PDA

Volledige versie bekijken : Pirelli P6000 banden

ABCDEFGHIJKLMNO
28 juli 2005, 20:31
Op mijn Opel Vectra '99 wil ik andere banden plaatsen, omdat ik meer grip op nat wegdek wil.
Nu liggen er banden op met een slechte groef in waardoor de achterkant gemakkelijk uitbreekt in bochten tijdens nat weer.

Is de Pirelli P6000 195/60 88H een goede keuze? Vooral grip ipv kilometers is belangrijk.

Morpheus
28 juli 2005, 20:33
Op mijn Opel Vectra '99 wil ik andere banden plaatsen, omdat ik meer grip op nat wegdek wil.
Nu liggen er banden op met een slechte groef in waardoor de achterkant gemakkelijk uitbreekt in bochten tijdens nat weer.

Is de Pirelli P6000 195/60 88H een goede keuze? Vooral grip ipv kilometers is belangrijk.

Laat ze dan alle vier vervangen, of op zijn minst de beste banden achteraan leggen.

Qua type kan ik u niet echt helpen, misschien gewoon vragen aan je bandencentrale :).
Uniroyal de regenband ofzo :p.

Neen dat zal wel een goe bandje zijn :)

SoliD
28 juli 2005, 20:34
Koop dan beter de Pirelli Pzero Nero, niks dan goede ervaringen mee gehad :)
Uniroyal de regenband, kan het nog slechter..

Dirkxke
28 juli 2005, 20:40
Koop dan beter de Pirelli Pzero Nero, niks dan goede ervaringen mee gehad :)

²nd, pzero nero is :niceone:

liggen op mijn standaard velgen en de 5 dagen wat ik daar mee gereden heb zijn ze een pak beter als de semperit banden wa ik op mijn zomervelgen heb liggen.

Morpheus
28 juli 2005, 20:46

Ervaring mee?
de ralye 550 komt op nat als beste uit de test

Zal ik die mens eens helpen :)

http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/binaire-bestanden/pdfs/auto/tests/bandentest/195-65R15H-242466_250247.pdf

Op basis van dat kan je een degelijke keuze maken ;)

Foose
29 juli 2005, 00:24
Ik heb nu P5000 Drago's en die zijn even goed als in de regen als op het droge ;).
Tis natuurlijk niet den besten band (Dan zou ik gaan voor Dunlop SP9000 Sport, Pirelli P Zero, ...), maar ben er tevreden over. En ze waren maar 75eur/stuk + gratis plaatsing en nog een korting van €20 gekregen ;).

CAS
29 juli 2005, 03:31

Mijn pa steekt P6000's op zijn camionet, omdat als ie dan te hard door de bocht gaat de bandjes maken dat de wagen begint te schuiven ipv dat de wagen op zijn zij ligt, dus echt supergoe zijn die ni, maar kzou ze zeker ni slecht noemen. Kweet ni juist wa u rijstijl is, sportief kunde er wel mee rijden, maar extreem schuiven ze dus.

Burny
29 juli 2005, 11:57
Ik heb op mijn wintervelgen Uniroyal Ralye 550 liggen. Ik heb daar eigenlijk nie echt over te klagen, maar in de winter heb ik zowiezo niet de kans/goesting om op de limiet te gaan rijden :lol: .