PDA

Volledige versie bekijken : Systeemherstel

yaris
25 juli 2005, 23:14
Wel niet dat ik het al ooit nodig heb gehad maar ik had is graag geweten wat de ervaringen zijn bij iedereen met systeemherstel. Zelf zet ik dat altijd uit in xp maar enkele personen hebben mij erop gewezen dat het wel goed werkt.
Is dit zo ?

Zillode
25 juli 2005, 23:17
afzetten! is brol, uw windows zal nooit optimaal werken daarmee

Davion
26 juli 2005, 00:13
Afzetten idd, ge verliest der veel schijfruimte mee, en in 99% van de gevallen als u PC crasht kunde het toch niet meer gebruiken en is het toch format.

Duffman-
26 juli 2005, 01:04
wat doet dan juist na een crash?
Uw systeem herstellen, maar wa wilt da juist zeggen?

nTFs
26 juli 2005, 09:14
Dan wordt uw systeem hersteld naar een vroeger punt waar alles wel werkte.
Ik begin er voorstander van te worden, ok het neemt wa schijfruimte in maar met de huidige grootte van harddisks is da ni echt een probleem en systeemherstel heeft me al een paar keer uit de nood geholpen.

SilentSpring
26 juli 2005, 11:12
Dan wordt uw systeem hersteld naar een vroeger punt waar alles wel werkte.
Ik begin er voorstander van te worden, ok het neemt wa schijfruimte in maar met de huidige grootte van harddisks is da ni echt een probleem en systeemherstel heeft me al een paar keer uit de nood geholpen.
², same here. op mn p2 met hd van 6gb staat da af, maar nu op ene van 120gb staat et aan. khebbet toch al ne paar keer goed kunne gebruiken om mn internet weer aan de praat te krijgen enzo

yaris
26 juli 2005, 14:51
Afzetten idd, ge verliest der veel schijfruimte mee, en in 99% van de gevallen als u PC crasht kunde het toch niet meer gebruiken en is het toch format.

Ik was dezelfde mening toegedaan maar ik heb van enkele mensen die echt wel iets kennen van pc's toch gehoord dat het behoorlijk werkt.

nTFs
26 juli 2005, 17:03
Ik was dezelfde mening toegedaan maar ik heb van enkele mensen die echt wel iets kennen van pc's toch gehoord dat het behoorlijk werkt.

In performance scheelt het niks dus waarom ni opzetten...