PDA

Volledige versie bekijken : Copa Libertadores

Reptiel
15 juli 2005, 11:56
Na een slechte heen match is Sao Paulo er dan toch in geslaagd om de terug wedstrijd te winnen, en maar liefst met 4-0.
Atletico Paranaense had onverwacht in de heen wedstrijd thuis er 1-1 van gemaakt, maar in de terug wedstrijd was het duidelijk dat Sao Paulo beter was.
Het was nog een leuke match om naar te kijken, zalig public, braziliaans voetbal is altijd wel geestig om naar te kijken, en er mag ook nog veel meer of bij ons, dat is vooral in de heen wedstrijd gebleken:p

eind dit jaar verdedigen ze dus het Zuid-Amerikaanse continent op de wereldkampioenschappen voor clubs.

Forza
15 juli 2005, 20:47
Denk da er geen vijf man is die dees kent :unsure:

DBK
15 juli 2005, 21:55
Denk da er geen vijf man is die dees kent :unsure:ik ken het :) is nochthans redelijk bekend, als je van voetbal houdt ken je dit zeker :)

Shyheim
15 juli 2005, 22:42
Boca Jrs, Corinthians <o/

Maar ben vooral verliefd geworden op River Plate. :)

Reptiel
15 juli 2005, 22:52
ik ken het :) is nochthans redelijk bekend, als je van voetbal houdt ken je dit zeker :)
idd, en mensen die canal+ hadden konden het volledige tornooi meevolgen, enzo toch veel nieuwe namen en mooi voetbal leren kennen.

atm nog Wolrd Peace Cup in Korea, met PSV

FeNiX4LiFe
16 juli 2005, 09:43
idd, en mensen die canal+ hadden konden het volledige tornooi meevolgen, enzo toch veel nieuwe namen en mooi voetbal leren kennen.

atm nog Wolrd Peace Cup in Korea, met PSV
sja als ge resultaat al kende von ik het nie waard om het op canal+ te zien

ging normaal lyon tegen tsjoep club kijken op eurosport maar twerd nie uitgezonde :(

the boogyman
20 juli 2005, 19:49
ik ken het ook! :woohoo: :)

Reptiel
21 juli 2005, 03:28
sja als ge resultaat al kende von ik het nie waard om het op canal+ te zien

ging normaal lyon tegen tsjoep club kijken op eurosport maar twerd nie uitgezonde :(
twas vanmiddag PSV - lyon heb gekeken tot de 70min het was 1-1 met Timmy centraal achteraan, en hij deed het nog goed ook :bow:

asmo
17 mei 2007, 18:52
Vanavond is het de kwartfinale, Boca Juniors - Libertad, maar je kan ze hier nergens volgen.:( Raar, want vorig jaar herriner ik me toch nog wedstrijden ervan gezien te hebben op Prime.

guRuh
17 mei 2007, 19:09
Hoe heeft Grêmio het dan gedaan dit jaar?

EDIT: oude thread.. nice!

_DM_
17 mei 2007, 20:59
Boca Jrs, Corinthians <o/

Maar ben vooral verliefd geworden op River Plate. :)

Net zoals l'OM-fan zijn met sympathie voor PSG is dit ook weer een rare keuze :)

edit: yay, straks River Plate - Boca :)

jos den os
17 mei 2007, 21:03
wat is daar nu raar aan ?

ik zag Genk in het begin graag bezig in België en Anderlecht op t einde

zeker met buitenlandse ploegen kun je toch perfect supporteren voor goed voetbal ipv daar per se een ploeg moeten aan vast te hangen en die door dik en dun verdedigen ?

_DM_
17 mei 2007, 21:05
Ja, alsof dat te vergelijken is :)
Als je in Buenos Aires zegt dat je beide clubs wel tof vindt snijden ze letterlijk je keel over.

River Plate - Boca Juniors is geen gewone rivaliteit hoor.

http://www.youtube.com/watch?v=oMKRvnan-bA

^^

jos den os
17 mei 2007, 21:40
maar wij wonen daar ni :p

Shyheim
18 mei 2007, 10:22
Net zoals l'OM-fan zijn met sympathie voor PSG is dit ook weer een rare keuze :)

edit: yay, straks River Plate - Boca :)

er zijn wel grote verschillen tussen sympathiën en effectief fan zijn van...
anders kan van u hetzelfde gezegd worden van Liverpool & WHU e

Ja, alsof dat te vergelijken is :)
Als je in Buenos Aires zegt dat je beide clubs wel tof vindt snijden ze letterlijk je keel over.

net of ik kom in die streken -)

Mako
18 mei 2007, 12:31
zolang boca maar wint!! Riquelme en Palacio zijn echt :love:

_DM_
18 mei 2007, 12:49
er zijn wel grote verschillen tussen sympathiën en effectief fan zijn van...
anders kan van u hetzelfde gezegd worden van Liverpool & WHU e

Liverpool en West Ham hebben geen onderlinge geschiedenis met verscheidene doden :)

Shyheim
18 mei 2007, 13:29
Liverpool en West Ham hebben geen onderlinge geschiedenis met verscheidene doden :)

nigga please... dus ik zou met moordgedachten moeten zitten omdat ik twee zuid-amerikaanse clubs best charmant vind?
bhah.

jos den os
18 mei 2007, 13:32
@DM sorry maar wat ge nu allemaal aant vertellen zijt is echt belachelijk...

dus omdat die beide clubs ambras maken, mogen wij geen fan/sympathie hebben voor beide clubs..

allez dan moetek is dringend gaan kijken op mijn sympathisantenlijstje of er geen tegen elkaar vechten :ironic:

tgaat hier over voetbal, niet over de paar onnozelaars die per se hun club willen verdedigen met foute maatregelen

Piejie
18 mei 2007, 13:40
Hij heeft toch een punt dat het bijvoorbeeld een rare uitspraak is om zowel van Lazio als van Roma/Celtic als Rangers te houden (om er maar een paar te noemen).

Dat is gewoon raar :s

Shyheim
18 mei 2007, 13:40
voila, exact wat ik ervan denk jos.

@ PJ: merk op: het verschil tussen "gecharmeerd zijn van" en "supporteren voor"...
gij zijt dit seizoen toch ook al gecharmeerd zijn van Genk, vorig seizoen van Standard? :D

Piejie
18 mei 2007, 13:41
Lol :)

Ik kom er nog mooi tussen :p

Piejie
18 mei 2007, 13:43
@ PJ: merk op: het verschil tussen "gecharmeerd zijn van" en "supporteren voor"...
Ik dacht toch "verliefd worden" gelezen te hebben in jouw vorige posts :unsure:

gij zijt dit seizoen toch ook al gecharmeerd zijn van Genk, vorig seizoen van Standard? :D
Dat is iets anders, in bepaalde matchen heb je meer sympathie voor de ene ploeg dan de andere. In de CL finale straks ga ik ook voor 1 ploeg meer sympathie hebben dan voor de andere. Ondanks dat ik niets heb met beide ploegen.

asmo
18 mei 2007, 13:43
zolang boca maar wint!! Riquelme en Palacio zijn echt :love:
Ze hebben 1 - 1 gelijk gespeeld, Riquelme heeft dan ook nog is een penalty gemist.:p

En het was dus tegen Libertad, niet River Plate:$ River Plate is ondertussen al uit het toernooi gekegeld.

massief
18 mei 2007, 13:44
lepe zet van piejie

Piejie
18 mei 2007, 13:46
lepe zet van piejie
Zo ben ik hé :p

Mako
18 mei 2007, 13:46
my god, riquelme toch! Vorig jaar ook al tegen arsenal in de halve finale van de CL ne penalty gemist :(

Shyheim
18 mei 2007, 15:18
Ik dacht toch "verliefd worden" gelezen te hebben in jouw vorige posts :unsure:

River Plate wel, Boca Jrs niet. ik vind Independiente ook best cool, nu maar hopen dat ik niet met moordgedachten zit natuurlijk. aangezien het allemaal clubs zijn die ìk best leuk vind, ligt automutilatie misschien binnen handbereik.

Piejie
18 mei 2007, 15:44
Tja, kijk. Ik blijf bij mijn standpunt.

Hij heeft toch een punt dat het bijvoorbeeld een rare uitspraak is om zowel van Lazio als van Roma/Celtic als Rangers te houden (om er maar een paar te noemen).

Dat is gewoon raar :s

Shyheim
18 mei 2007, 17:18
gij zijt gewoon raar, dus da gij iets raars vindt aan mij, maakt dat mij eigelijk normaal.

aja é!

_DM_
18 mei 2007, 17:35
@DM sorry maar wat ge nu allemaal aant vertellen zijt is echt belachelijk...

dus omdat die beide clubs ambras maken, mogen wij geen fan/sympathie hebben voor beide clubs..

allez dan moetek is dringend gaan kijken op mijn sympathisantenlijstje of er geen tegen elkaar vechten :ironic:

tgaat hier over voetbal, niet over de paar onnozelaars die per se hun club willen verdedigen met foute maatregelen

Niet omdat ze 'ambras' hebben, maar omdat het één van de grootste rivaliteiten is in de ganse voetbal-geschiedenis...

Het staat niet voor niets op nr. 1 in de lijst van '50 sporting things you must do before you die' van The Observer :p

http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,6903,1182710,00.html

Lege Doos
18 mei 2007, 18:07
Five other football derbies not to be missed:

Rangers v Celtic

Barcelona v Real Madrid

Internazionale v Milan

Fenerbahce v Galatasaray

Cairo derby: Zamalek v Al-Ahli. It is the biggest match in Africa, always attracting crowds of 60,000 to the Cairo Stadium.

right...daar gaat hun geloofwaardigheid

_DM_
18 mei 2007, 18:14
Hier zeggen ze toch ook 'derby' tegen pakweg Brugge - Roeselare of Anderlecht - Brussels ?

massief
18 mei 2007, 18:16
das wel 500km fzo Madrid/Barcelona :p

Shyheim
18 mei 2007, 20:29
Hier zeggen ze toch ook 'derby' tegen pakweg Brugge - Roeselare of Anderlecht - Brussels ?

Anderlecht-Brussels ligt wel in dezelfde stad hein. is iets anders.

showb1z
18 mei 2007, 20:32
Dan kunde Standard - Brugge ook nen derby beginnen noemen...

Shyheim
18 mei 2007, 20:33
is da tege mij?

_DM_
18 mei 2007, 23:11
Anderlecht-Brussels ligt wel in dezelfde stad hein. is iets anders.

Anderlecht is niet echt Brussel he, das een deel-gemeente van Brussel.
Idem voor FC Brussels trouwens, dat is al Molenbeek...
Nu ja, in dit land noemen ze zelfs Genk - STVV een derby :)

In dit geval (Barça - Madrid) gaat het om de rivaliteit.

Shyheim
19 mei 2007, 13:13
Anderlecht is niet echt Brussel he, das een deel-gemeente van Brussel.
Idem voor FC Brussels trouwens, dat is al Molenbeek...
Nu ja, in dit land noemen ze zelfs Genk - STVV een derby :)

In dit geval (Barça - Madrid) gaat het om de rivaliteit.

Anderlecht en Molenbeek zijn twee gemeenten van stad Brussel, en de stadions liggen op 2km van elkaar...
das nen derby hein ket, anders zou Chelsea-Fulham ofzo ook al genen derby zijn. of me Tottenham of wetek wa.

_DM_
19 mei 2007, 13:21
Ligt dat zo dicht bij elkaar ?
Ik dacht helemaal aan verschillende kanten van de stad :)

massief
19 mei 2007, 13:42
Anderlecht en Molenbeek zijn twee gemeenten van stad Brussel, en de stadions liggen op 2km van elkaar...
das nen derby hein ket, anders zou Chelsea-Fulham ofzo ook al genen derby zijn. of me Tottenham of wetek wa.

hein,ket :rofl:

Shyheim
19 mei 2007, 13:43
Ligt dat zo dicht bij elkaar ?
Ik dacht helemaal aan verschillende kanten van de stad :)

Nope, kwartierke (door)stappen :)

Mako
19 mei 2007, 18:44
nen derby is imho ook wel tussen 2 rivalen uit dezelfde stad, dat maakt het juist een derby... Barca-Real is gewoon een topmatch, geen derby...

Shyheim
19 mei 2007, 18:47
ja daar is iedereen het over eens eh :unsure: :p

asmo
14 juni 2007, 08:14
Deze nacht werd de heenwedstrijd van de finale tussen Boca en Grémio gespeeld.

Boca Juniors (Riquelme) vs Grêmio 3 -0

1 - 0 Vrije trap Riquleme, 3 man buitenspel en niet zo'n beetje ook maar Palermo legt hem achterlijk terug en nummer 14 Palacio legt hem er nog achterlijker in,
1 - 0 Boca Juniors. Eerste helft rond de 18e minuut.

2 - 0 Vrije trap Riquelme

3 - 0 Riquelme zet de hele defensie van Grêmio voor lul en niet zo'n klein beetje ook. Fantastisch, zo mooi, maakt niet uit wat die gozer doet, provoceren, zijn veters strikken, zijn shirt in de broek doen, zeiken tegen een arbiter uit Uruguay, geirriteerd geel incasseren, de vrije trap nemen bij de 1 - 0, de hele defensie in de zeik zetten bij de 3 - 0, hebben we het niet eens over de 2 - 0,

En er is er geen een die zo mooi kan juichen als Riquelme:lol:

Dit gaan ze niet weg geven in Porte Alegre. Never nooit niet.

Riquelme, die man is Kunst, alles wat die aanraakt veranderd in Kunst.:bow:

Bauwens666
14 juni 2007, 14:13
Op tv zeggen ze toch ook altijd de Waalse Derby , Moeskroen - Standard :p kdacht het op VTM gehoord te hebben...

Piejie
14 juni 2007, 21:33
Beeldkwaliteit laat echt te wensen over :s

souleH
15 juni 2007, 14:28
idd asmo
riquelme was echt heerlijk om bezig te zien

asmo
21 juni 2007, 22:20
En Boca is ook op Grêmio gaan winnen dankzij twee goals van, hoe kan het ook anders, Riquelme.

Zijn eerste was een pareltje: http://www.youtube.com/watch?v=4sVY80wkYg4