PDA

Volledige versie bekijken : RealDSL

x-zorm
10 augustus 2005, 01:08
ik heb daarnet een link gehad van een vriend die dit (http://www.realdsl.be/broadband.php) tegengekomen was

helemaal vanonder zie je 4 paketten waaruit je kan kiezen , droom ik dit nu of hoe zit dat nu

maar ik zie 3mb downstream , telenet heeft da geen 100mb downstream want wij zitten hier met 4 - 5 pc's constant op internet , tga nie echt deftig meer zijn zeker dan

dit is precies iets te mooi om waart te zijn , is dit wel betrouwbaar

binnenkort verhuizen wij en we dachten van te stoppen met telenet want het hangt ons voeten uit :D

EDIT : srry dat het hier staat , ik wist et niet waar zetten :confused:

Yank
10 augustus 2005, 09:41
http://www.telenet.be/nl/producten/internet/telenet_internet/expressnet/detail_tabel.php#6
Daar staan de snelheden van Telenet.
Maar vergeet nooit dat alle snelheden die vermeld worden, MAXIMUMsnelheden zijn die je in de praktijk bijna nooit haalt, of zeker niet voortdurend.

BTW: prijzen bij RealDSL zijn zonder BTW (wat eigenlijk niet mag), dus reken daar nog eens 21% bij he.

LSD-ProZac
10 augustus 2005, 11:32
hmmmmz, * ongelimiteerd volume volgens fair use policy...

tot puntje bij paaltje komt, en je toc hzal constateren dat er limieten zijn...

Mee
10 augustus 2005, 12:35
... en exclusief btw...

SpLaTbOY
10 augustus 2005, 13:11
best even kijken op www.userbase.be
daar is een apart forum van realdsl
staan veel ervaringen in
Mvg,

x-zorm
10 augustus 2005, 14:00
khoor et al , nie goe dus , zijn er nog providers aan te raden , want telenet :) , ze zetten op u telenet meer DL dan ge in werkelijkheid doet dusjah en nog van die kleine dingskes

S3TH
25 augustus 2005, 11:08
best even kijken op www.userbase.be
daar is een apart forum van realdsl
staan veel ervaringen in
Mvg,

Wat een handige website! Thx! :D

EdMeister
25 augustus 2005, 11:14
Iemand concrete ervaringen met realDSL?

Exit
25 augustus 2005, 20:21
ik heb fair use policy hoor ... officieel 15gig, vorige maand 47 :cool: op 4mbit down en 512kbit up .... (adsl, niet realdsl)

Suratrat
25 augustus 2005, 21:26
Ik zal maandag posten hoe mijn aansluiting en de eerste uren op het netwerk zijn meegevallen. Onthou wel dat je op weinig support moet rekenen, ze rekenen op een publiek dat toch wel gevorderd is, dus zeker niet voor het grote publiek.

GrtzĀ²
Suratrat