PDA

Volledige versie bekijken : ik zie geen beeldscherm

Xinu
19 juli 2005, 11:51
:help: als ik mijn computer opstart mijn computer werk wel maar mijn beeldscherm gaat niet aan :help: :help: en ja alles kabel zit er goed in

m@rle
19 juli 2005, 11:55
start het beeldscherm op zonder de pc.
gaat da?

en meestal hebde op uw beeld ne knop, voor het scherm te regelen.
als het beeldscherm werkt, probeer die dan eens ui, of da ge iet ziet.

om te zien ofdat het beeldscherm werkt.

Xinu
19 juli 2005, 12:03
op deze computer werk de beeldscherm wel op de andere computer niet het lichttje blijf oranje branden dus het werkt maar springt niet aan (krijg geen beeld dus)! toen ik die computer aansloot kwamen er zo rare kleuren stond er iets maar kon het niet lezen
(Zeg niet dat de Graka kopet is :-|)

R-evolution™'
19 juli 2005, 12:13
op deze computer werk de beeldscherm wel op de andere computer niet het lichttje blijf oranje branden dus het werkt maar springt niet aan (krijg geen beeld dus)! toen ik die computer aansloot kwamen er zo rare kleuren stond er iets maar kon het niet lezen
(Zeg niet dat de Graka kopet is :-|)

ik weet nie wa kopet is ... mja
draai pc is open haal de graka er is uit en blaas der is op de aansluitingskes en steeks ze er stevig trug in heb da hier juist ook voorgehad bij een ouwere pc

grtzzz

m@rle
19 juli 2005, 12:47
is moeilijk om te zeggen wat er kapot is, kan verschillende dingens zijn.

cpu, (ge kunt eens zien fo dat er geen enkele pin scheef sta, zoja is het da wrshl)

kabel da beschadigt is, (kabels uitmeten met ne ohm-meter, weinig kans dat het dat is)

graka, (moeilijk om te cheken, ge kunt hem altijd in een andere pc uitproberen)

mobo, (msh is de mobo ergens beschadigt , ook heel onwaarschijnlijk maja)

ik zou eerst de cpu cheken, omdat da het gemakkelijkste is,als het da ni is, is het volgens mij wrshl de graphishe kaart :(

Xinu
19 juli 2005, 12:53
ik heb de graphise kaart gecontroleert maar werk nog niet bij mijn ander computer zelfde probleem als ik die hier wildt opaansluiten computer werk maar geen beeldt en op deze werkt het wel ma ik het 2 dezelfde he op deze bolt het en op de andere niet

m@rle
19 juli 2005, 12:59
ik heb de graphise kaart gecontroleert maar werk nog niet bij mijn ander computer zelfde probleem als ik die hier wildt opaansluiten computer werk maar geen beeldt en op deze werkt het wel ma ik het 2 dezelfde he op deze bolt het en op de andere niet
srry, ma'k snap niks van uwe zin :s

Xinu
19 juli 2005, 14:33
ik heb 3 computers thuis ligge he deze werk nu he ik he nog ene liggen juist zelfde die heeft dat beeld probleem en die andere ook das een andere type die heeeft dat probleem ook met dat beeldt

Exit
19 juli 2005, 20:09
en gebruik nu eens eindelijk leestekens als . , ; .... dat zl al veel duidelijkheid scheppen in al uw reacties, dat leren ze op school.

m@rle
19 juli 2005, 20:12
en gebruik nu eens eindelijk leestekens als . , ; .... dat zl al veel duidelijkheid scheppen in al uw reacties, dat leren ze op school.
oef, ik dacht dat het al aan mij lag :p , ma wa hebde op de verschilende pc geprobeerd en welk effect gaf da?