PDA

Volledige versie bekijken : achterpinkers derbi senda g

Bosvos
6 augustus 2005, 17:44
ik ben van plan een 2dehands derbi senda g te kopen, maar ik hoor juist dat der geen achterpinkers opstaan en de verkoper heeft deze niet meer...

zou iemand eens kunnen zeggen aan deze brommern00b of ik speciale pinkers moet zoeken voor derbi en eventueel een gemiddelde prijs geven (en mss een Belgische site van een of ander merk?)

morbus`
6 augustus 2005, 17:47
Brommers moeten geen pinkers hebben.

Bosvos
6 augustus 2005, 17:52
Brommers moeten geen pinkers hebben.
ahja? vinnek nogal raar aangezien ge dermee op de rijbaan moet...

Verbechio
6 augustus 2005, 17:55
das ni verplicht, net zoals de spiegel niet verplicht is. is voor de mieten onder ons ;).

nen brommer die ge electrisch start, heeft normaal pinkers enzo ma ik had ne wallaroo (klasse B voor geen overbodige posts te krijgen) die geen electrische start had => ook geen pinkers => np want a) tis ni verplicht b) veel fermer ;)

Bosvos
6 augustus 2005, 18:06
ok dan is het probleem opgelost...omdat er dus geen was...:)

Blue-Bora
6 augustus 2005, 18:22
das ni verplicht, net zoals de spiegel niet verplicht is. is voor de mieten onder ons ;).

nen brommer die ge electrisch start, heeft normaal pinkers enzo ma ik had ne wallaroo (klasse B voor geen overbodige posts te krijgen) die geen electrische start had => ook geen pinkers => np want a) tis ni verplicht b) veel fermer ;)

Is voor de mensen die liever veiliger in het verkeer rijden dan diegene die enkel denken da het er een speelplein is ;)

Bosvos
6 augustus 2005, 18:25
Is voor de mensen die liever veiliger in het verkeer rijden dan diegene die enkel denken da het er een speelplein is ;)
daarom dat ik er wel eens pinkers ga op laten zetten, maar omdat het nu ni zo dringend is...

Blue-Bora
6 augustus 2005, 18:28
daarom dat ik er wel eens pinkers ga op laten zetten, maar omdat het nu ni zo dringend is...

Wijze beslissing ;)
Je kan er desnoods nog pinkers opzetten die een mooi design hebben.
Beter dan niks

Verbechio
6 augustus 2005, 18:29
ma jonges toch :) ik heb 3j gereden me menne brommer => nix voorgehad, menne maat MET pinkers, lag na 1.5j al omhoog => brommer per total en hij opendijbeenbreuk :) ligt dus ni alleen aan pinkers e :D kvind gewoon sportiever zonder

Bosvos
6 augustus 2005, 18:37
ma jonges toch :) ik heb 3j gereden me menne brommer => nix voorgehad, menne maat MET pinkers, lag na 1.5j al omhoog => brommer per total en hij opendijbeenbreuk :) ligt dus ni alleen aan pinkers e :D kvind gewoon sportiever zonder
persoonlijke smaak he...
ik vind dat mijn brommer zo compleet mogelijk moet zijn :p zo zonde rachterpinkers is maar kaal vanachter he:p

skully25
6 augustus 2005, 18:59
aansluitingen zullen er wel voorzien zijn, tenzij den eigenaar die ook heeft verwijdert, dus alsde perse pinkers wilt gewoon een setje naar uw goesting kopen en op een zichtbare plaats monteren

Bosvos
6 augustus 2005, 19:06
iemand die ne site heeft van ne verdeler?
kan zijn da ze da hier in de Pits ook hemme ze, ma voor alle zekerheid...

dakket later ni moet komen vragen:P

skully25
6 augustus 2005, 19:12
maakt in principe niet uit wat ge koopt, alles is passend te maken
normaal verkoopt zowat iedere motozaak setjes pinkers

anders => http://www.easyparts.nl/

Dj Aero
6 augustus 2005, 23:43
je kan kiezen:
1) ofwel pink je
2) ofwel steek je zoals een randdebiel je arm uit (+is onveiliger)
(als je legaal wilt rijden dan)

pinkers heb ik op mijne ook gezet maar niet de geen zoals de originele koplamp van 500 watt :p ik heb de mijne 60 euro betaald gelovek (voor+achter)

ps: luister aub niet naar de niet-volwassene op dit forum

Verbechio
7 augustus 2005, 01:34
ma jonges, geen pinkers aja, edde gij ne pinker op ne velo mss :D

DBK
7 augustus 2005, 02:26
je kan kiezen:
1) ofwel pink je
2) ofwel steek je zoals een randdebiel je arm uit (+is onveiliger)
(als je legaal wilt rijden dan)
bs, ksnap ni waar de mensen da blijven halen van hun arm uit te steken met brommer of fiets, das al jaren afgeschaft ( het mag natuurlijk nog ). kben wel pro pinkers want das ver de enigste vorm van comunicatie da ge hebt me de medeweggebruikers :)

Blue-Bora
7 augustus 2005, 08:53

Edde gij batterij op uwe velo misschien? :p

Bosvos
7 augustus 2005, 11:34
me uwe velo de rijbaan ook ni op he...

zal der dan maar eens gaan achter zien, ni te duur, zolang datet ma werkt en dat het er maar opstaat...

Verbechio
7 augustus 2005, 13:30
Edde gij batterij op uwe velo misschien? :p

just my point, een deel van de brommers (geen scooters ;)) hebben geen batterij :ironic:

ik verstaan da toch ni ze, wa ziede gulder in pinkers? op ne scooter valt da van tijd mee, ma op brommers vinnek da wel slecht :D

ASHERON
7 augustus 2005, 13:34
ik ben van plan een 2dehands derbi senda g te kopen, maar ik hoor juist dat der geen achterpinkers opstaan en de verkoper heeft deze niet meer...

zou iemand eens kunnen zeggen aan deze brommern00b of ik speciale pinkers moet zoeken voor derbi en eventueel een gemiddelde prijs geven (en mss een Belgische site van een of ander merk?)

op www.easyparts.nl kunde schoon pinkers bestelle voor ni veel geld.
aansluite enzo is geen probleem maar hebde u pinkdoos nog? of is die ook weg..(zoda u pinkers weldegelijk PINKEN en ni gwoon blijven branden als ge bv rechts fzo wilt afslaan..)

-[Weasle]-
7 augustus 2005, 13:35
nuup,pinkers of spiegels op u brommer moeten nie maar als er dan pinkers op staan moeten ze wel marchere

Dj Aero
7 augustus 2005, 14:17
u bent verplicht aan te geven welke richting je afdraait, pinkers of armen, is verplicht en niet afgeschaft. met een fiets moet dat ook

Bosvos
7 augustus 2005, 15:16
op www.easyparts.nl kunde schoon pinkers bestelle voor ni veel geld.
aansluite enzo is geen probleem maar hebde u pinkdoos nog? of is die ook weg..(zoda u pinkers weldegelijk PINKEN en ni gwoon blijven branden als ge bv rechts fzo wilt afslaan..)
heb ne mail gestuurd naar de verkoper, kwacht op antwoord,
alsem die nimeer heeft, dan gaat het mij meer kosten dan wa pinkerkes zeker?

/edit: zoals ge al kunt zien zallek der maar opzetten voor alle zekerheid he...
en zwijg nu aub over het feit da pinkers ni schoon genoeg zijn...
ne brommer is een evervoermiddel, da moet veilig zijn, en ge moet da nu ook ni tot in het oneindige zitten pimpen of tunen he :p

Dj Aero
7 augustus 2005, 16:33
normaal zit die pinkdoos er nog wle in ze, tzou raar zijn moestem die ook verwijdert hebben. Als je dat doet kan je beter een pinkdoosje van een autoke kopen dat op uwe brommer past want origineel zijn die eel duur. Zo was dat voor mijn suzuki ts toch