PDA

Volledige versie bekijken : Monsterjam 2005 Sportpaleis

{YA}Gr3c0
28 juli 2005, 20:20
De moeite waard?

Is er iemand geweest vorige jaar? Zo ja, een aanrader?

Mvg

ComputerVISTA
28 juli 2005, 20:24
De mensen op auto zullen daar wel iets van kennen.

{YA}Gr3c0
28 juli 2005, 20:28
De mensen op auto zullen daar wel iets van kennen.

Idd :)

lttuvix
28 juli 2005, 20:42
Hij Doet Een Donut

ShoveS
28 juli 2005, 20:43
alleen voor de commentatorstem is het al de moeite denk ik

WAT EEN AIR

*~Lientjeuhhh~*
28 juli 2005, 20:56
Zijn er vorig jaar naartoe gegaan en tis wel is leuk om te zien

ma niet voor elk jaar :p

[B]Rocketeer
28 juli 2005, 20:59
Die stem is zooooooooo belachelijk.
Das echt proberen da amerikaans na te doen, ma het trekt op de ballen.

Da ze de originele commentaar laten horen, en ondertiteling geven.
Nus ist precies zoals nen gedubde film.

Sportpaleis is ook te klein voor monstertrucks.
Heb editie op tv gezien. Die mannen geven ff gas en moeten al remmen voor de muur.

Zelf zounek er ni naartoe gaan. Voor zoiets moette gewoon plaats hebben. Only in the U S of A.

daFour
28 juli 2005, 21:15
bwah ben vorig jaar geweest en daarmee hebbek 40€ weggesmeten vinnek...

zoals rocketeer zegt ; te klein

maar voor de crossmoto's te zien jumpen was et wel goed :)

{YA}Gr3c0
28 juli 2005, 21:29
Ok ik weet genoeg :D

Thx

GADGET
28 juli 2005, 22:01
echt belachelijke commentaar amai.

Die truck slipt in zijn bochtje: 'doet hij een donut ??!! ja hoor, een halve donut !! dat zien we graag, DAT ziet het publiek graag! ' en in feite pakt die gwn zijnen bocht.

Truck wil over de caravan jumpen, haalt het niet.. 'DAT zien we graag, DAAR krijg je punten voor.' wrm ? ij is er verdoemme zelf ni over jonge.

truck jumpt en komt neer en ket's zo nog ies verder. 'en een superrrrrrrrrrrrr wheelie !!! '

(in engels en veel plek is het idd wle ies de moeite)

Typhon`
28 juli 2005, 22:44

Die truck slipt in zijn bochtje: 'doet hij een donut ??!! ja hoor, een halve donut !! dat zien we graag, DAT ziet het publiek graag! ' en in feite pakt die gwn zijnen bocht.

Truck wil over de caravan jumpen, haalt het niet.. 'DAT zien we graag, DAAR krijg je punten voor.' wrm ? ij is er verdoemme zelf ni over jonge.

truck jumpt en komt neer en ket's zo nog ies verder. 'en een superrrrrrrrrrrrr wheelie !!! '

en niet vergeten, het middelste stukje van de donut is het lekkerst!

Lucian
28 juli 2005, 22:46
en niet vergeten, het middelste stukje van de donut is het lekkerst!
zen madusa fobie ook nie vergeten ;/

Dirkxke
28 juli 2005, 23:00
op tuned belgium is daar ook een thread over geweest en iedereen was daar van mening dat da daar veeeeeel te klein was. als ge die arena's in amerika bekijkt past het sportpaleis daar 5-6 keer in :D

Ferux
29 juli 2005, 03:49

Die commentatorstem is de enige reden waarvoor ik soms naar dat programma kijk. Echt suppergrappig. Voor de rest lijkt het mij maar saai.

-Cold-
29 juli 2005, 12:27
tis saai en het zuigt verschrikkelijk.... kzou nog liever naar nen baby kijken da zit te kotsen dan naar zo een belachlijke sport, srry da tik het zo zeg, mo das gewoon wa stoerdoenerij dadde, en met die super stomme commentaar altijd, net lik dat ze erom doen om zo een "kunstjes" als ik het zo mag noemen, te doen.... ik zou er nie naar toe gaan :p

Kabouter Hya
29 juli 2005, 12:28
alleen voor de commentatorstem is het al de moeite denk ik

WAT EEN AIR

ironie mag ik hopen...

[B]Rocketeer
29 juli 2005, 12:33
Just en nog zo een quote.

Dit is monsterjam, op monsterjim.
Yeah :)

Lol

Gavin
29 juli 2005, 13:55
graaaaaaaavediggggguuuuur!

Avilowca
29 juli 2005, 14:37
wie is eigenlijk die oet die commentaar geeft, ik ben van mening die stem nog gehoord te hebben op VT4

[B]Rocketeer
29 juli 2005, 15:32
wie is eigenlijk die oet die commentaar geeft, ik ben van mening die stem nog gehoord te hebben op VT4

Nee, op KA2 voor de reclame van benny hill :)

Foose
29 juli 2005, 19:47
KBen er vorig jaar naartoe geweest, ni echt de moeite = Sportpaleis is veeeeel te klein.
Die moto's waren wel nog tof, zeker als die één een backflip probeerde en op zijn kop viel.
Of die straalmotor :p

hieronymus
9 oktober 2005, 19:27
Wie is weze kijken naar monsterjam,en wat vonden jullie ervan,ik vind dat het sportpaleis veel te klein is voor zo en evenment,maar ja we wonen ook in en klein landje he, voor de rest vond ik het wel ,tof om naar te kijken en de kinderen hebben er ook van genoten. :music: :music:

[B]Rocketeer
9 oktober 2005, 19:29
Voila verplaatst naar deze topic om het toch wat mooi samen te houden ;)

sharkyss
26 augustus 2006, 13:42
was wel tof :D zeker als verjaardags cadeau van je ouders om met een vriend te gaan :) heb ervan genoten en kan zijn dat ik weer terug ga

[TFT]Poky
26 augustus 2006, 15:45
helaas pindakaas :)

Mr Syphon
26 augustus 2006, 16:31
waarom haalt ge een topic van een jaar oud naar boven om dit mee te delen ?