PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Laptop BenQ Joybook 2100-D11

coolzone
31 juli 2005, 01:51
Te koop SPLINTERNIEUWE Laptop BenQ Joybook 2100-D11

De doos van Laptop,software enz is nog verzegeld :niceone:

LCD Grootte: 15" XGA TFT
Resolutie: XGA (1024*768)
CPU: Intel® Pentium® M Processor 725 (1.60Ghz, 2MB level 2 cache, 400Mhz FSB)
Systeem geheugen: 512MB DDR 333,max. 2GB
Harde Schijf: 60 GB
Optische Schijf: 8x DVD-Dual-RW
I/O poorten:
- USB 2.0 poort: x4
- PCMCIA: x1
- RJ-45: x1
- RJ-11 poort: x1
- VGA poort
- S-Video
- DC-in
- Microfoon in
Draadloos LAN: Ingebouwd Intel® Centrino™ draadloze Internet functie (802.11 b/g)
Grafische chip: Intel Extreme Graphics 2 Technologie, indersteund externe beeld resolutie: 2048x1536
Batterij: Oplaadbare 6-cell lithium-ion batterij, 3,5 uur levensduuroplaadbare 9-cell lithium-ion batterij, 5,3 uur levensduur
Afmetingen (LxBxH): 326 x 277 x 22 ~ 36.7 mm
Gewicht 14.1": 2.71kg (6 cell) / 2.86kg (9-cell)15": 2.86kg (6 cell) / 2.95kg (9-cell)
O/S: Microsoft® Windows® XP Home Edition Multilanguage
Software: BenQ Q-Media Bar, BenQ Qmusic, BenQ QCamera, BenQ QPower, Power Director 3.0, Nero Express 6.0, Adobe Acrobat Reader 6.0, Smart Manager 1.0, Hot Key Manager

Doe een goed bod en mischien is hij dan voor jou :p

Startbod is 750€

greeetz

Psychodweep
31 juli 2005, 11:14
Hoe komt het dat hij verzegeld is ?
Heb je aankoopbewijs ?
Garantie ?
Vanwaar ben je ?

coolzone
31 juli 2005, 13:07
de doos is nog dicht omdat hij rechtstreeks is geleverd vanuit de fabriek zelf en ik had er 5 maar helaas is de laatste voor 99,99% morgen al verkocht

En met verzegeld bedoel ik dat hij splinternieuw is en dat dus de verpakking nog niet opengeweest is :niceone:

Psychodweep
31 juli 2005, 13:46
Goed zo... negeer maar de helft van m'n vragen...
ma die s toch verkocht, dus sluiten maar ?

coolzone
31 juli 2005, 14:00
Psychodweep wat ben jij toch een echte psychopaat man.
Waarom zou ik alles tegen een fooker als jou hier vertellen vanwaar ik ben enz als hij zo goed als zeker al verkocht is.
Luister is goed.Als je bvb op de Nike fabriek werkt kan je daar ook alles GOEDKOOP inkopen .En dat is overal hetzelfde ook bij BENQ.Als ik hem nu hier niet verkoop dan doet het er toch niet toe of ik aankoopbewijs heb en of er garantie op is enz.
Laat dit duidelijk zijn dat je in de toekomst beetje meer fatsoen hebt als er niet correct op jou vragen word beantwoord of heb je geen deftige opvoeding gehad ????
Mvg Coolzone

Psychodweep
31 juli 2005, 14:04
Kzeg het juist... tis toch al verkocht, dus close topic, no need to get grumpy :).

sarnath
31 juli 2005, 14:41
Psychodweep wat ben jij toch een echte psychopaat man.
Waarom zou ik alles tegen een fooker als jou hier vertellen vanwaar ik ben enz als hij zo goed als zeker al verkocht is.
Luister is goed.Als je bvb op de Nike fabriek werkt kan je daar ook alles GOEDKOOP inkopen .En dat is overal hetzelfde ook bij BENQ.Als ik hem nu hier niet verkoop dan doet het er toch niet toe of ik aankoopbewijs heb en of er garantie op is enz.
Laat dit duidelijk zijn dat je in de toekomst beetje meer fatsoen hebt als er niet correct op jou vragen word beantwoord of heb je geen deftige opvoeding gehad ????
Mvg Coolzone
Hij bedoelt gewoon dat als je hier iets te koop zet dat mensen ook het recht hebben er vragen over te stellen, we kunnen immers niet ruiken dat m ineens verkocht is.

Greetz

BerT
2 augustus 2005, 00:56
want anders was er wel intresse ....

coolzone
2 augustus 2005, 10:00
Hij bedoelt gewoon dat als je hier iets te koop zet dat mensen ook het recht hebben er vragen over te stellen, we kunnen immers niet ruiken dat m ineens verkocht is.

Greetz

Linckxs mijn antwoord was zeker niet de bedoeling om zijn vragen te negeren .
Trouwens waarom zou ik ?? maar als er ondertussen via andere weg intresse was waarom zou ik dan mijn gegevens enz nog geven op dat mom.
En Psychodweep sorry als het in je verkeerde keelgat geschoten was mijn replay maar je had me een beetje opgejaagd :doh: :doh:

Topic mag closed nu want hij is verkocht voor 850€ + ik heb de koper nog GRATIS een extra battery meegegeven die in de winkel dikke poen kost :bow: