PDA

Volledige versie bekijken : Brommer/scooter gezocht

Jedi M.S.
27 juli 2005, 23:16
Hi,
Ik leg dagelijk een 16-tal kilometer af, en dat deed ik tot nu toe met de fiets.
Maar kbegin dat beu te geraken, dus ik denk erover om een brommer/scooter aan te schaffen.
Kvroeg mij nu af welke soorten ge daar allemaal in hebt, wat de beste merken zijn, welk rijbewijs ge daarvoor nodig hebt, wat zo'n gemiddelt machien kost, en wat de gemiddelde kosten per kilometer zijn.
Ik ben maar een eenvoudig werkstudentje, dus da mag ook niet teveel kosten.

Graag wat info hieromtrent :)

thx

amdr
27 juli 2005, 23:21
Schakelen of automatic?

Easter~Egg
27 juli 2005, 23:22
Ik zou voor schakelen gaan, het is iets duurder maar eens je een paar maanden rijd zul je merken dat gewoon gas geven eigelijk maar saai is, schakelen is plezanter.

Stijneman
27 juli 2005, 23:56
scooter = 2000 euro
4tatkjes zijn 1000-2000 euro
www.queengarden.be voor skyteam
www.philcobikes.be voor jincheng... (mss zonder de www, ga het ni teste => smallband)(site menu werkt niet met firefox btw)

amdr
28 juli 2005, 00:03
skyteam :nono: NOOIT skyteam kopen. grootste rommel datter is
Jincheng, ga nog wel maar zal nooit hetzelfde rijden als nen honda. En kzegget u, het rijd zaleg :love:

DBK
28 juli 2005, 00:05
kverkoop mijn brommer, zip sp, 10700 km, em zal op 45 afgesteld zijn, euhm altijd mooi op onderhoud geweest, lichte schade aan de kappen langs een kant, altijd veel zorg voor gedragen, enigste nadeel is dat em nog bij de police sta momenteel en kweet ni wanneer dak em terug heb.
http://users.pandora.be/dbk/foto's/DSC01333.JPG (http://users.pandora.be/dbk/foto%27s/DSC01333.JPG)

zo ziet da beest eruit :)

amdr
28 juli 2005, 00:05
och gepakt?

morbus`
28 juli 2005, 00:06
skyteam :nono: NOOIT skyteam kopen. grootste rommel datter is
Jincheng, ga nog wel maar zal nooit hetzelfde rijden als nen honda. En kzegget u, het rijd zaleg :love:

Zei de ervaren man :P! (double burn)