PDA

Volledige versie bekijken : AMD mobile 2800+ (enkele stuks - nieuw) - en enkele moederbordjes

piotke
2 augustus 2005, 21:46
Hoi, een minilot verkoop.

Het gaat om enkele mobile Athlon XP's - DTR

Stepping AQYHA / XPMW
AMD ATHLON™ MOBILE XP 2800+ Barton / 640kB Cache / FSB266MHz / 1.65 V
Deze chipkes zijn unlocked. Wat wel eens interessant kan zijn.

Hoewel het niet volwaardige mobiles zijn, zijn het toch interessante reeksen. En overclocken ook wel mooi.

Het zijn tray versies. Afkomstig uit Duitsland. En *normaal* gezien nog garantie. Dat is me beloofd, maar ik heb nog geen enkele kunnen kapot doen om te testen, en bespaar me de moeite :p.

Beperkt aantal stuks !

Verzending is 3.1 euro per kilopost, ongeacht het aantal dat je koopt. Afhalen kan in Edegem, echter ik ben bijna niet thuis.

Ik verkoop ze aan de mooie prijs van 70 euro'kes.

--> Wil je er eentje, mail me dan op sales@meloen.be. Voorafbetaling is noodzakelijk.
--> Ik heb ze besteld, ik verwacht ze eind volgende week hier, dus vanaf dan zijn ze beschikbaar. En stuur ik alle bestellingen op.

Voor de andere geïnteresseerden, ik heb ook nog enkele moederbordjes liggen:

Type: ECS Elitegroup K7S5A PRO Rev. 5.0 (DDR en SD)
Prijs: 26 euro

zelfde voorwaarden als hierboven.

XTRATEC
2 augustus 2005, 21:48
hoezo niet volwaardig?

piotke
2 augustus 2005, 21:52
Een volwaardige mobile draait aan 1.45 Vcore. Nog iets zuiniger. Dit zijn DTR (Desktop replacements).

Betere cores dan gewone AMD XP's (dit zijn overigens Barton cores), dat wel.

XTRATEC
2 augustus 2005, 21:53
das duidelijk, thx!

XTRATEC
2 augustus 2005, 21:58
mij mag je zo een moederbordje doen...

piotke
2 augustus 2005, 22:02
MAIL, everything in MAIL :)

XTRATEC
2 augustus 2005, 22:06
MAIL, everything in MAIL :)

dit begrijp ik dus niet he, jij als moderator, no offence maar ik vind dit echt niet normaal...

n0sTRa
2 augustus 2005, 22:08
70excl voor mij :) ben al tijd op zoek

edit: mail verzonden

Xcessive-
2 augustus 2005, 22:08
dit begrijp ik dus niet he, jij als moderator, no offence maar ik vind dit echt niet normaal...

Boden moeten hier geplaatst worden, maar de prijs is vast dus je moet niet bieden. Dus voor afhandeling moet je mailen, toch niets mis met?

Moeten we betalen voor ge ze besteld in duitsland of betalen voor je ze verstuurd?

piotke
2 augustus 2005, 22:12
Afhandeling in mail. Wat is uw probleem nu ?

Je hebt gebonden op het forum. Heel mooi, nu de afhandeling. Je schiet er niet mee onder iemand zijn duiven, want ik heb er nog.

Nevertheless, als je met zo'n attitude afkomt zoek ik wel andere kopers. Carry on.

Mod bashing is to zo in tegenwoordig eh.

Boden moeten hier geplaatst worden, maar de prijs is vast dus je moet niet bieden. Dus voor afhandeling moet je mailen, toch niets mis met?

Moeten we betalen voor ge ze besteld in duitsland of betalen voor je ze verstuurd?

Ik heb al een deel betaald, en ik moet nog een deel bijbetalen, en dan komen ze richting mij. Van ene betrouwbare Duitse bron, dus geen vrees daarvoor. Ik sta garant.

Ik prefereer betalng na bestelling, dus asap. Dan kunnen ze onmiddelijk na ontvangst bij mij doorgestuurd worden. Kijk gerust de whitelist er op na, of mijn andere referenties, ik ben te vertrouwen ;)
En owja, voortuitbetaling zodat ik nog kan profiteren van de 0.001 euro interest die ik zal krijgen op de 7 dagen dat het geld bij mij is :p

Rijder17ra
3 augustus 2005, 00:19
'k heb interesse in een 5-tal Mobo's maar kan je dan nog iets doen in de prijs?
't zijn nieuwe veronderstel ik (met I/O plaatje?)

Duc
3 augustus 2005, 02:04
Zijn deze XP-->MP moddable met de silverpaint-trick? Zoek al een tijdje naar vervangers voor mijn Dual 2000+ cpu's... anders bestel ik er morgen misschien ook twee... :)

THa SkuLL
3 augustus 2005, 04:13
Zijn -m pros nu beter dan hun desktop broers?
Waar zit het verschil en is het een groot verschil?
Dank bij voorbaat,

ThaSkull

ps:zijn die voor A socket?

piotke
3 augustus 2005, 09:19
'k heb interesse in een 5-tal Mobo's maar kan je dan nog iets doen in de prijs?
't zijn nieuwe veronderstel ik (met I/O plaatje?)

bij 5 stuks kan ik ze laten gaan aan 25 euro per stuk. Maar dat moet ik dan wel asap weten of je ze neemt want dan moet ik er bijvragen.

Zijn deze XP-->MP moddable met de silverpaint-trick? Zoek al een tijdje naar vervangers voor mijn Dual 2000+ cpu's... anders bestel ik er morgen misschien ook twee... :)

Geen idee, en ik durf niets beweren wat ik niet zeker weet.

Zijn -m pros nu beter dan hun desktop broers?
Waar zit het verschil en is het een groot verschil?
Dank bij voorbaat,

ThaSkull

ps:zijn die voor A socket?

SocketA ja.
Ze zijn beter omdat ze iets betre cores hebben en unlocked zijn, dus beter om te OC'en.

ec8or
3 augustus 2005, 10:38
doe mij maar een mobo aub :)

piotke
3 augustus 2005, 10:59
mailt u mij even ? :)

ec8or
3 augustus 2005, 11:02
dat zal ik zeker niet nalaten, beste ;)

Groovalicious
3 augustus 2005, 21:08
heb ge nog zo een mobo liggen?

ondersteunt dat SR-Ram?
Past een athlon 1000Mhz hierop?

ty

piotke
3 augustus 2005, 21:15
heb ge nog zo een mobo liggen?

ondersteunt dat SR-Ram?
Past een athlon 1000Mhz hierop?

ty

ja en ja

Nog 2 mobo's en 3 cpu's liggen.

Groovalicious
3 augustus 2005, 21:27
oke, doe mij ook maar eentje!
mail verstuurd!

piotke
3 augustus 2005, 21:39
En beantwoord se.

Nog 1 mobo en 3 cpu's over.

Rijder17ra
3 augustus 2005, 22:01
bij 5 stuks kan ik ze laten gaan aan 25 euro per stuk. Maar dat moet ik dan wel asap weten of je ze neemt want dan moet ik er bijvragen.

Daar schiet ik niet echt iets mee op hé. Laat dus maar. Thanks anyway. :p

Zir0h
3 augustus 2005, 22:05
En beantwoord se.

Nog 1 mobo en 3 cpu's over.
Hier ook ne mail gestuurt voor 1* zo'n cpu aan 70€ excl :)

edit: zou die verder gaan als mijn huidige mobile?

piotke
3 augustus 2005, 22:10
Geen idee, ik heb ze nog niet kunnen testen zelf.

Mail teruggestuurd.

Nog 1 cpu en 1 mobo te gaan.

Psychodweep
3 augustus 2005, 22:12
Ik heb er binnenkort ook 1tje (cpu 2800+, zelfde) te koop... ma kzal dan wel zelf een thread starten.

piotke
12 augustus 2005, 15:10
Kunnen de paar mensen die nog niet betaald hebben, dit even doen.
Wegens bankproblemen langs mijn kant waren er enkele vertragingen, maar vandaag kreeg ik deze mail:

---------
Hello,

we could confirm, that your money is here, so we need 2-3 Days to produce and maybee
3-4 days for shipping.

with regards

IPCS
12 augustus 2005, 16:13
Wegens bankproblemen langs mijn kant waren er enkele vertragingen, maar vandaag kreeg ik deze mail:

---------
Hello,

we could confirm, that your money is here, so we need 2-3 Days to produce and maybee
3-4 days for shipping.

with regards

No offence, maar even een bedenkinkje ...
Als ik een bestelling zet, betaald heb en dan zo'n mailtje zou krijgen zou ik me zorgen maken...
Je besteld 5 cpu's, die zijn betaald en dan sturen ze je een mailtje dat ze twee dagen nodig hebben om ze te maken??? Dat wil zeggen dat je een firma contacteert die je die cpu's op bestelling gaat maken?
Rare manier van werken, zeker voor een fabrikant van cpu's ...
Volgens mij zijn de socket A cpu's sedert vorig weekend niet meer verkrijgbaar ... Dat zegt mijn leverancier me ten minste, voor wat het waard is ...

Steven

piotke
12 augustus 2005, 16:30
No offence, maar even een bedenkinkje ...
Als ik een bestelling zet, betaald heb en dan zo'n mailtje zou krijgen zou ik me zorgen maken...
Je besteld 5 cpu's, die zijn betaald en dan sturen ze je een mailtje dat ze twee dagen nodig hebben om ze te maken??? Dat wil zeggen dat je een firma contacteert die je die cpu's op bestelling gaat maken?
Rare manier van werken, zeker voor een fabrikant van cpu's ...
Volgens mij zijn de socket A cpu's sedert vorig weekend niet meer verkrijgbaar ... Dat zegt mijn leverancier me ten minste, voor wat het waard is ...

Steven

Nog nooit bij een iets grotere winkel besteld ? -Ik bestel niet bij de frabrikant overigens.... Zodra de betaling pas binnen is (om fake orders te voorkomen), gaat met de spullenbijeen halen, factuur maken, inpakken, en als er enkele pakjeszijn, naar de post/depot/koerier gaan.

Als dat bij een winkel/instantie is die ver over de 100 à 200 bestellingen per dag heeft is dit de normaalste zaak van werken hoor.

Uw leverancier liegt - deels. Sederd eeen dikke week worden ze niet meer geproduceerd. Maar er zijn nog TONNEN, voorraden overal verspreid...

Edit: met produce bedoelt de Duitser in gebrekking engels het pakje klaamaken...

IPCS
12 augustus 2005, 16:43
Ok, als hij inderdaad met "produce" bedoeld "pakje klaarmaken" dan is er geen enkel probleem....
Was trouwens gewoon een bedenking hoor ...

analesex
12 augustus 2005, 17:50
is t mogelijk van zo een mobo en di ecpu in een laptop te passen? kheb hier een behuizing liggen van een laptop maar al wat ik ni heb is cpu en mobo:)
greetz

piotke
12 augustus 2005, 17:51
cpu zal gaan, moederbord helemaal niet, das een gewoon desktop moederbordje.

XTRATEC
12 augustus 2005, 18:29
1 ECS aub, mail sent!

deleenheir
13 augustus 2005, 15:28
1 mobieltje voor mij :p

ik kom hem ophalen of als je nog eens in het stad komt...

Zir0h
14 augustus 2005, 01:31

Sry dat het zo lang duurt, maandag of dinsdag heb je het geld :)

Zir0h
17 augustus 2005, 18:04
Sry dat het zo lang duurt, maandag of dinsdag heb je het geld :)
LOL ik kan nie editen, morgen staat het geld op je rekening. Hopelijk ben ik niet te laat
:(