PDA

Volledige versie bekijken : Indoor Ski/Snowboard België

@silent_spring@
18 juli 2005, 14:23
Hallo,

de titel zegt alles ...
Welke indoorpistes zijn er allemaal in België ?

Peer
Anderlecht
...

Kabouter Hya
18 juli 2005, 14:33
in antwerpen: ik dacht de casablanca...

Wover
18 juli 2005, 14:38
casablanca was de eerste indoor piste in vlaanderen geloof ik, maar ze is tevens een van de kleinste :p

maar of die nu groot of klein zijn, da maakt meestal ni uit, ze zijn toch alleen maar goe om op te leren snowboarden of skiën vind ik.

Alleen Landgraaf schijnt heel groot te zijn, maar daar ben ik nog niet geweest (is in NL)

Slaxz
18 juli 2005, 14:39
komen

kakature
18 juli 2005, 14:39
Komen

Reptiel
18 juli 2005, 15:35
Snow-valley
Peer
grootte : 235 x 30m
hier meer info (www.snowvalley.be)

Cassablanca
Gravenwezel
niet echt groot
hier meer info (http://www.skicasablanca.be/)

Ice-Mountain
Komen
grootte : 210 x 30m
hier meer info (http://www.ice-mountain.com/)

Dit zijn de indoorpistes hier in belgie.

Natuurlijk de grootste van de benelux(denk ik) is Landgraaf
Het is gelegen in een wintersport dorp en dat dat het de grootste overdekte dorp van de wereld ik. Ge kunt daar vanalles reasliseren
hier meer info (http://www.snowworld.nl/)

Da*Frenkman
18 juli 2005, 20:06
landgraaf is de max!
kwoon op de grens dus landgraaf en bree is ongeveer even ver,
landgraaf ligt dus niet echt ver van de grens en tis daar echt fijn om daar wat te skiën

Tah_b00nz0r
18 juli 2005, 20:09
idd landgraaf is cool :D vorig vorig schooljaar nog na toe gegaan met school. tis wel wa verder voor mij mah snowvally is ook wel e schoon piste ^^

J-man
19 juli 2005, 12:15
landgrafa is wa groter enzo mar den sneeuw is beter in peer :p

chosen1
19 juli 2005, 14:26
als ge gaat voor het funpark dan kunt ge nu beter naar Peer gaan want in Landgraaf is 0,0 funpiste! alles is daar nu vlak (de sukkels)! in peer staat nu een prachtige stair-set, gemakkelijke rail van 2-3 meter, grote kicker, rail voor gevorderden, wall + in peer zijn die lifte altij fun als ge da spoor helemaal stuk doe door dwars te gaan hange :p al die skiers valle dan op die lift :p

Kabouter Hya
19 juli 2005, 14:31
boarders en skiërs das toch nog een ander ras persies...

_T_|\/|
20 juli 2005, 20:26
Nee de mensen die die als een ras apart beschouwen, das een ras apart en da zijn de ambetanterikken
ik skie altijd samen met een groep skier en snowboarders, altijd zalig

Reptiel
21 juli 2005, 03:35
ik hou feitelijk het liefst van de echte bergen en heb het niet zo om op die kunstpistes te boarden, ook al ben ik nog maar 2 jaar gaan boarden, de ervaring indoor zijn me niet goed bevallen:p

_T_|\/|
21 juli 2005, 19:50
Indoor is goed om je techniek te verbeteren en te leren freestylen, ze zijn te klein om onozel te doen

@silent_spring@
21 juli 2005, 20:23
Idd, ik snap dat ook niet die rivaliteit tussen boarders en skiers ...
Veel boarders vinden skien dom maar beseffen niet dat freeride en freestyle ook bij skien bestaat...
Allemaal tesamen de bergen in is veel veel leuker :)

Slipsnot
21 juli 2005, 20:25
Landgraaf. Overlaatst geweest en ik moet zeggen. Fijn gevoel om terug in zo'n kabellift te hangen :niceone:

exploder
21 juli 2005, 23:43
Veel boarders vinden skien dom maar beseffen niet dat freeride en freestyle ook bij skien bestaat...
ik heb ook niets tegen skieers, ma wel tgn die skieers die denken dazet al zijn en ze snijden je op een zwarte pist met veel ijs juist de pas af waardoor je meestal probeert bruusk te remen en uitglijdt en valt...

ook haat ik het als ze denken dat ze het hun kunnen permitteren om in het midden van de piste te stoppen (of achter een jump) of et een oft ander en daze dan boos zijn daje ze ni zie staan en over hun skilatten moet snowboarden :angry:

(ja kheb da al veel meegemaakt en ng maar enkel me skieers)

nuja :) bij de snowboarders zullen er ookw el zo ne tsszitten zkr

ontopic: kben ng nooit gan snowboarden indoor en da sprak me ook ni aan odmak vooral ga snowboarden om de vrijheid (offpiste) en die heb je ni in een indoor park
+ het kost veel geld

ma nu gak geld ebn van me vakantiejob dus kga der ni an kunnen weerstaan en kga wsl na icemountain gaan:D

evil aardappel
22 juli 2005, 01:27
skidome ga ik altijd, ik woon rodn gent, ver van peer, ver van komen en redelijk (maar minder ver) van breda in holland.
Skidome is niet groot, maar deftige sneeuw en vooral goedkoop (€15 voor daypass),er staan rails (kinked, rainbow, ...) maar niet zo groot als in peer of landgraaf, ook een jump van 5 meter ofzo... allemaal niet groot maar wel plezant :D.

evil aardappel
22 juli 2005, 01:31

Meeste boarders, zijn (ex-)skiers, ik ook btw.
Heb niet tegen skien, helemaal niet, is gewoon som beu die file's van skiers en en ook de boarders die ineens stoppen en gaan zitten. Maar daar gade u toch niet druk over maken.
Dus nee, er is geen (welja... bijna geen) rivaliteit tussen boarders en skiers, het zit iets anders.

ShadesOfJae
30 juli 2005, 20:17
Ik heb nog nooit problemen gehad met boarders.
Maar skiërs skiën altijd in menne weg, en als er zo een groep is die aan het leren skiën is, met zen allen achter elkaar over heel de breedte van de piste, dat is klote !

Dieleman_F
30 juli 2005, 20:58
Maar skiërs skiën altijd in menne weg, en als er zo een groep is die aan het leren skiën is, met zen allen achter elkaar over heel de breedte van de piste, dat is klote !

dat heb je idd, maar kunnen zij toch niets aan doen. Echt meer problemen met skiers dan snowboarders heb ik niet, maar ik haat wel dat skiers zo kijken van jah snowboarders zijn weer onverantwoord wi, terwijl ze zelf je pas afsnijden :D .
Enigste irritante zijn eiglijk gewoon engelsen :D .

kriekske
8 oktober 2009, 17:35

daar kan ik ook niet tegen, dan moet je altijd stoppen enzo en dan vallen die...
Vorig jaar gingen die zelfs me groepen vn 30 man in het stuntpark en namen die jumps van 5 meter enzo ik was gevallen over een 10 meter jump maar geschoven naar de 5 en 2 van die kleintjes in ploeg op mij :angry:

kriekske
8 oktober 2009, 17:36
dat heb je idd, maar kunnen zij toch niets aan doen. Echt meer problemen met skiers dan snowboarders heb ik niet, maar ik haat wel dat skiers zo kijken van jah snowboarders zijn weer onverantwoord wi, terwijl ze zelf je pas afsnijden :D .
Enigste irritante zijn eiglijk gewoon engelsen :D .

ja engelsen maken lawaai en doen wat ze willen.
Ik denk zelfs dat boarders nog meer uitkijken dan de skiers