PDA

Volledige versie bekijken : indoor skatepark gent

kyoto
25 juli 2005, 17:00
weet er iemand het indoor skatepark zijn in Gent. kunnen jullie mij wat info geven wnn het open is, inkomprijs, adres...

TimeFtw
25 juli 2005, 22:54
http://www.freeboarders.be/pages/skatespots.htm
Je moet google eens proberen, daar vind je soms dingen mee

kyoto
26 juli 2005, 15:38
heb ik gedaan, het skate park dat ik zoek zit er niet tussen. heb het eens een half jaar geleden op AVS gezien...

zkee
29 juli 2005, 12:06
ik heb gehoord dat ze tussen de fabrieksterreinen tussen de sint-salvatorstraat en Dok Noord een pand aan het inrichten waren als indoor skatepark. prijzen, openingsuren of andere details weet ik niet.

/edit: ik heb het ook van op avs, allicht hebben we dezelfde reportage gezien :)

Suphafly
29 juli 2005, 12:10
heb ik gedaan, het skate park dat ik zoek zit er niet tussen. heb het eens een half jaar geleden op AVS gezien...

was dat in de buurt van gent dampoort?

want er was een skatepark daar in de buurt van dampoort (leest 1 à 2 km in de buurt ervan) en da stond in de "zone" zo een gratis gazet die iedereen thuis kreeg dat die gesponserd werden door stad
maar de 2 weken dat da park op is geweest is er 12 man geweest dus das al terug gesloten
wss omdat het zo onvindbaar was want ik wist waar het ongeveer was en ik vond het nog ni
je moest
op een fabriek gaan, daar achter den hoek in de juiste deur van huisjes gaan
dan door ne refters precies en dan waarde er

kyoto
31 juli 2005, 19:26
suphafly heeft gelijk, kheb vernomen van mijnen neef dat na 2 weken gesloten is :( als ge naar een deftig skatepark wilt gaan ist naar zumiez (wevelgem) of in sint niklaas. kunnen ze geen indoor skatepark in gent ofzo maken :(

dibbke
13 maart 2007, 19:42
zumiez is hot ben er al eens geweest echt vet www.zumiez.be de site en onze site is www.s-o-t-s.tk