PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Dell Photo Printer 720

gvdb
2 augustus 2005, 18:55
Hey,

Ik heb hier nog een Dell Photo Printer 720 liggen. Zelfs nog niet uit de doos geweest. Er zit 1 black en 1 color inktpatroon bij.
Ik doe hem weg wegens dubbel gebruik.

Voor foto's. http://users.telenet.be/Gette

Ik zou er graag nog zo'n 45€ van willen of prijs overeen te komen.

Mvg,

Geert Van den Bosch

gvdb
3 augustus 2005, 09:52
And upping,

Prijs teveel?

Greetz Geert

gvdb
3 augustus 2005, 15:34
and uppy

gvdb
3 augustus 2005, 18:38
Bon prijsverlaging van 65€ naar 45€. toestel is nieuw, nog nooit niet gebruikt en staat echt in mijn weg want heb er hier nog eentje staan.

Groeten Geert

gvdb
3 augustus 2005, 23:00
and up

damm echt niemand interesse in deze prachtige printer?

Greetz Geert

matje001
3 augustus 2005, 23:06
toon eens de foto's van uw printer nie van de cd

Macdude
3 augustus 2005, 23:08
Alle van waar zijt ge?

20€ excl

Tis den deze zeker >> http://www.getdishprogram.com/Pics/Dell720.jpg

gvdb
3 augustus 2005, 23:26
@matje001: zie foto van Macdude. reden waarom ik gn foto van de printer heb genomen is omdat die helemaal nog verpakt zit in plastiek en al. enfin als je echt wil kan ik altijd een foto nemen.

@Macdude: ikzelf ben van Regio Zaventem en Lanaken is zo'n 100km van hier. Kom je er voor 35€ zelf achter?

Greetz geert

Feignasse
4 augustus 2005, 00:13
Hoe "goed" vind je die printer zelf?
Degelijke zwart-wit afdrukken? Geen lijnen en dergelijke?

Edit: en waar koop je de vulpatronen voor de printer die je in gebruik hebt?

Macdude
4 augustus 2005, 00:23
Ik wil er maximum 35€ incl aangetekende verzending voor geven

gvdb
4 augustus 2005, 09:22
@Macdude: ik verzend liever niets via de post, heb daar al slechte ervaringen bij gehad. Wat denk je van 35€ en hem zelf komen afhalen?

@Ulixes: geen idee wat deze printer allemaal kan of wat de print kwaliteit is, hij zit nog helemaal verpakt. Maar ik zie dat je van Vilvoorde bent, dus ik kan altijd eens een testpagina afdrukken als je wil.

Wat de vulpatronen betreft: ik heb eens gekeken. Vulpatronen moet je online via de Dell Website bestellen. Ze rekenen geen transportkosten aan en ze worden aan huis geleverd en ze zijn nog eens goedkoper dan de andere topmerken. Zwartpatroon kost 30,63€ en kleuren 33,63€. En binnen de 3-7 dagen worden ze aan huis geleverd.

Greetz Geert

Macdude
4 augustus 2005, 14:37
Zelf halen heb ik eerlijk gezegd geen zin in.

gvdb
4 augustus 2005, 18:52
@Macdude: dan zal het voor 35€ niet gaan vrees ik. Als ik het moet opsturen of komen brengen kost het me nog eens +-10€.

Greetz Geert

Macdude
4 augustus 2005, 20:09
Ok succes met je verdere verkoop

gvdb
4 augustus 2005, 20:12
Printer nog steeds te koop.

Prijsverlaging voor 40€ mag hem weg.

Greetz Geert

Feignasse
5 augustus 2005, 02:59
@Ulixes: geen idee wat deze printer allemaal kan of wat de print kwaliteit is, hij zit nog helemaal verpakt. Maar ik zie dat je van Vilvoorde bent, dus ik kan altijd eens een testpagina afdrukken als je wil.

Ik dacht dat je dezelfde printer reeds in gebruik had? Zoja, hoe zijn de zwartwitafdrukken daarvan?

Ik twijfel nog, aangezien ik binnenkort zelf een Dell-notebook ga bestellen en ik niet weet hoe lang die actie met die printer nog loopt

gvdb
5 augustus 2005, 09:16
@Ulixes: Ik heb idd thuis nog een printer maar een HP deskjet 930C. Maar ik zal anders morgen eens een test doen met de printer en zien wat de kwaliteit van het printen is.
De actie bij Dell loopt nog tot 23/8 want heb deze week nog een Dimension systeem erbij gekocht en toen heb ik dit gezien.

Greetz Geert

[TFT]Poky
5 augustus 2005, 11:09
ulixes heb deze printer ook, zat gratis bij men laptop.
Zwart wit is deftige kwaliteit, niet te vergelijken met m'n laser printer beneden maar toch. Kleur das een ander verhaal, geeft strepen bij mij maar ik denk da dat is omdat ik de printer op eco mode heb gezet.

Mvg

gvdb
5 augustus 2005, 13:25
Ik zal morgen eens testen si. Maar op draft mode heb ik ook wel strepen met mijn HP deskjet.

Greetz Geert

Feignasse
5 augustus 2005, 16:22
De actie bij Dell loopt nog tot 23/8 want heb deze week nog een Dimension systeem erbij gekocht en toen heb ik dit gezien.

Greetz Geert

Ow da's wel nog lang, dan zal ik hem er wschl ook nog bijkrijgen :unsure:
Voor mij hoef je hem dus niet uit de verpakking te halen, maar toch bedankt voor de info!

gvdb
5 augustus 2005, 16:41
Dus people printer nog steeds te koop voor 40€.
Nooit gebruikt!
Ik ben van regio zaventem en wil hem eventueel thuis komen afleveren indien het niet heel ver weg is.

Greetz Geert

gvdb
6 augustus 2005, 08:58
and up

gvdb
7 augustus 2005, 14:41
and up, echt niemand interesse, doe anders een prijsvoorstel!

Greetz Geert

gvdb
8 augustus 2005, 14:10
and uppy

Kwertie
8 augustus 2005, 19:00
max 3 ups he ;)
wacht een paar dagen en open dan een nieuwe thread, krijg je mss meer interesse dan als er op dit moment geen interesse is... ondertussen wordt de thread "vervuild" met ups