PDA

Volledige versie bekijken : Voor de mensen die internet weinig nodig hebben

ComputerVISTA
1 augustus 2005, 17:10
Ik heb vanmorgen een krantje van Telenet binnen gekregen en daar zag ik wel wat intresant in voor de mensen die enkel sporadisch wat surfen en zelden iets downloaden.

Voor slechts 1 euro per maand krijg je een 64KBps lijn voor 1 computer, 1 mailbox van 50 Mb, down = 100Mb en up = 50Mb

http://www.telenet.be/nl/producten/internet/telenet_internet/freesurf/detail_tabel.php

Alleez ik dacht wel dat dat nieuws was (vergeef me als het niet zo is :$ )

Ziet er in ieder geval intresant uit voor Bv. de sporadisch surfende huisvrouw.

Cyberkef
1 augustus 2005, 17:13
Alleez ik dacht wel dat dat nieuws was (vergeef me als het niet zo is :$ )
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=18826 (20 Jul 2005 09:37)
Niet zo bijster nieuw eigenlijk :)

Anoniem04
1 augustus 2005, 17:13
wel hilarisch met diene meter :rofl:

ComputerVISTA
1 augustus 2005, 17:15
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=18826 (20 Jul 2005 09:37)
Niet zo bijster nieuw eigenlijk :)

Ow..... :$

Mja leek me toch het vernoemen waard, niet?

Quxan
1 augustus 2005, 17:25
waarom zetten ze er eigenlijk limieten bij? gaat smallband ook niet aan 64kbps?

ec8or
1 augustus 2005, 17:46
bij belgacom toch, dacht dat dat de 'isdn' snelheid was, 64 kbps :)

Time
1 augustus 2005, 18:30
ze zouden beter es beginnen met 'custom abo's', je zelf je eigen abo laten samenstellen, degene die achter dergelijke formules zitten vervelen zich duidelijk :/

Bubbling Zombie
1 augustus 2005, 18:30
amai. Als ze daar eens fouten maken met je meter? :')

lttuvix
1 augustus 2005, 18:31
computer xp kvind da ge gestraft moet worden door zulke laat nieuws te posten neenee das onvergevelijk !!!!!!!!!!!!!!!!
shame on u !
j/k eig is da de oplossing voor een leraar van me... jammer voor hem dak nu ben afgestudeert ^^

byter
1 augustus 2005, 18:33
hoe snel is smallband dan ? :sop:

GaMe®
1 augustus 2005, 18:36
hoe snel is smallband dan ? :sop:
6kb/s geloof ik

pro_Vlaming
1 augustus 2005, 18:56
j/k eig is da de oplossing voor een leraar van me... jammer voor hem dak nu ben afgestudeert ^^

Ge zou het echt ni zeggen man :sop:

Genious
1 augustus 2005, 18:57
6kb/s geloof ik
dan hebt ge gewoon geen internet meer

ComputerVISTA
1 augustus 2005, 19:07
6. Wat is smalband en wanneer kom je er terecht ?

Op smalband terecht komen wil zeggen dat de snelheid van de kabelverbinding naar het Internet tijdelijk sterk verlaagd wordt. Deze snelheid is vergelijkbaar met een inbelmodem.

Dit is van de telenet website: maw +- 56KBps.

zaffah
1 augustus 2005, 19:41
ochja dat zijn 10240 emails van 10kb groot?
en msn ofzo verbruikt ook niets.
nekeer als je alledagen een uurtje gaat surfen ofzo zal het wel krap worden.

is het 1 € voor 10mb bij te bestellen ofzo? :p
ik snap het trouwens niet waarom ze die lijn zo traag maken?
1) ze moeten er aan werken om die zo traag te maken
2) als het sneller gaat, zitten ze sneller over hun limiet en moeten mensen blokken bijkopen = winst voor tn

PolletPoulet
1 augustus 2005, 20:54
als ge alleen op msn zit is da wel cava... maar ik vraag mij af hoeveel mense er alleen maar op msn zitten!
volgens mij gaat dit snel weg zijn!

ComputerVISTA
1 augustus 2005, 21:02
als ge alleen op msn zit is da wel cava... maar ik vraag mij af hoeveel mense er alleen maar op msn zitten!
volgens mij gaat dit snel weg zijn!

Er zijn er genoeg die enkel msn gebruiken, e-mail checken en sporadisch wat surfen.

Biebel
1 augustus 2005, 21:05
dan hebt ge gewoon geen internet meer
Nooit de dagen van de 33 en 56ks meegemaakt zeker? :D

B.

ComputerVISTA
1 augustus 2005, 21:38

B.

28K was ik de meeste contente mens die er rondliep met die modem (7 jaar geleden :D)

[deleted]
1 augustus 2005, 21:47
[deleted]

lttuvix
1 augustus 2005, 21:49

B.
tfc met uberlag
protect the president

al de gelukkige die telenet hadden sniper ^^

DarkBone
1 augustus 2005, 21:53
Mehehe... het gemidddelde gezin kennende staat die computer al snel vol met spyware, adware, malware... en wordt die bandbreedte derdoor gejaagd door reedsgenoemde.

Quxan
1 augustus 2005, 21:57
Mehehe... het gemidddelde gezin kennende staat die computer al snel vol met spyware, adware, malware... en wordt die bandbreedte derdoor gejaagd door reedsgenoemde.
of windowsupdates van +30mb die automatisch beginnen downloaden als je connect :)

HermeS
1 augustus 2005, 22:26
28K was ik de meeste contente mens die er rondliep met die modem (7 jaar geleden :D)
7 jaar geleden? Toen was het einde van 56k al zo goed als nabij. dus denk dat het iets meer dan 7 jaar is waar je het over hebt.
Het gaat snel vrienden, snel ja!

ComputerVISTA
1 augustus 2005, 22:53
7 jaar geleden? Toen was het einde van 56k al zo goed als nabij. dus denk dat het iets meer dan 7 jaar is waar je het over hebt.
Het gaat snel vrienden, snel ja!

Ja kan iets langer zijn, maar was ergens een 2de hands 486 met win95 en dus die oude modem erin. En ik denk dat er buiten 56K enkel isdn was voor de gewone "jan met de pet" (als ik me niet vergis he want tis al lang geleden)

LunchBox
2 augustus 2005, 01:12
kzie hier met cijferkes gesmeten worden, ni vergeten delen door 8 om van bits naar Bytes te gaan he.. 64Kbps is dus 8KBytes/s; 56Kbps logischerwijs 7KBytes/s; enfin van uw onbestaande 6Kbps schiet dus niveel meer over als ge gaat delen GaMe® ;)

in'n discussie over datasnelheden is b en B dus'n belangrijk verschil dah wil'k maar ff zeggen.

P$!c)-(@
2 augustus 2005, 12:47
Veel denken er wel niet aan dat je een telefoonlijn abbonnement moeten erbij nemen, en daarbij ook nog bij de eerste 20.000 klanten moeten zijn

" Een jaarabonnement op Telenet FreePhone aan 16,95€/maand en FreeSurf aan 1€/maand (totaalprijs: 17,95€/maand) voor de eerste 20.000 nieuwe klanten." alzo telenet

niet dak ik het een slechte formule vind zo zou mijn opa er nog veel aan hebben, maar dat je er een telefoonverbinding moet bijnemen is wel een afknapper

zaffah
2 augustus 2005, 20:00
Veel denken er wel niet aan dat je een telefoonlijn abbonnement moeten erbij nemen, en daarbij ook nog bij de eerste 20.000 klanten moeten zijn

" Een jaarabonnement op Telenet FreePhone aan 16,95€/maand en FreeSurf aan 1€/maand (totaalprijs: 17,95€/maand) voor de eerste 20.000 nieuwe klanten." alzo telenet

niet dak ik het een slechte formule vind zo zou mijn opa er nog veel aan hebben, maar dat je er een telefoonverbinding moet bijnemen is wel een afknapper

waarom is die telefoon lijn een afknapper? je kan 24/7 gratis telefoneren. en naar gsm's en buitenland zijn ze goedkoper dan de belgacom formule.

zij zijn trouwens bezig met grote verliezen te maken volgens mij. Ze zijn gewoon de grote massa aan het lokken voor digitale tv via hun telefonie en internet.