PDA

Volledige versie bekijken : Mijn deur sluit niet meer! :s

exo
28 juli 2005, 01:06
Ja titel says it all eigenlijk...
Mijn deur weigert dus nog om dicht te gaan, ze klikt wel in slot maar valt er dan terug eruit, ze blijft denk ik wel dicht als ge ermee zou rijden maar omdat ze achter 't een oft ander vasthangt...
Maar als ge ze erin wilt klikken en dan wa duwen dan blijft ze soms wel is in slot...
Aan wa zou da kunne liggen... Iemand een gedacht? :)

SoliD
28 juli 2005, 01:14
Ahwel, uw slot dat een beetje versleten is. Die klikt wel in het slot (dus veilig genoeg voor te rijden, maar niet in het diepste zodat de deur waterdicht is, zo te horen.
Eens langst de garage gaan e :)
Of zelf naar kijken en wat prutsen.

exo
28 juli 2005, 01:16
zou da veel koste z'on slot?

Dirkxke
28 juli 2005, 01:17
zou da veel koste z'on slot?

autoafbraak max 10€ ofzo :)

lttuvix
28 juli 2005, 11:00
lol veel werk
4 schroefkes los en der wa aan trekken en ge hebt em los
ge kunt die mechanisme ook een beetje forceren een beetje naar buiten trekken

Kabouter Hya
28 juli 2005, 11:03
ni echt hetzelfde maar toch

mijn dak (electrisch op nen mb 190d) sluit niet meer volledig, en ga alleen open in klikstand, het schuift ni meer open dus;
keb daar is na gekeken en der is dus iet afgebroken
weet er iemand of da da veel kost om te laten maken

want het regent ni binnen, en mijn dak kantelt nog open (dus het werkt wel, maar niet naar behoren)

lttuvix
28 juli 2005, 11:10
hmmm, als die niemeer open en toe schuift (automatisch) dan is uw motorke kapot denk ik... en da kost veel

Kabouter Hya
28 juli 2005, 11:14
nee nee
get mij verkeerd verstaan
motorke werkt nog
want ik kan het wel zo openkantelen (ook electrisch) maar niet openschuiven
keb der zo is ingekeken en een van die plastieken dingskes is afgebroken...

ik vrees eigenlijk vooral de werkuren...

lttuvix
28 juli 2005, 11:28
aaaaaah
njah ben ook benieuwd laat me iets wete :)

Kabouter Hya
28 juli 2005, 11:31
will do

exo
28 juli 2005, 12:35
ok... the strangest thing happend to me today...
Ik sta op en wil da allemaal nakijken... what seems... kga me menne vader naar auto en die bekijkt da effe maar doet er dus echt NIKS aan, en die deur sluit terug tegoei.. :s
Kan da zijn da die te hard is dichtgeslagen gisteren door ne maat en da die effe terug "tegoei" moest gestoken worden?

lttuvix
28 juli 2005, 12:57
hmm mss door warmte da da is uitgezet ofzo

grinshu
28 juli 2005, 13:43
zo warm is dat ier gisteren nu toch ook nie geweest eh :D

CAS
28 juli 2005, 14:16
ok... the strangest thing happend to me today...
Ik sta op en wil da allemaal nakijken... what seems... kga me menne vader naar auto en die bekijkt da effe maar doet er dus echt NIKS aan, en die deur sluit terug tegoei.. :s
Kan da zijn da die te hard is dichtgeslagen gisteren door ne maat en da die effe terug "tegoei" moest gestoken worden?

Was da een deur vanachter? Hier thuis ééns gehad dat de deur achteraan hard was toegesmeten en dat het kinderslot daardoor scheef zat ofzo, de deur ging toen ook niet meer toe... Maar dan met schroevendraaier da weer goe gestoken en probleem was oplgeost.

lttuvix
28 juli 2005, 16:34
zo warm is dat ier gisteren nu toch ook nie geweest eh :D
bwa bijna 30° best warm :p

Dirkxke
28 juli 2005, 17:03
ni echt hetzelfde maar toch

mijn dak (electrisch op nen mb 190d) sluit niet meer volledig, en ga alleen open in klikstand, het schuift ni meer open dus;
keb daar is na gekeken en der is dus iet afgebroken
weet er iemand of da da veel kost om te laten maken

want het regent ni binnen, en mijn dak kantelt nog open (dus het werkt wel, maar niet naar behoren)

da kan toch wel een duit kosten omdat de hele bovenbekleding eruit moet en als da eruit moet, moet er op elke stijl de bekleding eraf/los

het maken kost bijna niks, maar de werkuren...