PDA

Volledige versie bekijken : Supercup 2005

scorpken
30 juli 2005, 13:01
Wie gaat er zaterdag allemaal naar brugge (lees: de boerderij) voor de supercup?
Ik gok op een 2-1 voor brugge, ookal ben ik beerschot supporter...

kakature
30 juli 2005, 13:18
boerderij? :ironic:

Glor
30 juli 2005, 13:24
Zucht, topic verneukt door de openingspost, zieligaard...

EA lover
30 juli 2005, 13:33
Ik denk 1-2 voor Germinal-Beerschot.
Als een echte kielse Rat hoop ik op deze score.

woot
30 juli 2005, 13:39
3-0 voor fcb , en @ topic starter ZUCHT ...

scorpken
30 juli 2005, 13:56
Edited,

@ EA lover:

Hoe zeer ik ook Beerschot supporter ben, Zonder een goede spits kan je niet winnen in brugge... Begint nu niet te zagen over Cavens want Cavens is geen echte spits

kakature
30 juli 2005, 13:57
1-1
..

Re@V0r
30 juli 2005, 15:37
imo heeft gba momenteel evenveel goeie spitsen als in de bekerfinale en daar wonnen ze ook, dus je stelling klopt niet echt scorpken :p

brugge zal wel winnen denk ik... gba heb k nog niet echt aan het werk gezien dus kweet ni hoever die staan

scorpken
30 juli 2005, 15:52
imo heeft gba momenteel evenveel goeie spitsen als in de bekerfinale en daar wonnen ze ook, dus je stelling klopt niet echt scorpken :p

brugge zal wel winnen denk ik... gba heb k nog niet echt aan het werk gezien dus kweet ni hoever die staan

Spitsen vorig seizoen:

Cavens (3 dage terug uit blessure)
Henk vos
Moussa Dembele
Cadu ( scoorde toch genoeg goalen, dankzij hem zate we ook in de finale ( 0-1 bergen)

Zijn vertrokken:
Henk vos
Moussa dembele
Cadu

daboykefke
30 juli 2005, 16:17
LOL @ boerderij :D

EA lover
30 juli 2005, 16:41
Edited,

@ EA lover:

Hoe zeer ik ook Beerschot supporter ben, Zonder een goede spits kan je niet winnen in brugge... Begint nu niet te zagen over Cavens want Cavens is geen echte spits
Daarin geef ik je gelijk.
Ik denk dat we het vooral van de ocunters zullen moeten hebben (de wree en monteyne dat zij de flanken aflopen en Cavens of Ozturk in positie brengen.
Voorts moeten we ook gebruik maken van corners, vrijtrappen (goal van de wree tijdens de bekerfinale).

Rash
30 juli 2005, 17:03
Een tof matchke voor Brugge om de moraal op te krikken. Ze zullen het nodig hebben..

Brugge zal op kracht en ervaring deze match nipt winnen denkik.

Re@V0r
30 juli 2005, 17:27
Spitsen vorig seizoen:

Cavens (3 dage terug uit blessure)
Henk vos
Moussa Dembele
Cadu ( scoorde toch genoeg goalen, dankzij hem zate we ook in de finale ( 0-1 bergen)

Zijn vertrokken:
Henk vos
Moussa dembele
Cadu

dat vos en dembele weg waren wist ik, maar niet dat cadu ook weg was
naar welke club is die wel vertrokken?

EA lover
30 juli 2005, 17:48
dat vos en dembele weg waren wist ik, maar niet dat cadu ook weg was
naar welke club is die wel vertrokken?
Portugal

kakature
30 juli 2005, 20:52
Voorlopig saaie match ze :sad:

Dieleman_F
30 juli 2005, 21:02
Wie gaat er zaterdag allemaal naar brugge (lees: de boerderij) voor de supercup?
Ik gok op een 2-1 voor brugge, ookal ben ik beerschot supporter...

Juist jammer dat de boerderij het stadion is met de meeste abonnees en dus wss ook wel met de meeste supporters :wtf: .

Shyheim
30 juli 2005, 21:12
En ook de grootste capaciteit... :ironic:

Anyway, 'k hoop voor Brugge dat het in het seizoen zal beteren; want dit is écht zwàk. :sleep:

epoX
30 juli 2005, 21:14
en omg @ die gele kaart voor Balaban ...
verbiest is ne dikke lulzeiker

Glor
30 juli 2005, 21:19
Die gele kaart was echt grappig;) ale twas totaal onverdiend maar geef toe dat het grappig was:p die verbist voelde iets aan zn truitje en hup geel in de lucht :p en btw de verdediging trekt echt op nx;)

daboykefke
30 juli 2005, 21:20
Juist jammer dat de boerderij het stadion is met de meeste abonnees en dus wss ook wel met de meeste supporters :wtf: .

waar jij dat van die meeste supporters haalt is mij een raadsel.. omdat ze meer abonnee's hebben? tja, als de abonnementen gemiddeld 100 euro lager liggen als bij de grootste concurrent, en ze nog eens dankzij EURO 2000 meer capaciteit hebben dan hun grootste concurrent ook.. uit een onderzoek is onlangs trouwens gebleken dat die grootste concurrent kan rekenen op 500.000 "supporters", en dat ze daarmee veruit eerstes staan.. als je dan ook ziet dat er op de fanday van de grootste concurrent bijne dubbel zoveel mensen aanwezig zijn..

Mike Ty$on
30 juli 2005, 21:21
en omg @ die gele kaart voor Balaban ...
verbiest is ne dikke lulzeiker

kaart terecht

scheids mag je niet aanraken :D hij soorde wel maar is bijzonder zwak, zoals heel brugge trouwens

daboykefke
30 juli 2005, 21:24
nog veel werk aan de winkel

Dieleman_F
30 juli 2005, 21:26
waar jij dat van die meeste supporters haalt is mij een raadsel.. omdat ze meer abonnee's hebben? tja, als de abonnementen gemiddeld 100 euro lager liggen als bij de grootste concurrent, en ze nog eens dankzij EURO 2000 meer capaciteit hebben dan hun grootste concurrent ook.. uit een onderzoek is onlangs trouwens gebleken dat die grootste concurrent kan rekenen op 500.000 "supporters", en dat ze daarmee veruit eerstes staan.. als je dan ook ziet dat er op de fanday van de grootste concurrent bijne dubbel zoveel mensen aanwezig zijn..

met supporters bedoel ik wel mensen waar een club iets aan heeft, maw mensen die soms gaan kijken. Club haalt gemiddeld dikke 24000 per thuismatch dus....
Oja hoeveel kosten de abo's bij hun grootste concurrent dan wel?

daboykefke
30 juli 2005, 21:32
met supporters bedoel ik wel mensen waar een club iets aan heeft, maw mensen die soms gaan kijken. Club haalt gemiddeld dikke 24000 per thuismatch dus....
Oja hoeveel kosten de abo's bij hun grootste concurrent dan wel?

ik zei "supporters", die aanhalingstekens staan er niet voor niets.. ik betaal 270 euro voor een plaats waar het bij Brugge 135 kost.. dat is dubbel zoveel.. ook niet onlogisch, RSCA zit aan zijn limiet qua kapaciteit dus verhogen ze de prijzen :) die zijn daar niet dom.. als je dan ziet dat er dan nog elke match 23.000 man zit (minstens) dan weet je ook dat als ze een stadion van 35.000 man hebben en hun prijzen laten zakken, ze uit die vijver van 500.000 wel nog zeker 10.000 nieuwe abonnee's kunnen vissen

Dieleman_F
30 juli 2005, 21:34
ik zei "supporters", die aanhalingstekens staan er niet voor niets.. ik betaal 270 euro voor een plaats waar het bij Brugge 135 kost.. dat is dubbel zoveel.. ook niet onlogisch, RSCA zit aan zijn limiet qua kapaciteit dus verhogen ze de prijzen :) die zijn daar niet dom.. als je dan ziet dat er dan nog elke match 23.000 man zit (minstens) dan weet je ook dat als ze een stadion van 35.000 man hebben en hun prijzen laten zakken, ze uit die vijver van 500.000 wel nog zeker 10.000 nieuwe abonnee's kunnen vissen
correct me if i'm wrong
ma ik weet wel geen plaatsen in brugge voor 135 (tenzij de jeugd natuurlijk).

dommel
30 juli 2005, 21:34
hupla anderlecht speelt niet eens en we zijn alweer vertrokken voor een 'supporters' topic

daboykefke
30 juli 2005, 21:35
correct me if i'm wrong
ma ik weet wel geen plaatsen in brugge voor 135 (tenzij de jeugd natuurlijk).

http://www.clubbrugge.be/ticketing/nl/supporters.php?a=abo

Shyheim
30 juli 2005, 21:37

Oh tiens, een supporter van Anderlecht in Lebbeke. 'k Ben daarstraks nog naar den Top Sport geweest; liep daar nen typ met een poloke van Brugge. Dan hebde een rek gerief van RSCA, 2-3 verschillende soorten truitjes... Dan van Club de truitjes van dit seizoen (eventueel die van vorig seizoen ook, 'k zie het verschil niet :D), dat pyama-uit-truitje van vorig seizoen, badjassen, beeldjes, sjaals, klakskes, ... 'k Dacht daar ff in the middle of Bourre-ville te zitten :eek:

daboykefke
30 juli 2005, 21:38
hupla anderlecht speelt niet eens en we zijn alweer vertrokken voor een 'supporters' topic

over de match valt nu éénmaal niet veel te zeggen

daboykefke
30 juli 2005, 21:40
Oh tiens, een supporter van Anderlecht in Lebbeke. 'k Ben daarstraks nog naar den Top Sport geweest; liep daar nen typ met een poloke van Brugge. Dan hebde een rek gerief van RSCA, 2-3 verschillende soorten truitjes... Dan van Club de truitjes van dit seizoen (eventueel die van vorig seizoen ook, 'k zie het verschil niet :D), dat pyama-uit-truitje van vorig seizoen, badjassen, beeldjes, sjaals, klakskes, ... 'k Dacht daar ff in the middle of Bourre-ville te zitten :eek:

is normaal, in Top Sport vind je altijd het meeste artikels van de ploeg die het laatst kampioen gespeeld heeft (toch als de kampioen Club of RSCA is).. want voor de rest zijn er veel meer RSCA supporters in Lebbeke dan Club supporters, op zaterdag is da grote uittocht richting Brussel :D

edit: plus het feit dat RSCA zijn fanshop heeft, en buiten de truitjes alles zelf willen verkopen zeker?

Dieleman_F
30 juli 2005, 21:40
http://www.clubbrugge.be/ticketing/nl/supporters.php?a=abo

oké ik beken :D
en @bommel: sry daarvoor ;)
je moet niet denken dat ik hier brand van haat tegenover anderlecht (nu toch niet :p ) en ik hoop omgekeerd ook niet, gewoon een klein discussietje.

daboykefke
30 juli 2005, 21:41
oké ik beken :D
en @bommel: sry daarvoor ;)
je moet niet denken dat ik hier brand van haat tegenover anderlecht (nu toch niet :p ) en ik hoop omgekeerd ook niet, gewoon een klein discussietje.

idd, en zonder gescheld dus dat moet kunnen hé :D tweede helft is trouwens al wat beter :)

Re@V0r
30 juli 2005, 21:43
kdacht dat anderlecht trouwens plannen heeft om op termijn uit te wijken naar het koning boudewijnstadion? of zijn dat nog vrij vage plannen zonder echt concrete inhoud?

daboykefke
30 juli 2005, 21:46
vage plannen, en alle RSCA supporters gruwelen van die vage plannen :)

Shyheim
30 juli 2005, 21:47
In welk vak zit ge trouwens, daboykefke ?
Ik in K4.

epoX
30 juli 2005, 21:48
ik in K1

daboykefke
30 juli 2005, 21:48
en 1-1

daboykefke
30 juli 2005, 21:49
K3 :)

Shyheim
30 juli 2005, 21:50
en 1-1

Come on you mauves... :applause:

*FiReStOnE^-*
30 juli 2005, 21:53
2-2 :)
//edit oooooops wa zegt mijn zus nu, tis 2-2 nu zegt ze van tis 1-1 :wtf:

daboykefke
30 juli 2005, 22:04
2-2 :)

:confused:

*FiReStOnE^-*
30 juli 2005, 22:12
zie edit, foutje van mijn zus :p

Mike Ty$on
30 juli 2005, 22:20
Come on you mauves... :applause:

de cijfertjes op sporza zijn ook zo klein :D

het zullen penalty's worden...

Mike Ty$on
30 juli 2005, 22:32
...en Brugge wint de supercup !!!

maar hebben mij niet overtuigd

dommel
30 juli 2005, 22:33
inderdaad niet, als ze zo blijven spelen zal het de enige trophee worden dit seizoen

Shyheim
30 juli 2005, 22:36
'k Denk het ook...

kakature
30 juli 2005, 22:40
2e helft wat beter maar nog niet echt goed hé.. (ik spreek voor Brugge nu he :D)

Red_Dog
31 juli 2005, 00:49
Who cares, die supercup is een lachertje.
Gezien hoe weinig volk er zat (voor germinal b. 200 man, nog relatief veel).
Vorig jaar is er zelfs geen supercup gespeeld, en niemand die het erg vond.
Afvoeren.

sleejer
31 juli 2005, 00:57
vrij zwakke match, maar my toch goe geamuseerd in de tribunes :D

(als beerschot supporter natuurlijk :P)

Red_Dog
31 juli 2005, 01:09
vrij zwakke match, maar my toch goe geamuseerd in de tribunes :D

(als beerschot supporter natuurlijk :P)

met die andere 200 ?

Shyheim
31 juli 2005, 01:38
En waarom zou je je niet kunnen amuseren met 200?
Ik heb die van Beerschot toch meer gehoord als die van Brugge hoor.

Red_Dog
31 juli 2005, 01:41
Gewoon, ik vind het altijd lachen met hoe weinig die op verplaatsing gaan.
En ik heb ze enkel gehoord na hun goal, met het ondertussen afgezaagde Seven Nations Army (dat elke tegenstander van brugge zingt als ze tegen hen scoren).

Oh ja: gelieve GERMINAL Beerschot te gebruiken, dat heeft hun bestuur gevraagd :p

shady soldier
31 juli 2005, 01:47
omg antwerp supporter zeker lol
ik heb beerschot heel de tijd horen zingen zne

Red_Dog
31 juli 2005, 01:47
Ik niet, gezien beerschot niet speelde...

shady soldier
31 juli 2005, 01:50
... germinal beerschot dan
ik heb ze verschillende keren het kielse ratten song horen zingen en heb al amper op de match gelet dus

Red_Dog
31 juli 2005, 01:51
oh ja, zoals ik al zei:

NA hun goal dus.

shady soldier
31 juli 2005, 01:58
als je ooit een match van GERMINAL beerschot hebt bijgewoont dan zul je wel weten dat ze altyd zingen zelfs al zijn ze maar met 200 man

Red_Dog
31 juli 2005, 02:01
Sorry, maar ik kom uit principes niet dichter dan 10 kilometer van het kiel.

shady soldier
31 juli 2005, 02:01
haha R*FC zeker

Red_Dog
31 juli 2005, 02:03
Geen excrementen, Sherlock.

massief
31 juli 2005, 02:50
Sorry, maar ik kom uit principes niet dichter dan 10 kilometer van het kiel.
ge zijt zielig

woot
31 juli 2005, 03:05
Who cares, die supercup is een lachertje.
Gezien hoe weinig volk er zat (voor germinal b. 200 man, nog relatief veel).
Vorig jaar is er zelfs geen supercup gespeeld, en niemand die het erg vond.
Afvoeren.geen supercup gespeeld vorig jaar? :wtf: was da toen nie da fcb met hun b ploeg 2-0 hing gaan winnen op rsca ? ...

EN WOEHOEEEW DE EERSTE BEKER IS AL BINNEN VOOR FCB ALVAST TERUG EEN SCHITTERENDE START :bow: :applause:

Shyheim
31 juli 2005, 03:07
En wàt voor een beker... Kickstart! :eek: :eek:

Red_Dog
31 juli 2005, 03:30
ge zijt zielig

Buitenstaanders die zich in een Antwerp-gba discussie mengen, altijd tof.
Ja, blijkbaar is er wel een supercup gespeeld, ik was in de veronderstelling van niet omdat het al eens verschoven was, mea culpa :)

kakature
31 juli 2005, 09:14
En wàt voor een beker... Kickstart! :eek: :eek:Idd
:rofl::rofl:

woot, relativeer eens man. Je kan toch onmogelijk tevreden zijn met de povere prestatie, dus je moet niet doen alsof we hier den uefa-cup gewonnen hebben ...

EA lover
31 juli 2005, 11:11
Brugge speelde erg zwak en eigenlijk kon Germinal-Beerschot wel winnen als de penalties erin waren.
Ik heb respect voor onze 200 man die naar Brugge zijn gegaan en hebben getoond wat nu sfeer is.
Die echte 'spionkop' van Brugge of zal ik successupporters zeggen nooit gehoord. Terwijl ik die van GB duidelijk heb gehoord.

Glor
31 juli 2005, 11:38
EN WOEHOEEEW DE EERSTE BEKER IS AL BINNEN VOOR FCB ALVAST TERUG EEN SCHITTERENDE START :bow: :applause:

Omg man, ik denk dat in dit hele forum waar iets over voetbal gezegd werd nog bijna geen zinnige post van jou staat, heb je nota bene de match wel eens goed bekeken :wtf: Waar is de schitterende start???

hawkeye_bel
31 juli 2005, 11:45
Brugge speelde erg zwak en eigenlijk kon Germinal-Beerschot wel winnen als de penalties erin waren.
Ik heb respect voor onze 200 man die naar Brugge zijn gegaan en hebben getoond wat nu sfeer is.
Die echte 'spionkop' van Brugge of zal ik successupporters zeggen nooit gehoord. Terwijl ik die van GB duidelijk heb gehoord.

:ironic:
pfff gb speelde het eerste half uur sterk daarna niets meer.
Club kreeg goede kansen , wel pech in de afwerking.
O ja over successupporters gb zit in de finale van de beker van belgie en plots met zoveel man .

scorpken
31 juli 2005, 11:55
Brugge had ook weer veel volk bij, Kdenk dat ze geen vervoer hadden ;)

scorpken
31 juli 2005, 11:56
:ironic:
pfff gb speelde het eerste half uur sterk daarna niets meer.
Club kreeg goede kansen , wel pech in de afwerking.
O ja over successupporters gb zit in de finale van de beker van belgie en plots met zoveel man .

Mja, als brugge dit jaar niet in de top3 eindigt, dan spelen jullie volgend jaar voor 5000 man...

|) ][ |V| ][
31 juli 2005, 12:00
idd, er gaat nooit iemand kijken naar club :ironic:

Nicoot
31 juli 2005, 12:03
duidelijk dat club brugge nog automatismen zoekt, zag je zeer goed in de wedstrijd bv met engelbert

Voor de rest zwakke prestatie van club imo, wel veel grote kansen gehad nuja

Time
31 juli 2005, 12:40

Mja, als brugge dit jaar niet in de top3 eindigt, dan spelen jullie volgend jaar voor 5000 man...
is dat uw specialiteit zo? na een debiele openingspost der in de thread nog een paar scheppen bovenop doen :ironic:
is da nu zo moeilijk om al die provocaties achterwege te laten en het voetbal als voetballiefhebber te bekijken en niet als fanboy? valt echt op da dees forum daar te kinderachtig voor is zene:/

woot
31 juli 2005, 12:59
Omg man, ik denk dat in dit hele forum waar iets over voetbal gezegd werd nog bijna geen zinnige post van jou staat, heb je nota bene de match wel eens goed bekeken :wtf: Waar is de schitterende start???zeg eens een match die nze al verloren hebben in de voorbereiding e? rsca gisteren 3-2 verloren , daar praat niemand over zunne ... :ironic:

zo schitterend is rsca dus blijkbaar ook niet é? ...

als ik zo het commentaar lees overal zegeen de meeste kenners toch wel : brugge was de betere ploeg , zelfs de commentatoren zeiden het allemaal na de match dat ze verdiend hadden gewoonen , vergee niet dat gba een lucky goal nodig had ,en de daklat in de weg stond van fcb 1 x en een goede keeper langs de kant van gba ook :p

kakature
31 juli 2005, 13:02
Hmm, Time^-, ik geef je volledig gelijk man.
woot, stop met de fanboy uit te hangen. RSCA speelde een vriendschappelijke wedstrijd tegen een ploeg die hoogstwaarschijnlijk beter is dan GBA (naam ontglipt me ff).
Als echte Bruggesupporter (en anderen ook natuurlijk) moet je kunnen toegeven dat er nog (veel) werk aan de winkel is ...

sleejer
31 juli 2005, 13:04
zeg eens een match die nze al verloren hebben in de voorbereiding e? rsca gisteren 3-2 verloren , daar praat niemand over zunne ... :ironic:

als ik zo het commentaar lees overal zegeen de meeste kenners toch wel : brugge was de betere ploeg , zelfs de commentatoren zeiden het allemaal na de match dat ze verdiend hadden gewoonen , vergee niet dat gba een lucky goal nodig had ,en de daklat in de weg stond van fcb 1 x en een goede keeper langs de kant van gba ook :p

lucky goal? :ironic:

En buiten 1 of 2 matchen in de voorbereiding, zult ge wel ni al te moeilijke tegenstanders gehad hebben in de voorbereiding zeker?

En ah ja...ge hebt al van porto verlore ;)

Time
31 juli 2005, 13:08
op penaltys winnen noem ik "gelijkgespeeld, maar met wat chance de overwinning meegekregen", en das nie omdat fcb ze verloren heeft (en gisteren gewonnen), ik ben eigenlijk tegen penaltys, ik zie liever een rematch of nog wa extra time, zodat er met voetbal gewonnen wordt en niet met chance

beware
31 juli 2005, 13:10
zeg eens een match die nze al verloren hebben in de voorbereiding e? rsca gisteren 3-2 verloren , daar praat niemand over zunne ... :ironic:

southampton
vriendschappelijk
B-elftal

en stop nu maar met onzin uit te kramen :unsure:

kakature
31 juli 2005, 13:11
lucky goal? :ironic:

En buiten 1 of 2 matchen in de voorbereiding, zult ge wel ni al te moeilijke tegenstanders gehad hebben in de voorbereiding zeker?

En ah ja...ge hebt al van porto verlore ;)
Kom kom, twas toch wel een beetje een lucky goal. Maar zoals Frank Raes zei: geluk moet je afdwingen :)

br33z
31 juli 2005, 13:12

als ge nu ff de moeite zou pakke om de opstellingen gezien te hebben, zoude gemerkt hebben dat rsca met hun reserve-elftal speelde en geen enkele basisspeler zelf niet is ingevallen :)

Shyheim
31 juli 2005, 13:15

Lol, RSCA speelde met zijn B-elftal tegen een A-elftal uit de Premier League... :p
Delorge (rechtsachter) speelde als enige spits... :lol:

Op de site: "maar blijft net als de andere basisspelers van Anderlecht-Neftchi in België." ;)

redblack
31 juli 2005, 13:19
Lol, RSCA speelde gisteren met zijn B-elftal tegen een A-elftal uit de Premier League... :lol:
Delorge (rechtsachter) speelde als enige spits... :lol:

Op de site: "maar blijft net als de andere basisspelers van Anderlecht-Neftchi in België." ;)

Klein foutje, Southampton speelt in de 2e klasse ;)

Shyheim
31 juli 2005, 13:21
Tiens, gezakt dan ?
Speelde vorig jaar toch in de Premier League...

Zullen wel terug promoveren, hebben ervaring genoeg... :p

redblack
31 juli 2005, 13:22
Tiens, gezakt dan ?
Speelde vorig jaar toch in de Premier League...

Zullen wel terug promoveren, hebben ervaring genoeg... :p

Ze zijn idd gezakt...

Glor
31 juli 2005, 13:43

Ffs man, ze hebben ook niet echt tegen de allermoeilijkste ploegen gespeeld ook ih, rsca heeft met z'n B-elftal verloren van Southampton, ze zijn mss wel gedegradeerd uit de PL maar op Beligsch niveau zou dit een topper zijn imo(tussen haakjes, het was 3 keer dezelfde man die scoorde, 3kansen, 3 doelpunten...). En Brugge was idd de betere ploeg maar je verwacht toch niet dat een ploeg als gba naar Brugge komt om het meest aan te vallen en het gevaarlijkst te zijn?? GBA was perfect georganiseerd, je raakte er niet al te makkelijk door dus stop met je kinderachtig fanboygedoe...

Red_Dog
31 juli 2005, 14:49
Alsof verliezen tegen Southampton een schande is...
Dat zijn clubs die een budget hebben waar een Belgische eersteklasser alleen maar kan van dromen.

dommel
31 juli 2005, 15:14
negeer woot gewoon :)

daboykefke
31 juli 2005, 23:19
in de voorbereiding eens verliezen is toch niet erg :) net hetzelfde dat je geen waarde moet hechten aan winnen in de voorbereiding.. niets valt te vergelijken met een match met inzet :) en die match met inzet van Club gisteren was ongeveer het zwakste dat ik van Brugge afgelopen jaren heb gezien.. geen reden tot euforie dus :) als Brugge zwak begint aan de competitie zie ik ze een moeilijk jaar doormaken.. afwachten

Djeck
31 juli 2005, 23:30
5 basisspelers kwijt + sollied systeem da er nog uit moet. Denk je echt da alles op 4 weken gebakken is? geef da wa tijd... er is genoeg voetballend talent bij FCB maar ze moeten gewoon nog wat automatismen kweken. Beste voorbeeld daarvan is die Leko, speelt zuiverder dan zuiver maar is quasi onzichtbaar.

Hopelijk wordt het een spannend seizoen :-)

kakature
31 juli 2005, 23:31
Hopelijk wordt het een spannend seizoen :-)
Ik denk dat iedere voetballiefhebber het daarmee eens is :)

Time
3 augustus 2005, 21:30
het blijft een tweede klasser :rofl:

maar het was een oefenwedstrijd en niet echt met de A-kern
je denk toch niet de de belgische derde klasse qua niveau in de buurt komt van de engelse derde klasse? zoiets mag je echt niet vergelijken