PDA

Volledige versie bekijken : wat heb je net voor gehad?

m@rle
24 juli 2005, 19:23
ik z'n daarjust op de grond gegaan me mijne brommer (dax)
uit mijne bocht geschove, door de regen en te grote snelheid(voor die bocht met de regen)

mijne vittese-schakel (of hoe da ook noemd :s) is gans scheef ma'k kan der nog mee schakele.
en da is't, ik heb nog wel sjance gehad eigenlijk, ik heb geen enkele krase of eendert wat.

mss, tof, moest iedereen hier schrijve wat dat em just voor gehad heeft (als ge natuurlijk iet hebt voor gehad :s )

Mr Syphon
24 juli 2005, 19:26
als het regent schuift men brommer ook redelijk rap, gelukkig heb ik goeie grip met men voorwiel, dus eigenlijk is het dan gewoon wa driften in de bochten :D is wel fun eigenlijk

-[OwA.Free]-
24 juli 2005, 19:47
Reed net met maat, en hij is ook onderuit gegaan in een bocht, met wallaroo, gelukkig niks mis met hem en nergens schade buiten wat rubber van de voetsteuntjes.

En zo'n ding noemt letterlijk vertaald van gear level een versnellings hefboom
Ik noem het gewoon schakelpootje :)

simpele duif
24 juli 2005, 19:56
kben ook eens gekletst op natte kasseien, door een kind dat zonder kijken overstak
jammergenoeg wel veel krassen

brainwashed
24 juli 2005, 20:36
kben eens moete uitwijken met men wallaroo .
kben dan over een witte buld gevlogen.
en met men voor wiel over de gragt gegaan en met men achet wiel is de gragt.
dan ben ik omhoog gevlogen en op men voor wiel tegen een muurke gereden en ni gevallen .
kreed toen 50 dus da viel nog mee maar kwas er wel ff ni goe van
alleen men achter wiel stond scheef en kmoest te voet naar huis zo een 3km

tomatenpuree
24 juli 2005, 20:38
Ik heb nog nooit iets gehad :)
Ma kben wel voorzichtiger.
Vroeger wask eens zat en dan hebk een christ air gedaan aan 60 in de regen op men camino :|

Mr. SLASH
24 juli 2005, 20:50
lol , ik ben vorige zaterdag tegen de grond gegaan met mijne zip , was in de mist terecht gekomen en moest op et einde van da pad korte bocht nemen en ben gewoon rechtdoor gevlogen

heb nog alles toegesmeten , ben dan 10 meter over gras gesleerd en dan op karellekes terecht gekomen , met gevolg , in mijne arm zo een gap vlees uit , laten naaien opt spoed en 2 dagen later mogen binnen gaan , mijne arm was zwaar ontstoken , en direct 3 dagen aan het infuus of twas arm weer open .

maar aan brommer is enkel wa krassen , meer nie

m@rle
24 juli 2005, 22:10
wat is een christ air? :unsure:

wel klote als ge zelf iet voor hebt :s (lichamelijk :s )
ik ken iemand, en die is ook nekeer gevalle, en had ook iet voor, en is nooit meer van zijn leve op ne brommer gekrope, ik meo zege da'k daarna toch ook wel veel voorzichtiget heb gerede, maja, das normaal.

AudiS3
24 juli 2005, 22:26
wat is een christ air? :unsure:

Op u moto gaan staan met uitgestrekte armen (zoals christus aan het kruis), terwijl hem rijdt. :)

Recent geen stommiteiten uitgehaald, maar toen ik voor het eerst op een scooter kroop van een maat wel. Ik moest een scherpe bocht pakken maar om de een of andere rede (o.a. dak onbewust teveel gas gaf denk ik) kregek zo scherp ni gedraait en stakkek de boskes in. Nog chance gehad dat het maar in de boskes was, want had geen helm op en een rijbewijs had ik ook nog niet. :$

zombie
24 juli 2005, 22:27
ik daarstraks (ongewilt) pattie getrokken toen ik vertrok aan het kruispunt :unsure:

DBK
24 juli 2005, 22:28
kvin het echt raar dak ik nog nooit ben gevallen :) kan er zelf ni aan uit hoe da komt :)

Terror Factor
24 juli 2005, 22:34
kben enkele maande gelede ook de grond opgegaan me de brommer.
kwas gewoon naar huis aant rijde, langs e rustig wegje door de velde, me ni zoveel huize.
k rij dus relaxed naar huis,schiete der opeens 3 kindere voor mij op hun fiets zonder te kijke, en ze ware me 3,dus uitwijke ging zo goed als ni(ze name de hele straat in), dus ik hal slippend nog gedraaid, maar kheb een van die hun voorwiel nog geraakt. da meisje is gevalle,ma ze had niks,gewoon ewa verschote, ik was ook gevalle, 2 vingers geschaafd en pijn mn rechterbovebeen. nuja,de brommer marcheerde nog(piaggio ciao, dus ni fel last van geschaafde kappe ofzo:p), dus het viel nog mee.

t valt me wel op nu k dus vaker op de straat zit: mensen letten echt niet naar fietspaden he,das al zo vaak voorgevalle dak ben moete uitwijke en dak er bijna tege ben gevloge. auto's rijde gewoon de straat uit of zette hun op het fietspad zonder te kijke.

ook ni zo lang gelede, kreed dus opt fietspad, schiet er ne auto uit de straat, ni zo n groot probleem,kon die nog mooi ontwijke en achter hem door rijde, ma dan kwam der ne andere auto(uit dezelfde straat als de eerste auto) en die zet zich gewoon langs de 1ste. moest ik dus achter de ene door en voor de andere, ook weer moete doen door te slippe,kheb de 2e auto juist ni geraakt. das ni te doen gewoon, en die brommer is dan te traag vo daarmee op straat te rijde,dusja :/

Preske
24 juli 2005, 23:02
ongeval gehad in auto van maat.
was ne opel tigra.
Ik zat achteraan, en aangezien ik redelijk groot ben, bonkte ik elke keer met m'n kop tegen de achterruit/koffer. Ik heb mij dan mor neergelegd.

nu was het redelijk fameus ant regenen, k lag pas neer toen ik "oh shit" hoorde , en zijn we beginnen slippen. Een vak overgeschoven, over de vangrail en daar beetje op het gras zittenr ondtollen.
De specilalisten zeiden onaangepast weggedrag, ik zeg aquaplanning in de sporen van de vrachtwagens.
Den dag derna was er daar weer een aksident :ironic:

enfin, toen ik rechtkroop was de ruit weg (blijkbaar had m'ne maat die me zenne kop kapot gekregen op een of andere manier) bestuurder had kapote auto, ik een gebarsten schouderblad en een piepklein sneetje, en andere maat had lichte hersenschudding.

VinceFeet
24 juli 2005, 23:53
Ik heb twee jaar terug met mijne scoot knel gezeten tussen nen auto en de kant van de brug (over de vaart hé) en ben daarbij, helaas, een stuk kleine teen verloren.

Tae
25 juli 2005, 00:02
ik heb zelf 3 jaar ong een accident gehad door ne maat die ffe met mijne auto ging rijden en hem frontaan in iemand zijn gat (in ne Jaguar) heeft geboord voor een licht.

Ik ben zelf met mijne smoel tegen de voorruit gevlogen (geen gordel aan) en daar een ferme barst ingezet, gelukkig heb ik er alleen maar een dikke buil en een licht hersenschudding van overgehouden en ne pertotalle auto.

Wat heb ik geleerd nooit iemand meer te laten rijden met wagen en voortaan maar een gordel te dragen, maar dat wil soms niet lukken, want ik haat gordels al kunnen die zker een leven reden.

Ook nog ne zware bonusmalus aan over gehouden door een ander :angry:

Morpheus
25 juli 2005, 00:11
ik heb zelf 3 jaar ong een accident gehad door ne maat die ffe met mijne auto ging rijden en hem frontaan in iemand zijn gat (in ne Jaguar) heeft geboord voor een licht.

Ik ben zelf met mijne smoel tegen de voorruit gevlogen (geen gordel aan) en daar een ferme barst ingezet, gelukkig heb ik er alleen maar een dikke buil en een licht hersenschudding van overgehouden.

Wat heb ik geleerd nooit iemand meer te laten rijden met wagen en voortaan maar een gordel te dragen, maar dat wil soms niet lukken, want ik haat gordels al kunnen die zker een leven reden.

Ook nog ne zware bonusmalus aan over gehouden door een ander angry

Daarvoor dient een gordel ^^. Voor hetzelfde geld was je dit niet meer aan het typen.

Preske
25 juli 2005, 12:12
Daarvoor dient een gordel ^^. Voor hetzelfde geld was je dit niet meer aan het typen.

weet ge, m'ne maat had geen gordel aan toen hij met zen kop tegen de achterruit vloog. had hij wel ene aangehad was ik nog dikker gescheten wantm 'ne nek zou da ni aangekund hebben :s

lttuvix
25 juli 2005, 12:35
ik wil ergens in rijden (naar links dan parking) plots steekt een mercedes zonder te stoppe me langs links voorbij

Blue-Bora
25 juli 2005, 13:55
Daarjuist he....

Wel we gaan vanavond mosselene eten en men ma had selder gekuisd.En die blaadjes ervan wou ik aan onze 15 Canadaganzen geven

Nu moesten die da toch ni hebben zeker.....

Ni echt boeiend,maar das tgeen da ik juist heb meegemaakt :)

Mr Syphon
25 juli 2005, 13:57
ik heb zonet in men neus gepeuterd :woohoo: :unsure:

Kabouter Hya
25 juli 2005, 13:58
zwaar gedrift -ongewild weliswaar-(hehe) op de steentjesparking van een winkel.
kdurfde bijna ni meer binnengaan hehe

Pol
25 juli 2005, 16:30
Zwaar gebuisd door de autokeuring :(
Ik heb geen zin om honderden euros herstellingskosten te doen aan een auto die 13 jaar oud is... dus ik kijk nu uit naar een andere

Ik zal wel met pijn in mn hart afscheid nemen van mn eerste wagentje

P2K-
25 juli 2005, 17:16
derstrax door belachelijk slechte banden bijna in voorligger zen gat gezeten bij het remmen voor een rood licht ... beginnen schuiven, mij gelukkig nog kunnen van kant smijten op het voetpad. Echt levensgevaarlijk met die banden op regen gaan rijden ... die moeten er zo snel mogelijk af.

Darius Craven
25 juli 2005, 17:25
Twee dingen :

Kerel zit hele tijd aan mn bumper te kleven om voorbij te steken ( ik reed 90 waar je 90 mocht ). Vroeg me af wanneer hij ging voorbij steken, plots vliegt hij me voorbij, rakelings langs een tegenligger en slaagt hij een paar meter verder af :rofl:

Tweede was einde zone 50 , begin Zone 90. Was aan het optrekken, andere kerel gaat op linker rijvak rijden, probeert me in te halen maar kan niet hard genoeg optrekken, op den duur een heel grote afstand tussen hem en mij, maar die bleef gewoon op het linker rijvak rijden :eek:

Laurens100
25 juli 2005, 17:28
Ik heb zojuist op "post quick reply" geklikt.

Easter~Egg
25 juli 2005, 17:36
:offtopic:Al 3 keer 'bad post" mogen klikken in 1 thread..tog wat teveel imo, dit geheel ff terzijde

lttuvix
25 juli 2005, 18:23
derstrax een wielrenner bang gemaakt, reed voor mij en altijd als ik die wou voorbij steken begon die zo naar links en rechts te wiebelen, en hou gewoon claxon in totdat die het beu werd en terug op fietspad ging en toen ik em voorbij stook keek die zo stom na mij it was a good feeling allright :)

Dirkxke
25 juli 2005, 18:24
zojuist tegen 50 zitten aquaplannen :s

kging richting zutendaal en das zowa achterdoor da ik ging. goed gas aant geven op die verlaten weg zag ik in de verte al da water. dus begin ver op voorhand af te remmen. kom ong tegen 50 in da water maar had nie verwacht da da zo diep was. zag links en rechts het water tot op mijn voorvenster vliegen en onmiddelijk mijn stuur licht en de motor omlaag in toeren :s

eerste wa ik zag was mijn esp die begon te springen, mijn motor die vanzelf gas begon te geven en hoorde gewoon de abs zijn werk doen zonder da ik aan mijn remmen kwam. ben er gewoon rechtdoor door gereden maar ben toch nie terug gereden om het zonder esp te proberen zenne :s

:love: esp :love: een machtig systeem, zeker nu da ik het voor de eerste keer tegoei in werking gezien en gehoord heb. doet raar zonder gas geven of remmen toch uw abs horen ratelen en uw motor vanzelf gas zien geven :D

Asserti
28 juli 2005, 01:18
Ok, dit is het verhaal van onze nieuwste stunt en het betonblok :crazy:

Gisteren, waren we aan het rijden met onze crossauto, zoals bijna elke dag deze vakantie trouwens, en plots had ik het idee om kwertie te leren hoe je een auto moet laten uitbreken.
Dat idee was later bekeken een slecht idee.
We stonden op zo'n 10 meter voor een bocht van 90 graden van 2 smalle betonbaantjes.
Ik zeg tegen Kwertie, geef wa gas, laat koppeling schieten en stuur hem schoon den bocht in. Wel op tijd tegensturen.
Ik liet hem de koppeling laten schieten omdat we anders in een te laag toerental gingen zitten om genoeg kracht te hebben om de achterkant te laten uitbreken.
Zo gezegd zo gedaan. Kwertie gaf gas, daar ging de koppeling, en we gingen vooruit. Alles ging goed, totdat kwertie weigerde de gas te lossen, zodat we al bijna 180° gedraaid stonden. De wagen ging al richting veld, maar kwertie stuurde net op tijd in tegengestelde richting. Hij bleef echter gasgeven.

Spijtig genoeg stuurde hij wat té veel in de goede richting en spijtig genoeg lag er daar een maïsveld.
Al bij al niet zo erg moest er geen betonblok gelegen hebben van 30cm hoog en 50 cm breed.

BONK zei de auto, en plots zag ik de bovenkant van de maïs. Over het betonblok, de maïs binnen. Auto kantelde net niet over.
Ik had m'n hoofd gestoten aan de buis van de rolkooi, voor de rest had niemand iets.

We hadden het betonblok geraakt aan de rechtervoorkant in volle vaart. Nu mogen jullie mij zeggen wat er mankeert aan onze geliefde auto :sad:

hier ewat pics (de slipsporen zijn GééN remsporen ;) :doh: )

http://home.tiscali.be/asserti/bmwdagen/DSC00237.JPG
http://home.tiscali.be/asserti/bmwdagen/DSC00238.JPG
http://home.tiscali.be/asserti/bmwdagen/DSC00239.JPG

Voor jankers die de situatie nie kennen en ons willen aangeven bij de politie. Deze weg maakt deel uit en is eigendom van de boer waar onze crossauto staat. Wij brengen niemand - buiten onszelf - in gevaar.
Veel fun ermee.

Dirkxke
28 juli 2005, 01:20
als der niks is aan de crossauto immer graden aus blijven gaan :D

als der stukken zijn zal ik eens moeten afkomen :p

[deleted]
28 juli 2005, 02:15
[deleted]

Fr3aK
28 juli 2005, 02:24
2-3 maand geleden een ongeluk gehad met de wagen.
In een bocht moeten uitwijken voor nen tegenligger die z'n bocht nogal breed nam en tijdens het terug draaien naar de binnenkant van de bocht beginnen slippen (had juist geregend na een lange tijd van droogte, beetje glad dus).
Uiteindelijk in een kaas-met-gaten omheining tot stilstand gekomen, voor 1700€ kosten aan de wagen maar niemand raakte gewond.
Het scheelde wel niet veel want zo een horizontale paal van die omheining stak 10cm in de voorruit vlak voor mij :x

SoliD
28 juli 2005, 02:27
2-3 maand geleden een ongeluk gehad met de wagen.
In een bocht moeten uitwijken voor nen tegenligger die z'n bocht nogal breed nam en tijdens het terug draaien naar de binnenkant van de bocht beginnen slippen (had juist geregend na een lange tijd van droogte, beetje glad dus).
Uiteindelijk in een kaas-met-gaten omheining tot stilstand gekomen, voor 1700€ kosten aan de wagen maar niemand raakte gewond.
Het scheelde wel niet veel want zo een horizontale paal van die omheining stak 10cm in de voorruit vlak voor mij :x
Leuk, ik heb net hetzelfde voor gehad 4 maand terug :D
En bij mij was het ook zo'n 1800€

Leuk, kunt aan het ongeval zien hoeveel het u gaat kosten :D

CAS
28 juli 2005, 02:32
Voor jankers die de situatie nie kennen en ons willen aangeven bij de politie. Deze weg maakt deel uit en is eigendom van de boer waar onze crossauto staat. Wij brengen niemand - buiten onszelf - in gevaar.
Veel fun ermee.

Haha, jankers :p Maar ma goe dant zegt want er zitten er hier idd genoeg. En er is geen schade aan de wielen ofzo? Echt wel chance hebben ze als get mij vraagt. Moet wel cool geweest zijn, zonder ramen in een mais veld, zo niks in uwe mond gekregen?

Fr3aK
28 juli 2005, 04:13
Leuk, ik heb net hetzelfde voor gehad 4 maand terug :D
En bij mij was het ook zo'n 1800€

Leuk, kunt aan het ongeval zien hoeveel het u gaat kosten :D
Kweet et :)

Den dag nadat ik da ongeval heb voorgehad ben ik hier nog komen vragen hoeveel dat zoiets kost en ge had da toen geschat op een 1800€ omdat ge juist hetzelfde hebt voorgehad.
Nujah dat is men eerste en men laatste ongeval (hoop ik) maar uit zo'n fouten leert ge, hoewel ze nogal kostelijk zijn.
Imo moeten ze bij uw rijopleiding een slipcursus geven, da zou al heel wat ongevallen voorkomen...

Asserti
28 juli 2005, 09:13
er is dus niks aan dien auto. We hebben dien betonblok vol met de bumper geraakt, auto op 2 wielen, betonblok omgeslagen, en dan beke verder net naast den blok terug neergekomen. Ik had gedacht dat de as schuin ging staan, wiel eraf ofzoiet, maar helemaal niets :D

dit konden we er achterna nog mee doen http://home.tiscali.be/asserti/bmwdagen/crossauto.3gp :)

CAS
29 juli 2005, 03:17
Ik denk dat ik nu de beste post tot nu toe ga posten :p
Dus, voor telenet wou ik een fimpje maken met het bewijs dat de plakkaatjes U rijd maar tot 99 gaan in zone 30 en bebouwde kom. Zo gezegd zo gedaan, ben ik dit gebeuren gaan filmen. Je ziet hier duidelijk op hoe mijn kammeraad passeert en het toestelletje 99 blijft aanduiden ook al gaat die in de remmen. Wat duidelikj toont dat de snelheid net iets hoger lag dan 99.

Daarna besloot ik om zelf eens de filmster uit te hangen, en zo zie je het U rijd 40 naar U rijd 87 gaan. Nu, aangezien ik mij hiermee zo amuseerde wou ik nog een keer gaan. Dus, ik maak dat ik weer in de juiste rijrichting staat, de wagen voor mij geeft 42 aan en dan ineens zie je de 42 naar 78 springen en de 78 naar 84.

Aangezien we toch al op de baan waren, en alles aan het filmen, besloten we om naar een parking te gaan waar ik af en toe mijn kunsten oefen om met de handrem op te parkeren en eens een lekker donutje te zetten. Zo film ik alle sporen die er al op de parking staan, met de nodige uitleg, en toon ik dan hoe je juist met een BMW op een parking moet rondrijden. Nadat er genoeg rook in de lucht hangt, en je aan het gezicht van mij ziet dat het er minder aangenaam ruikt, besluiten we om maar eens wat verder te rijden.
Zo rijden we naar de hoerenbuurt, om ff al dat schoons te gaaan filmen en maken dat ze zoveel mogelijk naar ons zwaaien. Zelf ben ik er in geslaagd dat er één kusjes naar mij zat te werpen, en dit staat dan lekker allemaal op video.

Wanneer we dan beslissen om naar huis toe te rijden, speelt er een muziekje, waarvan ik zeg, dat de melodie net klinkt alsof je aan je handrem trekt. Dus, wou ik even demonstreren, dat als ik met snokjes aan de handrem trek, ik dat liedje kan nadoen door het gepiep van mijn banden. Ik super trots omdat het mij zo schoon is gelukt, zit even te lachen en zie ineens dat er naast de weg op een parking drie combi's staan. Daarvan merk ik dat die flikken aangenaam aan het lachen zijn, en dacht ik, hey, ze kunnen er mee lachen dat ik ff een paar keer mijn handrem op trek om zo tot stilstand te komen aan het rode licht. Mss herkende ze wel het liedje dat ik na deed.

Het licht springt op groen, en om niet teveel aandacht te trekken, rij ik gewoon door, nu, niet teveel aandacht trekken terwijl je nog steeds aan het filmen bent is eigenlijk niet zo makkelijk, zeker niet als ik in 1ste tot een 3000 toeren ga, en dan beslis om de 90per uur toch wel in mijn 2de versnelling te bereiken, waarbij mijn wagen een 6700toeren maakt. Om dan netjes naar 4de te gaan en zoals ik altijd doe, mij schoontjes aan de snelheid hou.

Ineens zie ik dat er beweging komt van op de parking, en jawel, even later zie ik wat blauwe flikkerlichtjes en een agente die een mooi gebaar maakt zodat ik mijn voertuig langs de kant mag zetten.

Flikken stappen uit, vragen de papieren, en wat ik juist aan het filmen was. Dus ik leg gewoon uit, dat we al de hele avond rondrijden, en gewoon wat aan het filmen zijn omdat ik die camera nog maar net gekocht had. Nu, die flik antwoorde met, toon mij je filmpje dan maar. Ik spoel even weer, en druk op play, terwijl de flik zegt dat ik gerust helemaal mag weerspoelen. Nuja, ik antwoorde hem, met dat zij er maar even opstaan, en dat het in dat stuk voorkomt, ondertussen zie ik, hoe het bandje toont, dat we in de hoerenbuurt aan het rijden zijn, en naar zowat alle hoeren zitten te wuiven. Ineens springt het beeld op dat van de flikken, met eerst het bijhorende gepiep van mijn bandjes, en daarna springt het op wat er nog op het cassetje stond.

Nu, de meeste mensen filmen een daguitstapje of weet ik veel wat, ik had een film eropstaan met hoe ik het op een klaarlichte zonnige dag het ineens nogal mistig maak door wat donuts te blijven zetten met mijn BMW (met als gevolg dat mijn banden wel verbrand waren).

Nu, ik wist dat dit erachterkwam, dus ik had snel genoeg op stop geduwd en de flik vroeg mij om de tape af te geven. Ik vroeg nog of ik het gewoon niet kon wissen omdat ik maar één tape had, maar het maakte niet uit, het werd in beslag genomen. Zelfs toen ze mij vroegen wat er nog opstond en ik zei dat mijn vriend die camera geleend had en privé toestanden gefilmd had (eigenlijk dom antwoord als je eerst zegt dat je hem nog maar een dag hebt).
Daarna werd mij gevraagd de koffer te openen. Nuja, tegenspurtelen doe ik niet, maar wetend wat er allemaal in mijn koffer lag wist ik wel dat ik wat verdacht ging overkomen, maar als je begint te weigeren maak je alleen maar verdachter, dus opende ik onmiddelijk mijn koffer. Flik neemt zijn zaklamp en kijkt eens grondig. Nu, voor de mensen die mij niet kennen, mijn koffer lag vol met cd-laders, cd-spelers, luidsprekers en versterkers (aangezien ik wat ICE wil voorzien) en buiten dit liggen er ook nog wat plakaten in ala voetganger hier oversteken, een bivakmuts, handschoenen, ...

Nu, chance dat ik had, keken ze direct naar die cd-laders enzo, en wouden ze alles controleren, nuja op luidsprekers stond geen serie-nr, dus enkel de spelers werden gecontroleerd om dan uiteindelijk allemaal te ontdekken dat alles netjes gekocht is.

Al bij al, ben ik er vanaf gekomen met een waarschuwing, en moet ik mij binnen de drie dagen (wat dus vandaag zal moeten want morgen en overmorgen is gemeentehuis gesloten) mij gaan aangeven op het flikkenkantoor met een nieuwe pas. Blijkbaar vinden ze dat ik met producten op de mijne heb gezeten omdat die zo blauw uitslaat. Ik heb hun wel gezegd dat ik mij afvraag wat er juist blauw aan is, maar aangezien er op de achterkant geen nrs enzo meer opstaan heb ik hun wel meegedeeld dat ik dit ook zal doen, maar dat ik zeker niet met producten op mijn pasport gezeten heb.

Vraag mij nu wel af, of ze da filmke gaan bekijken, want geloof mij, er staat geen normaal rijgedrag op :p

Veel leesplezier :p

Inspecteur Jan
29 juli 2005, 10:48
Hebt ge dan geen schrik dat ze gaan zien dat ge in de bebouwde kom en in zone 30 veel te rap hebt gereden? Da staat toch ook op da filmke toch?

Kabouter Hya
29 juli 2005, 11:00
en voor welke reden (en met welk recht) pakken die uw filmke af???

das weer zo typisch, we hebben niks te doen we zullen die kadee is wa lastig vallen...

DBK
29 juli 2005, 11:31
Ik denk dat ik nu de beste post tot nu toe ga posten :p
...Da hebk nu eens me plezier gelezen se :)

m@rle
29 juli 2005, 11:38
ge wist ni wa doen zeker cas, da ge uw bande naar de klote brengt :p .
ma'k denk ni eens da ze da casetteke kune afspele;, want elk merk heeft toch een ander caseteqe? ofni? (onze camera is al enkele jaren kapot :p)
of was het een digitale?

als ze het kunne bezien, dan zal het ervan afhange hoeveel tijd ze hadde.
hadde ze tijd genoeg hebbe ze der wrshl naar gezien, en anders ni.

CAS
29 juli 2005, 11:55
ge wist ni wa doen zeker cas, da ge uw bande naar de klote brengt :p .
ma'k denk ni eens da ze da casetteke kune afspele;, want elk merk heeft toch een ander caseteqe? ofni? (onze camera is al enkele jaren kapot :p)
of was het een digitale?

als ze het kunne bezien, dan zal het ervan afhange hoeveel tijd ze hadde.
hadde ze tijd genoeg hebbe ze der wrshl naar gezien, en anders ni.

Is gewoon met MiniDV, de flikken zelf stonden er ook op, en da was hun reden om het in beslag te nemen. Khad wa pech van ééne flik, ik vroeg aan die één of ik het ni gewoon mocht wissen, ma die ging dan da gaan vragen en dan kwam die gewoon ni meer weer...
Nuja, twas wel eens cool om ineens drie combi's achter u te hebben.
Moesten ze da filmke bekijken, en mij der dan iets op doen, kan ik ze volgens mij wel aanklagen op schending van de privacy? Ik mag mss ni alles filmen, ma zij hebben toch ook het recht ni om zomaar alles te bekijken?

GADGET
29 juli 2005, 12:01
LOL

typisch...

die bivakmuts en al :rofl: en spuitbussen etc lagen daar ook in toch e ? :p

shit seg :crazy: ik hoop voor u daze toch ni al te geconcentreerd naar da filmke gaan kijken.

Maar then again, als ze u daarvoor een boete gaan geven zou ik toch wel klacht indienen wegens inbreuk op privacy. Want volges mij mogen die ni zomaar da afpakken en bekijken etc.

CAS
29 juli 2005, 12:04
LOL

typisch...

die bivakmuts en al :rofl: en spuitbussen etc lagen daar ook in toch e ? :p

shit seg :crazy: ik hoop voor u daze toch ni al te geconcentreerd naar da filmke gaan kijken.

Maar then again, als ze u daarvoor een boete gaan geven zou ik toch wel klacht indienen wegens inbreuk op privacy. Want volges mij mogen die ni zomaar da afpakken en bekijken etc.
Tis wss om mij een lesje te spellen da ze da afnamen, ze zaten eerst zo de goeie flik slechte flik te spelen ook, de één da opsomt wa voor boetes ik kan krijgen, de ander da zegt om het mss toch zo te laten...
Leukste was dat toen ik weer vertrok mijn achterwielen wat wegslipten...
En jup, de spuitbussen lagen er ook nog in, ik had un mss moeten uitleggen waarom... Zelfde als met die twee carnavalhoedjes da er nog inlagen :p Khad ze beter opgezet.

Kabouter Hya
29 juli 2005, 12:05
wa stonden die trouwens met drie te doen voor da die achter u kwamen???

niks zeker; damee da ge da filmke moest lossen...

DBK
29 juli 2005, 12:06
Tis wss om mij een lesje te spellen da ze da afnamen, ze zaten eerst zo de goeie flik slechte flik te spelen ook, de één da opsomt wa voor boetes ik kan krijgen, de ander da zegt om het mss toch zo te laten...
Leukste was dat toen ik weer vertrok mijn achterwielen wat wegslipten...
En jup, de spuitbussen lagen er ook nog in, ik had un mss moeten uitleggen waarom... Zelfde als met die twee carnavalhoedjes da er nog inlagen :p Khad ze beter opgezet.als ge ooit da filmke terug krijgt moet ge da zeker uppen :D

Asserti
29 juli 2005, 12:09
WHAHAHAHAAH :rofl: :lol: :rofl:

ge stond zeker beke te trillen op uw beentjes :woohoo:

/me denkt terug aan die mannen die met Kim Schmitz aan het rijden waren en alles gefilmd hadden en ook gepakt werden. :woohoo:

Straks in het nieuws om 12u, 20jarige rijd 80 in bebouwde kom en daagt politie uit :woohoo:

CAS
29 juli 2005, 12:10
wa stonden die trouwens met drie te doen voor da die achter u kwamen???

niks zeker; damee da ge da filmke moest lossen...

Jup, stonden idd gewoon colake te drinken op parking... En terwijl ik langs de kant stond kwam er één af met zijn brommer, tegen duidelijk NIET 45 per uur, zonder voorlicht... En pas op 10m merkt die da gelijk :s
Om u een schets te geven, mijn BMW stond langs de kant, met daarachter ne combi met zoeklichten aan, zodat heel mijn wagen verlicht was, met daarachter nog es twee combi's met un lichten aan (die orange) en nog bleef die gast ma doorgeven...
Al bij al heb ik nog chance da ze ni zagen wa voor plakkaten er in mijne koffer lag, want denk da er daar ook nog een boete opstaat.

GADGET
29 juli 2005, 12:16
kvin dees echt zo grappig e :p

ale, als er niets van komt toch. Maar normaal ni.

vraag zeker dien tape terug e, ik heb ier al webspace klaarstaan ze :D

Kabouter Hya
29 juli 2005, 12:16
pummels...

hoe veel keer dak kik vroeger met mijn golf II ben tegengehouden zonder reden
pssjj...

as ge dan vraagt waarom houdt u mij tegen: "Routinecontrole" wtf ??????

CAS
29 juli 2005, 12:29
pummels...

hoe veel keer dak kik vroeger met mijn golf II ben tegengehouden zonder reden
pssjj...

as ge dan vraagt waarom houdt u mij tegen: "Routinecontrole" wtf ??????

En un dagen tellen zijn ze ook wel goe in, moest dus binnen de drie dagen nieuwe pasport aanvragen, maar gemeentehuis is enkel vandaag open... Twas er dus vroeg uit. Ma kom, die achter de kassa was wel aangenaam om te zien.

@Gadget: da tapeke gaan weervragen is wa overdreven zeker? Aléja, ze zaten bezig da ik blij mocht zijn dak ni meer kreeg, ma bedoel, ge ziet dus enkel ff combi é, okéé, had ik verder terrugespoeld zag ge hoe ik paar min ne combi achtervolg en zit te zeggen welke verkeersovertredingen em aant maken is. Ma da konden zij onmogelijk weten. Khad eigenlijk gewoon moeten zeggen da mijne home made porno film er op stond, mss da da wel de doorslag gaf.

daFour
29 juli 2005, 12:35
gisteren bijna te rap de afrit aan beernem genomen , twas nipt :)

GADGET
29 juli 2005, 12:37
lol, nee kzou da wel vragen.

'meneer, Krijg ik het tape'je zelf ook terug ? Dat is namelijk mijn enigste tape en vanavond ging ik het trouwfeest van m'n maat filmen. Eigelijk is het daarvoor dat ik die camera heb gekocht om te beginnen. Maar we wouden dus even proberen en functies testen enzo. IK hoop dat u die beelden niet verkeerd begrepen hebt.'

CAS
29 juli 2005, 12:43
lol, nee kzou da wel vragen.

'meneer, Krijg ik het tape'je zelf ook terug ? Dat is namelijk mijn enigste tape en vanavond ging ik het trouwfeest van m'n maat filmen. Eigelijk is het daarvoor dat ik die camera heb gekocht om te beginnen. Maar we wouden dus even proberen en functies testen enzo. IK hoop dat u die beelden niet verkeerd begrepen hebt.'

Chance dat ik nog foto's genomen heb van die parking, hoewel het op film beter stond... Al bij al, kunnen ze normaal niet veel doen, er staat geen datum op ofzo, dus kzeg gewoon dat het 5maand geleden gefilmd geweest is moetsten ze iets komen zeggen. Nuja, paar weken geleden ne flik da mijn plak noteert omdat ik te snel rij, via via ben ik al te weten gekomen dat er eens een avond geweest is dat er meldingen waren van een BMW van het oude type dat nachtlawaai veroorzaakte en dan nu dit er nog eens bij, tzal dus stillekes aan tijd worden om van plak te veranderen :p
Kvraag mij eigenlijk af wat ze zouden doen als er daar nu ineens iets neigs belangrijk opstaat, vb wie de bende van nijvel is, of gewoon ne overval tot en met...
Nuja, filmke dat er op sta, volgens mij gaan ze het zeker niet herkennen waar het is opgenomen en kan ik altijd zeggen dat het op privé terrein was. En dat mijn snelheidsmeter toen niet correct functioneerde. BTW, die teller van U rijd, na 4x passeren werkte dat ding niet meer :s Overbelast? of slaat da altijd uit na ne tijd.