaakt omdat ze mij en mij maat tussen een bende hollanders hadden gestoken die dat nog nooit gedaan hadden, een blauwe vlag verstaan die mannen dus niet :doh:

Puijken
10 augustus 2005, 17:34
De echt goekope chinezen (300€ ) zijn idd grote rommel.. die gaan ook niet vooruit en gaan snel kapot... Ze hebben dan ook maar een pk of 2 - 3...

De duurdere chinezen vindt ik dat je toch al wat meer krijgt voor je geld... ze hebben een dikke 6 pk en zijn kwa afwerking stukken beter dan de goedkope chinezen...

Wil je echt het beste van het beste ga dan idd kijken naar professionele pockets... Polini, DM, GRC, Blata, ... deze kosten allemaal ruim 2000€ maar hebben wel een superafwerking...

zombie
10 augustus 2005, 22:58
ff :offtopic:

ik krijg iets van die manne die op tuning meetings u tege 60 voorbijgescheurd komen
:mad:

DBK
10 augustus 2005, 23:02
ff :offtopic:

ik krijg iets van die manne die op tuning meetings u tege 60 voorbijgescheurd komen
:mad:ja, is soms wel irritant, op scootermeetings was da ook, zonder helm en maar doorvlammen in de paddock enz, als je dan stapvoets reed me je scooter kwam men je deraf halen. en die pocketbikers zeiden ze niks op :[

AaronSlater002
11 augustus 2005, 11:11
die bikes in sint niklaas cartin zin ook mor broL.. kunt ge niet eens mee schakelen.. + ze geven ou der half kapot knie lapkes bij..
Als ge ies plets met die monobikes zult get wel voelen zin

skully25
11 augustus 2005, 15:07
die bikes in sint niklaas cartin zin ook mor broL.. kunt ge niet eens mee schakelen.. + ze geven ou der half kapot knie lapkes bij..
Als ge ies plets met die monobikes zult get wel voelen zin

is dit een excuus omdat ge er niet goed mee kunt rijden of... :p

eenmaal die brommerkes warm gedraaid zijn kunt ge er plat genoeg mee gaan en ze gaan imho ook goed genoeg vooruit eenmaal de moteur is opgewarmd, de meeste hebben gewoon schrik van weg te schuiven en durven dan niet eens es een knietje uitsteken in de bochten, tsya ton ist natuurlijk niet geestig, beke schuiven hoort er gewoon bij met die dingskes

en alsde slim zijt gaat ge daar niet gewoon in uw jeansbroekske mee rijden... ik draag altijd mij motopak en laarzen, heb deze dinsdag nog nen plets gemaakt en khad niks
of pakt op z'n minst wa eigen gerief mee zoals knieebeschermers of zeker een paar handschoenen

en schakelen, doet maar eens op zo'n parcours, ge zou niet eens tijd hebben om te schakelen omdat het de ene bocht achter de andere is, dus daar moet ge niet afkomen met vitessebrommerkes