PDA

Volledige versie bekijken : Wat is de tolerantie op de snelheid van scooters tijdens politiecontrole?

BLUTCH 26
1 augustus 2005, 17:26
Gegroet allemaal.

Ik zit toch met volgende vraag:
Voor diegenen die al eens op de 'rollekes' hebben gestaan met hun scooter bij een politiecontrole hebben misschien al eens gezien dat op dat meetbakje van de curvometer (rollenbank) 2 displays staan.
Wat is het verschil tussen die 2 displays? Beide waarden die erop verschijnen staan in km/h uitgedrukt?

Kent iemand de tolerantie die ze van de gemeten snelheid aftrekken alvorens tot de slotsom te komen om te zien of je scooter al of niet te snel rijdt?

Wat ik nu schrijf klinkt voor de hardcore scooteropdrijver belachelijk, ik weet het maar soit. Mijn scooter kocht ik onlangs tweedehands. Aangezien ik vond dat mijn teller onnauwkeurig de snelheid weergaf heb ik er eens tijdelijk een fietstellertje op gemonteerd. Daaruit blijkt dat bij rechtdoor hij ongeveer 51km/h rijdt.
Wordt hem dan al afgepakt of niet.(moet die tolerantie er nog afgetrokken worden??) :sad:

Als de kenners in dit vakgebied mij eens zouden willen uitleggen hoe het nu eigenlijk zit, :wtf:

Mercikes.

lttuvix
1 augustus 2005, 17:28
kdenk dat ge tot 50 moogt en vanaf dan krijgde een boete en voor de rest een waarschuwing kd8 da ge tolerantie tot 5km/uur mocht hebben

Lucian
1 augustus 2005, 17:32
dacht tot 55 is kleine overtreding
alles over de 55 is grote , maar wordt 9km/u afgetrokken
zo heb k het vroeger es ene hore vertellen dus

-[OwA.Free]-
1 augustus 2005, 17:38
Bij een A-klasse is er een tolerantie van 10km/h ( dus eigenlijk 35km/h dat je mag rijden )
Bij een B-klasse is er een tolerantie van 8km/h ( dus eigelijk 53km/h dat je mag rijden )

Maar vergeet niet, dat als je bijvoorbeeld 53km/h op je digitale teller rijdt, dat je dan zo'n 55km/h op de rollen zal doen, ( geen lucht-,wegweerstand etc )

edit : het linker display toont je snelheid aan, en als deze tot aan 99 zou geraken wordt er op het rechtse display verder geteld.

Van wat er uiteindelijk op het display komt te staan moet er nog 8 of 10km/h van af.

Mr Syphon
1 augustus 2005, 17:40
die displays =
links waarde die uw scooter op da moment heeft
rechts is de top snelheid da ge ermee hebt gehaalt
en die gaan ze ook gebruiken om u te beoordelen

morbus`
1 augustus 2005, 18:03
Of ze uw brommer gaan afpakken hangt meestal van de flikken hun humeur af.
Ik ken mensen die gepakt zijn omdat ze 60km/h reden, en anderen die 65km/h reden en mochten doorrijden omdat de flik het een leuk brommertje vond :p.

lttuvix
1 augustus 2005, 18:06
10 km per uur? mij werd altijd gezegt 5... nuja maakt nie uit voor 51 gaan ze u niks doen :)

daFour
1 augustus 2005, 18:10
peis dat da allemaal afhangt van welke flik je voor je neus hebt..

morbus`
1 augustus 2005, 18:49
't Beste is natuurlijk gewoon die rollen mijden, want die flikken kunnen meestal voor geen reet om met uw brommer met alle gevolgen van dien :).

Doctor Pantera
1 augustus 2005, 19:04
Ik heb al gehoord dat iemand hem op 47kwijt was,die gast zal hem niet gedragen hebben ma kom

HighWire
2 augustus 2005, 19:36
Gegroet allemaal.

Ik zit toch met volgende vraag:
Voor diegenen die al eens op de 'rollekes' hebben gestaan met hun scooter bij een politiecontrole hebben misschien al eens gezien dat op dat meetbakje van de curvometer (rollenbank) 2 displays staan.
Wat is het verschil tussen die 2 displays? Beide waarden die erop verschijnen staan in km/h uitgedrukt?

Kent iemand de tolerantie die ze van de gemeten snelheid aftrekken alvorens tot de slotsom te komen om te zien of je scooter al of niet te snel rijdt?

Wat ik nu schrijf klinkt voor de hardcore scooteropdrijver belachelijk, ik weet het maar soit. Mijn scooter kocht ik onlangs tweedehands. Aangezien ik vond dat mijn teller onnauwkeurig de snelheid weergaf heb ik er eens tijdelijk een fietstellertje op gemonteerd. Daaruit blijkt dat bij rechtdoor hij ongeveer 51km/h rijdt.
Wordt hem dan al afgepakt of niet.(moet die tolerantie er nog afgetrokken worden??) :sad:

Als de kenners in dit vakgebied mij eens zouden willen uitleggen hoe het nu eigenlijk zit, :wtf:

Mercikes.

Er zijn flikken (de meesten eignelijk) die het toestaan dat je 50-55 gaat maar er zijn ook van die rotzakken tussen die je brommer meenemen op 47... (de meesten passen die 8km/u correctie toe, anderen dan weer niet...)
Je gelooft me mss niet maar vraag et dan aan een vriendin van me... of een ne maat van me die voor zen verjaardag zen scooter ging hale in de winkel, hij rijdt buite, draait de hoek om -> controle, rijdt 48 op de rollen en wordt meegenomen...

In principe is er GEEN tolerantie... Toch niet dat ik weet, enkel van de flikken zelf denk ik... Nu, je rijdt 51 zeg je? Kans is klein dat ze hem daarvoor gaan meepakke ze... Enkel als je ne ambetante (doch correct in feite... maar ambetant past beter...) flik tegenkomt op maandag morgen ofzow... (everyone hates mondays...)

Mss een paar tips voor als je ze het wat moeilijk wilt maken als je toch op de rollen terechtkomt:

Eis het ijkingsattest (en een kopie ervan bij je verklaring) meestal hebben ze dit niet bij :D

Zeg heel expliciet dat alles wat je zegt EXACT zo in je verklaring moet staan (wet van LeJeune denk ik? ben niet zeker, correct me if im wrong)

De snelheid die opgeschreven wordt mag ENKEL de snelheid zijn als JIJ erop zit, niet als da blond flikske van ne kilo of 40 erop zit en ook niet als hij onbelast is...

En nog een paar dingen die je kan doen voor ze wat te "kloten" mochten ze toch je brommer meenemen (zonder enige gevolgen, elke burger mag dit):

Vraag de na(a)m(en) van de diensdoende agenten alsook hun registratie nummer en de naam van hun overste (vraag een stukje papier en een pen en schrijf het allemaal ff op) kan altijd van pas komen mocht je het voor het gerecht willen trekken als je zou gepakt worden...

Je kan ook achter hun district vragen maar de kans is klein dat ze in het verkeerde district aant controleren zijn...

morbus`
2 augustus 2005, 20:22
Er zijn flikken (de meesten eignelijk) die het toestaan dat je 50-55 gaat maar er zijn ook van die rotzakken tussen die je brommer meenemen op 47... (de meesten passen die 8km/u correctie toe, anderen dan weer niet...)
Je gelooft me mss niet maar vraag et dan aan een vriendin van me... of een ne maat van me die voor zen verjaardag zen scooter ging hale in de winkel, hij rijdt buite, draait de hoek om -> controle, rijdt 48 op de rollen en wordt meegenomen...

In principe is er GEEN tolerantie... Toch niet dat ik weet, enkel van de flikken zelf denk ik... Nu, je rijdt 51 zeg je? Kans is klein dat ze hem daarvoor gaan meepakke ze... Enkel als je ne ambetante (doch correct in feite... maar ambetant past beter...) flik tegenkomt op maandag morgen ofzow... (everyone hates mondays...)

Mss een paar tips voor als je ze het wat moeilijk wilt maken als je toch op de rollen terechtkomt:

Eis het ijkingsattest (en een kopie ervan bij je verklaring) meestal hebben ze dit niet bij :D

Zeg heel expliciet dat alles wat je zegt EXACT zo in je verklaring moet staan (wet van LeJeune denk ik? ben niet zeker, correct me if im wrong)

De snelheid die opgeschreven wordt mag ENKEL de snelheid zijn als JIJ erop zit, niet als da blond flikske van ne kilo of 40 erop zit en ook niet als hij onbelast is...

En nog een paar dingen die je kan doen voor ze wat te "kloten" mochten ze toch je brommer meenemen (zonder enige gevolgen, elke burger mag dit):

Vraag de na(a)m(en) van de diensdoende agenten alsook hun registratie nummer en de naam van hun overste (vraag een stukje papier en een pen en schrijf het allemaal ff op) kan altijd van pas komen mocht je het voor het gerecht willen trekken als je zou gepakt worden...

Je kan ook achter hun district vragen maar de kans is klein dat ze in het verkeerde district aant controleren zijn...

En daar gaan ze eens mooi met lachen en u wegsturen.

HighWire
2 augustus 2005, 20:36

Neej niet echt aangezien ge da moogt eisen... staat in de wet, ne flik mag zelfs ni weigeren van zen identificatie te geven enzo...

Heb het zelf al gedaan en die manne gaven mij al die info behalve het ijkingsattest... waarop ze me prompt lieten doorrijden omda ze wisten da da wel es lastig kon worden... :D

brainwashed
2 augustus 2005, 21:08

en niks tekenen wat die flik u geeft
echt niks zelf u verklaring ni
en altijd zeggen dat je 45 gaat
in u verklaring ze ze schrijven dat je toegeeft dat je meer dan 45 gaat dus
zeker niks tekenen

skully25
2 augustus 2005, 21:52
zeker niks tekenen

weigeren uw pv en verklaring te tekenen zelfs bij duidelijke blijk van overtreding

dat gaat uwe kop kosten :x

als ge denkt dat ge door tegen te werken er onderuit kunt muizen zijde ook verkeerd bezig... lukt het zo niet om u te vervolgen, dan naaien ze u wel op basis van andere overtredingen

als ge geld genoeg hebt kunt ge een rechtzaak starten, kost iig genoeg en geeft nog altijd geen garantie op vrijspraak, integendeel... ik neem als voorbeeld het voorval van mij maat, wij zijn 3 jaar geleden tegengehouden aan de kust, ik was er vanaf met mijn boete te betalen, hij heeft ondertussen al 2 uitspraken achter de rug en is elke keer weer in beroep gegaan (gastje van knokke, z'n pa kan het wel permiteren zeker), eerste uitspraak was 1500 euro boete en 25 uur gemeenschapsdienst, tweede uitspraak heeft hij me niets meer van verteld, zaak sleept nog altijd aan...

btw @ highwire, als ze u hebben laten doorrijden hebt gij gewoon chance gehad, hier zou dat het geval niet zijn... meeste flikken gaan het dan gewoon smerig spelen als ge de wijsneus begint uit te hangen door te vragen naar een ijkingsattest o.i.d en vinden dan wel een paar andere aanklachten om nen pv voor op te stellen

HighWire
3 augustus 2005, 03:06
weigeren uw pv en verklaring te tekenen zelfs bij duidelijke blijk van overtreding

dat gaat uwe kop kosten :x

als ge denkt dat ge door tegen te werken er onderuit kunt muizen zijde ook verkeerd bezig... lukt het zo niet om u te vervolgen, dan naaien ze u wel op basis van andere overtredingen

als ge geld genoeg hebt kunt ge een rechtzaak starten, kost iig genoeg en geeft nog altijd geen garantie op vrijspraak, integendeel... ik neem als voorbeeld het voorval van mij maat, wij zijn 3 jaar geleden tegengehouden aan de kust, ik was er vanaf met mijn boete te betalen, hij heeft ondertussen al 2 uitspraken achter de rug en is elke keer weer in beroep gegaan (gastje van knokke, z'n pa kan het wel permiteren zeker), eerste uitspraak was 1500 euro boete en 25 uur gemeenschapsdienst, tweede uitspraak heeft hij me niets meer van verteld, zaak sleept nog altijd aan...

btw @ highwire, als ze u hebben laten doorrijden hebt gij gewoon chance gehad, hier zou dat het geval niet zijn... meeste flikken gaan het dan gewoon smerig spelen als ge de wijsneus begint uit te hangen door te vragen naar een ijkingsattest o.i.d en vinden dan wel een paar andere aanklachten om nen pv voor op te stellen

Is een beetje een kat en muis spelleke kweetet... Moet je wat chance meehebbe, die pipos die mij controleerderen waren volgens mij gastjes die voor de eerste keer zoiets deden... Als ge dan zone breedsmoelkikker gelijk ik voor uwe neus krijgt kunde wel es zenuwachtig worde :D

Godzilla*Akira
3 augustus 2005, 11:39
LOL, toen ik geflist werd, 64 km/u (ik had wel het "geluk" dak geflits ben geweest en niet op de rollen moest), mocht ik ook gewoon doorrijden ipv te voet.
Het grappige was dak een paar uur nadien daar weer moest passeren (kon niet anders er was genen omweg ofzo) en ben ik dan weer door de zelfde tegengehouden. Wel niet geflist, want wist daze daar stonden dus ik beleefd mij aan de 45 km/u gehouden. Maar moest toch op kant, toen ik stop wisten ze van, ma dienen emen we al laten stoppen.

Heb wel niks xtra gekregen ofzo (niet dat ze echt konden, aangezien ze zelf gezegt hebben dak mocht voort rijden, terwijl dat wettelijk niet mag alsk mij niet vergis), maar moest dan wel te voet met scooterken verder. (ale een stuksken te voet)

Maja, als je geluk hebt, hebde daar nog nen toffe flik, maar als die voor u al een paar "klootzakskes" hebben tegengehouden, zijn ze toch ook zo vriendelijk nimmer ze.

Over da ID en al (was wel ander voorval), maar dat waren agenten in burger en toen ik ook vroeg kunde mij uw ID'ken eens laten zien en al.
1 dervan (dat bleek dan zelf de hoofdinspecteur te zijn) had het zijne zelf niet mee (is da niet verplicht btw?) en den anderen heeft lang moeten zoeken en heeft dan iets getoont, maja kweet zelf niet hoe dat er uit moet zien, maar heeft toch een kaartje laten zien.

Anyways, toen ik geflist werd aan 64 km/u, bleef dat wel bij 64 en werdt er niks afgetrokken van tolerantie ofzo.

PS: ff :offtopic: , maar toen ik naar den bureau moest gaan van de flikken, vroegen ze mijn SIM-kaart (van de gsm duh), waarom emen die da nodig en was kik wel verplicht om dat te geven?

-[OwA.Free]-
3 augustus 2005, 13:09
PS: ff :offtopic: , maar toen ik naar den bureau moest gaan van de flikken, vroegen ze mijn SIM-kaart (van de gsm duh), waarom emen die da nodig en was kik wel verplicht om dat te geven?

Ik neem aan dat je die gewoon terug hebt gekregen ?
Toevallig andere dingen op je strafblad staan ?

[B]Rocketeer
3 augustus 2005, 13:12

Bij een mobiel flitsauto hebben ze da ook ni bij. MA ge kunt da gerus t vragen, en ge zult het wel krijgen. Da moeten ze ni op dienen moment meehebben, ge kunt da achteraf vragen en dan verder zien.

P.S.: Flikken kunnen nog altijd zeggen: Goed, dan wacht gij totdat de actie over is, en dan zullen we u da attest op den bureau tonen. Het attest hebben ze wel hoor, hoe lang ge wilt staan wachten eer ge iets ondertekent, das uw zaak :D

Gij moet nog altijd verklaring ondertekenen, dus ge moet ze goedkeuren.
Als ge ze goedkeurt, dan gade akkord met wa ge hebt gezegd. Enigste wa ge hier kunt bereiken is den tijd rekken en ze wa pissger maken, ni echt een goede tip dus (tenzij er echt dingen instaan die niet door de beugel kunnen)

Ook hier geen probleem, dan gade gij erop zitten, en geven zij wel gas. Achteraf moette ook ni komen kreften, want ge hebt alles proper ondertekent.

Kunde doen, ma uwen brommer zijde toch kwijt hoor. Das alleen handig in geval van een rechtzaak. En hopelijk kunde u er dan uittrekken da ge eefectief met die snelheid zonder rijbewijs en verzekering reed. Good luck ;)

9/10 is het de lokale polite, en ik dacht nu met de eenheidspolitie dat die disctricten zijn opgeheven enz e gewoon nar dispatching moeten bellen da ze ff in ander district enen tegenhouden ;). Zou immers zeer logisch zijn

zeker niks tekenen

Domste wa ge ooit kunt doen. Geen verklaring tekenen terwijl ge effectief over de 45 gaat. Denktte gij echt dat da gaat helpen ofwa?

Dan zeggen die gewoon: goed, wij hebben de bewijzen, we nemen uw brommer in beslag. Kzie u opt gerecht. Dan gade ni meer lachen zenne :)

lttuvix
3 augustus 2005, 13:23
mensen al NIET naar highwire zen bullshit luisteren als ge gepakt word werk dan MEE in hemelsnaam
gaat ge moeilijk doen, worde gewoon dubbel zo hard gekloot...
dus negeer highwire zen post maar want daar is niks van waar... is gewoon een 16 jarige pubertje die de man wilt uithangen hier
als ge te snel rijd en ze willen u hebben dan HEBBEN ze u

[B]Rocketeer
3 augustus 2005, 14:03
mensen al NIET naar highwire zen bullshit luisteren als ge gepakt word werk dan MEE in hemelsnaam
gaat ge moeilijk doen, worde gewoon dubbel zo hard gekloot...
dus negeer highwire zen post maar want daar is niks van waar... is gewoon een 16 jarige pubertje die de man wilt uithangen hier
als ge te snel rijd en ze willen u hebben dan HEBBEN ze u

Em is ouder dan 16. In profiel staat dat em van 85 is ;)
Is dus 20j oud (of wordt 20).

Nijntje
3 augustus 2005, 14:21
Ge kunt de 'ronny's' hier zo vanop het forum halen hé lol :p

morbus`
3 augustus 2005, 15:06
Ge kunt de 'ronny's' hier zo vanop het forum halen hé lol :p

En naïeve kuddemensen ook :o

lttuvix
3 augustus 2005, 15:25
Rocketeer']Em is ouder dan 16. In profiel staat dat em van 85 is ;)
Is dus 20j oud (of wordt 20).
dan is die zo oud als mij?

maakt het nog erger :cry:

Kurobu
3 augustus 2005, 23:56
als je gepakt word omdat je te rap rijd moet je niet grof doen of tegenwerken .. het is imo je eigen schuld dat je te rap rijd .
ik rij ook 70 met een scooter die 25 mag maar doe dit bijna nooit .. meestal max 50 .
ben nog nooit tegengehouden geweest maar weet wel als ik tegen gehouden word dat ik mooi mee werk, en normaal mee werk .
de boete of straf die je krijgt zal wel meestal rechtvaardig zijn .
kan je er niet mee leven rij dan wat je mag rijden .
het lot hierover ligt in eigen handen weetje wel .

GhO$T
4 augustus 2005, 11:32
tuurlijk moet die mannen niet gaan uitschelden maar ge moet ook het schaap niet gaan uithangen zulle! (zet aub niet uwen groten bek op, maar gewoon op u rechten staan is ook nie verkeerd en als ge met een beetje nen deftige flik te maken hebt zal die daar ook geen probleem van maken)

er zijn steeds meer gefrustreerd flikken die misbruik maken van dat beetje macht dat hun gegeven is en die moet ge zeker nie zomaar hunne gang laten gaan, tis niet omdat uwen brommer 10 per uur te snel gaat dat ze u mogen behandelen als een crimineel en da ge zomaar alles moet doen waar zij goesting voor hebben.

Maarja eens de flikke beginne schreeuwen en flippen is't meestal omda ge da zelf uitgelokt hebt en dan gade nog achter gelijk wa mogen vragen, kloten gaan ze u toch.

Als ge daarentegen altijd vriendelijk blijft maar heel duidelijk maakt da ge u rechten kent (nog es, niet arrogant maar beleefd) dan gaan ze volges mij minder de neiging hebbe van u nen loer te draaien (niet alle flikken zijn heilige boontjes, ge moet niet geloven dat het altijd allemaal wettig is omdat het van ne flik komt)

over topiconderwerp, ik heb ook altijd gehoord dat ze tot +- 10km/u teveel er niet achter kijken, maar ben nooit zelf gecontrolleerd (en ondertussen is brommer verkocht en is't nu eerder flitspalen ontwijken dan brommercontroles :D )

Godzilla*Akira
4 augustus 2005, 12:05
-']Ik neem aan dat je die gewoon terug hebt gekregen ?
Toevallig andere dingen op je strafblad staan ?

Ja, em heeft die gewoon ff meegenomen naar een andere kamer (moest ook mijn pincode geven), maar heb ze natuurlijk wel terug gekregen.
Heb niets op mijn strafblad, zover dak weet toch niet. Dat van die werkstraf dak gekregen heb van scooter, zou toch niet op mijn strafblad komen.

Toen ik mijn naam zei, vroeg hij wel of ik familie was van persoon x en ik zei ja, das mijn neef. Tkan misschien daardoor komen dat ze mijn nr's dak op mijn sim kaart staan had wouden zien ofzo dunno.

ale kvraag da maar want ne vriend die er bij was, die ook naar het bureau moest komen, bij die hebben ze zijn sim kaart niet gevraagt.

ale vond dat gewoon raar dat ze daar naar vroegen, daarom dak ff vroeg hier,

nogmaals excuses voor :offtopic:

ceddie2003
18 mei 2006, 16:44
Jow allemaal ik heb een A klasse en in deweek ben ik gecontroleerd op de rolle en ik reed 32 zonder er zelf op te zitten, de flik zei me dat er 8 km/h werd afgetrokken zodat ik dus 24 rijdt. Nu dacht ik wé cava dan kan ik men scooter laten opvoeren maar tot hoeveel zou ik hem nu opvoeren op den teller rijd ik ook perfect 25 klopt dit en tot hoeveel mag ik opdrijven??

enZiiime
23 mei 2006, 17:15
GE moogt nooit opdrijven ...

En voorwa is da inees "cava dan kan ik men scooter laten opvoeren?

Denkte gij da ge nu nooit meer op ge de rollekes moet ofz?

Op ne B moogde MAX 53 op de rollekes

HighWire
23 mei 2006, 17:46
dan is die zo oud als mij?

maakt het nog erger :cry:

Wa is u probleem?

De dingen die ik heb gepost gehad heb ik zelf ondervonden... En btw, voor je iemand een 16 jarig pubertje begint te noemen, kijk eens eerst naar jezelf...

Ik heb NOOIT gezegd da ge moet tegenwerken, kheb enkel en alleen gezegd wat je kan (en zelfs MAG doen van de wet) doen om ze het wat lastiger te maken... (Zeg nu zelf, je gaat je brommerke toch ni zomaar afgeven zonder je mening of wat dan ook te kunnen zeggen? of wel soms?)

Heb zelf lang opgevoerd gereden, ben nooit gepakt maar ben wel ettelijke keren men brommerke mogen gaan laten zien op den bureau... Na de 5de keer begint ge wel te snappen wa ge kunt en wa ni ze...

Giwil
23 mei 2006, 18:35
Ik zelf rij met een Wallaroo'ken die ongeveer 55-60 gaat. Ik zen overtlaatst tegehouden en op de rollen gezet, maar ik werkte vlot mee en kwas gewoon vriendelijk tegen die mannen en ze maakten zelfs grapkes enzo :)
Dus nie den arroganten gaan uithangen, als je zelf weet dat je rapper gaat dan 45 dat ook toegeven. Ik zei het zelfs al van voor ik op de rollen stond dat hij wss sneller zou gaan. Die mannen zeiden mij dan dat ik eerlijk was en dat ze het voor ene keer zo lieten :)
Wss geluk davet plezante gasten waren, er was zo enen ouden bij en dienen was echt plezant, diene lachte met zen collega's enzo :p. Dus gewoon vriendelijk zijn en altijd alles toegeven en liefst zo lief en schattig mogelijk kijken :D

das axL"
29 mei 2006, 00:46
wel , tis toch zo da ge tot 55 moogt op de rolle? der is een tollerantie van 10 km/u , natuurlijk als uwen brommer werkelijk 55 doet en die rollekes hebbe een deftige fout en ge doet 60 , zijt ge hem normaal kwijt. Ik deed laatst 53 , geen probleem. Vanaf 56 km/u zijt ge hem normaal gezien kwijt (allemaal op de rollekes , daarom nie de werkelijke snelheid van uwen brommer)

zavVi
29 mei 2006, 01:27
8km/h is de tolerantie

zoals al gezegd maakt dat dan in geval van een B 45+8=53km/h

kdenk ook nie dat ge van uwen tak moet maken

ik ben 1 keer in men leven op de rollen gezet en em kwijtgeraakt voor een paar km te snel... mooi meegewerkt en de verklaring die ge uiteindelijk zelf opstelt verplicht nagelezen en ondertekend ( er stond uiteraard wa ik gezegd had )

toen het moest voorkomen heb ik men mn blanco strafblad, mooie kleertjes en heel veel spijt kunnen uitlegen hoe dat precies kwam en er vanaf geraakt zonder boete

ma als ge per sé iedereen voorbij wil kunne crosse, mja verwacht u er dan maar aan ook he

Suicide Monkey
29 mei 2006, 10:13
Toen ik nog met men sting(B) reed hebben ze die ook eens op de rollen gezet en reed die 48 op rollen en het enigste wat die zeiden was dat ik die niet verder mocht opdrijven terwijl die helemaal origineel was en ik helemaal niet aan had gedaan om die sneller te doen rijden :p Andere keer met een andere brommer (was ook een B) deed die er over de 70 terwijl ik niet wist dat die zo snel reed omdat de kilometriek niet werkte. Die flik zei dat ik sjans sjans had dat men papieren in orde waren en die had gewoon gezegd dat ik eens moest terug moest keren omdat men brommer teveel lawaai maakte.