PDA

Volledige versie bekijken : Thrustmaster F1 racing wheel

ComputerVISTA
2 augustus 2005, 21:12
Ik heb te koop:

1 Thrustmaster F1 Force Feedback Racing Wheel. Het is een keer of 3 gebruikt met gtr en is voor de rest zo goed als nieuw:

Het heeft:
- force feedback
- replica van een ferarrie forumule 1 wagen
- Carbon fiber look
- pedalen (gas en rem)
- flappy pedal gear box (zoals jeremy clarkson het zou zeggen ;)) (dus van die flap dingen gemaakt uit aluminium om je versnelling te verzetten als ook nog een extra gas en rem op je stuur zodat je die pedalen niet hoeft te gebruiken.

http://us.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T129&fam=4 <-- linkje naar de fabriekant

Zoals al gezegd is het in top conditie en zelden gebruikt geweest, ik heb het aankoopsbewijs nog en koste op 19/05/2005 179.99 euro

Geen minimum prijs vastgesteld, meeneemprijs = 130 euro (stel dat de nieuwprijs fors gezakt is mag je dat hier + een link gerust zeggen dan pas ik de prijs aan)

Alleen bieden exclu aub.

Deathwish
3 augustus 2005, 01:40
't is ferrari ;)

mooi stuur, jammer dat ik geen racegames op pc speel...

ComputerVISTA
3 augustus 2005, 02:11
't is ferrari ;)

mooi stuur, jammer dat ik geen racegames op pc speel...

Ja foutje he zeg, ik denk dat iedereen wel wete wat ik bedoel.

ComputerVISTA
3 augustus 2005, 13:10
...up...

ComputerVISTA
3 augustus 2005, 18:49
En nog een 2de upje

ComputerVISTA
3 augustus 2005, 23:30
laatste upje

El ByToS
4 augustus 2005, 00:00
30€ incl

ComputerVISTA
4 augustus 2005, 00:30
30€ incl

Ja natuurlijk en ik zal het tot aan u deur brengen ook. Komaan zeg meent ge da bod?

PolletPoulet
4 augustus 2005, 14:28
30€ incl

:rofl:

sorry hoor maar €30 voor dat stuur is nu _NET_ een tikkeltje te weinig denk ik en ik denk da ge niveel stuur zult zien.
komaan, €30 is wel overdreven hoor, nieuw kost zoiets rond de €190!

zelf heb ik ook zo een stuur en zeer tevreden van, makkelijke instalatie, veel ingame opties en een zéér stevig en degelijk stuur, de pedalen liggen ook echt vast op de grond! echt een aanrader voor de potentiële kopers!

@koper veel suc6 met u verkoop nog!

//edit en ik zie jusit dat hij maar 2 maanden oud is! wel een zéér belachelijk bod hoor!