PDA

Volledige versie bekijken : cadeaubon te koop

NoizeSuppressor
31 juli 2005, 02:41
Ik heb nog een cadeaubon liggen van tones. Ik heb het daar helemaal gehad. Service hebben ze niet, tot drie keer toe zever gehad en dat was welletjes dan. Zet daar geen voet meer binnen en zou graag deze cadeaubon van 25 euro die ik kreeg voor verjaardag verkopen. 15 euro is ok, verzending is 50 cent prior.

Geen off topic gezever aub, enkel plaatsen als je geïnteresseerd bent dank u.

lirec
31 juli 2005, 02:55
ben je morgen rond 14.00 misschien toevallig in mechelen? :-)

NoizeSuppressor
31 juli 2005, 02:56
ben je morgen rond 14.00 misschien toevallig in mechelen? :-)

Nope sorry, morgen zit ik in NL voor een feestje en ik rij niet langs Mechelen :)

lirec
31 juli 2005, 03:04
ok, suc6 met deverkoop dan nog :-) alsik meer langs mechelen zou komen had ik het direct gedaan :-) zomaar 10 euro in je zak steken :-D

devil
31 juli 2005, 03:08
bwa waarom verkopen als gij daar geen voet mee binne zet laat u lief of maat van u daar dan rap een dooske lege dvd's of zo van kopen.
25 € is nu ni veel geld , en aan dvd of iets kan nu ni echt veel aankomen he .

mja goodluck en sorry vo off topic

NoizeSuppressor
31 juli 2005, 03:28
bwa waarom verkopen als gij daar geen voet mee binne zet laat u lief of maat van u daar dan rap een dooske lege dvd's of zo van kopen.
25 € is nu ni veel geld , en aan dvd of iets kan nu ni echt veel aankomen he .

mja goodluck en sorry vo off topic

No prob.

Nee sorry, 't is het principe. Als je iets online besteld (er was nog een stuk in voorraad). Je stuurt je broer er al om en die kerel zegt dat er geen meer is. Broer legt het briefje voor met het ordernummer en zei dat er toen nog wel eentje in stock was toen hij besteld was. Dan stamelde die 'verkoper', ah hier is em... En dat is nog het minst 'erge'. Betaal ik liever drie euro meer voor WEL service.

Ale, en nu nog iemand die hem overkoopt en ik moet die naam niet meer uitspreken ;)

Speciall
31 juli 2005, 04:15
allez, bodje 15€ dan :)

Viper5000
31 juli 2005, 04:19
16,50 inc

NoizeSuppressor
31 juli 2005, 10:32
Heb iemand via pm die hem straks komt afhalen, dus deze mag dicht.