PDA

Volledige versie bekijken : manboobs

Snoggy
31 juli 2005, 17:48
http://frontpage.fok.nl/nieuws/56376

Betekent dit dat iedereen die manboobs heeft (ook in lichtere mate :D, niet zoals deze) deze niet kan wegtrainen?

I mean, ik was tot voor kort voor te dik maar ben beginnen trainen etc en veel afgevalle. Nu vind ik die lichte glooiing ;) nog wel ambetant. Zijn er dan manieren om hier vanaf te geraken?

Zou het belgische water ook zo vervuild zijn en geld dit ook voor water uit flessen. Best wel een verontrustende gedachte...

sneller
31 juli 2005, 17:51
tuurlijk niet, gewoon genoeg pompen en genoeg bench-press oefeningen doen :)

Shyheim
31 juli 2005, 17:52
Argh !

Met cardio-training krijgt ge alles weg... Toch? :unsure:
Pompen en bench-pressing denk ik niet, dat verstevigt/kweekt enkel spieren...

ComputerVISTA
31 juli 2005, 17:55
Hier zullen ze dat zeker weten.

Snoggy
31 juli 2005, 17:56
als ge daar vet hebt zitten en ge kweekt spieren... dan wordt het alleen erger.

khoorde da lopen goe was.

Unnamed
31 juli 2005, 17:59
Als dat vet is, kun je het wegwerken door te trainen, maar als het inderdaad een hormonaal probleem is, kun je zoveel trainen als je wilt, je zult altijf vrouwelijke borsten hebben.

Nog een reden om vegetarier te worden...

zarathustra
31 juli 2005, 18:01
idd, lekkere nitraten en dioxines \o/

cram
31 juli 2005, 18:02
Zolang het maar geen melk begint te geven.

Belgianbonzai
31 juli 2005, 18:06
Als dat vet is, kun je het wegwerken door te trainen, maar als het inderdaad een hormonaal probleem is, kun je zoveel trainen als je wilt, je zult altijf vrouwelijke borsten hebben.

Nog een reden om vegetarier te worden...

ja want vegetariers gebruiken geen kraantjeswater :confused:
of bedoel je dat ze het even "besmette" grondwater niet in hun krijgen aangezien hun groenten en fruit dat niet opnemen?

Tae
31 juli 2005, 18:12
Het enigste dat zal werken is een chirurgische ingreep want met te gaan trainen zal het niet weggaan.

Waarschijnlijk zal die mens teveel oestrogenen hebben aangemaakt tengevolg van te veel testosterone en dan krijg je die mannentieten !

Ook mensen die aan AS (anabole steroide) zitten kunnen dit krijgen, dus voor je begint met een kuur en denkt dat je er uit gaat zien als een gespierde vent, kan het wel eens anders verlopen !

Bij sommige mensen is dit aangeboren dus heeft niet altijd te maken met AS dus !

Unnamed
31 juli 2005, 18:31
ja want vegetariers gebruiken geen kraantjeswater :confused:
of bedoel je dat ze het even "besmette" grondwater niet in hun krijgen aangezien hun groenten en fruit dat niet opnemen?

Ik heb het over het vlees, slimme. Dat wordt volgepompt met hormonen en antibiotica. Is niet gezond weet je?

Stimpy
31 juli 2005, 19:33
sexy.

Blood_Raven
31 juli 2005, 19:43
Ik heb het over het vlees, slimme. Dat wordt volgepompt met hormonen en antibiotica. Is niet gezond weet je?
Eigenlijk is er bijna niets gezond :unsure:
Vandaag consumeren we waarvan men morgen ondekt dat het kanker veroorzaakt.
Ik heb liever een goed stuk vlees op mijn bord waarvan ik geniet.

O.T.:
Waarom moet dien geopereerd worden?
Kunne ze da ni me wa mannelijke hormonen tegoei make?

Blad3z
31 juli 2005, 20:04
dan kunde es met uw eigen tetten spelen, de droom van elke man :lol:

Mike Ty$on
31 juli 2005, 20:07
dan kunde es met uw eigen tetten spelen, de droom van elke man :lol:

lol

vind ze toch niet aangenaam eruit zien :rofl:

Shyheim
31 juli 2005, 20:20

Euh, onze trainer heeft ons gezegd dat het "goed" (weetwel) is van af en toe eens rauwe steak te fretten... Nog nooit problemen gehad in any way... :wtf:

Snoggy
31 juli 2005, 20:26
da kan ni goe zen omwille van ecoli

Shyheim
31 juli 2005, 20:42
Wieda?

Ohja, met al die gezondheidsinspecties op het vlees hier, zou ik mij toch wat minder zorgen maken dan de mensen in de UK... :p

Gothrek
31 juli 2005, 21:17
hehe, we hebben daarover iets gezien bij bio
in een rivier waar veel oestrogene stoffe gedumpt werden kregen de mannelijke dieren kleinere penissen ofwel helemaal geen
die borsten is maar het begin jong wacht maar af, als we zo voort blijven doen zijn er binnen 100 jaar geen mannen meer

Skratz
31 juli 2005, 23:57
sinds wanneer word oestrogeen gebruikt om vlees er beter te laten uit zien of beter te laten smaken of dieren sneller te laten verdikken?

Een van de oorzaken dat het grondwater waaruit drinkwater gewonnen word oestrogeen bevat zijn allerlij vrouwelijke producten die in het afval water terecht komen. Halflege verpakkingen van zalfkes, de pil ea.

blaatschaap
1 augustus 2005, 16:41
da kunde in uw pubertijd ook wa hebbe
teveel vrouwelijke hormonen, maar normaal gezien gaat da weg :D

babaar
2 augustus 2005, 01:19
pompen en benchen d8 ik ook idd
maarja, je hebt natuurlijk van die erge gevallen waar het mss hopeloos is

Unnamed
2 augustus 2005, 14:20
sinds wanneer word oestrogeen gebruikt om vlees er beter te laten uit zien of beter te laten smaken of dieren sneller te laten verdikken?

Een van de oorzaken dat het grondwater waaruit drinkwater gewonnen word oestrogeen bevat zijn allerlij vrouwelijke producten die in het afval water terecht komen. Halflege verpakkingen van zalfkes, de pil ea.

Quote van het nieuwsblad van vandaag:

"De mannelijke helft vande bevolking wordt langs alle kanten bestookt met het vrouwelijke hormoon oestrogeen. Professor Coolsaet: "Oestrogeen is massaal aanwezig in vlees. Zeker hormonaal behandelde kippenbillen bulken ervan...""

Ook in de link van de threadstarter staat er dat vlees één van de problemen is. Dus neem ik aan dat minder of zelfs geen vlees ook resulteert in minder oestrogeen in uw lichaam.

Maar als jij zo graag tetten wilt...