PDA

Volledige versie bekijken : extra volumeblokken

LaCucaracha
28 juli 2005, 00:29
We zaten op smallband vandaag en ik zag dat we niet veel over ons volume waren dus besloot k een giga bij te kopen, wat maar een € kostte, wat ik mij nu afvraag, ik wil absoluut dat dit enkel deze maand gebeurt, vermits ik het ten zeerste betwijfel dat mijn ouders dat iedere maand gaan wille blijve betale:)
Maar, kan ik dit nu al direct deactivere zodat k trug op 10 gig zit of beland k dan trug op smallband, wanneer moet ik die extra gig juist deactiveren? :oink:

raintjah`
28 juli 2005, 01:10
Bij ADSL werkt dit allemaal zoveel makkelijker..
Helaas kan ik je niet helpen.

LaCucaracha
28 juli 2005, 01:12
idd, telenet zuigt qua klantvriendelijkheid, maarja:)

dêsh'
28 juli 2005, 01:36
Van zodra je onder je (normale) limiet zit, kan je die extra gig terug deactiveren zonder op smallband terecht te komen.

LaCucaracha
28 juli 2005, 01:37
en het wordt dan enkel deze maand aangerekend?

dêsh'
28 juli 2005, 01:38
Ja, enkel voor deze maand. Natuurlijk wel opletten dat je uw extra volumeblok deactiveert nog voor de 1e augustus hé, of je hebt die maand ook aan uw been veronderstel ik. ;)

LaCucaracha
28 juli 2005, 01:40
thx :niceone:

Exit
28 juli 2005, 20:16
Ja, enkel voor deze maand. Natuurlijk wel opletten dat je uw extra volumeblok deactiveert nog voor de 1e augustus hé, of je hebt die maand ook aan uw been veronderstel ik. ;)
als ik goed ben (heb geen telenet dus ...) gebruikt telenet geen maanden maar 30dagen gedoe .. dus nu blokje bij is voor 28aug deactiveren ....

cool_boy_ke
28 juli 2005, 20:27
Dat van die 30 dagen moet ze echt eens wegdoen en gewoon om de maand resetten :angry:
Maarja, ik heb momenteel 6 extra volume blokken die ik alweer zelf moet betalen van m'n ouders :cry: Maar daarvoor dient slijmen met oma en opa hé :p

Edit:
@Exit : Nee, gewoon voor het einde van de maand desactiveren, wegens de factuur op het einde van de maand komt geloof ik

LaCucaracha
28 juli 2005, 20:28
ja idd da systeem zuigt

cool_boy_ke
28 juli 2005, 20:31
Zo'n klachten zouden eigenlijk op het PUB forum moet geplaatst worden maarja :p
Er is maar een ding waarover ik niet te klagen heb: de snelheid van telenet :)

i386dx
28 juli 2005, 21:40
Ge moogd nie kijken naar de kalendermaand, maar naar je facturatiedatum.

Als die bv morgen is (29ste van de maand) dan betaal je lekker 2 maand voor die extra volumeblok.

//edit

Dat van die 30 dagen moet ze echt eens wegdoen en gewoon om de maand resetten

Beetje geduld, ze zijn aan het werken aan een nieuwe telemeter waarbij terug elke maand (op facturatiedatum; dus voor iedereen anders) je telemeter gereset wordt. Was normaal verwacht in de zomermaanden, maar het zal ongeveer in december zijn.

Mee
28 juli 2005, 22:54
Wat een dom limietsysteem als ik da zo hoor :crazy:
Leve ADSL :p

cool_boy_ke
29 juli 2005, 00:02
i386dx, ik heb geduld hoor :) Als het maar snel komt :rofl: