PDA

Volledige versie bekijken : filmke over voetbal gezocht

the boogyman
8 augustus 2005, 22:42
Is er soms een filmke van diene hollander die zo voor de televisie uitleg staat te geven over een ontnomen penalty?de bekende quote is:"pinanti is pinantie".Vind'k zo hilarisch :rofl:

grtz

Tweak37
8 augustus 2005, 23:28
Ik ben in feite nog nooit een nederlander tegengekomen die penaltie als pienaltie uitspreekt, laat staan zo. Belgen daarentegen... :)
Ma ik ken het dus ni, ben benieuwd. :)

the boogyman
9 augustus 2005, 08:41
Ik ben in feite nog nooit een nederlander tegengekomen die penaltie als pienaltie uitspreekt, laat staan zo. Belgen daarentegen... :)
Ma ik ken het dus ni, ben benieuwd. :)

is al enkele tientallen jaren geleden hoor :p was zo ne hollander die na de match daar staat uit te leggen dat et ne penalty was tijdens een bewust fase.Is zelfs rubriek tijdens studio 1 op zondagavond ;)

Moes
9 augustus 2005, 08:51
lol, die hollander heet wim reyers, was toendertijd trainer van kv kortrijk
woont nu op zo'n 5min van mijn deur :)

wallievis
12 augustus 2005, 01:00
woont op 2 min van mijn duur (wel met fiets gerekend dan) en was vroeger mijn gebuur :)

moes, vanwaar in poperinge zijde gij?

fixer187
22 augustus 2005, 00:42
je kan misschien eens vragen om het voor uw camera nog eens te zeggen en dan posten :p

wallievis
22 augustus 2005, 01:39
nog beter idee, je kan mss eens dat fragmentje opnemen als het speelt op tv, elke zondagavond tonen ze het opnieuw

en em zegt iets in de aard van: hoe pinanti, wat pinanti, waar pinanti, pinanti is pinanti

fixer187
22 augustus 2005, 01:43
dat is te simpel, als je het nog eens zelf filmt kan je er nog wat geld uit slagen bij de vrt :)

clubje
26 augustus 2005, 21:20
Ik zoek een ander filmpje: dat fragment van die verzorger in Nederland die tijdens een match het veld oploopt en een bal (die in doel zou rollen) wegkopt :rofl:

Ergste van al: hij loopt zo stiekem weg alsof hij kans zou maken dat niemand het zou gezien hebben, terwijl er 40.000 man stond toe te kijken in het stadion :rofl:

ShadesOfJae
26 augustus 2005, 23:14
en em zegt iets in de aard van: hoe pinanti, wat pinanti, waar pinanti, pinanti is pinanti

:rofl: idd, waar halen ze het toch die hollanders

:rofl: :rofl:

oxS
27 augustus 2005, 01:52
Ik zoek een ander filmpje: dat fragment van die verzorger in Nederland die tijdens een match het veld oploopt en een bal (die in doel zou rollen) wegkopt :rofl:

Ergste van al: hij loopt zo stiekem weg alsof hij kans zou maken dat niemand het zou gezien hebben, terwijl er 40.000 man stond toe te kijken in het stadion :rofl:

das idd hilarisch ..

de ploeg die zou scoren was trouwens NEC en de tegenstander een ploeg uit een lagere divisie ..

Ygrok
28 augustus 2005, 20:30

Als je dat vindt, zeker niet vergeten hier te posten, hè. :cool: