PDA

Volledige versie bekijken : tv zien over WLAN

koetjeboe
17 juli 2005, 23:32
het zit zo :
-op een andere pc in het netwerk zit een tv-kaart
-we zitten hier op een WLAN en ik vroeg mij af of ik gebruik kan maken van dat signaal (tv) via het netwerk

al geprobeert : een progje waarmee ik connect naar de pc en de controle overpak (http://www.access-remote-pc.com/download.shtm)

probleem daarbij is dat waar ik beeld moet hebben het een gwn zwarte kader is

ik twijfel dat het mogenlijk is maar moest iemand iets weten, tHx :)

Exit
17 juli 2005, 23:43
dan moet ge prgje gebruiken dat van die bron (tv) streamed maakt, en dan bekijken op andere pc's .... not so easy

metaphore
18 juli 2005, 00:57
als het gelukt is laat mij da dan is weten :p
da zou hier ook best wel handig zijn anders :)

koetjeboe
18 juli 2005, 13:38
is er toevallig iemand die ervaring heeft met streamen
(heb net nog geprobeert met windows media encoder: daarmee kon ik wel streamen en een adres aan koppelen maar ik kwam er niet toe om het dan te kunnen bekijken op andere pc)

R-evolution™'
19 juli 2005, 08:38
Ik heb hier gelijkaardige situatie , je moet wel een zender en transmitter aankopen (heb da een jaar gelede aangekocht voor 35 euro in mediamarkt) da zeal nie zo duur zijn , dan via pc naar de transmitter gestuurd en zo tv kijke ongeveer 35 m verder :p kan ook films die op men hdd staan enz afspelen

grtzzz

Exit
19 juli 2005, 20:15
Ik heb hier gelijkaardige situatie , je moet wel een zender en transmitter aankopen (heb da een jaar gelede aangekocht voor 35 euro in mediamarkt) da zeal nie zo duur zijn , dan via pc naar de transmitter gestuurd en zo tv kijke ongeveer 35 m verder :p kan ook films die op men hdd staan enz afspelen

grtzzz
ge hebt het over uitwenidg (met hardware) beeld versturen en dan moeten alle pc's die willen ontvangen een ontvanger als een tv-in poort hebben.
wat hier gevraagd wordt is om dit te doen over lan/netwerk via progs

moeilijkheid is om een goed toolke te vinden.
met ati tv kaarten kan/kon dit dacht ik (eens gelezen te hebben)