PDA

Volledige versie bekijken : honda amigo

brainwashed
5 augustus 2005, 15:07
hey

Ik kan van een vriend van me een oude honda amigo kopen.
maar er zijn geen papieren bij nu hij heeft me verteld omdat het een oldtimer is dat er geen papieren voor nodig zijn.

klopt dat ?

morbus`
5 augustus 2005, 15:56
Ja, maar je moet wel een bewijs hebben dat die brommer van u is.

Mr Syphon
5 augustus 2005, 16:36
mja ik heb ook zoiets van gehoord zu, dat als het heel oud is dat de papieren ni echt nodig zijn, ma tis wel een voordeel als ge het hebt, dan komt ge zeker geen problemen tegen als ze u moesten tegen houden

LSDsmurf
5 augustus 2005, 17:08
Best eens aan politie vragen, die zullen dat misschien wel weten. (kan ook per mail :p ). Ofwel beetje op internet rondzoeken.

brainwashed
5 augustus 2005, 17:37
ja kep al een mail gestuurd.
maar kep nog geen antwoord gekregen.

-[OwA.Free]-
5 augustus 2005, 17:43
Je moet papieren van je brommer altijd hebben, al is hij 5000 jaar oud.

morbus`
5 augustus 2005, 18:08
-']Je moet papieren van je brommer altijd hebben, al is hij 5000 jaar oud.

Dat zal moeilijk gaan als er geen ZIJN.
De (meeste ?) brommers van '65 bijvoorbeeld hebben geen gelijkvormigheidsattest.

-[OwA.Free]-
5 augustus 2005, 18:21
Dat zal moeilijk gaan als er geen ZIJN.
De (meeste ?) brommers van '65 bijvoorbeeld hebben geen gelijkvormigheidsattest.

Aanvragen gaat altijd ? 10min werk

blazingsvbiker
5 augustus 2005, 18:36
hallo
ik heb onlangs een amigo gekocht zonder papieren geen probleem het is wel verplicht te hebben ,dus wat ik heb gedan is naar honda zelf geschreven de situatie uitgelegd en dan het serienummer doorgegen en dan hebben zij mij een duplicatje opgestuurd vah-n het getuigeschrift np

Terror Factor
5 augustus 2005, 20:26
we hebbe ier ook n oud brommerke, n honda novio, dar ware ook geen papiere bij, pa heeft da kunne verzekere zonder probleme,dusja,t zal ni zo n ramp zijn denkk :)

Oh_Yeah
5 augustus 2005, 21:04
@ Terror Factor: verzekeren gaat ALTIJD zonder papieren!!! dus is echt geen bewijs dat dat niet nodig is. Ik heb het antwoord: als de brommer van VOOR november 1974 is, is er geen gelijkvormigheidsattest vereist. Ik heb hiervoor speciaal naar de verkeerspolitie antwerpen geweest en die hebben mij een bewijs gegeven. Ik ben ook al 4x ofzo tegengehouden met brommertjes van voor 74' die geen papieren hebben en is elke keer geen probleem. Ik ken honda amigo nogal goed en als uw honda amigo een "hardtail" is, is het geen probleem... Als uw amigo toch achterveren heeft dan is het een twijfelgeval.... Ge kunt in ieder geval naar politie gaan en bewijs van verlies vragen....

Oh_Yeah
5 augustus 2005, 21:07
Ik heb da papier effe rap ingescant: http://users.skynet.be/Oh_Yeah/bewijs.JPG

brainwashed
5 augustus 2005, 23:27
denk dat die amigo achter veren heeft.
dus daar heb ik dan wel papieren voor nodig ofwa ??
in iedergeval ksal morge naar politie rijden en naar een honda daeler