PDA

Volledige versie bekijken : Gaming PC

The_Law
31 juli 2005, 21:24
Deze stond ook op de Prijsschatting, dus ik ga het hier al eens proberen om te zien of er reactie op zal zijn

IK verkoop dus mijn gaming PC omdat ik een Ibook ga kopen voor de verjaardag van mijn vrouw

Algemene rules

1) Het systeem gaat weg in zijn geheel - dus begin niet van "verkoop je stukken apart" het is NEEN, ik ben niks met een half werkende PC, dan hou ik hem liever en koop ik zo dan die Ibook
2) De PC zelf is nog in volledige waarborg - het was een "demo" systeem voor eigen gebruik dus ;)
3) alle stukken hebben nog hun doos, zijn nooit overclocked geweest of misbruikt op een of andere manier
4) Ik hou van snelle afhandelingen
5) Betalen kan bij ophaling, overschrijving of een gedeelte via Paypal (alles met paypal zou teveel kosten)
6) Het geheel wordt liefst afgehaald, verzenden is een miserie voor dergelijke stukken, indien er wordt verzonden is dat enkel en alleen met een koerier en dat kost geld, op de koper zijn kosten offcourse
7) Dit is een verkoopsthread, geen offtopic thread en geen thread waarin wij het eeuwenoude raadsel gaan oplossen waarom ik mijn PC weeral eens verkoop
8) de Meeneemprijs heb ik hoog gehouden, enerzijds omdat het een degelijk systeem is, anderzijds omdat ik niet wat te zetten
9) We starten het bieden op 1000€ voor het geheel en de PC gaat pas weg als het bod mij aanstaat OF als de meeneemprijs is gehaald

** Het Systeem **

TT Armor Case SILVER
SuperFlower 500Watt modular Chrome PSU
2 keer een LG Dual Layer DVD writer 16speed
DFI NF4 Ultra D mobo
4G Ram geheugen PC400 (geen super merk of zo, gewoon ram)
HIS X850XT 256DDR graka
AMD Athlon64 4000 met boxed cooler
HDD Maxtor 200G
2 keer een Neovo 19" TFT schermen, HQ, type F419, meer specs : www.google.be
GEEN SOFTWARE !

MEENEEMPRIJS : 2000€

Have fun and keep it clean

Zelanus
31 juli 2005, 21:35
bod van 1000 euro

Grtz

BuYcKi
31 juli 2005, 21:38
mss stomme vraag maar waar staat meeneemprijs :s ?

BaNaaN2k4
31 juli 2005, 21:41
1050 eur

piotke
31 juli 2005, 21:49
is dat de prijs met de 2 tft's ?

stephkuh
31 juli 2005, 21:58
moest er nu een 7800 GTX in gezeten hebben dan zou k direct een zalig bod voor je hebben maarja helaas is dit niet:p
greetz

EN waar staat die meeneemprijs???? :oink: :crazy:

Psychodweep
31 juli 2005, 21:58
2) De PC zelf is nog in volledige waarborg - het was een "demo" systeem voor eigen gebruik dus ;)
3) alle stukken hebben nog hun doos, zijn nooit overclocked geweest of misbruikt op een of andere manier

-Is die garantie bij u of krijg je daar een aankoopbewijsje mee ofzo vo de garantie (fabrieks)?
-Met doos, maar ook met handleiding, drivers, kabels etc ?

RSSD
31 juli 2005, 22:00
Toevallig geen interresse om die van mij over te pakken,khad gezien dat ge iets anders zocht ma die zal nog te zwaar zijn zeker hé (check mijn sig).

The_Law
1 augustus 2005, 00:32
is dat de prijs met de 2 tft's ?

Yep

prijs all in !

The_Law
1 augustus 2005, 00:33
moest er nu een 7800 GTX in gezeten hebben dan zou k direct een zalig bod voor je hebben maarja helaas is dit niet:p
greetz

EN waar staat die meeneemprijs???? :oink: :crazy:

T'is ook maar iets posten om te posten zeker ? :sop:

The_Law
1 augustus 2005, 00:35
-Is die garantie bij u of krijg je daar een aankoopbewijsje mee ofzo vo de garantie (fabrieks)?
-Met doos, maar ook met handleiding, drivers, kabels etc ?

Dozen zijn compleet, de graka is zelfs met CS 1.6 peizek, nog nooit geopend geweest want ik vind een fossiele game spelen me zo een kaart :p :woohoo:

Der is een garantiebonneke bij van mezelf (NEEN, dit is GEEN winkelverkoop voor de jaloerse mensen)

Psychodweep
1 augustus 2005, 00:52
bodje van 1250 euro.
(om duidelijk te zijn, je hebt doos van alles, behalve de rams en de hd omdat die geen doos hebben)

The_Law
1 augustus 2005, 01:10
bodje van 1250 euro.
(om duidelijk te zijn, je hebt doos van alles, behalve de rams en de hd omdat die geen doos hebben)

Bod genoteerd en idd, correcte vaststelling

de prijs begint er al op te trekken sie (hoe min ik moe opleggen, hoe beter)

Macdude
1 augustus 2005, 01:10
1400 € afgehaald
schermen 100% in orde? slechte pixels ofzo?

The_Law
1 augustus 2005, 01:12
1400 € afgehaald
schermen 100% in orde? slechte pixels ofzo?

De schermen zijn perfect in orde, geen enkele dode pixel en Neovo heeft Dead pixel warranty

zijn natuurlijk ook te testen he ;)

bod ZEER interessant

BaNaaN2k4
1 augustus 2005, 01:27
1500 is mijn laatste bod

Psychodweep
1 augustus 2005, 01:28
1400 € afgehaald

Lol... das lijk 230 km naar menen :p.
Anyway bodje 1425 euro.
*edit*
Te laat... al overboden door banaan.

The_Law
1 augustus 2005, 01:31
1500 dan maar

Zeer mooi bod

we gaan er ier nog raken

die 1500€ is dat afgehaald ?

Macdude
1 augustus 2005, 01:35
Die was ik op de terugweg komen halen, kheb verlof en ik wil nog altijd es een dagje naar zee.
Kga btw niet meer hoger want twas em mij toch alleen maar te doen om te ontmantelen en verder te verkopen. succes met de verdere verkoop

BaNaaN2k4
1 augustus 2005, 01:36
Zeer mooi bod

we gaan er ier nog raken

die 1500€ is dat afgehaald ?

indien ge niet bijt, haal ik dat af :D

The_Law
1 augustus 2005, 01:37
indien ge niet bijt, haal ik dat af :D

Ik bijt niet, ik lik :love:

The_Law
1 augustus 2005, 02:13
En als extra aanvulling

ik sluit MORGENAVOND (met name de maandag), om 20.00hr af !

RSSD
1 augustus 2005, 08:45
En als extra aanvulling

ik sluit MORGENAVOND (met name de maandag), om 20.00hr af !

Gaat ge da allemaal in de lift krijgen ja ?

The_Law
1 augustus 2005, 13:26
Alle mannen

vanavond loopt de bieding af

Banaan has got the lead

UP DIE HANDEL

piotke
1 augustus 2005, 13:31
hoeveel is verzending voor +- ales ?

The_Law
1 augustus 2005, 15:02
hoeveel is verzending voor +- ales ?

Fieuw

goei vraag

ik denk dat je gaat mogen rekenen op toch wel 20€ voor de verzending van dit alles

The_Law
1 augustus 2005, 18:04
en stamp 2 naar boven !

The_Law
1 augustus 2005, 20:18
Nog 3 kwartier mensen - final up

BaNaaN2k4
1 augustus 2005, 20:59
kzallet zelf maar zeggen zeker

toen ik daarnet iets wou overschrijven bleek dat moeder ( toen ik op voetbalkamp was ) geld heeft overgeschreven, dat doen we geregeld, omdat een spaarboekje meer opbrengt ( rente )

alleen, deze keer was ze vergeten dat het niet mocht ( en ze wist van deze verkoop )
probleem, ik heb dus een beteke geld te kort...
hoe los ik dit op? als ik mijn geld krijg van HUSKE, kan ik The Law uitbetalen

ik vind het zeer spijtig, maar men ma deed maar voor goed ( dit doen we iedere maand dusjah, niet dat ik ze iets kan verwijten )
als mijn deal met HUSKE rond is, kan ik u uitbetalen
ik weet dat je van snelle afhandelingen houdt, so sorry :(

The_Law
1 augustus 2005, 21:03
een mens kan zich dan de vraag stellen hoe het in godsnaam nog mogelijk is he

jonges jonges jonges

de overige boden zijn naarmijn goesting niet hoog genoeg, ga mijn PC best van al houden en die Ibook uit eigen zak betalen

ja man, twordt em van alsmaar beter en beter

Xcessive-
1 augustus 2005, 21:07
kzallet zelf maar zeggen zeker

toen ik daarnet iets wou overschrijven bleek dat moeder ( toen ik op voetbalkamp was ) geld heeft overgeschreven, dat doen we geregeld, omdat een spaarboekje meer opbrengt ( rente )

alleen, deze keer was ze vergeten dat het niet mocht ( en ze wist van deze verkoop )
probleem, ik heb dus een beteke geld te kort...
hoe los ik dit op? als ik mijn geld krijg van HUSKE, kan ik The Law uitbetalen

ik vind het zeer spijtig, maar men ma deed maar voor goed ( dit doen we iedere maand dusjah, niet dat ik ze iets kan verwijten )
als mijn deal met HUSKE rond is, kan ik u uitbetalen
ik weet dat je van snelle afhandelingen houdt, so sorry :(

Uhm geld van een spaarrekening kunde toch terug op u zichtrekening overschrijven of aan het loket vragen omda te doen? :s

BaNaaN2k4
1 augustus 2005, 21:08
ja ! maar dan verlies ik al mijn rente, en dat wil ik niet, ik spaar al een half jaar op die rente

als the law enkele dagen kan wachten krijg ik het geld van de P IV systeem

Macdude
1 augustus 2005, 21:08
Doet ge niet zo een scherm weg??

The_Law
1 augustus 2005, 21:09
ja ! maar dan verlies ik al mijn rente, en dat wil ik niet, ik spaar al een half jaar op die rente

snelle afhandeling verstaan sommige mensen maar half

t'is binnen hier en een dag of twee de verjaardag van mijn vrouw, dus ik heb die ibook al laten reserveren bij ne mac dealer

vandaar ook da ik verschillende malen me u heb gepmmed wanneer da je het dan eventueel zou afhalen als je winnaar was.

Psychodweep
1 augustus 2005, 21:10
Vraag anders aan je pa dat hij je wat geld leent ?
Of broer of weet ik veel wie ?

Xcessive-
1 augustus 2005, 21:12

Maar als u moeder da geld ni had overgeschreven(jonger als 18 als u moeder nog aan u rekening kan?) dan hadde toch ook die rente ni...

Psychodweep
1 augustus 2005, 21:14
Tzal zeker zo zijn dat wanneer em geld afhaalt van z'n spaarrekening, en z'n rentepremie of bonus (getrouwheidspremie) nie meer krijgt.

Macdude
1 augustus 2005, 21:15
zeg waar hebben we het hier eigelijk over rente wat is dat 3% op 1500 € das iets van een 50 € ma dan moet ge der een heel jaar vanaf blijven he. Als ge dit systeem gewoon bij ne pc shop int dorp moe kopen betaalt ge zeker 2500 € (tzal nog wel meer zijn ook)

The_Law
1 augustus 2005, 21:15
Tzal zeker zo zijn dat wanneer em geld afhaalt van z'n spaarrekening, en z'n rentepremie of bonus (getrouwheidspremie) nie meer krijgt.

Nie voor het een of het ander, maar da is nu eens mijn probleem nie

als je zo een bod zet op zo een PC, dan kijk je EERST of je geld hebt en zet je nadien je bod

Nielletje
1 augustus 2005, 21:18
ik denk dat je nogal voorbarig reageert; rente op spaarboekje is ongeveer 3 procent; dus op zegmaar 1000 euro is dat 30 euro op 1 jaar !!

Je getrouwheidspremie (waarmee je waarschijnlijk denkt dat je je rente verliest) is gebaseerd op een bepaald vast bedrag; als je dat bedrag een jaar laat staan krijg je daarop een extra interest.

Laat ik duidelijk zijn, en een voorbeeld geven;

op nieuwjaar 2005 heb je 8700 euro op je spaarrekening
tijdens 2005 stort je geld en haal je geld af; op einde van 2005 heb je 9600 euro staan. Dan krijg je je getrouwheidspremie op die 8700 euro; en niet op die 9600!!

Daarmee wil ik dus duidelijk maken dat je er helemaal niet moet mee inzitten om dat geld er terug af te halen :)

PS; das echt een superpc; kverlang ook al lang naar zoiets; maar jammergenoeg heb ik er echt geen geld voor :)

Tothier mijn pleidooi

bye

Dodgey
1 augustus 2005, 21:20
de rente op uw spaarrekening verliezen? laat me ni lachen! de rente op spaarboekjes is tegenwoordig nog geen 2% meer (bij kbc bv. 1.25 basis + 0.50 getrouwheids)

1.75% * 1500 = 26.25

als ge eventjes 1000 euro bespaart op een game pc gaat ge daar toch ni over mekkeren... :rofl: jammer dat ik mij een maand geleden al een nieuwe pc gekocht heb, ik had deze met plezier direct komen afhalen voor 1500! :crazy:

sorry voor :offtopic:

ps: als ik eerlijk mag zijn vind ik dit de beste uitverkoopactie van the_law tot nu toe... :cool:

Nielletje
1 augustus 2005, 21:23
om "nog" iets duidelijker te zijn; ofdaje nu een pc koopt of je koopt geen; da moeje zelf weten e; bij et ene brengt het je 30 euro per jaar op; bij het andere brengt het je plezier alom :)

Xcessive-
1 augustus 2005, 21:27
om "nog" iets duidelijker te zijn; ofdaje nu een pc koopt of je koopt geen; da moeje zelf weten e; bij et ene brengt het je 30 euro per jaar op; bij het andere brengt het je plezier alom :)

Ja maar wa maakt da nu uit die rente, als zijn moeder het niet overgeschreven had dan had ie ook geen rente op dat geld buiten dan het geld dat er al op stond. Dus ik denk eerder dat hij verwachte dat hij het geld had van die P4 en dan pas genoeg had om €1500 neer te leggen voor deze pc.

The_Law
1 augustus 2005, 21:32
Ja maar wa maakt da nu uit die rente, als zijn moeder het niet overgeschreven had dan had ie ook geen rente op dat geld buiten dan het geld dat er al op stond. Dus ik denk eerder dat hij verwachte dat hij het geld had van die P4 en dan pas genoeg had om €1500 neer te leggen voor deze pc.

Dan moet je niet afkomme van "ik kom er zeker dinsdag om want ik vertrek dan op voetbalkamp"

om het op zijn frans te zeggen

"les excuses sont faits pour s'en servir"

Macdude
1 augustus 2005, 21:35
Zeg as der genoeg geïnteresseerden zijn voor de onderdelen van diene pc dan bedenk ik mij misschien nog wel hoor ma ik moet dan toch redelijke zekerheid hebben dat ik van de onderdelen af geraak.
Indien ja dan zal ik hier wel es wat prijzen posten die ik in gedachten had dan raakt The_Law der misschien toch nog vanaf.
Tis wel de bedoeling da ik der een schermke aan over houd he en misschien een extra gigske

The_Law
1 augustus 2005, 21:37
Die 1500 was voor mij een ideaal bod

t'is 1000€ onder de winkelprijs en dat op een maand tijd ....

IK ben gewoon groen van coleire nu, tzijn geen excuses dat !

Eenmaal ze uit hun "mijn grootmoeder is overleden en ik moet de begrafenis regelen" uit zijn is het simpelweg van "ik heb geen geld"

Waar is de tijd dat men creatief was

RSSD
1 augustus 2005, 22:38
Volgens mij had em gewoon dat geld niet...
Kijkt es naar zijn thread ivm de verkoop van zijn pc.
Die koper heeft plots afgehaakt omdat em vooruit moest betalen via overschrijving,en plots heeft banaan ook geen geld meer... :confused:

Als ek mis ben mijn excuses dan maar het lijkt me wat verdacht...

BaNaaN2k4
1 augustus 2005, 22:42
maar neen !!!! ik dacht dat hij butcher was

Kwertie
1 augustus 2005, 22:54
...
Have fun and keep it clean

blijkt moeilijker te zijn dan verwacht, ik begrijp beide kanten wel, maar dat is niet "het probleem van The_Law" he, als ik niet kan studeren tijdens de examens omdat het juist uit is met m'n lief waarmee ik meer dan een jaar samen was, dan moet ik ook de gevolgen daarvan dragen...

zoals Psychodweep zei, normaal vind je allicht wel iemand om geld aan te kunnen lenen, nuja, 't is een spijtige zaak

probeer een oplossing te vinden, anders moet de "schuldige" er maar gevolgen van proberen te dragen

hystrix
1 augustus 2005, 23:04
hoeveel vraagt ge voor de schermen of voor 1 van de 2.

Ik ga het duidelijk zeggen ik heb een bod gedaan op het forum voor een graka met name 250 € ( ik ga niet verder) als iemand overbiet is het voor hem anders koop ik het. als ik het heb kan ik dit scherm niet kopen anders wel.

Hungry®
1 augustus 2005, 23:09
maar neen !!!! ik dacht dat hij butcher was
k moet zeggen, in zijne verkoopsthread heb k iets gepost en banaan stuurde me daarstraks ne PM om te vragen of k voor een lager bod wilde inzetten omdat em dacht dat Butcher er achter zat, k weet niet waar em het haalt maar t is zo.
k Wil dus efkes pleiten voor t geen em vertelde hoor!

The_Law
2 augustus 2005, 00:40
Voor mijn part betalen ze da in een paar maand

Don't care

ben gewoon pissed over het principe

zo simpel als ze een bod kunnen zetten komen ze dan af van "keb geen geld, alle twas aangenaam tot de volgende"

tssssssssssssssssss

Edit, en t'is idd just, bij hoog en bij laag houden aan het verhaal van die 500€ die gans plots werd overgeschreven, terwijl hij zijn pc niet verkocht krijgt voor een bedrag van ..... 500€
Geen moeite doen om mij nog te contacteren, straal negeren, goe bezig alleszins, blacklist waard imo

Hungry®
2 augustus 2005, 00:49
de gast heeft gewoon pech The_law, de koper lijkt me in alle geval dubieus.
k Ga der vanuit dat de mods het reilen en zeilen van de nick HUSKE nauwlettend in t oog houden die gast bestelt op twee dagen in 2 threads zowaar voor 1050 euroos materiaal en reageert nie meer,en banaan ochot t is waar, rekende op een deal met hem vooraleer hij jouw gerief kocht.Laat em het in drie keeren betalen hé.
Have mercy hé man. Das een geval van ondoordachtheid met toch wel verzachtende omstandigheden mijn gedacht. OFF topic uiteraard.
Morgen mijn caseke? :D :D :D

The_Law
2 augustus 2005, 00:51
de gast heeft gewoon pech The_law, de koper lijkt me in alle geval dubieus.
k Ga der vanuit dat de mods het reilen en zeilen van de nick HUSKE nauwlettend in t oog houden die gast bestelt op twee dagen in 2 threads zowaar voor 1050 euroos materiaal en reageert nie meer,en banaan ochot t is waar, rekende op een deal met hem vooraleer hij jouw gerief kocht.Laat em het in drie keeren betalen hé.
Have mercy hé man. Das een geval van ondoordachtheid met toch wel verzachtende omstandigheden mijn gedacht. OFF topic uiteraard.
Morgen mijn caseke? :D :D :D

nope, want dan komt het neer op het principe van geen geld hebben en och al iets op voorhand kopen

ik heb duidelijk gezegd SNELLE afhandeling

Macdude
2 augustus 2005, 01:12
Kheb es effe wat speurwerk gedaan en ik wil die wel halen als ik de grotere bedragen zeker kwijtraak met name de graka, proc, 1 scherm, 3 gig

De eerste prijs is wat ik er minstens voor wil hebben en het 2e bedrag is wat het nieuw kost (afgerond) bij 1 van de goekoopste Nederlandse shops

TT armor case 80 € 150€ Azerty
Voeding 500 watt 50 € ????
LG DVDRW 30 € 50€ Azerty
LG DVDRW 30 € 50€ Azerty
DFI mobo Ultra D 80€ 140€ Azerty
4 Gig DDR 70€/gig 105€/gig Azerty
HIS X850XT 330€ 425€ Azerty
AMD64 4000 300€ 385€ Azerty
HD 200GB 65€ 87€ Azerty
Scherm 19"tft 200€ 281€ Azerty

Als ik die minimum prijzen zou krijgen dan ga ik em halen
Indien iemand interesse heeft in 1 van deze dingen mag me altijd een pm sturen. Ik denk niet dat deze prijzen overdreven zijn daar Azerty toch al een van de goedkopere winkels is. Alleen van de grafische kaart weet ik niet zeker met welke ik die moet vergelijken dus heb ik maar de goekoopste gepakt.
Ik ben ook niet van plan om lang te wachten dus ik wil tegen morgennacht eigelijk ook wel iets weten as ik et doe of niet dat zal dus van de interesse in een van deze onderdelen afhangen.

Hungry®
2 augustus 2005, 01:38
noteer maar t scherm van 19 inch voor mij. Je kan op me rekenen.
200 euro dus. We zien wel hoe we verder dealen, afgehaald of gebracht, np.

WiD26
2 augustus 2005, 02:16
@Macdude:2 Gig ram zou ik (zeker ;) )wel willen,heb je al een pm gestuurd.

Macdude
2 augustus 2005, 02:33
Goe as ik nog iemand vind voor de proc en de graka dan zie ik et wel zitten

SuPeRFunk
2 augustus 2005, 11:44
Ik ben enorm aan het twijfelen om hem te nemen. Het is een aanbod dat je niet dikwijls krijgt :)

Ik heb het geld, dus daar hoef je je al geen zorgen om te maken. The Law heeft graag snelle afhandeling, dus moet ik hem vandaag al zien af te halen en het probleem is dat het 130 km enkel is van bij mij :p

Wat zou de kost zijn voor te verzenden? 20 Euro?

Ik laat straks nog wel iets weten :)

Greetz

The_Law
2 augustus 2005, 11:46
Ik ben enorm aan het twijfelen om hem te nemen. Het is een aanbod dat je niet dikwijls krijgt :)

Ik heb het geld, dus daar hoef je je al geen zorgen om te maken. The Law heeft graag snelle afhandeling, dus moet ik hem vandaag al zien af te halen en het probleem is dat het 130 km enkel is van bij mij :p

Wat zou de kost zijn voor te verzenden? 20 Euro?

Ik laat straks nog wel iets weten :)

Greetz

moet idd rekenen op 20 - 25€ voor de verzending !

Amdfreaker
2 augustus 2005, 12:03
Op hoeveel staat het hoogste bod nu?

The_Law
2 augustus 2005, 12:07
1250 denk ik (waarvoor ik hem dan wel hou)

Maar verschillende hebben interesse in een bod van 1500€ (waarvoor hij dan wel weer weg mag) en ik heb gehoord dat SSMTF ook aan het twijfelen is

Amdfreaker
2 augustus 2005, 12:12
K sebiet het budget is bekijken en vergelijken. Voor die 1250 ben ik heel geintereseert. ;)

The_Law
2 augustus 2005, 12:14
K sebiet het budget is bekijken en vergelijken. Voor die 1250 ben ik heel geintereseert. ;)

even naar boven scrollen en de complete zin lezen zal u onthullen dat ik hem voor 1250€ NIET weg doe ;)

vanrumst
2 augustus 2005, 12:17
bod 1400 opgestuurd (geen zin om zover te rijden voor nen pc)
direct betaald uiteraard (kan binnen de minuut overschrijven ;-) )

The_Law
2 augustus 2005, 12:18
Dat trekt er nu precies al meer op

alle mensen

1400 stemt mij gunstig, 1500 is beter, hoger is compleet goed

om te voldoen aan iedereen blijft dit hier nog open tot 15.00hr !

Macdude
2 augustus 2005, 12:30
Aja zitten er nog facturen bij (geen zin om de hele thread nog es te doorlopen)

Psychodweep
2 augustus 2005, 12:32
bod van 1400 euro (indien die anderen em nie kopen voor 1500).

The_Law
2 augustus 2005, 12:38
bod van 1400 euro (indien die anderen em nie kopen voor 1500).

Vanrumst was eerst me die 1400€

dus je zal beter moeten doen

@ MAcDude, ik denk dat ik het al had gezegd hoor :p alle facturen zitten erbij

Psychodweep
2 augustus 2005, 12:41
Lol... das lijk 230 km naar menen :p.
Anyway bodje 1425 euro.
*edit*
Te laat... al overboden door banaan.

1425.

RSSD
2 augustus 2005, 12:42
1450 €

The_Law
2 augustus 2005, 12:44
1425.

en liefts per 50€ overbieden anders kunnen we nog een eindje bezig zijn :p

OPMERKING

als ik zeg snel dan zeg ik ook snel he

als het bedrag van 1500€ is gehaald wordt alles GRATIS verzonden met een koerierdienst en wacht ik op een betalingsbewijs en niet de effectieve betaling

Ik heb mijn planning zondanig gemaakt dat ik vandaag eerder in plaatsgebrek ga raken dan wat anders !

dus em MOET weg

vanrumst
2 augustus 2005, 12:52
1500 alhier

The_Law
2 augustus 2005, 12:53
1500 alhier

Voila

de "OK" prijs is gehaald

gratis verzending is ook gehaald

dus blijft nog staan tot 15.00hr en dan hebben we zeker een happy winner

RSSD
2 augustus 2005, 12:54
1550 euro

SuPeRFunk
2 augustus 2005, 12:56
Dus als ik 1525 Eur biedt incl. verzending is dat niet hoger dan vanrumst? :(

Edit: te laat :)

Greetz

SuPeRFunk
2 augustus 2005, 14:28
Mijn finaal bod: 1575 Eur :)

btw ik weet dat het geen opbod van 50 Eur is, maar je OK prijs was gehaald? ;)

Greetz

RSSD
2 augustus 2005, 14:35
Mijn finaal bod: 1575 Eur :)

btw ik weet dat het geen opbod van 50 Eur is, maar je OK prijs was gehaald? ;)

Greetz

Aargh, :sad:
Thinking very hard... krak krak (da zijn mijn hersenen) :crazy:

RSSD
2 augustus 2005, 14:38
Ah ja, nog te vermelden : AFGEHAALD hé van mij :D

Psychodweep
2 augustus 2005, 14:40
Aargh, :sad:
Thinking very hard... krak krak (da zijn mijn hersenen) :crazy:

Is 1575 euro met gratis verzending gewoon nie hetzelfde als 1550 afgehaald, ma dan moet de verkoper gewoon minder moeite doen om het te verpakken en te verzenden ?

RSSD
2 augustus 2005, 14:42
Is 1575 euro met gratis verzending gewoon nie hetzelfde als 1550 afgehaald, ma dan moet de verkoper gewoon minder moeite doen om het te verpakken en te verzenden ?

Ge vergeet dat The_law dat geld anders wel moet betalen hé + de moeite natuurlijk,aan wat zou jij de voorkeur geven ?

Nevrmind,da was dus wat ge ook bedoeldde :D

SuPeRFunk
2 augustus 2005, 15:09
Mja... heb lang zitten nadenken, maar die 1575 was toch mijn finaal bod.

Spijtig dat hij niet korter bij woont :(

Veel succes met uw nieuwe pc dan SSMT :niceone:

Greetz

RSSD
2 augustus 2005, 15:10
Mja... heb lang zitten nadenken, maar die 1575 was toch mijn finaal bod.

Spijtig dat hij niet korter bij woont :(

Veel succes met uw nieuwe pc dan SSMT :niceone:

Greetz

I HOPE,
vanrumst is er ook redelijk op gebrand...

vanrumst
2 augustus 2005, 15:20
Ik pas ook voor hoger te gaan ,tzal dus idd den uwen zijn ssmt

RSSD
2 augustus 2005, 16:02
:woohoo: :woohoo: :woohoo:

And my dream became reality :D

The_Law, ik zie u wel op msn zekers ???

The_Law
2 augustus 2005, 16:58
:woohoo: :woohoo: :woohoo:

And my dream became reality :D

The_Law, ik zie u wel op msn zekers ???

Goh ja, ikzou em maybe wel houden :doc:

nenee, SSMTF is de happy winnaar en dat is ier al allemaal in kannen en kruiken sie

welke speedy afhandeling

whitelist +1 en dees mag dicht

ix_Toki
2 augustus 2005, 17:04
nice deal... ebde geen fotokes om ons te doen kwijlen?

The_Law
2 augustus 2005, 17:07
nice deal... ebde geen fotokes om ons te doen kwijlen?

eeeuh

ik ga dan eerst moeten opruimen hier om ewa fotos te trekken :p

RSSD
2 augustus 2005, 17:08
kwil da ook wel doen ask terug ben zunne :D

ix_Toki
2 augustus 2005, 17:08
mja kan geen kwaad ze dat vuil ligt... ksnap da wel da als gamer uw fles cola, zak chips en uw rukdoekjes er nog liggen ze

RSSD
2 augustus 2005, 17:10
mja kan geen kwaad ze dat vuil ligt... ksnap da wel da als gamer uw fles cola, zak chips en uw rukdoekjes er nog liggen ze

:rofl: :woohoo:

The_Law
2 augustus 2005, 17:16

Eeuuhhhh :$

dan spreek ik ook van een beeld van Sam Fisher da er zo bijstaat

een tas van mijn chocomelk van deze morgen

dan ewa stempels die er ronddwalen, om nog maar te zwijgen van die catalogi, gebruikte DPD notes, een kladblok, ewa productensamples etc etc etc :p

mor enfin

ik ga mijn hart eens laten spreken sie

RSSD
2 augustus 2005, 17:21
nu is em zo ewa rap aant opkuisen se om diene foto te trekken :p

The_Law
2 augustus 2005, 17:22
ewa oppervlakkige fotos sie (http://www.the-shop.be/opendir/pc/)

RSSD
2 augustus 2005, 17:24
krijg ek al etgeen ik zie erbij ? :cool:

Dodgey
2 augustus 2005, 17:25
een lege tas chocomelk? :p

ik zou er wel een zilveren dvd-rw/cd-rw/dvd-rom insteken ipv een beige tbh... :)

RSSD
2 augustus 2005, 17:26
een lege tas chocomelk? :p

ik zou er wel een zilveren dvd-rw/cd-rw/dvd-rom insteken ipv een beige tbh... :)

did cross my mind,zal da nog bezien...

SuPeRFunk
2 augustus 2005, 18:07
OMG... begin hier al spijt te krijgen dat ik niet hoger geboden had :cry:

Misschien dat binnen een paar maand opnieuw een pc van The Law te koop staat? Me hoping... :love:

Greetz

The_Law
2 augustus 2005, 18:09
OMG... begin hier al spijt te krijgen dat ik niet hoger geboden had :cry:

Misschien dat binnen een paar maand opnieuw een pc van The Law te koop staat? Me hoping... :love:

Greetz

zal nie voor direct zijn peizek :p

zo ne ibook is nie gegeven