PDA

Volledige versie bekijken : Intressepeiling: veel oud pc-materiaal

woutervh
5 augustus 2005, 15:37
Hallo,

ik ga eens een poging doen om mijn door de jaren heen verzamelde pc-collectie/briel op te ruimen.
Vandaar eerst eens mijn vraag hier of er iemand interesse heeft in veel oude dingen zoals: 286's, 386's, 486's en pentium 1's. 'k Geloof zelfs dat er nog een XT moet tussen zitten :D. 286 en 386 zijn vooral IBM PS/2 dingen. Het gaat hier over processors, mobo's, rammekes, cases, ... Het meeste werkt nog denk ik.
Indien iemand interesse heeft in iets, vraag maar raak.
Vanzelfsprekend zou ik toch nog graag *iets* hebben ervoor. :)
Heel den boel ineens heeft wel voorkeur ;)

Grtz,
Wouter

big_spillie
5 augustus 2005, 15:42
ik zoek nog ram en hd's , maar een hd van 80 gig ofzo zal er zeker nie bijzitten:p
en van ram zoek ek 512 DDR, ma da zal bij zo'n oud materiaal ook nie bijzitten wrs

greets

woutervh
5 augustus 2005, 15:45
ik zoek nog ram en hd's , maar een hd van 80 gig ofzo zal er zeker nie bijzitten:p
en van ram zoek ek 512 DDR, ma da zal bij zo'n oud materiaal ook nie bijzitten wrs

greets

hm, schijf van 80 MB zou moeten lukken :p
en probeer maar keer 512MB DDR in een 286 te proppen. Die harde schijven waren nog zo groot nie verzeker ;)

big_spillie
5 augustus 2005, 15:49
'k weet et:p 'k heb hier zelf nog nen oude pc mè 8 GB hd, 64 ram, pc zelf 500Mhz
da is al iets beter dan't uw, ma ook om zot van te worden :p

greets en nog veel geluk mè de verkoop ;)

pieta
5 augustus 2005, 15:49
ff :offtopic:

ik heb hier ook nog 3 oude pc's ligge, ma ik zou nie weten wa het is, als ik foto's van de binne kant zou nemen, zou iemand dan kunne zeggen wat het is? of gewoon nr de pc-boer?

Desert
5 augustus 2005, 15:52
pc-boer wilt da niet :p

woutervh
5 augustus 2005, 15:55
ff :offtopic:

ik heb hier ook nog 3 oude pc's ligge, ma ik zou nie weten wa het is, als ik foto's van de binne kant zou nemen, zou iemand dan kunne zeggen wat het is? of gewoon nr de pc-boer?

:offtopic:
Mail me een hoge resolutiefoto, dus met beetje zoommogelijkheden en kga je proberen te zeggen wat het ongeveer moet zijn.

Grtz,
Wouter

woutervh
6 augustus 2005, 10:02
naar boven 1x :applause:

crinco
17 augustus 2005, 21:48
Heb intresse in een MCA (microchannel) netwerkkaart. Zitten er dergelijke netwerkkaarten in die IBM PS/2?

woutervh
18 augustus 2005, 17:00
Heb intresse in een MCA (microchannel) netwerkkaart. Zitten er dergelijke netwerkkaarten in die IBM PS/2?

spijtig, maar ik heb gezien dat ik geen ibm pc's meer staan heb. Blijkbaar heb ik deze vorig jaar al weggedaan :-) Zijn vooral nog wa compaq en dell dingen...

Grtz,
Wouter

EmP
18 augustus 2005, 17:18
keer vrage an me pa (informaticaleraar)

vengeance_angel
19 augustus 2005, 03:18
ik ben van tegen gullegem, wat vraag voor gewoon alles (en mail me es een pic van dat alles, mn email zendk nar je pm)