PDA

Volledige versie bekijken : wie is je favoriete speler van de éérste klasse!

sum__41
8 augustus 2005, 15:55
ok het is nog wat vroeg, maar echt een favoriete speler kun je al aanhalen door naar het vorige seizoen(en) te kijken.

ikzelf ben niet echt verlekkerd op de belgische competitie, ben meer voor eht spaans / italiaans voetbal, maar als ik toch echt één speler mag uitkiezen,
die er met kop en schouders boven uitsteekt hier in de belgische competitie, dan is het wel de magistrale middenvelderstrateeg sergio conceiçaõ ! :cool:

:bow: sergio :bow:

Glor
8 augustus 2005, 16:22
Kdenk dat Mbo en Serhat van A'lecht dit seizoen serieus gaan verrassen vant seizoen:p Verder vindk Balaban bv zalige speler (jupjup ben voor de spitsen:p)
Mss beter eens op het einde van het seizoen vragen ;)

liberace
8 augustus 2005, 16:26
Gert Verheyen is mijn favo :)

DBK
8 augustus 2005, 16:38
dien Serhat lijkt me wel iets waar we nog plezier aan gaan beleven :)

Shyheim
8 augustus 2005, 16:52
Serhat Akin (nu al) (RSCA)
Nenad Jestrovic (RSCA)
Pär Zetterberg (RSCA)
Vincent Kompany (RSCA)
Walter Baseggio (RSCA)
Christian Wilhelmsson (RSCA)
Joao Carlos Pinto Chavez (Lokeren)
Luciano (GBA)
Karel Geraerts (Standard)

daboykefke
8 augustus 2005, 18:04
Wilhelmsson, zelfde speelstijl als mij, enkel veel beter en sneller :D

fixer187
8 augustus 2005, 19:06
Conceiçaõ
Wilhelmsson
Dragotinovic
Geraerts
Onyewu

hatetn
8 augustus 2005, 19:36
ceh
verheyen
balaban
butina(als em geen vliegen vangt zoals em soms doe)

Darkness
8 augustus 2005, 19:51
Nenad Jestrovic (RSCA)
Pär Zetterberg (RSCA)
Vincent Kompany (RSCA)
Walter Baseggio (RSCA)
Luciano (GBA)

das toch niet in volgorde hoop ik, ge kunt toch baseggio niet tussen kompany en wilhelmsson in zetten :s

spelers die ik graag zie spelen zijn wilhelmsson (frivool en aanvallend, met veel lef en durf) en conceiçao (dat die nog een penalty durft nemen alleen al :unsure: )

Ferux
8 augustus 2005, 19:53
Verheyen en Butina

*FiReStOnE^-*
8 augustus 2005, 19:55
Boussoufa

NemesisBE
8 augustus 2005, 20:08
Balaban, Onyewu

Krosser
8 augustus 2005, 20:12
Wilhelmsson, zelfde speelstijl als mij, enkel veel beter en sneller :D

:lol:
Balaban, Kompany (duh), Boussoufa, Öztürk

Glor
8 augustus 2005, 20:15
ceh
verheyen
balaban
butina(als em geen vliegen vangt zoals em soms doe)

Ceh zit niemeer in eerste klasse ih ;):p

spelers die ik graag zie spelen zijn wilhelmsson (frivool en aanvallend, met veel lef en durf) en conceiçao (dat die nog een penalty durft nemen alleen al)

Conceiçao heeft net beslist er nooit meer één te trappen :p :D

Tweak37
8 augustus 2005, 20:52
conceiçao misschien wel ja, best een aardige speler :)

Hekje#
8 augustus 2005, 21:08
ramond , nijs & mbonabucya van stvv ;)

beware
8 augustus 2005, 21:18
kompany

|) ][ |V| ][
8 augustus 2005, 21:22
Nenad Jestrovic (RSCA)
Pär Zetterberg (RSCA)
Vincent Kompany (RSCA)
Walter Baseggio (RSCA)
Luciano (GBA)
voor wie zou jij suporteren ? :ironic:

en hoe kan jij daar nu baseggio tussen zetten, die past echt wel niet tss die andere spelers die je opnoemde

Schummi88
8 augustus 2005, 21:22
Bosko Balaban

hawkeye_bel
8 augustus 2005, 21:31
Blondel

Cartek
8 augustus 2005, 21:36
van nieuwenhuyze (zulte-waregem)

daboykefke
8 augustus 2005, 21:36
[ |V| ][']voor wie zou jij suporteren ? :ironic:

en hoe kan jij daar nu baseggio tussen zetten, die past echt wel niet tss die andere spelers die je opnoemde

waarom niet? deftige uitleg aub, met argumenten je weet wel :)

Shyheim
8 augustus 2005, 21:47
[ |V| ][']en hoe kan jij daar nu baseggio tussen zetten, die past echt wel niet tss die andere spelers die je opnoemde

Ik volg het voetbal al langer dan twee jaar, en ik kan u met gerust hart verzekeren dat Bas daar zeker en vast bijpast.

kakature
8 augustus 2005, 21:49
Verheyen, Geraerts, Butina

En Blondel natuurlijk

Tweak37
8 augustus 2005, 22:58
[ |V| ][']voor wie zou jij suporteren ? :ironic:

baseggio bashe is precies wel in tegenwoordig... hoe lang volgt gij het voetbal, een jaar? :wtf:

Glor
8 augustus 2005, 23:06
baseggio bashe is precies wel in tegenwoordig... hoe lang volgt gij het voetbal, een jaar? :wtf:

²ded, Twee à 3 jaar geleden was Bassegio zowat de beste Belgische voetballer in eerste klasse, vorig seizoen blonk hij mss niet uit(hij stond bijna nooit op het veld) maar ik herinner me dingen van hem die echt :niceone: ware^^ :applause:

Daarbij, over meningen moet je nu toch niet gaan discussiëren :wtf:

Private_BE
8 augustus 2005, 23:08
Beslija (KRC Genk), (Comp: BELGIE), (Nat: Bosnier)
/, (/), (Comp: NEDERLAND), (Nat:/)
Tomasson (Stuttgart), (Comp: DUITSLAND), (Nat: Denemarker)
Heskey (Bolton d8 ik), (Comp: ENGELAND), (Nat: Engels)
Pirlo (AC Milaan), (Comp: ITALIE), (Nat: Italiaan wrs)
Eto'o (Barcelona), (Comp: SPANJE), (Nat: Nigeriaan d8 ik)

:)

Tweak37
8 augustus 2005, 23:25
Beslija (KRC Genk), (Comp: BELGIE), (Nat: Bosnier)
/, (/), (Comp: NEDERLAND), (Nat:/)
Tomasson (Stuttgart), (Comp: DUITSLAND), (Nat: Denemarker)
Heskey (Bolton d8 ik), (Comp: ENGELAND), (Nat: Engels)
Pirlo (AC Milaan), (Comp: ITALIE), (Nat: Italiaan wrs)
Eto'o (Barcelona), (Comp: SPANJE), (Nat: Nigeriaan d8 ik)

:)

dit is een steek naar de nederlandse competitie toe ofzo? :ironic:

damn ik ga echt stoppen met reageren in voetbalthreads want ik erger me dood....

Reptiel
8 augustus 2005, 23:28
Boussoufa
² that
Timmy
Conceiçao
drago
Geraerts
Luciano
Kompany
Geraerts
Wilhelmsson
butina/proto

Shyheim
8 augustus 2005, 23:33
rofl, interview met Zetterberg daarnet:

"Conceiçao is toch een beetje zoals Jestrovic bij Anderlecht: hij pakt de bal en legt die op de stip, nee?"
- Ja, maar Jestro schiet ze binnen.

:D:D

hatetn
8 augustus 2005, 23:35
Ceh zit niemeer in eerste klasse ih ;):p

lees mss de topic eens goed
er staat vorige seizoenen

Shyheim
8 augustus 2005, 23:43
Dan kunnen we hier Luc Nilis, Juan Lozano en andere ook bij gaan zetten hé... :)

Tweak37
8 augustus 2005, 23:43
lees mss de topic eens goed
er staat vorige seizoenen

nee, das manipulatie van zijn woorden, ge kunt de spelers uit de huidige comeptitie beoordelen adhv de vorige seizoenen... :)

ma kom, ceh is wel een hele goeie, zonde dat die weg is...

Red_Dog
8 augustus 2005, 23:44
Kodat, Riedl, Lehnhoff, Mees,... :unsure:

Kudos
9 augustus 2005, 01:08
ok het is nog wat vroeg, maar echt een favoriete speler kun je al aanhalen door naar het vorige seizoen(en) te kijken.

ikzelf ben niet echt verlekkerd op de belgische competitie, ben meer voor eht spaans / italiaans voetbal, maar als ik toch echt één speler mag uitkiezen,
die er met kop en schouders boven uitsteekt hier in de belgische competitie, dan is het wel de magistrale middenvelderstrateeg sergio conceiçaõ ! :cool:

:bow: sergio :bow:
Ben ik volledig mee akkoord, ik ben ook eerder voor de Spaanse compitie en CL dan, en als je me vraagt naar m'n favoriete speler in de Jupiler :cool: League is dat ook Sergio Conceiçaõ :applause: !
Die nieuwe van Club, Ivan Leko lijkt me ook wel een goede speler en Sven Vermant gaat ook weer de Belgische compititie opfleuren natuurlijk.

Uit artikel (http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GJ9GTVE4):
Waarom hij dan even voordien toch een penalty nam, legt Conceicao als volgt uit: ,,Ik wou die Oostendse ban zo snel mogelijk breken. Toen de scheidsrechter floot zag ik mijn kans schoon. Er zijn normaal drie spelers aangeduid. Leonard was eigenlijk de eerste, maar ik had de indruk dat hij er niet happig op was. Ik nam de penalty dus, maar ik zeg u dat het mijn laatste was.''
...
,,Tot de bal binnenkort weer op de stip ligt toch'', grijnsde Leonard toen hij even later die uitspraak vernam. ,,Ik wou die strafschop wél nemen, maar Conceicao had er geen oren naar. Hij duwde iedereen in zijn buurt weg van de bal. Die man is op het veld geen gemakkelijke, niet voor de tegenstanders, maar ook niet voor zijn maats. Hij wil dat alles verloopt zoals hij het in het hoofd heeft. Dat is geen kritiek, maar een vaststelling. Misschien is het wel zijn grootste eigenschap als voetballer want het verloopt bijna ook altijd zoals hij het wil. En hij wil veel dit seizoen, geloof me.''

hatetn
9 augustus 2005, 01:11
nee, das manipulatie van zijn woorden, ge kunt de spelers uit de huidige comeptitie beoordelen adhv de vorige seizoenen... :)

ma kom, ceh is wel een hele goeie, zonde dat die weg is...

eerder te snel gelezen
dan nog ik weiger em te schrappen

pina
9 augustus 2005, 10:31
het ziet ernaar uit dat bassegio dit seizoen terug op niveau komt

Typhon`
9 augustus 2005, 14:31
Gert Verheyen
waarom toch iedereen boerenkool?
kan diene zoveel? :confused:
enigste da'k weet is dah em zijn vrouw heeft leren kennen in dancing Higstreet is hoogstraten.

Mayh3M
9 augustus 2005, 15:53
Iedereen is blijkbaar Moreira al vergeten? Verwacht ik veel van dit seizoen.
Voor de rest:
Wilhemsson, Onyewu, Zetterberg, Blondel, Vandenbergh

kakature
9 augustus 2005, 15:56
waarom toch iedereen boerenkool?
kan diene zoveel? :confused:
enigste da'k weet is dah em zijn vrouw heeft leren kennen in dancing Higstreet is hoogstraten.
Ik kan precies hetzelfde zeggen:
Waarom toch iedereen dikke Bassegio? :confused:

daboykefke
9 augustus 2005, 16:12
Ik kan precies hetzelfde zeggen:
Waarom toch iedereen dikke Bassegio? :confused:

1) omdat hij niet dik staat
2) omdat hij meer technisch vermogen in zijn linker dikke teen heeft dan Verheyen in zijn 2 voeten samen
3) omdat hij de beste lange bal in zijn voeten heeft van België en omstreken
4) omdat hij op het veld zo geen vuil spelerke is zoals Verheyen

nog?

kakature
9 augustus 2005, 16:16
1) omdat hij niet dik staat
2) omdat hij meer technisch vermogen in zijn linker dikke teen heeft dan Verheyen in zijn 2 voeten samen
3) omdat hij de beste lange bal in zijn voeten heeft van België en omstreken
4) omdat hij op het veld zo geen vuil spelerke is zoals Verheyen

nog?
1) Verheyen geeft nooit op
2) Verheyen blijft lopen
3) Verheyen bevordert de teamspirit
4) Verheyen heeft massa's ervaring
5) Verheyen is mss niet zo technisch, maar heeft wel degelijk andere kwaliteiten

Nog?

Edit
Twas dus mijn bedoeling niet om Bassegio af te breken. Hij is daadwerkelijk een goeie voetballer. Maar als je je al afvraagt of Verheyen een goeie speler is dan stel ik mij daar vragen bij ...

Shyheim
9 augustus 2005, 16:17
Verheyen is een natrapperke...
En Baseggio heeft meer ervaring dan Verheyen (vooral Bas' Europese carrière niet vergeten).

daboykefke
9 augustus 2005, 16:18
1) Verheyen geeft nooit op
2) Verheyen blijft lopen
3) Verheyen bevordert de teamspirit
4) Verheyen heeft massa's ervaring
5) Verheyen is mss niet zo technisch, maar heeft wel degelijk andere kwaliteiten

Nog?

Edit
Twas dus mijn bedoeling niet om Bassegio af te breken. Hij is daadwerkelijk een goeie voetballer. Maar als je je al afvraagt of Verheyen een goeie speler is dan stel ik mij daar vragen bij ...

1) heeft in mijn ogen niets specifiek met het voetbal te maken, hij kon evengoed marathonloper geweest zijn
2) idem als 1
3) wat een teamspirit, mensen aantrappen en zo
4) Baseggio heeft ook massa's ervaring
5) jammer genoeg geen echte voetbalkwaliteiten

zo iemand kies je als idool als je zelf geen kneit kunt shotten

daboykefke
9 augustus 2005, 16:19

als jij Verheyen een goeie speler vindt stel ik mij daar ook vragen bij

kakature
9 augustus 2005, 16:21
als jij Verheyen een goeie speler vindt stel ik mij daar ook vragen bij
Ok, even samenvatten.
Wij MOETEN Bassegio een goeie speler vinden, maar Verheyen een goeie speler vinden is uit den boze :ironic:
Dan maar beweren dat jullie voetbalkenners zijn ..

daboykefke
9 augustus 2005, 16:25
omdat Baseggio een GOEDE voetballer is en Verheyen NIET

moet je daar zo'n voetbalkenner voor zijn? en dat heeft niets met Club of RSCA te maken, Blondel bvb vind ik wel een goede voetballer

kakature
9 augustus 2005, 16:26
omdat Baseggio een GOEDE voetballer is en Verheyen NIET

moet je daar zo'n voetbalkenner voor zijn? en dat heeft niets met Club of RSCA te maken, Blondel bvb vind ik wel een goede voetballer
Dit is gewoon gieren :')

daboykefke
9 augustus 2005, 16:26
Ok, even samenvatten.
Wij MOETEN Bassegio een goeie speler vinden, maar Verheyen een goeie speler vinden is uit den boze :ironic:
Dan maar beweren dat jullie voetbalkenners zijn ..

ik kan het btw ook samenvatten op mijn manier:

Wij MOETEN Verheyen een goeie speler vinden. Want als we dat niet vinden zijn we geen voetbalkenners.. hmz

_Dryad_
9 augustus 2005, 16:31
LOl @ Verheyen ... wat loopt dieje daar nu nog tussen te doen , en em dan nog vermelden als beste sjotter. Het is ook zeker en vast gene van mijn favorieten, heb me ook nooit van het idee kunnen aandoen dat'm technisch gewoon zero is. Maar desondanks moet'k wel toegeven dat'm jaarlijks zijn goals blijft maken, en hij heeft natuurlijk ook de ervaring etc ... blijft sowieso nen belangrijke speler voor Brugge, eigelijk straf iemand met zo'n kwaliteiten ;/

Wargoofy
9 augustus 2005, 16:33
Verheyen is gewoon een goeie speler. Hij werkt voor zijn ploeg, ook als het wat minder gaat. Hij is idd wel 'n beetje een geniepigen ivm fouten, maar hij wordt dan ook wel genoeg foutief aangepakt e... 't zou ni mogen, maar niemand is perfect. Verheyen is ook ni iemand die gaat staan zagen tegen de scheidsrechter.

Bassegio was 'n goeie speler, maar hij krijgt tegenwoordig te weinig kans (en vorig jaar stond hij te zwaar). Hopelijk krijgt hij weer veel speelkansen.

maar de beste speler...
Balaban is te egoistisch,

Wilhelmsson is voor mij wel de beste speler van't moment in de Belgische Competitie (Concecaio z'n potje kookt veel te snel over)

kakature
9 augustus 2005, 16:35
(...) dat heeft niets met Club of RSCA te maken
Natuurlijk niet ...

Ik kan gewoon niet geloven dat je Verheyen een slechte voetballer vindt. 't Is nie omdat em een domme smoel heeft dat het geen goeien is he.
Hoeveel keer heeftie Club al rechtgehouden? Als Verheyen een match niet meespeelt heeft Club het veel moeilijker dan als hij wel meespeelt.

Jullie van Anderlecht zien mss liever technisch voetbal, wel vele vinden dat niet.
En dat Verheyen nooit opgeeft tijdens een voetbalwedstrijd heeft volgens jou niets met voetbal te zien? :rofl:

*edit*
Kga stoppen met zagen, ik ga je niet overtuigen en jij mij ook niet. Elk z'n smaak & mening ...

daboykefke
9 augustus 2005, 17:05
En dat Verheyen nooit opgeeft tijdens een voetbalwedstrijd heeft volgens jou niets met voetbal te zien? :rofl:

leer lezen kakature, dan maak je jezelf achteraf niet belachelijk :) ik heb nergens gezegd dat het niets met voetbal te zien heeft, wel dat het niet specifiek met voetbal te zien heeft.. opgeven/niet opgeven heeft puur met karakter te maken en niet zuiver met voetbal.. een wielrenner blijft ook altijd gaan, een lange afstands loper ook, .. :) terwijl overstapjes, man voorbij gaan, goeie center geven, .. wel met voetbal te maken heeft.. snap je het nu een beetje?

hellboy187
9 augustus 2005, 17:08
ik vind ook sergio conceicao de beste speler van de eerste klasse ! wat een speler, die is gewoonweg TE goed voor hier rond te lopen.... naar een engelse of spaanse of italiaanse topper hoort ie...

mja omdat ie 1 seizoentje minder was dumpen ze hem bij inter milaan, en hop opeens bergaf... maar echt , wat hij hier hele dagen laat zien is fenomenaal.

wat een goal afgelopen zaterdag !!! en dat op een vrije trap,

en die goal tegen brugge vorig seizoen... fenomenaal :love:

hellboy187
9 augustus 2005, 17:09
en idd verheyen is een vuil stuk stront, azo natrappen dat ie doet !!!!

Glor
9 augustus 2005, 17:09
Daboykefke, zwijg toch met je zo enorm domme commentaren over Verheyen, Verheyen is natuurlijk geen goede voetballer, zelfs de slechtsten zijn kapitein van Brugge, spelen alle wks mee waarvoor hij zich had aangeboden, staat quasie altijd in de ploeg van de Belgische landskampioen daarvoor moet je niet goed zijn :ironic: :ironic: Ga toch weg man, je leest hier echt de domste commentaren mogelijk, als je Verheyen een uberslechte voetballer vind die even goed marathons kon gaan lopen moet je niet op voetbalthreads posten, Bassegio en Verheyen zijn totaal andere types, en beide van even grote waarde voor hun team, Bassegio voor zijn splijtende passes en dergelijke, Verheyen voor zijn fysiek en doorzettingsvermogen. Verdienen beide een aanvoerdersband bij de twee beste ploegen van België...

Btw, kben fan van RSCA dus kom niet af met fanboygedoe :sop:

daboykefke
9 augustus 2005, 17:37
Daboykefke, zwijg toch met je zo enorm domme commentaren over Verheyen, Verheyen is natuurlijk geen goede voetballer, zelfs de slechtsten zijn kapitein van Brugge, spelen alle wks mee waarvoor hij zich had aangeboden, staat quasie altijd in de ploeg van de Belgische landskampioen daarvoor moet je niet goed zijn :ironic: :ironic: Ga toch weg man, je leest hier echt de domste commentaren mogelijk, als je Verheyen een uberslechte voetballer vind die even goed marathons kon gaan lopen moet je niet op voetbalthreads posten, Bassegio en Verheyen zijn totaal andere types, en beide van even grote waarde voor hun team, Bassegio voor zijn splijtende passes en dergelijke, Verheyen voor zijn fysiek en doorzettingsvermogen. Verdienen beide een aanvoerdersband bij de twee beste ploegen van België...

Btw, kben fan van RSCA dus kom niet af met fanboygedoe :sop:

blijkbaar heeft RSCA ook kalveren als supporter :) proficiat daar mee :D leuk dat je bij Verheyen 2 eigenschappen opnoemt die niks specifiek met voetbal te maken hebben, geeft me enkel gelijk :) zoals Verheyen lopen er veel rond, heel veel.. en Baseggio verdient de aanvoerdersband momenteel niet.. Verheyen een goeie voetballer.. je leest hier echt de meest hilarische commentaren :D laat me raden, je vindt Vanderhaeghe ook een schitterende speler? :D

kakature
9 augustus 2005, 17:49
en idd verheyen is een vuil stuk stront, azo natrappen dat ie doet !!!!
Conceicao doet natuurlijk alles volgens het boekske ..

Glor
9 augustus 2005, 18:02
blijkbaar heeft RSCA ook kalveren als supporter :) proficiat daar mee :D leuk dat je bij Verheyen 2 eigenschappen opnoemt die niks specifiek met voetbal te maken hebben, geeft me enkel gelijk :) zoals Verheyen lopen er veel rond, heel veel.. en Baseggio verdient de aanvoerdersband momenteel niet.. Verheyen een goeie voetballer.. je leest hier echt de meest hilarische commentaren :D laat me raden, je vindt Vanderhaeghe ook een schitterende speler? :D

Kzou Anderlecht nog wel eens willen zien spelen zonder een type als Vanderhaeghe, wrm denk je dat die ondanks zijn leeftijd word opgeroepen voor de Rode Duivels? Omdat hij er niks van kan? Hij geeft geen schitterend voetbal, hij geeft broodnodig voetbal, die kerel doet kilometers aan balrecuperatie, hij en Zetterberg/Bassegio zijn de motor van Anderlecht, doorzettingsvermogen en fysiek hebben niks specifiek met voetbal te maken? Man kijk toch wat verder dan je neus lang is, zonder doorzettingsvermogen of fysiek ga je heus niet gaan voetballen. Zonder die twee kan je zelfs nog niet mee op préminiemenniveau, jouw aartsdomme commentaar geeft me alleen maar gelijk. het is niet omdat er veel zoals hem rondlopen dat ze niet nodig zijn, daarbij Verheyen is beter dan de gemiddelde speler van zijn type. Ga met de blokken spelen, jij mag je geen supporter noemen, jij mag je kinderachtige fanboy noemen...

Blad3z
9 augustus 2005, 18:21
Wilhelmsson, Kompany en Messoudi.

Shyheim
9 augustus 2005, 19:21
http://users.telenet.be/midgard/anale.jpg

straight and hard :D

kakature
9 augustus 2005, 19:28
Ware aard? (http://robbe.herejezus.be/foto/WalterBaseggio_nf_e.jpg)
BTW al die foto's komen toch maar dom & kinderachtig over ze :D

Tweak37
9 augustus 2005, 19:37
leer lezen kakature, dan maak je jezelf achteraf niet belachelijk :) ik heb nergens gezegd dat het niets met voetbal te zien heeft, wel dat het niet specifiek met voetbal te zien heeft.. opgeven/niet opgeven heeft puur met karakter te maken en niet zuiver met voetbal.. een wielrenner blijft ook altijd gaan, een lange afstands loper ook, .. :) terwijl overstapjes, man voorbij gaan, goeie center geven, .. wel specifiek iets met voetbal te maken heeft.. snap je het nu een beetje?

Ge moet u wel aan uw eige regeltjes houden hoor :naughty:

En wa gij zegt doet totaal niet terzake, alle kwaliteiten die een voetballer kan hebben die ook toepasbaar zijn op andere sporten tellen niet? Riiiiiight...
Techniek is niet alles, da lere ze zelfs al bij de duiveltjes...

Shyheim
9 augustus 2005, 20:17

:offtopic: Als ik BBQ zou kunnen fretten, zou ik het ook doen ze... :unsure:

SanYo
9 augustus 2005, 21:23
Christian Wilhelmsson !

daboykefke
9 augustus 2005, 22:40
Ge moet u wel aan uw eige regeltjes houden hoor :naughty:

En wa gij zegt doet totaal niet terzake, alle kwaliteiten die een voetballer kan hebben die ook toepasbaar zijn op andere sporten tellen niet? Riiiiiight...
Techniek is niet alles, da lere ze zelfs al bij de duiveltjes...

wat een opleiding heb jij gehad? bij de duiveltjes was bij ons alles op techniek, fysiek kan je later zoveel bijkweken als je wil.. en die fysische kwaliteiten tellen bij mij niet omdat zelf een rund mss snel kan lopen.. een goede voetballer hangt in de eerste plaats af van zijn technische bagage, spelinzicht, .. lopen kan iedereen

daboykefke
9 augustus 2005, 22:43
Kzou Anderlecht nog wel eens willen zien spelen zonder een type als Vanderhaeghe, wrm denk je dat die ondanks zijn leeftijd word opgeroepen voor de Rode Duivels? Omdat hij er niks van kan? Hij geeft geen schitterend voetbal, hij geeft broodnodig voetbal, die kerel doet kilometers aan balrecuperatie, hij en Zetterberg/Bassegio zijn de motor van Anderlecht, doorzettingsvermogen en fysiek hebben niks specifiek met voetbal te maken? Man kijk toch wat verder dan je neus lang is, zonder doorzettingsvermogen of fysiek ga je heus niet gaan voetballen. Zonder die twee kan je zelfs nog niet mee op préminiemenniveau, jouw aartsdomme commentaar geeft me alleen maar gelijk. het is niet omdat er veel zoals hem rondlopen dat ze niet nodig zijn, daarbij Verheyen is beter dan de gemiddelde speler van zijn type. Ga met de blokken spelen, jij mag je geen supporter noemen, jij mag je kinderachtige fanboy noemen...

omdat ik Verheyen geen goede voetballer vind, en niets van fysische werkpaarden moet hebben ben ik een fanboy? jij bent echt wel idioter dan ik dacht.. ik heb iets tegen Verheyen hé, niet tegen Club.. Blondel en consoorten vind ik schitterende voetballers (heb ik al gezegd)

Red_Dog
9 augustus 2005, 23:44

Ja, vooral die foto van Verheyen die per ongeluk Marcos Pereira zijn knie overstampt.
Hilarisch.

kakature
9 augustus 2005, 23:46
Niet hilarisch, kinderachtig en dom ..

Lege Doos
10 augustus 2005, 02:01
wat een opleiding heb jij gehad? bij de duiveltjes was bij ons alles op techniek, fysiek kan je later zoveel bijkweken als je wil.. en die fysische kwaliteiten tellen bij mij niet omdat zelf een rund mss snel kan lopen.. een goede voetballer hangt in de eerste plaats af van zijn technische bagage, spelinzicht, .. lopen kan iedereen

een ploeg kan niet goed voetballen zonder goede fysiek(dat werd ons geleerd)...uw duiveltjesploeg zal ook op nie veel getrokken hebben
techniek is trouwens zo overrated, veel belangrijker zijn de fysische aspecten zoals de duels(kopduels enzo), kracht, uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen en dit zijn dingen waar verheyen zich ten volle geeft en bassegio niet, en je moet nu ook niet overdrijven over het feit dat verheyen geen techniek heeft, iedere speler in eerste klasse zal wel over de nodige technische bagage beschikken, kan ook niet anders als je voetbal al zo lang speelt
kijk maar naar beveren, technisch zeer sterk maar fysisch trekken ze op geen kloten en ge ziet hoeveelste ze stonden vorig seizoen

favoriete spelers : vanderhaege, willhelmsson

daboykefke
10 augustus 2005, 02:31
hoe kunnen nu Vanderhaeghe EN Wilhelmsson uw favoriete spelers zijn? das Wilhelmsson gewoon oneer aandoen om hem naast een (lichtjes overdreven) krabber te zetten..

en euhm wij wonnen vroeger bijna elk tornooi waar we aan deelnamen met de duiveltjes.. elken duiveltjes trainer die die mannekes traint op fysiek en niet of amper op techniek moeten ze gewoon tegen de muur zetten en afknallen.. wat wil je dat België zo achterophinkt op voetbalgebied.. ne mens moet hier wat lezen ze

en Beveren geen fysiek? die mannen vormen gewoon geen ploeg, die hebben fysiek genoeg ze

fixer187
10 augustus 2005, 05:08
jullie kunnen toch een pakske zagen ze...

favoriete, goede en beste speler is een wereld van verschil, stop met zeveren!!!

pina
10 augustus 2005, 11:16
verheyen vond ik een zalige speler bij de rode duivels op die rechterflank :niceone:
het is vast en zeker een belangrijke pion bij brugge

Glor
10 augustus 2005, 11:47
omdat ik Verheyen geen goede voetballer vind, en niets van fysische werkpaarden moet hebben ben ik een fanboy? jij bent echt wel idioter dan ik dacht.. ik heb iets tegen Verheyen hé, niet tegen Club.. Blondel en consoorten vind ik schitterende voetballers (heb ik al gezegd)

Ik ga echt stoppen met op jouw posts te replyen, haalt alleen maar het topic naar beneden en jou kun je toch niet overtuigen van je ongelijk, je kent geen zak van voetbal man, al wat je doet is woorden verdraaien, ook je eigen woorden.

Re@V0r
10 augustus 2005, 12:16
favo spelers:

wilhelmson... zalige flankspeler
serhat (hoewel ik nog niet veel gezien heb van hem maar toch)
onyewu... vind k echt een sterke verdediger
joao carlos van lokeren... vind k ook wel nog een goeie
balaban als em in vorm is... ni zoals vorig seizoen voor het grootste deel
sergio conceiçao... echte klasbak met nog voldoende gedrevenheid om ervoor te gaan in de JL

fixer187
10 augustus 2005, 12:20
Waarom moet men steeds iemand overtuigen van jouw eigen standpunt???

Persoonlijk heb ik iets tegen Bassegio wat die voor rotprestaties al heeft geleverd bij de Duivels is gewoon niet normaal en toch bleef Antheunis hem oproepen :wtf: en dan nog zone voze kop...
Verheyen kan ik ook niet goed uitstaan, maar heb respect wat hij voor de Rode Duivels heeft betekend.
Beide spelers prestaties op club niveau laat me koud voor overduidelijke redenen :D

Lege Doos
10 augustus 2005, 13:02
hoe kunnen nu Vanderhaeghe EN Wilhelmsson uw favoriete spelers zijn? das Wilhelmsson gewoon oneer aandoen om hem naast een (lichtjes overdreven) krabber te zetten..

en euhm wij wonnen vroeger bijna elk tornooi waar we aan deelnamen met de duiveltjes.. elken duiveltjes trainer die die mannekes traint op fysiek en niet of amper op techniek moeten ze gewoon tegen de muur zetten en afknallen.. wat wil je dat België zo achterophinkt op voetbalgebied.. ne mens moet hier wat lezen ze

en Beveren geen fysiek? die mannen vormen gewoon geen ploeg, die hebben fysiek genoeg ze

zeg ik ergens waar we enkel fysiek hebben getraind?
ik ben er zeker van dat je die toernooien hebt gewonnen door jullie fantastische techniek, ik zou graag es willen weten wat gij verstaat onder techniek

Blad3z
10 augustus 2005, 13:17
iemand die bij de duivels traint op fysiek moet zowiezo afgeschoten worden, daar hebben ze dat nog niet nodig.
bal controleren, pas geven, vrijlopen, op positie blijven, manneke dribbelen, naar doel trappen en combinaties uitvoeren. als ze dit allemaal kunnen eens ze naar de preminiemen gaan, mag je al blij zijn.

Kudos
10 augustus 2005, 13:26
Waarom moet men steeds iemand overtuigen van jouw eigen standpunt???

Persoonlijk heb ik iets tegen Bassegio wat die voor rotprestaties al heeft geleverd bij de Duivels is gewoon niet normaal en toch bleef Antheunis hem oproepen :wtf: en dan nog zone voze kop...
Verheyen kan ik ook niet goed uitstaan, maar heb respect wat hij voor de Rode Duivels heeft betekend.
Beide spelers prestaties op club niveau laat me koud voor overduidelijke redenen :D
En Antheunis komt ook altijd met dezelfde uitleg, ik heb geen spelers blablablabla, ik weet nog een paar wedstrijden terug toen had hij Huysegems en Pieroni, die bij hun ploeg op dat moment regelmatig speelden, op de bank gezet en zei hij tegen de media dat hij geen spelers had die in het buitenland speelden en in eigen land speelden er alleen buitenlanders. Dus hij zet Sonck en Buffel, die bij hun ploeg al maanden niet meer aan de bak kwamen, op het veld :wtf: .
Afvoeren die kerel, samen met bondsvoorzitter Peeters.

daboykefke
10 augustus 2005, 13:49
Ik ga echt stoppen met op jouw posts te replyen, haalt alleen maar het topic naar beneden en jou kun je toch niet overtuigen van je ongelijk, je kent geen zak van voetbal man, al wat je doet is woorden verdraaien, ook je eigen woorden.

ik ben er van overtuigd dat ik minstens evenveel van voetbal ken als jij, het is niet omdat ik er een andere visie op na houd dat ik er niets van ken.. en toon me eens aan waar ik mijn eigen woorden verdraai?

daboykefke
10 augustus 2005, 13:54
zeg ik ergens waar we enkel fysiek hebben getraind?
ik ben er zeker van dat je die toernooien hebt gewonnen door jullie fantastische techniek, ik zou graag es willen weten wat gij verstaat onder techniek

balcontrole, zowel links als rechtsvoetig leren passen, proberen in max 3 tijden te voetballen, mannetje uitschakelen, bal aan de voet rond en tussen kegeltjes draaien .. DAT leerden wij bij de duiveltjes, ik heb genen enkele keer toerkes rond het veld moeten lopen bij wijze van spreken.. wij hebben tegen ploegen gespeeld die enkel bal naar voren trapten, erachter liepen, constant jagen, .. zonder probleem wonnen we daartegen op techniek

dibo
10 augustus 2005, 15:18
Man man man, gij kent werkelijk geen bal van voetbal. Ik heb net heel die thread eens doorgelezen en elke keer als er een post van u kwam moest ik schaterlachen. :rofl:

En trouwens, ga eens naar een wedstrijd van de duivetjes gaan kijken: die mannekes lopen allemaal op een hoopje en schoppen wat in de richting van de bal. Bij de duiveltjes komt er niets van techniek aan te pas, maar gaat het gewoon om het plezier en het samen spelen.

Links en rechts passen? Schoppen op een bal en zien waar die uitkomt ja...
Voetballen in drie tijden, right... :ironic:

OT: ik vind het moeilijk om een favoriete speler aan te duiden, het is gemakkelijker om te zeggen waarom iemand die niet is. Wilhelmsson is bijvoorbeeld met tijden iets te egocentrisch, Conçeicao is gewoon een rotte smeerlap (die wel kan voetballen natuurlijk), etc.

Misschien dan toch Kompany (technisch mooie voetballer, sportief, eenvoudig gebleven) en gisteren heeft Klukowski mij kunnen bekoren!

Mayh3M
10 augustus 2005, 15:44

Deze thread gaat over favoriete spelers, niet de beste, dus wat is er mis met die 2 spelers naast elkaar te zetten?

En proficiat met al uw overwinningen.

LacrimA
10 augustus 2005, 15:55
Grappig wat ik hier allemaal lees over de superstraffe trainingen bij de duivelkes..

Toen ik bij de Duivelkes speelde (als kleine van 6 jaar ofzo) was da meer voor plezier spêlen ze. Bal wegtrappen enal. Kzie nie al die trainers zo kleine kinders tactieken aanleren, technische hoogstandjes... Kheb zelden nen 6 jarige deftig zien dribbelen, 2voetig passen geven (laat staan deftig passen gewoon :p)

Nuja, da zal aan onze ploeg gelegen hebben waarschijnlijk :ironic:

Ontopic:
Kheb wel een boon voor Conceicao ook. maar das ook enkel uit 2de hand, enige spelers die ik regelmatig zie, zijn die van Gent, en daar vind ik Boussouffa wel nen deftige :p

daboykefke
10 augustus 2005, 16:40
Man man man, gij kent werkelijk geen bal van voetbal. Ik heb net heel die thread eens doorgelezen en elke keer als er een post van u kwam moest ik schaterlachen. :rofl:

En trouwens, ga eens naar een wedstrijd van de duivetjes gaan kijken: die mannekes lopen allemaal op een hoopje en schoppen wat in de richting van de bal. Bij de duiveltjes komt er niets van techniek aan te pas, maar gaat het gewoon om het plezier en het samen spelen.

Links en rechts passen? Schoppen op een bal en zien waar die uitkomt ja...
Voetballen in drie tijden, right... :ironic:

OT: ik vind het moeilijk om een favoriete speler aan te duiden, het is gemakkelijker om te zeggen waarom iemand die niet is. Wilhelmsson is bijvoorbeeld met tijden iets te egocentrisch, Conçeicao is gewoon een rotte smeerlap (die wel kan voetballen natuurlijk), etc.

Misschien dan toch Kompany (technisch mooie voetballer, sportief, eenvoudig gebleven) en gisteren heeft Klukowski mij kunnen bekoren!

ga eens naar een wedstrijd van de duiveltjes kijken? in augustus en mei doe ik niets anders dan naar de duiveltjes kijken (tornooien weet je wel) en geloof me vrij dat er daar genoeg ploegen zijn die weten wat ze doen en niet lukraak trappen.. mss ga jij naar een klein ploegje zien waar ze al blij zijn dat ze iemand vinden die trainer wilt spelen, maar ik kijk wel naar de betere duiveltjes.. ik heb jarenlang bij Rapide Lebbeke gespeeld, en de A-duiveltjes daar waren gewoon machtig goed voor hun leeftijd.. niet lukraak naar voor trappen, zichzelf vrij lopen, mannetje voorbij gaan.. ach ja, wss ben ik één of andere nerd en verzin ik hier alles, en is mooi voetbal bij de duiveltjes een utopie.. en als crew member siert het je niet mensen te zeggen dat ze ergens geen bal van kennen, zonder zelf eerst te bewijzen dat je er meer van kent.. toch raar dat ik er niets van ken, die 2 jaar dat ik duiveltjes onder mijn hoede had hebben we nochtans hele mooie resultaten neergezet (ik moest natuurlijk wel roeien met de riemen die ik had)

kakature
10 augustus 2005, 17:03
ga eens naar een wedstrijd van de duiveltjes kijken? in augustus en mei doe ik niets anders dan naar de duiveltjes kijken (tornooien weet je wel) en geloof me vrij dat er daar genoeg ploegen zijn die weten wat ze doen en niet lukraak trappen.. mss ga jij naar een klein ploegje zien waar ze al blij zijn dat ze iemand vinden die trainer wilt spelen, maar ik kijk wel naar de betere duiveltjes.. ik heb jarenlang bij Rapide Lebbeke gespeeld, en de A-duiveltjes daar waren gewoon machtig goed voor hun leeftijd.. niet lukraak naar voor trappen, zichzelf vrij lopen, mannetje voorbij gaan.. ach ja, wss ben ik één of andere nerd en verzin ik hier alles, en is mooi voetbal bij de duiveltjes een utopie.. en als crew member siert het je niet mensen te zeggen dat ze ergens geen bal van kennen, zonder zelf eerst te bewijzen dat je er meer van kent.. toch raar dat ik er niets van ken, die 2 jaar dat ik duiveltjes onder mijn hoede had hebben we nochtans hele mooie resultaten neergezet (ik moest natuurlijk wel roeien met de riemen die ik had)

Mja hier geef ik je toch gelijk. Het laatste & voorlaatste jaar dat ik 'Duivelke' was toen speelden wij ook al in een opstelling en liepen we niet allemaal op een hoopke. Elk deed z'n 'plicht'.

Mijn eerste 2 jaar 'Duivel' waren wel helemaal anders zoals Dibo dus zegt. Op een hoopke lopen en wat sjotten naar voor :)

daboykefke
10 augustus 2005, 17:45
ach ja, heb m'n zegje gedaan en trek er mij vantussen nu, als ze willen blijven denken dat ik er echt niets van afweet doen ze maar, ik laat er mijn slaap niet voor :)

dibo
10 augustus 2005, 18:13
Het feit dat ik crew member ben maakt dat ik het onzinnige in uw posts niet mag aanhalen ofzo? Maar wees gerust, ge zijt niet de enige... :p
Ik had het trouwens niet in eerste instantie over uw duiveltjespolemiek (ik was vergeten dat de duiveltjes van Lebbeke die twee jaren op enorm hoog niveau draaiden :lol: ).

Ge hebt de grootste onzin ooit uitgekraamd in uw Verheyen - Baseggio relaas. Iedereen die ook maar iets van voetbal kent zou uw stellingen niet over zijn lippen krijgen, trust me... :crazy:

daboykefke
10 augustus 2005, 19:22
Het feit dat ik crew member ben maakt dat ik het onzinnige in uw posts niet mag aanhalen ofzo? Maar wees gerust, ge zijt niet de enige... :p
Ik had het trouwens niet in eerste instantie over uw duiveltjespolemiek (ik was vergeten dat de duiveltjes van Lebbeke die twee jaren op enorm hoog niveau draaiden :lol: ).

Ge hebt de grootste onzin ooit uitgekraamd in uw Verheyen - Baseggio relaas. Iedereen die ook maar iets van voetbal kent zou uw stellingen niet over zijn lippen krijgen, trust me... :crazy:

ff dit, begrijpend lezen is niet zo moeilijk, ik heb nergens beweerd dat ik bij de duiveltjes van Lebbeke heb gespeeld, enkel dat ik daar lang gespeeld heb :) een test begrijpend lezen is blijkbaar niet nodig om Crew Member te worden :) en geloof me dat er mij genoeg gelijk geven ivm mijn gedacht over Baseggio - Verheyen, maar ja die mensen kennen niets van voetbal :)

Cartek
10 augustus 2005, 19:41

sterkt argumenten hebt u toch ook niet echt ze. ;)

dibo
10 augustus 2005, 22:25
ff dit, begrijpend lezen is niet zo moeilijk, ik heb nergens beweerd dat ik bij de duiveltjes van Lebbeke heb gespeeld, enkel dat ik daar lang gespeeld heb :) een test begrijpend lezen is blijkbaar niet nodig om Crew Member te worden :) en geloof me dat er mij genoeg gelijk geven ivm mijn gedacht over Baseggio - Verheyen, maar ja die mensen kennen niets van voetbal :)

Ik zeg toch niet dat jij erbij speelde... (begrijpend lezen is niet zo moeilijk!)
Je hebt enkele posts geleden gezegd dat je ze onder uw hoede had, waaruit ik concludeer dat je de trainer was in die periode ofzo.

@Cartek: dingen die al gezegd zijn herhalen is nutteloos. Lees wat Kakature over Verheyen-Baseggio beweerde en je kent mijn "argumenten" ook.

daboykefke
10 augustus 2005, 22:32
Ik zeg toch niet dat jij erbij speelde... (begrijpend lezen is niet zo moeilijk!)
Je hebt enkele posts geleden gezegd dat je ze onder uw hoede had, waaruit ik concludeer dat je de trainer was in die periode ofzo.

@Cartek: dingen die al gezegd zijn herhalen is nutteloos. Lees wat Kakature over Verheyen-Baseggio beweerde en je kent mijn "argumenten" ook.

touché :) maar ik was daar geen trainer van toen :)

xbox
10 augustus 2005, 23:27
ik heb nog een gesigneerd truitje van die péé :) persoonlijk voor m'n kerstmis gekregen... hij is d atruike zelf gaan halen in de fanshop voor mij en heeft dat dan getekend... :woohoo:

Shyheim
10 augustus 2005, 23:52
Héh, iemand op het RSCA-forum heeft een truitje van Gert Verheyen uit de tijd dat hij nog bij Anderlecht speelde. Beat that.

Red_Dog
10 augustus 2005, 23:54
Burn it, burn it with fire!!!

KaNdE
11 augustus 2005, 01:54
vincent

Wonder
11 augustus 2005, 02:00
Kompany ;) dien jonge is subliem!

Heeft mooie toekomst als hij van blessures gespaard bljift ...

wallievis
12 augustus 2005, 00:39
favo's atm: verheyen (jawel, begin de discussie maar opnieuw :p), wilhelmsson, cockie, hans cornelis (hopelijk krijgt em nu meer speelkans dan bij brugge), zetterberg, proto (na de keepersproblemen bij anderlecht, toch een deftige keeper binnen gehaald), blondel

favo's van vroeger (staat niet dat ze van diet seizoen eerste klasse moeten zijn :))
franky van der elst, luc nilis, marc degryse, daniel amokachi, de caje, philip albert, enzo scifo, patje goots, michel preud'homme

dat zijn ze zowat :)

fixer187
12 augustus 2005, 01:01
Als het toch 1 van de vroeger spelers was die ik zal opnoemen is het toch wel de scheer van Albert :bow: :love: :bow:, Wilmots en Preudhomme. Van de nog oudere spelers kan ik niet veel zeggen omdat ik ze niet veel en van dichtbij heb zien spelen maar toch Rik Coppens is toch het vernoemen zekers waard :bow:

Red_Dog
12 augustus 2005, 01:25
Ah, maar Coppens hebt ge wel nog zien spelen ofwa ? :)

fixer187
12 augustus 2005, 03:09
euh nee ik zeg dat toch nergens...heb hem alleen gezien op archief beelden en hij het vernoemen zeker waard.

Shyheim
12 augustus 2005, 03:30
Pico Coppens, de h3ld van FC De Kampioenen ! :D

ShadesOfJae
13 augustus 2005, 19:57
Milenkovic (Lierse)
Wils (Lierse)

Delorge (Anderlecht)

Blackend
13 augustus 2005, 20:26
Pär Zetterberg (RSCA)
Laurent Delorge (RSCA)
Serhat Akin (RSCA)

en Conceiçao van Standard :woohoo:

Blackend
13 augustus 2005, 20:34
en @ dat Gert Verheyen story:

Persoonlijk kan ik Verheyen niet af :) Kvind dat echt een boer op het veld, zowel speelstijl als zijn manier van doen :-)

Desalniettemin heeft hij wel al mooie goals gescoord en ook al voor de rode duivels soms op het goede moment, dus toch wel chapeau...
En ik kan best wel begrijpen dat sommigen hem WEL graag zien spelen.

Ge zou het kunnen vergelijken met andere mensen die liever een Jestrovic met zijn grote mond zien spelen, maar die hem juist liever zien spelen omwille van dat karakter :) zo een beetje hate & love :crazy:

Bontus
13 augustus 2005, 23:31
Wilhelmsson (RSCA)
Birger Maertens (fcb)

daboykefke
13 augustus 2005, 23:41
Wilhelmsson (RSCA)
Birger Maertens (fcb)

hoe kan dat nu :help:

wallievis
14 augustus 2005, 00:57
heel simpel, wilhelmsson is een steengoede middenvelder en birger maertens is een goede verdediger (in momenten :))

Piejie
14 augustus 2005, 02:13
Ivan Leko :applause:
Rune Lange :applause:
Gert Verheyen :applause:
Orlando Engelaar :applause:

märco
14 augustus 2005, 11:16
Serhat Akin, & Sergio Conceiçaõ natuurlijk.
:ownage:

Bontus
14 augustus 2005, 14:03
hoe kan dat nu :help:
maertens ik vind die vooral grappig en niet omdat dat nen goeie verdediger is die een mooi spel brengt.

daboykefke
15 augustus 2005, 03:13
hij is idd wel grappig ja :D ik kwam niet meer bij van het lachen toen hij de ene rode kaart na de andere pakte :D

Tweak37
15 augustus 2005, 12:38
hij is idd wel grappig ja :D ik kwam niet meer bij van het lachen toen hij de ene rode kaart na de andere pakte :D

ochja, dat neemt niet weg dat hij een puike verdediger is...

daboykefke
15 augustus 2005, 14:15
maar beetje simpel :)

The Black Adder
15 augustus 2005, 19:04
maertens is verre van een puike verdediger. zijn own-goal in de beker van belgië was echt om te lachen :)

favo speler: zetterberg
speelt wat zoals mij, enkel trager en wat minder atletisch :D

vroeger ook de bilde en stoica

kheb het ook wel voor kompany, mpenza en vanderhaege

ze spelen allemaal bij anderlecht, ma kheb ook voor allen gesupporterd als ze int buitenland zaten of voor ze bij anderlecht waren (zelfs voor stoica in brugge periode :p)

daboykefke
15 augustus 2005, 22:53
Stoica.. schitterende voetballer maar ja :( zat die nog maar bij RSCA (met volle goesting en inzet)

enj0i^
17 augustus 2005, 10:17
verheyen is goedç! :p

Archeoloogke
17 augustus 2005, 11:34
van AA Gent :p: Smoje en Boussoufa

int algemeen: Serhat Akin maakt wel een mooie indruk...met die snelheid, hou ik wel van en wie nog euhm....dan moet ik toch al ver gaan zoeken. :D

Foose
17 augustus 2005, 11:43
Akin
Zetterberg
Kompany
Jestrovic
Proto
Lacquait (speelt die nog bij Charleroi ?)
Datti
...

fixer187
17 augustus 2005, 12:42
Charleoi heeft Lacqait kunnen houden.

btw heeft iemand het ook opgemerkt dat Antheunis bij de CL match waar ze 5-0 gewonnen hebben Akin aansprak met die Turk? :rofl: De naaam is niet echt moeilijk te noemen...

sleejer
17 augustus 2005, 13:21
Akin
Zetterberg
Kompany
Jestrovic
Proto
Lacquait (speelt die nog bij Charleroi ?)
Datti
...

ge weet ni waar een van uw favoriete spelers speelt? :wtf:

liberace
17 augustus 2005, 13:37
kem dees juist es gelezen en das bullshit.
Verheyen en Bassegio zijn totaal niet vergelijkbaar,
verheyen is spits en bassegio middenvelder of linksbank.
Verheyen maakt toch ieder jaar zen goalen en meer dan bassegio,
bassegio daarentegen kan mooiere dingen uit zen schoenen toveren maar geeft
wel snel op en maakt weinig tot geen fouten.
Verheyen durft de fout maken wat je moet kunnen.
Ben zelf provinciaal scholier en volgend jaar nationaal.
en ja Verheyen is mijn idool.
Don't judge me

fixer187
17 augustus 2005, 13:39
Bassegio linksback :wtf:

MilM
17 augustus 2005, 13:40
Bassegio linksback :wtf:

ofwel was het geen typfout en bedoelde hij wel degelijk linksBANK :p

DaViLead
17 augustus 2005, 14:06
Bassegio heeft superjaren beleefd bij Anderlecht en zoals elke speler heeft hij mindere tijden en betere tijden...

Favo speler(s):
- Vince the prince
- Akin
- Wilhelmsson
- Simons (op basis van vorige seizoenen)

h0pe
17 augustus 2005, 14:24

STERF ! :angry:

liberace
17 augustus 2005, 14:25
STERF ! :angry:

blow me
en ja ik bedoelde links BANK

fixer187
17 augustus 2005, 14:52
haaa, het is daarmee dat hij tegenwoordig niets voorstelt hij speelt gewoon op de verkeerde positie :D

Nicoot
17 augustus 2005, 18:56
KLUKOWSKI(CLUB BRUGGE), ZALIGE SPELER! x)

daboykefke
17 augustus 2005, 23:32

wa heeft dat nu van belang?

Glor
18 augustus 2005, 10:50
Toch stoer :unsure:

märco
18 augustus 2005, 14:40
Toch stoer :unsure:

:scream: ja nogal é.... :)
vooral dat em nu al weet dat ie volgend jaar nationaal zal zijn :rofl:

escobar98
25 augustus 2005, 14:55
kem dees juist es gelezen en das bullshit.
Verheyen en Bassegio zijn totaal niet vergelijkbaar,
verheyen is spits en bassegio middenvelder of linksbank.
Verheyen maakt toch ieder jaar zen goalen en meer dan bassegio,
bassegio daarentegen kan mooiere dingen uit zen schoenen toveren maar geeft
wel snel op en maakt weinig tot geen fouten.
Verheyen durft de fout maken wat je moet kunnen.
en ja Verheyen is mijn idool.
Don't judge me

Als spits MOET je die fouten niet maken. Als verdediger is een ander verhaal. Zeggen dat Verheyen een goeie voetballer is, is onzin. Moest hij 20 cm korter zijn, zou hij nog nie eens meedraaien in 4de klasse. Behalve zijn fysiek, heeft hij niets van voetballerskwaliteiten. Een man kan hij niet passeren, behalve als hij zijn gestalte en zijn ellebogen gebruikt. Ik heb niets tegen voetballers die teren op hun uithoudingsvermogen, integendeel. Maar het verschil tussen bv een Vanderhaeghe en een Verheyen is dat VDH toch nog een basistechniek heeft waar hij op terug kan vallen, terwijl dit bij Verheyen volledig ontbreekt.

wallievis
25 augustus 2005, 14:58
verheyen is wel de meest scorende speler in 1ste klasse ^^

Aval0n
25 augustus 2005, 15:00

² that

Dat ik zelf voetbal maakt het verschil dat ik er wat van weet ;)
Verheyen heeft gisteren een zeer goede match gespeeld

escobar98
25 augustus 2005, 22:28
De andere spitsen van de topclubs vertrekken na 2-3 jaar naar het buitenland. Het is dan niet moeilijk om er het meest in te trappen na 12-13 jaar(?) Brugge.

Kudos
25 augustus 2005, 22:38
:doh: *zucht* stopt nu is me dien Cl.Brugge - RSC Anderlecht oorlog, en ge moet nie ontkennen dat het dat niet is, want dat is het wel...

zie thread naam -> wie is je favoriete speler van de éérste klasse!; en iedereen heeft zijn gedacht en zijn redenen om een bepaalde speler al dan niet goed te vinden en dus kan het ook goed zijn dat jij die bepaalde speler niet goed vindt, maar daar gaat het niet over, het gaat over wie jij de beste vindt en niet de slechtste of minder goeie ofzo!

I rest my case :x .

fixer187
27 augustus 2005, 03:34
Vandaag stond in het Nieuwsblad dat Balaban meer en meer streken krijgt naast het veld qua interviews, hij wil bijna niemand te woord staan en tegenwoordig moet het dan alleen nog in zijn moedertaal zijn :ironic: strekenventje...

kakature
27 augustus 2005, 07:31
Mendoza-style :]

wallievis
27 augustus 2005, 12:54
Vandaag stond in het Nieuwsblad dat Balaban meer en meer streken krijgt naast het veld qua interviews, hij wil bijna niemand te woord staan en tegenwoordig moet het dan alleen nog in zijn moedertaal zijn :ironic: strekenventje...
nog een geluk dat het nieuwsblad op dat vlak supperbetrouwbaar is :p
kan natuurlijk wel waar zijn, maar kheb em gisteren nog een intervieuw zien doen int engels dusja ik geloof er niet teveel van

taxi_driver_
27 augustus 2005, 14:04
conceicao !

of misschien nuno gomes.... maar ja, nog enkele dagen wachten daarvoor tot ie getekend heeft :p

Kudos
27 augustus 2005, 14:41
conceicao !

of misschien nuno gomes.... maar ja, nog enkele dagen wachten daarvoor tot ie getekend heeft :p
In afwachting van nuno gomes hebben ze nog een senegalese spits gekocht van marseille, rahmane barry tekende een contract van één jaar.

FeNiX4LiFe
27 augustus 2005, 14:51
moeilijke keuze tussen : Sergio Conceiçaõ , christian Wilhelmsson

exo
27 augustus 2005, 14:51
Nuno Gomez = Dé Nuno Gomez van Portugal ooit?

Kudos
27 augustus 2005, 15:26
Nuno Gomez = Dé Nuno Gomez van Portugal ooit?
Affirmatief, artikel hier (http://www.belgiumsoccer.be/news/news/56/ARTICLE/2254/2005-08-26.html?sid=c478a1e2c48f48854fbf381cf4773b8a) zo.

Rikkie
27 augustus 2005, 15:53
moeilijke keuze tussen : Sergio Conceiçaõ , christian Wilhelmsson

idem, maar heb lichte voorkeur voor Wilhelmsson

Greetz, Rikkie

orez
27 augustus 2005, 16:34
Ik verwacht veel dit seizoen van Dufer/Leko ook vermant kan mss wel iets forceren..

Ben blij dat bart goor back in BE is ... zal zeker meerwaarde zijn voor anderlecht.
Ook kompany en wilhelmsson vind ik enorm sterk... Jestro sux... scoort ok... maar mentaliteit. bah.

Jaoa Carlos bij Lokeren zal 1 van de revelaties worden van dit seizoen... was daar vorig seizoen ook al aardig in geslaagd ;)

Conciecao & Geraerts bij standaard verwacht ik ook iets van, evenals van hans cornelis, die de laatste matchen bij FCB vorig seizoen ook serieus uitblonk.

Ik hoop dat blondel dit seizoen ook nog wat laat zien... wat da ventje kan... Maarjah, fysisch kan het nog beter met hem... kan naar mijn mening nog geen hele match aan.

fixer187
28 augustus 2005, 14:25
nog een geluk dat het nieuwsblad op dat vlak supperbetrouwbaar is :p
kan natuurlijk wel waar zijn, maar kheb em gisteren nog een intervieuw zien doen int engels dusja ik geloof er niet teveel van

Gisteren wilde Balaban geen terug interview geven, hij schudde met zijn hoofd en zei Fuck off tegen de journalisten...

Glor
28 augustus 2005, 14:40
Het verhaal van Balaban even goed, Conceicao is verre van de properste speler van de JL, een van de vuilste imo (wat niet weglaat dat het een fantastische voetballer is;)een van de beste uit onze competitie...)

Aezopp
28 augustus 2005, 14:41
Wilhelmson, Company, ..

Shyheim
28 augustus 2005, 14:44
Hij doet het goed, maar 't is geen bedrijf hé... Kompany :p

SanYo
28 augustus 2005, 14:53
Nog altijd Christian Wilhelmsson.

michi_de_rat
28 augustus 2005, 17:24
Dosumnu

krikkiej
28 augustus 2005, 20:48
De man in vorm op dit moment is Mbo Mpenza :niceone:

Maar m'n favoriete speler is toch Christian Wilhelmsson, al van het moment toen hij naar België kwam. Hij heeft gewoon schitterende bewegingen, aannames, loopacties, ... :)

Oser
29 augustus 2005, 02:00
wamberto, no doubt about it

Dakantochnie
29 augustus 2005, 22:33
Ik heb hier enkele tientallen replies gedeleted en de nodige sancties genomen tegen sommige mensen.

De thread is terug open, hopelijk kan ik het zo laten.

darius_stone
7 september 2005, 17:27
ik moet toch voor s.conceicao gaan denk ik, mss. samen met wilhelmsson....

diepvriespizza
17 april 2006, 18:36
hier ook sérgio conceiçao hoor.... :p

Glor
17 april 2006, 18:44
wie had dat gedacht :unsure:

Reptiel
17 april 2006, 18:52
Als er dan toch 1 speler moet verkozen worden, dan is dit zonder twijfel Moubarak Boussoufa.

pina
17 april 2006, 18:53
hier ook sérgio conceiçao hoor.... :poch, dat meen je niet? :tongue:

Grim
17 april 2006, 18:54
Als er dan toch 1 speler moet verkozen worden, dan is dit zonder twijfel Moubarak Boussoufa.

Woord !!

Shyheim
17 april 2006, 19:33

zonder twijfel :)

hipStar
17 april 2006, 20:35
Mbark Boussoufa (Gent)
Birger Maertens (FCB)
Jamaique VanDamme (Roeselaere)
Bance (Lokeren)
Tchité (Standard)
Steven Dufour (Genk)
Tony Sergeant (ZW)
Salou Imbrahim (ZW)
Stijn Stijnen (FCB)

Ik ben fervente fan van Club Brugge, maar ik kijk verder dan dat

Bontus
17 april 2006, 22:06
Efkes van een paar verschillende clubs spelers die ik graag eens een actie zie maken:
Standard: Tchité
RSCA: Wilhelmsson, Serhat :D
FCB: Portillo (zen bommekes op doel)
Gent: Boussoufa
Lokeren: Carlos :love:

Glor
17 april 2006, 22:09
Btw ben ik de enige die dit vind of is Moreira in betere doen de afgelopen weken dan Conceicao dat in de terugronde was?

Grim
18 april 2006, 00:32
kvind da trouwens enorm eigenaardig dat ondanks de vele nominaties voor de speler vd week polls op jupilerleague.be Boussoufa nog geen ene keer gewonnen heeft :(

_DM_
18 april 2006, 00:34
Boussoufa met voorsprong.

Defkes
18 april 2006, 01:10
Zetterberg en Boussoufa

SIO
18 april 2006, 02:14
Btw ben ik de enige die dit vind of is Moreira in betere doen de afgelopen weken dan Conceicao dat in de terugronde was?
kvind em ook beter, zalige speler, snap niet dat hij zo weinig waardering krijgt, is basisplaats meer dan waard

diepvriespizza
18 april 2006, 04:25
kvind em ook beter, zalige speler, snap niet dat hij zo weinig waardering krijgt, is basisplaats meer dan waard

Geloof me, van de standard supporters krijg hij ZEER VEEL waardering.
enkel van de coach niet, mss door zijn riant salaris en dat hij niet wil bijtekenen (hij is gratis weg deze zomer)

ook omdat hij niet in een systeem past MET rapaic EN conceicao, anders zit je met 3 creatieve aanvallende middenvelders, en DD speelt doorgaans altijd met milan & sergio op de flanken, met dembele & geraerts centraal, in een 4-4-2.

nuja, idd moreira komt zéér goed van pas nu, nu dat sergio aan de kant moet.
anders missten we nu de creativiteit vooraan!

anyway, sérgio conceição blijft mijn lievelingsspeler, gewoon omdat ie de beste is én cuz off his attitude :p

every ref. deserves a good spanking from time to time, to see who's really in charge ;)

:niceone:

Shyheim
18 april 2006, 07:40
hier ze Piejie, nu hebdem, uwe clown van Sclessin :rofl:

diepvriespizza
18 april 2006, 17:18
hier ze Piejie, nu hebdem, uwe clown van Sclessin :rofl:

ziehier, zo'n comments mogen weer blijven hé, bevoorrechte RSCA fanboy :ironic:

NemesisBE
18 april 2006, 17:38
ziehier, zo'n comments mogen weer blijven hé, bevoorrechte RSCA fanboy :ironic:

hij heeft anders wel groot gelijk ;)

diepvriespizza
18 april 2006, 17:39
hij heeft anders wel groot gelijk ;)

go ahead, and join the anti-standard-hurdle

sponsored by ^time :niceone:

Time
18 april 2006, 17:40
Ben je echt zo debiel dat je denkt dat je met in de helft van je posts een moderator aan te vallen, het hier gaat overleven? :lol:

diepvriespizza
18 april 2006, 17:43
Ben je echt zo debiel dat je denkt dat je met in de helft van je posts een moderator aan te vallen, het hier gaat overleven? :lol:

1) sorry, ma ik val alleen maar u aan (en ik ben niet de enige , blijkbaar zijn er nu al meerdere mensen die u partijdigheid EINDELIJK beginnen aan te klagen, want het is ronduit degoutant)

2) overleven, op een forum? get a life :ironic:

ps: wat jij aanvallen noemt, noem ik democratie.
maar jij kunt blijkbaar geen greintje kritiek verdragen hé. dus go ahead, en wis maar weer m'n posts, zodat je er zelf goed uit komt.

Time
18 april 2006, 17:46
Haja just, dit is het deel waar ik u om 1 voorbeeld vraag en jij ofwel plots niks meer laat horen, ofwel met iets belachelijks afkomt.:D

Dus een voorbeeld aub? :unsure:

diepvriespizza
18 april 2006, 17:51
Dus een voorbeeld aub? :unsure:

iemand anders, sloeg al de nagel op de kop, met deze (http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=6982244&postcount=5612)post

en, zelf ga je het ook nooit nalaten om een pittige noot aan het adres van standard te sturen.
1 (http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=6982218&postcount=5610)
2 (http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=6982271&postcount=5615)

Shyheim
18 april 2006, 17:59
1) sorry, ma ik val alleen maar u aan (en ik ben niet de enige , blijkbaar zijn er nu al meerdere mensen die u partijdigheid EINDELIJK beginnen aan te klagen, want het is ronduit degoutant)

2) overleven, op een forum? get a life :ironic:

1) wie dan nog? :unsure:

2) waarom komde dan altijd terug als ge dood zijt? :lol:

Time
18 april 2006, 18:00
@ post van Piejie: Lijkt me eerder een post naar het ganse forum dan alleen naar mij aangezien hij het over 5 pagina's flame heeft. Kan me niet herinneren dat ik hier ooit geflamed heb, behalve dan misschien naar jou en woot toe toen ik nog geen mod was en jullie 2 de ene flamewar na de andere uitlokten.
+ ik zeg daar duidelijk dat als jullie Anderlecht of Brugge een zeikploeg noemen met een reden (dus op een normale manier gepost, je weetwel, datgene wat jij niet kan) dat dat ook blijft staan. Dus ik zie de partijdigheid niet?:unsure:

Over mijn 2 posts:
Wat is er zo anti-Standard aan die 2de post? Is het geen waar dat Anderlecht en Brugge serieus wat fouten moeten maken om Standard nog bij te benen dan? Dat is gewoon een statistisch gegeven in het nadeel van Standard, die mogen niet gebruikt worden?:)

Zelfde voor die eerste post, Standard is de vuilste ploeg volgens de statistieken, maar in jou omgeving mag het natuurlijk niet gezegd worden of je bent anti-. :')

Bontus
18 april 2006, 18:08
ik zie feiten, geen partijdigheid.
of zou je graag een Standard-minded moderator willen?

Troman
18 april 2006, 18:09
@ post van Piejie: Lijkt me eerder een post naar het ganse forum dan alleen naar mij aangezien hij het over 5 pagina's flame heeft. Kan me niet herinneren dat ik hier ooit geflamed heb, behalve dan misschien naar jou en woot toe toen ik nog geen mod was en jullie 2 de ene flamewar na de andere uitlokten.
+ ik zeg daar duidelijk dat als jullie Anderlecht of Brugge een zeikploeg noemen met een reden (dus op een normale manier gepost, je weetwel, datgene wat jij niet kan) dat dat ook blijft staan. Dus ik zie de partijdigheid niet?:unsure:

Over mijn 2 posts:
Wat is er zo anti-Standard aan die 2de post? Is het geen waar dat Anderlecht en Brugge serieus wat fouten moeten maken om Standard nog bij te benen dan? Dat is gewoon een statistisch gegeven in het nadeel van Standard, die mogen niet gebruikt worden?:)

Zelfde voor die eerste post, Standard is de vuilste ploeg volgens de statistieken, maar in jou omgeving mag het natuurlijk niet gezegd worden of je bent anti-. :')
Dat is ook provocatie iets wat een crewmember zou moeten laten :)

diepvriespizza
18 april 2006, 18:10
ik zeg je gewoon maar dat je geen enkele kans onbenut maakt, om ons team te kakken te zetten.

uit frustratie omdat, tegen ieders wil & verwachting , ze eerstes staan?

die statistiek van meeste fouten, ja met statistieken kun je alles bewijzen natuurlijk, maar bestaat er geen statistiek om de meeste schwalbe's van de eerste klasse te zien?

anders weet ik al enkele clubs die daar ruim boven standard zouden staan hoor ! (maar ja, dat mag weer niet gezegd natuurlijk)

die fouten, pfff i don't care, blijkbaar helpen ze wel om punten te sprokkelen.

als ik mag kiezen tussen kampioen worden met 100 fouten, of 2des worden met 10 fouten, is voor mij de keus gauw gemaakt trouwens.

wat heel vlaams mediaminnend belgie van standard denkt, is al langer geweten. het is een ploeg die volgens velen geen kampioen mag worden, but hey.... we don't care....

het énige wat me tegensteekt, is dat overal waar je komt, zelfs op een f orum als dit hier, je telkens de kop wordt ingedrukt,als je voor een waalse ploeg opkomt. en daar maak ook jij, je schuldig aan.

in feite, zie ik niet echt veel verschil in jij & woot. het enige verschil is dat woot een fanboy is, en jij een faboy met macht(smisbruik) ;)

maar goed, ik ben al blij dat anderen dit ook beginnen inzien. hopelijk bezin je eer ge opnieuw begint :)

elk zijn ploeg, en dit moet je respecteren. maar om daar nu om de haverklap de mindere zaken bij te betrekken (standard: overtredingen, rsca, schwalbeking & nekkeploeg, brugge: boeren .... het begint afgezaaagd te worden), vind ik onnodig.

SIO
18 april 2006, 18:14
niemand houdt u tegen om andere statistieken boven te halen he :p

maar wat me wel opvalt: ge raakt geirriteerd dat iedereen standard altijd associeert met vuile ploeg, maar zelf dan altijd rsca en schwalbes bovenhalen, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet he..

diepvriespizza
18 april 2006, 18:16
niemand houdt u tegen om andere statistieken boven te halen he :p

maar wat me wel opvalt: ge raakt geirriteerd dat iedereen standard altijd associeert met vuile ploeg, maar zelf dan altijd rsca en schwalbes bovenhalen, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet he..

ma wtf kerel ik verwijt rsca helemala nix !!!! begrijpend lezen ooit van gehoord ja????

ik haal da alleen maar aan om aan te tonen, dat moest ik willen, ik ook zo'n dingen ZOU KUNNEN zeggen, maar ik doe het gewoon niet (buiten het voorbeeld dan), uit respect voor de andere teams!

EDIT/ voor de laatste keer kom ik terug op al die fouten van standard:
iemand op gelet dat veel zuiderse spelers daar zitten?? als je naar spanje italia of weet k veel wat gaat, ga je daar zowiezo veel meer fouten zien tijdens een match ! das niet alleen zuiders temperament, maar ook omdat de competitie daar veel zwaarder, taktischer en intenser is. meer fouten komen daar dan mss. spijtig genoeg ook bij kijken !!!

mss ligt het wel niet aan standard, maar aan de gehele jupiler league, en het bedroevend peil ervan, dat wij dat ervaren als "veel fouten".

-> hier verwacht ik weer bakken kritiek op , a la "ok meer fouten = betere competitie" :ironic:

SIO
18 april 2006, 18:22
aangezien ik maar een post las van u was dat weldegelijk 'begrijpend lezen' :ironic: (de laatste keer da ik die term hoorde was 3e leerjaar ma swat)

ipv respect voor andere teams begint met respect voor users, "ma wtf kerel" zo'n kinderachtige uitspraken gaan u ni veel oplevere nee, en uw zelfmedelijden evenmin

deathdevil
18 april 2006, 18:38
Persoonlijk ken ik niet genoeg spelers bij naam om echt te zeggen dat ik die het beste vind...

Wel moet het me van het hart dat spelers die bewust fouten maken of anderen een kaart aannaaien door schwalbes sowieso mijn respect niet verdienen.
Zelf voetbal spelende weet je hoe gevaarlijk het kan zijn om een tik op enkel of knie te krijgen of als je fout valt. Persoonlijk ben ik van mening dat bewust fouten maken laat zien hoe weinig verstand je bezit, en hoe weinig je je tegenstander respecteert.

"Topvoetbal" kan ook zonder bewust fouten maken, neem die bal clean af als je toch beter bent...Vooral in 1ste klasse zou dit ernstig bestraft moeten worden, want de jongere generaties nemen dit steeds meer over en ook daar wordt het voetbal agressiever.

PS: Vat dit niet op als verwijzing naar 1 club in het algemeen..dit is mijn mening wat betreft de hele voetbalwereld...

Edit: Mijn favoriete speler was Bart Goor, tot ik hem eens een extreem lelijke en zeker bewuste fout zag maken...

Nooby007
18 april 2006, 18:39
Mijn favoriete speler van de jupilerleague is ongetwijfeld: Stijn Stijnen! :love:
Al 5 jaar :cool:

Time
18 april 2006, 18:42
Dat is ook provocatie iets wat een crewmember zou moeten laten :)
Zo kan je het zien idd, moest je echter een lijstje van zijn proza krijgen zou je dit niet posten.

die fouten, pfff i don't care
Ik wel, maar in jou bijzijn mag dat niet want dan ben je... juist, anti-Standard.

als ik mag kiezen tussen kampioen worden met 100 fouten, of 2des worden met 10 fouten, is voor mij de keus gauw gemaakt trouwens.
Wat ga je dan zeggen wanneer jullie met 100 fouten 2des worden (niet eens zo onrealistisch, Standard heeft 91 punten in die ranking met nog 3 matchen te gaan) en Anderlecht met minder dan de helft van jullie fouten kampioen?

wat heel vlaams mediaminnend belgie van standard denkt, is al langer geweten. het is een ploeg die volgens velen geen kampioen mag worden, but hey.... we don't care....
You do, anders werd je niet zoveel gepermed.

in feite, zie ik niet echt veel verschil in jij & woot. het enige verschil is dat woot een fanboy is, en jij een faboy met macht(smisbruik) ;)
Je kent ondertussen de ombudsdienst. Allez, zogezegd, ik heb nooit sluitende bewijzen gezien van jullie akkoord, de ombudsdienst kwam totaal uit de lucht gevallen toen ik hen je verhaal voorlegde. :D

maar goed, ik ben al blij dat anderen dit ook beginnen inzien. hopelijk bezin je eer ge opnieuw begint :)
Daar heb ik daarnet een bewijs van gevraagd, hetgeen je gaf heb ik weerlegd. Ik wacht vol ongeduld op een ander.

elk zijn ploeg, en dit moet je respecteren. maar om daar nu om de haverklap de mindere zaken bij te betrekken (standard: overtredingen, rsca, schwalbeking & nekkeploeg, brugge: boeren .... het begint afgezaaagd te worden), vind ik onnodig.
Juist ja, ik houd me met niks anders bezig. :sleep:

diepvriespizza
18 april 2006, 18:47
Wat ga je dan zeggen wanneer jullie met 100 fouten 2des worden (niet eens zo onrealistisch, Standard heeft 91 punten in die ranking met nog 3 matchen te gaan) en Anderlecht met minder dan de helft van jullie fouten kampioen?

at least we tried :)

Juist ja, ik houd me met niks anders bezig. :sleep:

blij dat je het toegeeft.

tijd om eervol af te treden? :D
(nu het nog kan ;) )

Time
18 april 2006, 18:49
Spijtig dat 1 april al voorbij is, jij kan me dan opvolgen. :]

diepvriespizza
18 april 2006, 18:51
Spijtig dat 1 april al voorbij is, jij kan me dan opvolgen. :]

geloof me, ik zou een waardige opvolger zijn.

:help: waar kan ik mijn kandidatuur doormailen

:scream:

diepvriespizza
18 april 2006, 19:01
Daar heb ik daarnet een bewijs van gevraagd, hetgeen je gaf heb ik weerlegd. Ik wacht vol ongeduld op een ander.

je hebt juist nix weerlegd! je hebt je proberen er uit te praten, maar dit mislukte volkomen.

anyway, hier heb je nog bewijzen dat je NIET consequent handelt !

http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=6982412&postcount=5624

http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=6982318&postcount=5617

ga je nu weer appels met peren proberen te vergelijken, en zeggen dat het één meer of minder gepast is :ironic:

laat ons een kat een kat noemen.

Time
18 april 2006, 19:14
Je moet je echt beter leren informeren.

1ste: Ik zie alleen signatures als men mij erop attent maakt, die staan namelijk af bij mij. Wordt er niet naar een signature verwezen, of wordt hij niet gereport, dan zie ik hem niet en kan ik er ook niets teggen doen. Die over Frutos werd gereport en die heb ik dus laten verwijderen, komt daar nog eens bij dat hij veel te groot was voor de regels, heb ik er meteen een warning van gemaakt.

Ik zie trouwens geen reden om die van LTJ te laten aanpassen aangezien de poster zelf zegt dat het alleen is om moeilijk te doen. Het is dus geen oprechte klacht.

2de: Ik veronderstel dat je het op de edit hebt:

EDIT: Ik neem nog een ander voorbeeld: Als iemand hier op het forum een signature of comment heeft die iets te maken heeft met Sergio Conceiçao mag die man tot het vuil van de straat uitgekaffert worden (onder andere in de "gouden schoen thread"). Maar ik meen me iemand een paar pagina's terug te herinneren die een comment of signature had over Frutos, dan werd daar direct op gereageerd. Moest die zelf niet verwijderd worden ofzo?

Die heb ik laten verwijderen, wat is dan het probleem? :unsure:
De kerel bij wie ik het laten verwijderen heb klaagt er zelfs over in uw eerste post...

Please go on, fun om te zien hoe je niks vind. :lol:

Cartek
18 april 2006, 19:25
ik zeg je gewoon maar dat je geen enkele kans onbenut maakt, om ons team te kakken te zetten.

uit frustratie omdat, tegen ieders wil & verwachting , ze eerstes staan?

die statistiek van meeste fouten, ja met statistieken kun je alles bewijzen natuurlijk, maar bestaat er geen statistiek om de meeste schwalbe's van de eerste klasse te zien?

anders weet ik al enkele clubs die daar ruim boven standard zouden staan hoor ! (maar ja, dat mag weer niet gezegd natuurlijk)

die fouten, pfff i don't care, blijkbaar helpen ze wel om punten te sprokkelen.

het énige wat me tegensteekt, is dat overal waar je komt, zelfs op een f orum als dit hier, je telkens de kop wordt ingedrukt,als je voor een waalse ploeg opkomt. en daar maak ook jij, je schuldig aan.

Heel uw post slaat nog maar eens op niets, ge zou zelfs beginnen denk da ge der om doet.

souleH
18 april 2006, 23:25
Heel uw post slaat nog maar eens op niets, ge zou zelfs beginnen denk da ge der om doet.
so true
echt platgaan :rofl:

OT: Mbark Boussoufa (met kop en schouders)
Christian Wilhelmsson
Serhat Akin

NemesisBE
19 april 2006, 03:33
ik heb in se nix tegen Standard, ik zie alleen objectief dat er de laatste tijd nogal veel onregelmatigheden gebeuren in de competitie/beker, en dan vooral van Standard. is dat objectief? ja, de feiten liegen er niet om.

is dit een anti-standard forum? NEE
is dit een anti-conceiçao forum? NEE
is dit een forum dat genoeg heeft van uw eeuwig ophemelen van standard en sergio (wat we ondertss al LANG weten...) en vooral van het telkens terugkomen en telkens terug dezelfde onzin te verkopen? JA

daar heb je je antwoord ;)

en get a life? wie kan er hier niet zonder het forum en komt telkens terug? juist ja...

fixer187
19 april 2006, 04:12
ik heb in se nix tegen Standard, ik zie alleen objectief dat er de laatste tijd nogal veel onregelmatigheden gebeuren in de competitie/beker, en dan vooral van Standard. is dat objectief? ja, de feiten liegen er niet om.

euhm onregelmatigheden vooral bij Standard??? Ken je geen andere ploegen in de Jupiler League misschien?? :wtf:

WolCoM
19 april 2006, 12:31
Hij bedoeld die onregelmatigheden als zware onsportieve fouten, denk'k.

NemesisBE
19 april 2006, 14:42
Hij bedoeld die onregelmatigheden als zware onsportieve fouten, denk'k.

jah uiteraard, khad het niet over omkoping ofzo ;)
kbedoel het geval Conceiçao, kaakbeenbreuk hier, daar, bla bla

souleH
19 april 2006, 17:05
euhm onregelmatigheden vooral bij Standard??? Ken je geen andere ploegen in de Jupiler League misschien?? :wtf:
jawel, maar standard staat gewoon op kop, face it
ok, de meeste feiten waren niet express, maar het speelt sowieso niet in jullie voordeel

Floyd
27 april 2006, 18:06
Echt waar hoor! Faris Haroun!

bulldog567
27 april 2006, 18:10
Echt waar hoor! Faris Haroun!
ja.... tof voor u:unsure:
verwacht ge nu een reactie of iets dergelijks :)

boozeke
27 april 2006, 18:46
lol,costa? :p

Kudos
27 april 2006, 19:56
Boozy']lol,costa? :p
En wát bedoel je nu precies?

boozeke
27 april 2006, 20:21
En wát bedoel je nu precies?
da dien al lang over zijn glorieperiode heen is,een pak te traag is en nmeer meekan in eerste klasse,daarom het op een vuil manier moet oplossen.
da bedoel ik.
beste speler imo : Portillo,ook al benk genen bruggefan

Kudos
27 april 2006, 21:59
Boozy']da dien al lang over zijn glorieperiode heen is,een pak te traag is en nmeer meekan in eerste klasse,daarom het op een vuil manier moet oplossen.
da bedoel ik.
Open dan een topic 'wie is je hatelijkste speler van de éérste klasse!' ofzo :unsure: .

JackM
27 april 2006, 22:03
pär zeterberg :)
al sinds den tijd dat em vroeger bij de anderlecht zat (toe ze nog met die G van generale bank speelde :p)

kakature
27 april 2006, 22:04
Ja, nu je het zegt; Zetterberg is toch wel de enige waar ik echt bakken respect voor heb bij Anderlecht.

Xevven
27 april 2006, 22:14
wilhelmson toch wel ja

mp4me
28 april 2006, 16:09
ik heb een paar favorieten

mbark boussoufa,frutos,portillio,bob peeters

buitenland:lionel messi

Pierlo
28 april 2006, 17:40
paar favorieten, Zetterberg, Wilhelmson en Boussoufa. Maar toch nog voorkeur voor Wilhelmson, Die bewegingen dat ie doet. (zie wedstrijd tegen heusden zolder)

Glor
28 april 2006, 21:25
Ja als ne normale mens da doet op snelheid speelt ij zich in de kliniek, de jeugd van Lokeren heeft een ganse training op die beweging liggen oefenen en ze konden der geen fluit van:)^^Volledig tegen de natuur in;)