PDA

Volledige versie bekijken : Pocket Bike uit handel

suicider
24 juli 2005, 00:23
hey.
ik heb van iemand gehoord dat ze de pocket bikes uit de handel gaan halen.
weet iemand van jullie of dat waar is of niet?
alvast dank
greetz

Dirkxke
24 juli 2005, 00:25
ik hoop het...

al die onnozelaars wa daar op de meetings mee rond zitten te rijden juist langs al die auto's af. nie te vergeten het onnozel kabaal da die prullen maken.

n/o tov pocket bike rijders, tgaat mij hier puur over die eikelkes die daar alleen maar op tuning meetings mee rijden.

d-loc
24 juli 2005, 00:36
Idd, mn broertje heeft gistere eentje gekregen, wat een prul imo, en kabaal :wtf:
Had liever die 225€ in mijn eigen zakken gezien.

Maar of ze uit de handel gaan weet ik niet, hier in genk worden ze dus echt veel verkocht.

suicider
24 juli 2005, 00:42
het is denk ek zo populair omdat je er geen rijbewijs en verzekering voor nodig hebt.
word veel gekocht door jongere mensen die nog geen rijbewijs hebben.
ben aan het overwegen om ook één te kopen.
maja nadeel is wel: als de politie mij 1 keer ziet daarmee ben ek m'n 225€ kwijt hé of hoeveel dat ook kost.
greetz

Dirkxke
24 juli 2005, 00:48
het is denk ek zo populair omdat je er geen rijbewijs en verzekering voor nodig hebt.
maja nadeel is wel: als de politie mij 1 keer ziet daarmee ben ek m'n 225€ kwijt hé of hoeveel dat ook kost.
greetz

nie vergeten de extra boete die ge aan uw been hebt :)

suicider
24 juli 2005, 00:49
maar hoeveel kost dat zo'n pocket bike?
zijn er daar verschillende in van prijs en al?
alvast dank
greetz

d-loc
24 juli 2005, 00:51
greetz

Ja dat is wel klote, kheb een artikel gelezen waarin staat dat het niet meer toegestaan is om ermee te rijden op de openbare weg, dus veel zul je er niet aan hebben denk ik.

Ik heb er een keer op gereden en ik vond het maar niks, als je het wil gebruiken om even te crossen ofzo dan zul je er miss wat plezier van hebben.

Edit, @ u post hierboven.

Die van m'n broertje heeft 225€ gekocht, die komt van een of andere Turk die een kleinhandel runt. Koopt ze in grote aantallen, heeft er al stuk of 40 verkocht deze week.
Daarvoor hebben we ook een tijdje zitten zoeken, en goedkoper dan 300€ vind je ze niet denk ik.

Tae
24 juli 2005, 00:52
Kom eens naar 't Kiel dan ga je misschien verstaan waarom ze die uit de handel nemen !

Dat dient ni om op den openbare weg te rijden he, zoals sommige wel denken !

Dat lijkt hier wel Sand Andreas in 't echt :D

Dirkxke
24 juli 2005, 00:57
Kom eens naar 't Kiel dan ga je misschien verstaan waarom ze die uit de handel nemen !

Dat dient ni om op den openbare weg te rijden he, zoals sommige wel denken !

Dat lijkt hier wel Sand Andreas in 't echt :D

zijn daar ook zo van die afgezaagde shotguns in hitman stijl en als ge op 3 duwt gaan dan ook alle wanted sterrekes weg? :D

zo plezant om onnozelaars die u blocken uit de weg te ruimen :love:

Tae
24 juli 2005, 01:01
zijn daar ook zo van die afgezaagde shotguns in hitman stijl en als ge op 3 duwt gaan dan ook alle wanted sterrekes weg? :D

zo plezant om onnozelaars die u blocken uit de weg te ruimen :love:

Nee niet direct in dien aard maar hier zie je ook wel gangsta wannabes rondlopen en rondrijden met squats, motos, bmw's, pocketbikes jajaja om niet van 't onderwerp te af te wijken.

Easter~Egg
24 juli 2005, 01:13
Hoerap gaan die dingen?

distinct
24 juli 2005, 01:15
rekent op zo'n 40-60 km/h voor een standaard modelleke :)

Easter~Egg
24 juli 2005, 01:16
En wrm heb je gn rijbewijs nodig voor zo'n dingen? Die gaan dus ongv evenrap dan de gemiddelde scooter waar je wel een rijbeijws voor nodig hebt :s

kristofvv
24 juli 2005, 01:21
En wrm heb je gn rijbewijs nodig voor zo'n dingen? Die gaan dus ongv evenrap dan de gemiddelde scooter waar je wel een rijbeijws voor nodig hebt :s

Je hebt er geen rijbewijs voor nodig omdat die dingen ook niet op de weg mogen.

Gamefreak
24 juli 2005, 01:24
'k heb nog nooit gehoord van "pocket bike".
heeft iemand een foto van dat ding?

suicider
24 juli 2005, 01:30
http://www.groovybike.com/images/pocketbike/pocketbike006.jpg
dees is een pocket bike
klein {soms zeer snel} brommerke

Lucian
24 juli 2005, 01:53
en als ge op 3 duwt gaan dan ook alle wanted sterrekes weg? :D

que??

:p

Dirkxke
24 juli 2005, 02:44
que??

:p

trainer +27 voor me af en toe eens uit te leven :D

Logos
24 juli 2005, 03:51
me pocketbike hebde nooit op de baan gemogen
nogal logisch, ding heeft geen lichten, gene claxon ook ni wsl, en noem maar op waar een normaal motorisch voertuig tot 50cc moet aan voldoen
en kvind maar goe ook, ge moet maar stom zijn om me zo'n dingske 60 te gaan vlammen op den openbaren weg

Xeromem
24 juli 2005, 04:16
pocketbike is fun fun fun
maar ook héél gevaarlijk omda ge zo dicht tege de grond zijt :s
uw voeten kunnen gemakkelijk de grond raken bij en bocht en met een beetje tegenslag ligt ge op de grond
als dat dan tegen 60kmh gebeurt.... :s

GADGET
24 juli 2005, 10:07
ik verkoop binnekort mini 4takt crosserkes :D (wel slagje groter dan die pocketbikes)

http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200505230000390.174_7485.jpg
http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200505230007190.bbr2.jpg
http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200505221739270.100_0168.jpg
http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200504251002240.174_7486.jpg
(die zwarte is wel een dingske van goeie 6000€ :p )

In de winkel schommelt de prijs rond de 1000€, als ge een moet hebben kan ik u een bezorgen voor 600€ :D Wel pas volgende maand. Das 110cc, 4 versnellingen handgeschakeld. Komen meer en meer op, en beginnen ook wedstrijdjes etc voor te komen.

Terror Factor
24 juli 2005, 10:17
ik verkoop binnekort mini 4takt crosserkes :D (wel slagje groter dan die pocketbikes)

http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200505230000390.174_7485.jpg
http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200505230007190.bbr2.jpg
http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200505221739270.100_0168.jpg
http://www.geecobikes.be/images/img_gallery/200504251002240.174_7486.jpg
(die zwarte is wel een dingske van goeie 6000€ :p )

In de winkel schommelt de prijs rond de 1000€, als ge een moet hebben kan ik u een bezorgen voor 600€ :D Wel pas volgende maand. Das 110cc, 4 versnellingen handgeschakeld. Komen meer en meer op, en beginnen ook wedstrijdjes etc voor te komen.vrij laag zenne kerel, 12 pitbikes kopen op www.inkoopacties.net voor 257€ en dan doorverkope voor 600€,das 343€ winst PER BIKE.
touwens, kzou eerst een leze voor da ge da koopt: max load: 65kg, das wel vree weinig,dar moe ge ni te zot mee doen.

EDIT: link inkoopactie: http://www.inkoopacties.net/ia/3dmkmlnb/1/2ft81b39
klikke op "Besteld door", en onze goede vriend gadget heeft 12 bikes besteld om hier door te verkopen aan meer dan het dubbel van de prijs.

GADGET
24 juli 2005, 10:25
vrij laag zenne kerel, 12 pitbikes kopen op www.inkoopacties.net voor 257€ en dan doorverkope voor 600€,das 343€ winst PER BIKE.
touwens, kzou eerst een leze voor da ge da koopt: max load: 65kg, das wel vree weinig,dar moe ge ni te zot mee doen.

vrij laag ? Jongen toch.. zegde gij da tegen uwen bakker ook ?

Dit is allemaal met factuur en al.

En hou ik u tegen om er 200 te kopen ? nee toch ?

En ik heb er al een jaar mee gereden, ik weet wel hoe zot ge der mee kunt doen.

In china koopte ze voor 100€ ofzo, en hier in de winkel voor 1300€. Ga kik tegen die vent gaan zagen dat em laag is ? denk het ni.

*edit: gij zijt echt wel ne grapjas.. Wa maak mij da nu uit da gij da linkske toont :rofl: ik heb het gisteren zelf vertelt op het autochannel :crazy: En het was ni mijn bedoeling ze hier te verkopen, want hier zitten teveel zagemannen gelijk gij. Geen intresse ? zwijgt dan.

Terror Factor
24 juli 2005, 10:29
vrij laag ? Jongen toch.. zegde gij da tegen uwen bakker ook ?

Dit is allemaal met factuur en al.

En hou ik u tegen om er 200 te kopen ? nee toch ?

En ik heb er al een jaar mee gereden, ik weet wel hoe zot ge der mee kunt doen.

In china koopte ze voor 100€ ofzo, en hier in de winkel voor 1300€. Ga kik tegen die vent gaan zagen dat em laag is ? denk het ni.

*edit: gij zijt echt wel ne grapjas.. Wa maak mij da nu uit da gij da linkske toont :rofl: ik heb het gisteren zelf vertelt op het autochannel :crazy: En het was ni mijn bedoeling ze hier te verkopen, want hier zitten teveel zagemannen gelijk gij. Geen intresse ? zwijgt dan.
ik zeg maar da gij op 600€ 343€ pure winst maakt, en das afzetterij in mn oge, nuja,k waarschuw de mense maar:)
en waarom zou ik 200 bikes kope, k ben nie iemand die da vo meer ast dubbel van de prijs doorverkoopt.

en op uw edit: ik waarschuw de andere mense maar. wa ge gezegd hebt opt autochannel weet k ni en da kan mij ook ni schele.

en waarom denkt ge da mense daarop zage e?

GADGET
24 juli 2005, 10:32
maar gast.. gij snapt het ni e ?

das het principe van handel drijven ze. Ge koopt iets aan en ge verkoopt het terug.

Winkelprijs van die dingen schommelt rond de 1000€, dus ik ben ni achterlijk om er 300€ ofzo voor te vragen. Ik verkoop ze voor 600, en verplicht ook NIEMAND om een te kopen. Maar als ne mens voor de keuze staat er 1000€ aan te geven of 600€, zal die bij mij komen. En ja ik verdien daarop, maar das het principe van vrijemarkteconomie. Als gij u morgen een blikske cola ga gaan halen, maakte daar dan ook zo'n spel van aan de kassa ?

*edit: trouwens, ik neem een risico door 3000€ te investeren, ik moet ze nog in elkaar steken EN nog instaan voor garantie. Da hoort er ook allemaal bij. Nuja, kijk, ik ga erover zwijgen. Gij snapt het principe van winst maken ni zo goe precies (op een legale manier, is niets mis mee en ik vraag ook geen woekerprijzen vergeleken met anderen).

GADGET
24 juli 2005, 10:39
en op uw edit: ik waarschuw de andere mense maar.

mag ik dan ies weten waarvoor gij de andere mensen waarschuwt ?

het feit da ik daar winst op maak ?

mja, mij goed, ga ze dan in de winkel gaan kopen voor het dubbel van mijn prijs met de gedachte dat die winkel daar maar 2€ winst op maakt. Als de mensen hun daardoor beter gaan voelen, be my guest.

Terror Factor
24 juli 2005, 11:08
mag ik dan ies weten waarvoor gij de andere mensen waarschuwt ?

het feit da ik daar winst op maak ?

mja, mij goed, ga ze dan in de winkel gaan kopen voor het dubbel van mijn prijs met de gedachte dat die winkel daar maar 2€ winst op maakt. Als de mensen hun daardoor beter gaan voelen, be my guest.waarom ze in de winkel kope als ge ze via de inkoopactie aan 257€ hebt?
kiezen tussen 257,600 en 1000, dan weet ik het ook wel.
kbetwijfel trouwens of die bikes wel 1000€ koste in ne winkel, de duurdere mss wel, ma die toch ni, voor 1000€ hedde toch al iet kwalitief beter denkk.

moogt gij van mij winst make, moest ge ze nu vo 300 of mss nog 350 verkope,dan had k niks gezegd, ma 600 vin k overdreve,en daarom zeg k de mense da er veeeel goedkopere plaatste zijn om zoiets te kope als be u.

mss begrijpt ge het principe van concurrentie ni? ;)

GADGET
24 juli 2005, 11:15
lol... echt grappig.

toon mij mijn concurrentie aub :ironic:

Koop ze dan via IA.net e, das toch geen geheime site lijkt mij ? Maar er zijn veel mensen die da niet kennen en er ook niet de moeite voor gaan doen enzo.

http://www.quadshop.be/nieuwe_moto.htm hier is de link van ne winkel als meneer mij niet gelooft... da zijn die crosserkes waar bij staat 1450 nu voor 1100. KRAK dezelfde.

maw is bijna dubbel van mijn prijs.
Dus gij snapt ni da ik ze ni ga verkopen voor 300€ om de andere mensen een plezier te doen als het ware ? Ik koop mij geen 12 crosserkes om anderen een plezier te doen ze. (zeg nu aub ni dat da egoïstisch is..). En ik doe ze wel een plezier trouwens door al een relatief lage prijs van 600€ te vragen.

en gij zegt dat er veeeel goedkopere plaatsen zijn ? buiten nu deze eenmalige keer bij IA.net zijn er GEEN goedkopere plaatsen ;) Dus stop me mij laag te noemen, want ik kan er nog meer van vragen alsek echt zou willen.

*edit: #telenet.auto op quakenet als er nog iets zou zijn, want we gaan ier wel serieus off topic.

[B]Rocketeer
24 juli 2005, 11:24
Daar is idd niks mis mee.

Mijn neef koopt ook dingen vanuit china of japan of amerika ofzo.
Dan weel transformers, gundams,...

Ginder voor vb 10 dollar opgestuurd enal, en hier betaal je 60€ in de winkel voor hetzelfde.
Go figure it out ;)

Als ge er zelf goedkoper aan kunt komen (pakt vb iets van 100€), ge verkoopt da voor (150€), en de winkelprijs hier is 300€

Die winkels kopen da ook allemaal aan voor een 100€ hoor, en verkopen dat dan door voor 300€. Zijde ni content, ga dan zelf achter de bron zoeken. Internet shoppen kost ook veel tijd om erin te steken.

En zoals mijn neef voor gundams enzo, connecties in amerika, japan,...
Ge moet die ook allemaal leggen om aan zoiets goedkoop te geraken enzo.

Doe het zelf als ge het beter kunt, of uw tijd in wilt steken.
Ma komt ni zagen over prijzen. Ieder verkoopt nog altijd aan de prijs zoals hij wil. Vrije markt noemen ze da ;)

Hier is de prijs vb 600€, gij vraagt er 300€ voor. Al maakt ge er 200€ winst op, het is nog steeds 300€ minder dan de winkels voor hetzelfde vragen. Zijde ni te spreken over de 200€ winst da een ander maakt, koopt em dan voor 300€ meer in de winkel.

Tsssss....

Terror Factor
24 juli 2005, 11:25
ja,cava,kzeg t maar, 1malig of ni, tis de helft goedkoper.

EDIT: ik koop zelf ook ene via de inkoopactie, en das een prijs waar k zeker ni over kan klage.

Dirkxke
24 juli 2005, 11:34
alé, nog maar eens ene die zich komt bemoeien met zaken waar hem niks mee te maken heeft...

waar hebben we da nog eens gezien :rolleyes:

ffs keer toch eens eerst voor uw eigen deur voor ge de onnozelaar komt uithangen. mottige klein jung

rbn-
24 juli 2005, 11:37
Kben ni mee. Wanneer hebde die gekocht? Want als eg er al een jaar mee gereden hebt zijn ze ook nimeer nieuw. Ik geef geen kritiek, tis gewoon wat verwarrend.

GADGET
24 juli 2005, 11:38
ik moet ze nog binnenkrijgen...

zijn splinternieuw. Gewoon lijk in de winkel maar dan 500€ goedkoper. En da mag blijkbaar ni...

Terror Factor
24 juli 2005, 11:45
ik moet ze nog binnenkrijgen...

zijn splinternieuw. Gewoon lijk in de winkel maar dan 500€ goedkoper. En da mag blijkbaar ni...
moogt ge da wel,kzeg alleen maar da ge ze vo de minder als de helft van de prijs daar kunt kope.

en dirxxke, een beke beleefder en rustiger kan ook,ge moet daarvoor ni direct beginne schelde :ironic:

Dirkxke
24 juli 2005, 11:50
moogt ge da wel,kzeg alleen maar da ge ze vo de minder als de helft van de prijs daar kunt kope.

en dirxxke, een beke beleefder en rustiger kan ook,ge moet daarvoor ni direct beginne schelde :ironic:

ik ben terug beleefd hier op da forum als iedereen zich eens begint te moeien met zijn eigen zaken...

en gij hebt mij nie te zeggen wa ik moet doen. da beslis ik nog altijd zelf :ironic:

distinct
24 juli 2005, 11:52
lol... echt grappig.

toon mij mijn concurrentie aub :ironic:

Koop ze dan via IA.net e, das toch geen geheime site lijkt mij ? Maar er zijn veel mensen die da niet kennen en er ook niet de moeite voor gaan doen enzo.

http://www.quadshop.be/nieuwe_moto.htm hier is de link van ne winkel als meneer mij niet gelooft... da zijn die crosserkes waar bij staat 1450 nu voor 1100. KRAK dezelfde.

maw is bijna dubbel van mijn prijs.
Dus gij snapt ni da ik ze ni ga verkopen voor 300€ om de andere mensen een plezier te doen als het ware ? Ik koop mij geen 12 crosserkes om anderen een plezier te doen ze. (zeg nu aub ni dat da egoïstisch is..). En ik doe ze wel een plezier trouwens door al een relatief lage prijs van 600€ te vragen.

en gij zegt dat er veeeel goedkopere plaatsen zijn ? buiten nu deze eenmalige keer bij IA.net zijn er GEEN goedkopere plaatsen ;) Dus stop me mij laag te noemen, want ik kan er nog meer van vragen alsek echt zou willen.

*edit: #telenet.auto op quakenet als er nog iets zou zijn, want we gaan ier wel serieus off topic.

zijn het wel 110 cc's? Je kan evengoed de 80cc versies verkopen of zelfs de 39cc 2takt :)

GADGET
24 juli 2005, 11:54
nee. Ik weet wel welke het zijn, heb er zelf ook nog gehad om mee te rijden.

Displacement (cc): 107

Terror Factor
24 juli 2005, 11:54
ik ben terug beleefd hier op da forum als iedereen zich eens begint te moeien met zijn eigen zaken...

en gij hebt mij nie te zeggen wa ik moet doen. da beslis ik nog altijd zelf :ironic:
dan moet gij zeker ni zegge wa ik moet doen, en dan moet ge u zeker ni bemoeie me zaken die u ni aangaan, k zei mn mening tege gadget, waar komt gij daar ergens in voor?

nuja,de thread is idd al genoeg vervuild,as ge me nog iet te zegge hebt,doe da via pm.

ASHERON
24 juli 2005, 12:02
omg 107 cc voor zo weinig geld..!
max load is echt wel weinig trouwens...
seg gadget ge hebt al een jaar me zo een pit gerede zegde..
nog geen last me gehad qua vering/motortje? (kveronderstel dage meer als +-65 weegt;)

ps: kzou eigenlijk ook wel hetzelfde doen als u. ze aankope en doorverkope. ge verdient er goe geld me :). ma ist wel goed materiaal? (n/o )

GADGET
24 juli 2005, 12:02
mja, kom gij dan ni af da ik laag ben en mensen int zak zet en azo.

Want ik zet ier juist niemand int zak. Iedereen die hier leest en zelf een pitbikeje wil kopen, ga naar IA.net en koop u der een (en dat is dan 0,1% van degene die dit hier allemaal leest. Hoop da ge iets van viertakt kent, zoda ge het kunt laten rijden en veel plezier ermee.)

GADGET
24 juli 2005, 12:04
omg 107 cc voor zo weinig geld..!
max load is echt wel weinig trouwens...
seg gadget ge hebt al een jaar me zo een pit gerede zegde..
nog geen last me gehad qua vering/motortje? (kveronderstel dage meer als +-65 weegt;)

ps: kzou eigenlijk ook wel hetzelfde doen als u. ze aankope en doorverkope. ge verdient er goe geld me :). ma ist wel goed materiaal? (n/o )

die blokjes zijn goeie moteurkes, maar ik zeg ni dat da the best of the best is.

Maar prijs/kwaliteit gade niets beter vinden. Ik heb ook ni echt heel lang daarmee rondgereden, want ik had hier wel 'iets' zwaarder gerief liggen om daaronder te hangen. (trok tot in 3e auto-wheelies met die standaard achterbrug, moest ze gewoon verlengen of kon er ni deftig mee rijden :D). Maar die motor die eronder zat heb ik dan onder een dax gehangen, en die rijdt nu nog. Is geen topkwaliteit, maar ge moet wel rekenen dat die moteur die ik had ik opzich al voor 1400€ verkocht heb..(zonder winst btw :ironic: )

*edit: vering kan ik ni over klagen.

(weeral hetzelfde: ge kunt daar ook usd vering opsteken van 1000€.. maar dan moete u de vraag stellen dat u vering meer kost dan u volledige brommer, en of da wel de moeite is)

DBK
24 juli 2005, 12:07
sommige mensen snappen het systeem van een vrije markt economie percies toch ni, als ge het ni zou verkopen voor meer dan ge het hebt aangekocht doet ge geen wist en nog erger komde niet uit uw kosten. dus denkt 2 keer na als ge hier den stoere komt uithangen

Dirkxke
24 juli 2005, 12:08
dan moet gij zeker ni zegge wa ik moet doen, en dan moet ge u zeker ni bemoeie me zaken die u ni aangaan, k zei mn mening tege gadget, waar komt gij daar ergens in voor?

nuja,de thread is idd al genoeg vervuild,as ge me nog iet te zegge hebt,doe da via pm.

pm? voor wat da? iedereen mag da gerust lezen wa ik te zeggen heb.

en ik zeggen wa ge moet doen? zijt maar zeker. ge moet zwijgen als ge der geen zaken mee hebt. als hij die prullen wilt aankopen en verkopen is da zijn goed recht en daar hebt gij of niemand anders ook maar 1 woord inspraak op.

of gelijk gadget zei: vrijemarkteconomie...

GADGET
24 juli 2005, 12:19
asheron,

heb efkes fotoke van mijne online gezet.

http://www.xr-crf.com/cross/IMG_0019.jpg
die is wel wa aangepast.. heeft andere kappen, 12" wielen ipv 10", alu achterbrug (6cm langer dan ori), andere moteur dus, hoger stuur (comfortabelen voor jumpen, anders ziette der me u knieën tegen :p ), onluchting voor moteur (das da vatje naast den uitlaat met die darmen zo).

en dan nog bestickerd
http://www.xr-crf.com/cross/IMG_0030.jpg

die vering en frame etc heeft nooit gescheurd of weet ik veel, is dus zeker goed genoeg voor amateurgebruik.

Terror Factor
24 juli 2005, 12:24
mja, kom gij dan ni af da ik laag ben en mensen int zak zet en azo.

Want ik zet ier juist niemand int zak. Iedereen die hier leest en zelf een pitbikeje wil kopen, ga naar IA.net en koop u der een (en dat is dan 0,1% van degene die dit hier allemaal leest. Hoop da ge iets van viertakt kent, zoda ge het kunt laten rijden en veel plezier ermee.)ja,oke,kheb mss wel iet te heftig gereageerd, sorry daarvoor dan.

nu,ge zegt da ge zelf zoiets hebt: hoe snel gaan die eigelijk? en ja, die 65 kg load is ook maar weinig, be de andere is da 100-150kg, en die 125's gaan 120,en sommige 110's gaan dan maar 60,daarbij dak me afvraag hoe snel die van 257€ gaan, die hebbe toch heel wa kw's en koppel precies.

MilM
24 juli 2005, 12:35
Ge moet toegeven, meer dan 3000 euro investeren is ook nie zonder risico é
Ge moet ze nog altijd kunnen kwijtgraken

Dus ge moogt da optelsommeke nie zomaar zwart/wit bekijken
Een groot deel van de winst is nu éénmaal in ruil voor het risico daje durft nemen
Das altijd zo

Nie dak er veel over kwijt wil, is al genoeg over gezegd geweest :p

On-topic:

wa dan me de mensen die da als sport doen ?
(daarmee rijden op karting circuits)

ASHERON
24 juli 2005, 12:38
asheron,

heb efkes fotoke van mijne online gezet.

http://www.xr-crf.com/cross/IMG_0019.jpg
die is wel wa aangepast.. heeft andere kappen, 12" wielen ipv 10", alu achterbrug (6cm langer dan ori), andere moteur dus, hoger stuur (comfortabelen voor jumpen, anders ziette der me u knieën tegen :p ), onluchting voor moteur (das da vatje naast den uitlaat met die darmen zo).

en dan nog bestickerd
http://www.xr-crf.com/cross/IMG_0030.jpg

die vering en frame etc heeft nooit gescheurd of weet ik veel, is dus zeker goed genoeg voor amateurgebruik.

prachtig bakske gadget:) mooi bestickerd trouwez. i like the exhaust;)

thx for the info.

morbus`
24 juli 2005, 12:44
Die zullen ongeveer 90km/h gaan zeker, dicht tegen de 100?

GADGET
24 juli 2005, 12:46
ja,oke,kheb mss wel iet te heftig gereageerd, sorry daarvoor dan.

nu,ge zegt da ge zelf zoiets hebt: hoe snel gaan die eigelijk? en ja, die 65 kg load is ook maar weinig, be de andere is da 100-150kg, en die 125's gaan 120,en sommige 110's gaan dan maar 60,daarbij dak me afvraag hoe snel die van 257€ gaan, die hebbe toch heel wa kw's en koppel precies.

Die gaan een 90 met stnd carbu. Als ge daar 24mm carbje zou opzetten zou da wel vlotter gaan. En die max load zou ik ni teveel naar kijken. Is gewoon om hun vooropgestelde snelheden ofzo te halen, denk ik... ik kan u allesinds zeggen als ge der 100kilo opzet gaat da nog vooruit (heb er al me 2 man op gereden etc). Die motors nieuw kosten een 400-500€ hier in de winkel.

voor amateurs is da zeker goed genoeg, kunt er mee jumpen en al. Als ge echt competitie dermee gaat rijden raad ik wel ander gerief aan mettertijd...

GADGET
24 juli 2005, 12:48
Ge moet toegeven, meer dan 3000 euro investeren is ook nie zonder risico é
Ge moet ze nog altijd kunnen kwijtgraken

Dus ge moogt da optelsommeke nie zomaar zwart/wit bekijken
Een groot deel van de winst is nu éénmaal in ruil voor het risico daje durft nemen
Das altijd zo

Nie dak er veel over kwijt wil, is al genoeg over gezegd geweest :p

On-topic:

wa dan me de mensen die da als sport doen ?
(daarmee rijden op karting circuits)

pocketbikes zijn idd op kart circuits.
die dirtbikes kunde dus cross mee doen (op kleine parcourkes)
of er worden baanbanden opgelegd en ook op kart circuits gereden.

Terror Factor
24 juli 2005, 13:07
Die gaan een 90 met stnd carbu. Als ge daar 24mm carbje zou opzetten zou da wel vlotter gaan. En die max load zou ik ni teveel naar kijken. Is gewoon om hun vooropgestelde snelheden ofzo te halen, denk ik... ik kan u allesinds zeggen als ge der 100kilo opzet gaat da nog vooruit (heb er al me 2 man op gereden etc). Die motors nieuw kosten een 400-500€ hier in de winkel.

voor amateurs is da zeker goed genoeg, kunt er mee jumpen en al. Als ge echt competitie dermee gaat rijden raad ik wel ander gerief aan mettertijd...
cava,da zit wel snor dus :cool:

@dirkxke: pm was om de thread ni verder te vervule, ni van uw mening publiek te make, van mij mag iedereen da leze, ma tis gewoon ni de goeie thread darvo.

but still, ge moe mij ni commandere as ge zelf ni gecommandeerd wilt worde,en u dus ook ni bemoeie.

nuja,ontopic: k hoop dak menne tege de 28ste al heb, dan ist hier terug cross en is er een heel parcours war ge op moogt rijde voor en na de wedstrijde..

nu ist trouwens ook cross, en dar ga k nu nar lette :)

Dirkxke
24 juli 2005, 14:00
cava,da zit wel snor dus :cool:

@dirkxke: pm was om de thread ni verder te vervule, ni van uw mening publiek te make, van mij mag iedereen da leze, ma tis gewoon ni de goeie thread darvo.

but still, ge moe mij ni commandere as ge zelf ni gecommandeerd wilt worde,en u dus ook ni bemoeie.

nuja,ontopic: k hoop dak menne tege de 28ste al heb, dan ist hier terug cross en is er een heel parcours war ge op moogt rijde voor en na de wedstrijde..

nu ist trouwens ook cross, en dar ga k nu nar lette :)

weet ge wa gij en iedereen kunt die altijd aant pijpen zijn op de andere ;)

http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=5701466&postcount=77

de voorlaatste regel...

brainwashed
24 juli 2005, 14:05
kgeloof dat het om die fake pocket bikes gaat want die hebbe geen papieren en mogen ook ni op circuit
ne maat heeft er ook zo een gekocht en das echt goed kope prul na een week ging da ding al nimeer

gravendelver
24 juli 2005, 14:33
Ge hebt in pocketbikes alle soorten, die van ia.net zijn chinese, vre goedkoop en zeker ook gene brol, gaat daar goe mee om en da werkt voor wa het waard is. Echte pocketbikefreaks kope onderdele en bouwe zel ene die zijn wel een pak duurder :). Als ge gewoon voor fun ene wilt -> ia

Mr. SLASH
24 juli 2005, 21:00
alé, nog maar eens ene die zich komt bemoeien met zaken waar hem niks mee te maken heeft...

waar hebben we da nog eens gezien :rolleyes:

ffs keer toch eens eerst voor uw eigen deur voor ge de onnozelaar komt uithangen. mottige klein jung

dees is nu wel ook weer een lage opmerking , n/o da ge iets ebt tegen zijn bemoeienissen maar om et zo uit te drukken ,

het enige wat ge met zoiets bereikt is dat uwe post minder serieus genomen wordt . en ge lokt zowiezo een reactie uit door die laatste woorden er bij te schrijven .

Dirkxke
25 juli 2005, 00:18
dees is nu wel ook weer een lage opmerking , n/o da ge iets ebt tegen zijn bemoeienissen maar om et zo uit te drukken ,

het enige wat ge met zoiets bereikt is dat uwe post minder serieus genomen wordt . en ge lokt zowiezo een reactie uit door die laatste woorden er bij te schrijven .

voorlaatste zin ;)

http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=5701466&postcount=77

en da geldt voor iedereen die nog wilt pijpen tov mij

kga aan de meeste reply's tov mij nog geen woorden meer vuil maken

MaDDie
25 juli 2005, 00:37
Ik zie zo een klein crosserke wel zitten.
Iemand nog wat info?
Plaatsen in Belgie waar ik dit zou kunnen kopen?

Dirkxke
25 juli 2005, 00:49
Ik zie zo een klein crosserke wel zitten.
Iemand nog wat info?
Plaatsen in Belgie waar ik dit zou kunnen kopen?

op de meeste tuningmeetings is der wel meestal een stand waar ge ze kunt kopen. daar is de prijs om en bij de 250€

Preske
25 juli 2005, 12:01
mannekes hou het hier eens beleefd astemblief.
wilt ge iet uitvechten doe dit via pm of irc, maar niet langs het forum

evil aardappel
26 juli 2005, 21:38
Ge hebt toch ook van die autokes waar ge geen rijbewijs voor nodig hebt of toch geen autorijbewijs (rijbewijs voor moto)... ??

Nee, geen speelgoedautokes... .

Mr. SLASH
26 juli 2005, 21:59
AIXAM wagentjes :D

LSDsmurf
26 juli 2005, 22:05
Ge hebt toch ook van die autokes waar ge geen rijbewijs voor nodig hebt of toch geen autorijbewijs (rijbewijs voor moto)... ??

Ik denk rijbewijs A3.

Naar het schijnt moet je in die cabrio versies een helm dragen :lol:

Mr Syphon
26 juli 2005, 22:28
die autokes werken hetzelfde als een brommer, 25 = geen rijbewijs, 45 = rijbewijs voor brommer

AkiMbO
26 juli 2005, 23:21
Ze worden dus normaal gezien niet uit de handel genomen, maar worden wel op de openbare weg verboden.
tot heden was hieromtrent geen concrete wetgeving, en konden alle overtredingen dus in twijfel worden getrokken.

Het wordt vooral verboden omdat de bikes en hun bestuurder niet zichtbaar genoeg zouden zijn voor ander weggebruikers.

Dit om toch maar 1 ONTOPIC post neer te poten ....

lttuvix
27 juli 2005, 18:18
on topic

zon dingen lijken me echt levensgevaarlijk tbh en kdenk nie da ik daar ooit zou opkruipen (mss lijkt het gewoon erger als het is ma heb geen zin om tege 60 per uur overkop te vliege ^^)

offtopic

lol terror gij gaat geen goeie verkoper worden vrees ik :p
natuurlijk vraagt gadget wa meer... wilde het nog goedkoper ga zelf naar daar he... besides gadget gaat nog altijd een risico aan qua garantie enzo...
besides tis al 500€ goedkoper voor een mens is dat al zeer veel en genoeg...
kiezen tss de orginele prijs of 500€ goedkoper wa maakt het uit dat de verkoper er winst uit haalt? jij haalt er ook profeit uit...
nuja soit da gaat hier een kat en muis spel worden seffes :)

*Mercenary*
27 juli 2005, 21:55
Heb mij onlangs ook eentje aangeschaft en tis echt wel dikke fun vind ik :D

Moet er natuurlijk ni op (drukke) openbare weg mee gaan rijden duuh

Een verlaten weg, industrieterrein of nog liefst van al op PRIVE eigendom, plaats om te rijden vind je wel overal.

Hier wa pics: http://users.telenet.be/mercenary/My_Pocketbike/

Binnekort komen er nog wa stickers op (ni overdreven veel en geen grote)

Easter~Egg
27 juli 2005, 23:23
Kzou 't zelf nog ni willen..

MaDDie
28 juli 2005, 17:07

Daar hebde normaal het rijbewijs van een Brommerke klasse B voor nodig(vandaag succesvol gaan afleggen :D)

evil aardappel
28 juli 2005, 18:10
Proficiat :).

OT: Kvind die pocket bikes eigenlijk wel iets hebben, en ook grappig :D, hoe kunt ge daar nu iets tegen hebben... .

chosen1
28 juli 2005, 18:12
op www.inkoopacties.net staat een inkoopactie voor pocket bikes, ATV's, choppers en dirtbikes! kwist nie da die dinge zo goedkoop ware! bv. 199€ voor ne pocket bike?

Terror Factor
28 juli 2005, 20:57
lol terror gij gaat geen goeie verkoper worden vrees ik :p

I know :p

kheb me dar trouwens ook ene besteld zenne,khoop da ze qua kwaliteit ewa gan meevalle :p

chosen1
28 juli 2005, 21:23

400-500? http://www.inkoopacties.net/ia/3dmkmlnb/1?g=d18g5rls

weet ge hoe zalig deze is
http://www.inkoopacties.net/ia/3dmkmlnb/1/jgbs7n63 :eek:

GADGET
28 juli 2005, 21:58
lees aub heel de topic..

we kennen ondertussen allemaal de site inkoopacties.net en we weten allemaal dat er pocketbikes opstaan en we weten zelf allemaal al hoeveel ze kosten uit het hoofd waarschijnlijk.. :p

*edit: ik zei: 400-500 in winkel. IA.net is nog altijd geen winkel.

trouwens, voor de bestellen met die inkoopactie zijde nu al te laat.

linux
28 juli 2005, 22:57
nee het gaat nog zegge ze op het forum :p:p:p

kilzone003
8 oktober 2008, 20:15
joops ik ben juist nieuw en had is een vraagje hoe oud moet je zijn voor dat ding?????

Dreetn
8 oktober 2008, 20:30
Je mag daar niet mee op de openbare weg dus je hebt er geen specifieke leeftijd voor nodig. Mss wel de toestemming van je ouders als de verkoper het vraagt.

Jack-in-the-box
8 oktober 2008, 22:32
1 jaar zal voldoende zijn waarschijnlijk, maar als je er mee op circuit gaat rijden, is er wel een minimum leeftijd denk ik.

En is het nodig om een topic van een mooie 3 jaar oud van boven t stof te halen?

sarnath
9 oktober 2008, 10:00
wie wil der nu ne pocketbike, kost veel geld, rugpijn en garantie dat ge ne keer goed tegen de grond zult gaan :p

Jack-in-the-box
9 oktober 2008, 14:49
wie wil der nu ne pocketbike, kost veel geld, rugpijn en garantie dat ge ne keer goed tegen de grond zult gaan :p

Gasten die denken dat ze stoer zijn om met zo'n ding rond te rijden op de openbare weg.

Dat ge da op een indoor of outdoor circuit doet, dat kan me allemaal nix schelen, maar als ge persé snel wilt rijde met 2 wielen op de openbare weg, koopt een mobiletje, drijft da op, en ge rijdt ook 70

Guardian-X-
9 oktober 2008, 15:30
Als het zo is dat ze uit de handel genomen worden kan ik al denken waarom

Hilarious Pocket Bike Ride Video (http://www.ebaumsworld.com/video/watch/807149/) :p

( nee er wordt niemand platgereden of er valt niemand tis gewoon hilarish )

Pursuit
9 oktober 2008, 16:08

En het ergste, je mag er niet mee op de openbare weg rijden want dan ben je hem kwijt! Pocketbikes hebben op geen enkel moment een proces-verbaal van goedkeuring gekregen en zijn dus verboden op openbare plaatsen!

sarnath
9 oktober 2008, 16:16
En het ergste, je mag er niet mee op de openbare weg rijden want dan ben je hem kwijt! Pocketbikes hebben op geen enkel moment een proces-verbaal van goedkeuring gekregen en zijn dus verboden op openbare plaatsen!

Maar goed ook, t zou maar erg zijn als ze daarmee op de openbare weg rondtoerden, zou veel accidenten veroorzaken volgens mij.

roslar
9 oktober 2008, 17:10
Wordt dat nog verkocht?

Afotai
9 oktober 2008, 17:10
Als het zo is dat ze uit de handel genomen worden kan ik al denken waarom

Hilarious Pocket Bike Ride Video (http://www.ebaumsworld.com/video/watch/807149/) :p

( nee er wordt niemand platgereden of er valt niemand tis gewoon hilarish )

What the *** :o

Ik vindt het nogal terecht dat ze de dingen niet meer verkopen (tenzij natuurlijk je ze nog kan kopen in circuit-winkels). Heb zelf ook nog een paar van die mensen zien rondrijden, en dat is gewoon levensgevaarlijk voor iedereen die zich op de openbare weg bevindt.

kilzone003
9 oktober 2008, 18:27
joops ik ben just nieuw op dees en ik had is een vraagje hoe oud moet je ongeveer zijn voor zon ding????????

Jack-in-the-box
9 oktober 2008, 18:56
joops ik ben just nieuw op dees en ik had is een vraagje hoe oud moet je ongeveer zijn voor zon ding????????

Bij wijze van spreken 1 jaar oud, aangezien ze toch niet straatlegaal zijn, en ge der t best mee op indoor circuits kunt rijden.

Dreetn
9 oktober 2008, 19:02

Ik had uw vraag gisteren al beantwoord. :crazy:

kilzone003
9 oktober 2008, 19:05
Bij wijze van spreken 1 jaar oud, aangezien ze toch niet straatlegaal zijn, en ge der t best mee op indoor circuits kunt rijden.

oke merci

kilzone003
9 oktober 2008, 19:06
Ik had uw vraag gisteren al beantwoord. :crazy:

sorry dan heb ik verkeerd gezien:niceone::lol:

kilzone003
9 oktober 2008, 19:09
wa is eigenlijk de laagste prijs voor zon ding??

WeedJunk
9 oktober 2008, 19:44
wa is eigenlijk de laagste prijs voor zon ding??

Hangt ervan af of het kwaliteit is of gewoon chinesen brol, 2dehands vind ge die voor €50 waarschijnlijk wel...

Pursuit
9 oktober 2008, 19:51
Op geen enkele openbare 'plaats', dus ook geen parking of pleintje of eendert wat. Het moet effectief privé-terrein zijn.

Jack-in-the-box
9 oktober 2008, 20:26
Op geen enkele openbare 'plaats', dus ook geen parking of pleintje of eendert wat. Het moet effectief privé-terrein zijn.

Maw, uwen oprit en uw koerke vanachte :D

Pursuit
9 oktober 2008, 20:45
Maw, uwen oprit en uw koerke vanachte :D

idd, of één of andere wei :d

Jack-in-the-box
11 oktober 2008, 19:37
idd, of één of andere wei :d

Waar je natuurlijk de toestemming hebt van de eigenaar of boer om op zijn weide te moge gaan crossen.:naughty:

Katoom
11 oktober 2008, 23:15
Als ge zo ne chinees zoekt te kopen...Ga ni te ver van huis rijden, bespaar u de transport kosten.:woohoo:
(Da ding breekt ergens binne de 2 minuten)