PDA

Volledige versie bekijken : MSI 7800GTX te koop wegens aankoop laptop

Alienserver
28 juli 2005, 14:09
Yo,

Een klant van mij wil een aantal onderdelen verkopen voor een aankoop van een nieuwe notebook ( wegens nieuw werk en geen tijd meer voor games te spelen )

Het gaat om een MSI NX7800GTX 256 MB DDR3 die hij enkele weken bij mij aangekocht heeft en aangezien ik er nog nieuwe op stock heb probeer ik deze eerst eens via deze weg te verkopen , indien deze niet verkocht is tegen eind volgende week dan neem ik ze zelf wel over.

Minimumprijs die opgesteld is door hem bedraagt 400 euro. ( heeft 530 betaald enkele weken geleden ).

Deze kaart is bijna niet gebruikt geweest en geen OC op uitgevoerd.
Hij had eerst 2 van deze kaarten in SLI maar heeft besloten om zeker één van deze kaarten te verkopen.

Greetz,

Frostra
28 juli 2005, 14:57
300 geef ik ervoor

ix_Toki
28 juli 2005, 15:02
indien alles er nog is(doos, cds), en alles in orde kan gebracht worden voor garantie bied ik 400
(btw eventueel intresse in een ruil? msi 6800gt +mobo msi neo2 platinum)

Jada
28 juli 2005, 16:36
indien alles er nog is(doos, cds), en alles in orde kan gebracht worden voor garantie bied ik 400

Idem hierboven: 415€

ix_Toki
28 juli 2005, 17:06
is er een meeneemprijs? 420

Niclord
28 juli 2005, 17:19
425€ Exl.

Garantie en alle soft, kabels plus doos inbegrepen?

Alienserver
28 juli 2005, 17:27
(btw eventueel intresse in een ruil? msi 6800gt +mobo msi neo2 platinum)

Alles is nog volledig ,doos,kabels,drivers enz...

Ik kan zelfs een factuur op jouw naam maken als je dat wilt !

Geen intresse in ruil :)

Greetz,

Alienserver
28 juli 2005, 17:29
is er een meeneemprijs? 420

Ik zal eens informeren i.v.m. de mogelijkheid tot meeneemprijs.

Zodra ik dat weet zal ik het hier vermelden.

Greetz,

ix_Toki
28 juli 2005, 18:24
430...

Alienserver
28 juli 2005, 21:05
430...

Ok , 430 is het hoogste bod tot nu toe.

Ik heb even geinformeerd en hij kan me de kaart begin volgende week bezorgen ( zit nu in het buitenland voor zijn werk ).

Het kon zijn dat hij de 2'e 7800GTX ook verkocht en zijn vorig kaartje ( 6600GT ) zou gebruiken in zijn pc. Dus het is mogelijk dat er 2 kaarten verkocht worden.

Beide kaarten zijn samen aangekocht en zijn dus slechts 2 weken oud ( zo goed als nieuw dus )

Greetz,

Niclord
28 juli 2005, 21:46
Al een meeneemprijs of einddatum bekend?

Mijn bod slaat dan op tweede kaart en om het eerlijk te houden tov. Toki ook aan 430€. ;)

Alienserver
28 juli 2005, 23:22
Al een meeneemprijs of einddatum bekend?

Mijn bod slaat dan op tweede kaart en om het eerlijk te houden tov. Toki ook aan 430€. ;)

Er is geen meeneemprijs , vanaf begin volgende week ( waarschijnlijk dinsdag ) heb ik de kaarten in mijn bezit en kunnen deze afgehaald/opgestuurd worden.

Bod van 430 euro staat genoteerd :)

Greetz,

krisse5844
28 juli 2005, 23:29
Mensen ik heb deze topkaart ook in het bezit en wow dees is echt wel zijn geld waard zu!! Gamen aan full detail , tis gewoonweg de max die kaart !!!
Zeker kopen die handel ! ;)

Greetz krisse

F!rW@lker
29 juli 2005, 02:23
Ik bied 440 , waar woon je ergen kan deze dan bezichtigd worden in een werkend pc ??

woot
29 juli 2005, 04:10
450 grote intresse maar zal wel eerst mijn e x850 xt proberen te verkopen

ix_Toki
29 juli 2005, 09:53
Alienserver, ik ga hier niet meer boven... 430 is mijn hoogste bod (535 nieuw in belgische shop)... Als beide kaarten hoger gaan is jammer voor mij. Maar ik weet ook dat hier op telenet veel mensen bieden "voor de fun" om dan hun bod terug in te trekken... Dus mocht dit het geval worden en 1 van de 2 kaarten komt vrij mail me dan op Toki@pandora.be
Ik heb de echte intresse en het geld cash... Je ziet wel wat er gebeurd. btw nog 1 vraagje van waar ben je?

EdMeister
29 juli 2005, 10:17
:offtopic:
Had gij geen bod van €420 voor die kaart? Of was da gewoon een truukske om mij meer te laten bieden en uw prijs op te drijven?

woot
29 juli 2005, 10:48
:offtopic:
Had gij geen bod van €420 voor die kaart? Of was da gewoon een truukske om mij meer te laten bieden en uw prijs op te drijven?ja en dan? die koper heeft afgezegd en staat nog steeds te koop...

Alienserver
29 juli 2005, 12:05
Ik bied 440 , waar woon je ergen kan deze dan bezichtigd worden in een werkend pc ??

Bod is genoteerd , ben zelf van Beringen/Limburg en indien gewenst kan ik zorgen dat deze kaart wordt ingebouwd in een pc zodat je ziet dat deze werkt :)

Alienserver
29 juli 2005, 12:08
Alienserver, ik ga hier niet meer boven... 430 is mijn hoogste bod (535 nieuw in belgische shop)... Als beide kaarten hoger gaan is jammer voor mij. Maar ik weet ook dat hier op telenet veel mensen bieden "voor de fun" om dan hun bod terug in te trekken... Dus mocht dit het geval worden en 1 van de 2 kaarten komt vrij mail me dan op Toki@pandora.be
Ik heb de echte intresse en het geld cash... Je ziet wel wat er gebeurd. btw nog 1 vraagje van waar ben je?

Toki,

Ik hou er rekening mee en ik heb in het verleden nog gemerkt dat er steeds gasten bij zijn die zich bedenken of eeuwig twijfelen, ik zal je mailen indien er een kaart vrij blijft of komt. Dit moet volgende week afgehandeld worden.

Greetz,

Alienserver
29 juli 2005, 12:10

Bod is genoteerd en veel succes met je verkoop :)

Greetz,

Niclord
29 juli 2005, 14:32
450€ voor tweede kaart.

F!rW@lker
29 juli 2005, 15:20

Men beste ik kan je geloven op één manier maar als ik een bod plaats dan koop ik dit ook, ik ben geen 16 of zogezgd van die gasten,
Nee ik ben 33 en ik werk me te pletter op die kaart te kunnen kopen !!
dus mijn bod was 440 en daar hou ik me ook bij!
stefken72@pandora.be

B.T.W WOOT die x850xt interseerd me ECHT ook als ik deze veiling niet win wil ik die wel kopen als het een pci express is eh

Greetz,

ix_Toki
29 juli 2005, 15:40
dit is geen persoonlijke aanval... ik weet dat dit gewoon vaak gebeurd op telenetforum... en mocht dit het geval zijn heb ik de threadstarter gewoon latenw eten dat ik kandidaat ben en me kan verwittigen via mail... Sorry mocht je dit persoonlijk hebben opgevat

BaNaaN2k4
29 juli 2005, 16:20
even waarschuwen dat koper " woot " hier ook nog 3 - gebannen - accounts heeft, veel usernotes, valse boden en valse deals zijn daar de oorsprong van. ik zou dit niet al te serieus nemen

edit : http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=341020

piotke
29 juli 2005, 16:26
Van woot moe je niets serieus nemen. Lees gewoon over al zijn posts om problemen te vermijden.

F!rW@lker
29 juli 2005, 17:22
K, thx manne voor de waarschuwing.

Alienserver
29 juli 2005, 18:10
Van woot moe je niets serieus nemen. Lees gewoon over al zijn posts om problemen te vermijden.

Thx for the warning :)

Alienserver
29 juli 2005, 18:12
450€ voor tweede kaart.

Bod is genoteerd ,van waar ben je ?

Jada
31 juli 2005, 20:40
455€ op 1 vd 2 kaarten, indien alles in orde is. (verpakking compleet, factuur etc ..)
460€ indien héél snelle afhandeling ;)

/edit
Ik ben van Zemst/Mechelen

Alienserver
1 augustus 2005, 00:48
455€ op 1 vd 2 kaarten, indien alles in orde is. (verpakking compleet, factuur etc ..)
460€ indien héél snelle afhandeling ;)

/edit
Ik ben van Zemst/Mechelen

Maandag tegen 10h heb ik de kaarten in mijn bezit , PM je contactgegevens als je een snelle afhandeling wilt :)

Greetz,

F!rW@lker
1 augustus 2005, 01:14
alienserver ik heb je geadd op msn maar blijkbaar heb ik geen respons

woot
1 augustus 2005, 01:27
nog intresse in die x850 xt anders firwalker? anders voor 350 is em van u als ik zeker weet dat ik hier een kaart heb natuurlijk :)

F!rW@lker
1 augustus 2005, 01:43
nog intresse in die x850 xt anders firwalker? anders voor 350 is em van u als ik zeker weet dat ik hier een kaart heb natuurlijk :)

Jongen er zijn al verschijdene klachten over u verkoop goe moet ik dit vertrouwen ??
Vanwaar bent u mischien?

BaNaaN2k4
1 augustus 2005, 01:47
Jongen er zijn al verschijdene klachten over u verkoop goe moet ik dit vertrouwen ??

simpelweg NEEN
ik zal mijn verhaal es doen
meneer en ik hadden een deal voor een graka
de eerste maal stond ik een uur aan de markt met die doos duidelijk in mijn handen, later op msn geeft hij de uitleg dat hij daar ook zo lang stond. toen ik vroeg waar, bleek dit exact dezelfe locatie te zijn...

toen sprak ik af om 's morgens vroeg aan één bepaald punt af te spreken, waar we elkaar niet konden missen, ik zei dat ik MSS met de bus zou komen of met de auto

mijn moeder vertrouwde het zaakje niet en voerde me maar, we waren er natuurlijk al vooraf en hadden het goed in de gaten

toen zijn bus arriveerde stapten enkele oudere mensen af. bosbol, een van zijn vroegere accounts , stapte niet af
op msn zei hij dan dit : ik was er wel ! alleen zag ik u niet

dus : geen zaken doen
zoals eerder vermeld : NEGEREN !

woot
1 augustus 2005, 01:57
Vanwaar bent u mischien?u kan ze altijd komen testen en zien in werking , heb nog de verpakking enzo ervan en hij is pas vanaf vandaag 4 maand oud héhé :)

Fear
1 augustus 2005, 02:23
u kan ze altijd komen testen en zien in werking , heb nog de verpakking enzo ervan en hij is pas vanaf vandaag 4 maand oud héhé :)

gij leest ook over de vorige reply zeker ?

djeeses, ik denk dat de starter nu wel doorheeft dat u niet te vertrouwen bent.

@ starter, srr voor :offtopic:

Jada
1 augustus 2005, 03:55
Maandag tegen 10h heb ik de kaarten in mijn bezit , PM je contactgegevens als je een snelle afhandeling wilt :)

Greetz,

You have a PM ;)

Alienserver
1 augustus 2005, 10:54
alienserver ik heb je geadd op msn maar blijkbaar heb ik geen respons

Heb nu pas mijne pc opnieuw opgezet :)

Je staat in m'n lijst...

Greetz,

Alienserver
1 augustus 2005, 13:39
Volgende boden zijn momenteel het hoogste ,

Jada : 460 euro ( snelle afhandeling ,kaart wordt geleverd op 2/08 )

NickLord : 450 euro ( details afgesproken,kaart wordt opgestuurd )

F!rW@lker : 440 euro ( nick toegevoegd op msn )

Ix_Toki : 430 euro ( is buiten de boot gevallen ,sry )

Ik krijg meer PM's als dat ik kaarten heb :)

Momenteel zijn Jada en Nicklord de hoogste bieders en als zij dit snel afhandelen dan hebben ze de kaarten.

Momenteel heb ik echter wel problemen met m'n Telenet modem die soms weigert te werken , heb Telenet hiervoor gebeld maar ze kunnen pas ten vroegste morgenavond komen dus het kan zijn dat ik niet eerder iets kan posten , de hoogste bieders hebben mijn contactgegevens dus ze kunnen me steeds contacteren.

Greetz,

Niclord
1 augustus 2005, 20:54
MP voor afhandeling is verstuurd, VGA+Mobo en verzending. :niceone:

Alienserver
2 augustus 2005, 00:25
Ok beide kaarten zijn effectief verkocht dus verder bieden heeft geen zin meer :)

Topic mag eventueel gesloten worden.

Thx for the feedback en het bieden :niceone:

Greetz,