PDA

Volledige versie bekijken : Kan niet meer op site van hotmail

linux
22 juli 2005, 17:49
Sinds een paar dagen raak ik opeens niet meer op de site van hotmail.
als ik op msn zit zegt hij=> email: 1.
als ik daar op klik blijft die site echter 20 sec laden ofzo en dan zegt hij => kan server niet vinden.
de rest van internet gaat allemaal perfect enz.
via outlook express kan ik mijn hotmail mails ook niet meer lezen (ja dat ging want ik heb zo een plus account).
dit is erg vervelend...
hou zou ik dit kunnen oplossen?

ik gebruik ie 6, alle updates, alle win xp updates en service pack, ik heb microsoft antispyware en norton antivirus 2005.
met mozilla firefox geeft hij hetzelfde probleem...

grtz,

linux

Exit
22 juli 2005, 19:12
opent eens handmatig de hotmail site en log daarin ...
post hijackthis logje ...

kristofke_1
23 juli 2005, 00:33
ik heb momenteel hetzelfde probleem...(hebben wel een "basic" account, maar voordien nooit problemen met gehad, ook niet met incredimail)
het vreemde is dat mijn vader zichzelf wel handmatig kan inloggen op hotmail, maar via incredimail niet, en ik kan geeneen van beide :doh:

Raven2003
23 juli 2005, 12:42
Ik kan ook niet meer inloggen. Zowel met IE als met Outlook 2003. Het vreemde is dat m'n 2e Hotmail-account wel werkt... :help:

linux
23 juli 2005, 14:00
op mijn zus haar pc gaat het ook niet meer, die raakt wel op de site van hotmail maar inloggen gaat niet :s

m@rle
23 juli 2005, 15:01
ik heb da probleem ook soms, gewoon nekeer refresh en dan macheerd het normaal trug zo niet, een kwartiertje later ofzo proberen.

ligt aan hotmail zelf denk'k

linux
23 juli 2005, 15:59
mja da gaat hier al 4 dagen non stop NIET! wat ik ook doe, op 2 verschillende pcs...

RaGeR
23 juli 2005, 17:09
gmail2win

linux
23 juli 2005, 17:27
ja ik heb ook een gmail account ma ik zou ook nog graag de mails die ik op mijn hotmail binnenkrijg willen lezen he RaGeR ;)