PDA

Volledige versie bekijken : Tvtopic

Wolfram
9 augustus 2005, 14:19
Ik las hier onlangs op het forum de topic over het programma Koppen ivm Tsjernobyl. Ik vond het bijzonder jammer dat ik niet op voorhand de uitzenddata wist van dat programma. Vandaar dat ik deze topic aanmaak waarin iedereen post welke programma's hij de moeite vindt bekeken te worden (en die eventueel kunnen leiden tot een serieuze discussie op het forum). De disccusies zelf kunnen dan voortgezet worden op het discussieforum. Ik heb voor de zekerheid het forum afgezocht en nergens is een gelijkaardige topic te vinden, vandaar..

Ik geef een voorbeeld:

Donderdag 11/08 - 20.50 - CANVAS - "Het uur nul voor Japan"
INFO: Op 2 september 1945 wordt de capitulatie van Japan ondertekend op het oorlogsschip USS Missouri in de baai van Tokio. Het was het einde van de oorlog en voor Japan het Uur Nul. Het totaal ontwrichte land zal zich pas jaren later moeizaam herstellen van de gevolgen van de Tweede Wereldoorlog : drie miljoen burgers en soldaten zijn dood of vermist, zes miljoen landgenoten leven in gevangenschap in zijn vroegere koloniën, er zijn negen miljoen daklozen.

P.S. persoonlijk vind ik dat een dergelijke topic op het filmforum ook niet zou misstaan, waar iedereen dan een filmpremiere op het Vlaamse scherm ofzo post. In afwachting van het al dan niet slagen van deze topic ga ik een dergelijke topic nog niet starten.

ComputerVISTA
9 augustus 2005, 14:24
Ik denk dat dit bij actua beter zal passen!

RaGeR
9 augustus 2005, 15:06
Dinsdag 09/08/'05 20.50-21:40 : "Schlittschuhläufer und Kanufahrer (Duck’s Eye View: Where Air and Water Meet)"
INFO: Documentaire over het dierenleven op het wateroppervlak. Door de ogen van een kleine eend krijgen we vanuit een merkwaardig perspectief een uniek zicht op de fascinerende microwereld op en onder het water.

iets in dezen aard us :)