PDA

Volledige versie bekijken : Zizou de retour chez Les Bleus

Shyheim
3 augustus 2005, 18:00
http://www.football365.fr/Articles/Story.shtml?req=story&id=54

"Enfin!!! :applause: :bow: :applause: "

FeNiX4LiFe
3 augustus 2005, 18:38
sow.
enige reden waarom hm weer is omdat ze hem een zware check geven en kunnen bewijzen dat hun ploeg ook zuigt met zizou

kakature
3 augustus 2005, 18:47
Pff, geen zin om Frans te lezen. Is er geen Engels nieuwsbericht? Of Nederlands? :p

Invader
3 augustus 2005, 18:49
hoe oud is die kerel wel ni

den Acid Burn
3 augustus 2005, 18:50
zidane is een schitterende voetballer maar is over zen beste jaren heen imo

Shyheim
3 augustus 2005, 18:56
sow.
enige reden waarom hm weer is omdat ze hem een zware check geven en kunnen bewijzen dat hun ploeg ook zuigt met zizou

on·no·ze·laar (de ~ (m.), ~s)
1 [bel.] idioot, onnozel mens, dwaas

:p

Anyway, als trouwe supp van de Galacticos (:p) volg ik quasiment alle wedstrijden (en heb al een paar specials van op Real Madrid TV opgepakt over Zizou), en ik kan enkel zeggen dat Zidane zéker een meerwaarde zal zijn... Voor élk team trouwens.

EA lover
3 augustus 2005, 20:00
Hij kan misschien al wel oud zijn maar voor Frankrijk is hij van goudwaarde.
Zidane doet terug mee omdat ze anders kans maken om het WK mis te lopen.

hatetn
3 augustus 2005, 20:04
hoe oud is die kerel wel ni

33
en makalele keert ook terug

Time
3 augustus 2005, 20:39
http://www.vrtnieuws.net/sport_master/voetbal/europese_competitie/050803_zidane/index.html

kakature
3 augustus 2005, 20:46
http://www.vrtnieuws.net/sport_master/voetbal/europese_competitie/050803_zidane/index.html
Thx :love:

sum__41
8 augustus 2005, 16:17
belachelijk noem ik dat !

thuram doet nu opeeens ook terug mee. bende mietjes, ze zijn bang dat hun "moederland" het wk niet haalt...
zei ik moederland? zidane en thuram zijn nie eens van natuurlijk franse afkomst :rofl:
gekochte vedette's noem ik dat!

btw. maldini stopte ook na het wk2002... zag je hem ooit terug kruipen? nee die man heeft eergevoel!

Glor
8 augustus 2005, 16:25
belachelijk noem ik dat !

thuram doet nu opeeens ook terug mee. bende mietjes, ze zijn bang dat hun "moederland" het wk niet haalt...
zei ik moederland? zidane en thuram zijn nie eens van natuurlijk franse afkomst :rofl:
gekochte vedette's noem ik dat!

btw. maldini stopte ook na het wk2002... zag je hem ooit terug kruipen? nee die man heeft eergevoel!
Moederland :sop:
Kompany's roots zijn toch ook niet Belgisch, klaag je erover dat hij meespeelt bij de Belgische ploeg, idem voor de Mpenza's :ironic: Kvind het een goede zaak dat we Zizou zo nog wat meer te zien kunnen krijgen voor de twee jaartjes die hij nog zal spelen (dacht ik toch), en daarbij het is hun volste recht, ze hadden een stap opzij gezet om volgende generaties hun plaats te laten overnemen en zich meer zouden kunnen focussen op hun eigen ploeg, als hun vaderland zo in problemen zit vind ik het maar normaal dat ze terugkeren.

Blad3z
9 augustus 2005, 13:30
mooi om Zidane nog wat langer bezig te zien, idem voor Makelele, maar dit toont toch aan dat de ploeg ná de WK-winnaars geen kloot meer waard is.

märco
15 augustus 2005, 12:38
belachelijk dat gasten zoals zidane, makelele, thuram, figo & nedved nu opeens van gedacht veranderen...

eerst met opgegeven :ironic: hoofd het EK verlaten vorig jaar, en nu hun landje in de mizerie zit, willen ze de held uithangen.

kakature
15 augustus 2005, 12:51
De reden waarom Zidane terugkomt naar de Franse ploeg is nog het meest hilarisch van al :rofl:
Zogezegd zou hij een stem gehoord hebben die zei dat hij terug moest gaan voetballen, iets in die aard toch ...
:D

Glor
15 augustus 2005, 12:55
Owned :D:rofl: vroeger werden ze daar nog voor verbrand;)na een opstandje geleid te hebben :unsure:
Da was nen tijd i mannen :woohoo: :music: :D

Marginale
16 augustus 2005, 22:23
De reden waarom Zidane terugkomt naar de Franse ploeg is nog het meest hilarisch van al :rofl:
Zogezegd zou hij een stem gehoord hebben die zei dat hij terug moest gaan voetballen, iets in die aard toch ...
:D

Het correcte verhaal was dat hij tegen de pers had gezegd dat hij er met "iemand" over gesproken had en die had gezegd dat hij ervoor moest gaan. Hij wou de naam van die persoon niet bekend maken.

Al de journalisten natuurlijk al aant lachen dat het een spirituele ingeving was en dan heeft zz toch gezegd wie hij had gesproken en tbleek "gewoon" zijn broer te zijn met wie hij een goed gesprek over dit onderwerp had.

@Blad3z: Afwachten of de resultaten met de "sterren" beter zullen zijn, voor hetzelfde geld zakken ze gewoon grandioos mee door het ijs

DaViLead
17 augustus 2005, 14:11
Zidane was en is belangrijk voor de Franse ploeg, dus ik vind het een goeie zaak dat hij terugkeert maar zoals eerder gezegd hopelijk zakt hij niet mee door het ijs...

Re@V0r
17 augustus 2005, 16:43
kdacht toch dat portugal en tsjechië het niet onaardig doet in hun WK qualis?
frankrijk daarentegen bakt er echt nix van...

IznoGouD
17 augustus 2005, 23:47
Aan al de melkers: Waarom zou zz en al de rest nu de held ni mogen komen uithangen? Hebben die kerels nog ni genoeg bewezen?
En wie het belachelijk vind om zen vaderland te helpen in nood die moesten ze is
naar Vietnam sturen in tijde van oorlog en zegt da mor is tegen die amerikanen. ge zult dan u kak wel inhouden.

Hoelang zegt verheyen al dat em stopt met 1st klasse?
Hoe dikwijls is micheal Jordan al opnieuw begonnen?

Marginale
18 augustus 2005, 08:27
oorlog <-> voetbal

toch subtiel verschilleke als ge het mij vraag ma soit ;)