PDA

Volledige versie bekijken : Demo digicams - 3 stuks

The_Law
30 juli 2005, 22:18
Ik heb dus te koop staan

TRUST 950 POWERCAM ZOOM

Den Deze Dus (http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=13790)

Enkele tech specs op een rij

* 3.1 Mpixel
* LCD schermpje
* geleverd met draagtasje, batterijen,3poot
* Digitale Zoom

Als ik op enkele Nederlandse sites ga zien kan ik zien dat die cammekes nog altijd rond de 100€ over de toonbank gaan

Ik heb er hier 3 liggen, die zijn alledrie open geweest teneinde de mensen te tonen wat voor cam het was

Dus iedere cam heeft al ne foto of 5-6 getrokken (er zijn er zelfs waar er waarschijnlijk nog ne foto van mezelf op zal staan - die zijn dan natuurlijk meer waard :p )

Ze worden dus afgeleverd met nog steeds een lopende garantie, helaas zijn ze niet meer nieuw pur sang

Wat wil ik er nog graag voor

50€ INCLUSIEF verzending met koerierdienst PER STUK

Een eerlijke prijs denk ik

Have fun en keep it ontopic !

matje001
30 juli 2005, 22:30
is ruilen mogelijk

The_Law
30 juli 2005, 22:33
Nope

enkel ruilen tegen geld :p

Of het moet zijn dat je me een deal maakt om U tegen te zeggen ^^

*FiReStOnE^-*
30 juli 2005, 22:50
Heb grote interesse.. Ben op zoek naar een betaalbaar fototoestel dat niet te groot is en toch nog redelijke kwaliteit biedt.

Mijn zus heeft een toestel van 3.1 megapixel, en de kwaliteit is voor mij meer dan voldoende, neem aan dat de kwaliteit van deze foto's ook ongeveer hetzelfde is (logisch)

Nog een vraagje, hoe groot is het toestel? Er staat wel een foto op de site, maar daar kan ik niet echt uit afleiden wat de grootte is. is het eventueel mogelijk een foto te trekken waarbij je dat fototoestel in je hand hebt?

En laatste vraagje, hoe wordt dat geconnecteerd op pc? is dat gewoon via usb, en gaat dit een beetje vooruit of duurt het nog vrij lang??

Alvast bedankt, kzal morgen kunnen zeggen of mijn interesse blijvend is.

Duc
30 juli 2005, 23:08
Twee stuks voor mij please... :)
Pm met mijn gegevens naar u is ok?

The_Law
30 juli 2005, 23:11
Heb grote interesse.. Ben op zoek naar een betaalbaar fototoestel dat niet te groot is en toch nog redelijke kwaliteit biedt.

Mijn zus heeft een toestel van 3.1 megapixel, en de kwaliteit is voor mij meer dan voldoende, neem aan dat de kwaliteit van deze foto's ook ongeveer hetzelfde is (logisch)

Nog een vraagje, hoe groot is het toestel? Er staat wel een foto op de site, maar daar kan ik niet echt uit afleiden wat de grootte is. is het eventueel mogelijk een foto te trekken waarbij je dat fototoestel in je hand hebt?

En laatste vraagje, hoe wordt dat geconnecteerd op pc? is dat gewoon via usb, en gaat dit een beetje vooruit of duurt het nog vrij lang??

Alvast bedankt, kzal morgen kunnen zeggen of mijn interesse blijvend is.

Voor Satans Ass is dat dik in orde

betreffende de aansluiting - is gewoon via USB en de snelheid is meer dan naar behoren

de afmetingen, laat ons zeggen een hand ;)

Xcessive-
30 juli 2005, 23:34
Ook 1 voor mij dan.

The_Law
30 juli 2005, 23:37
et voila

ze zijn alledrie verkocht en deze thread mag geclosed worden

Kwertie
31 juli 2005, 08:46
on req - dju khad er ook wel eentje gewild :(