PDA

Volledige versie bekijken : Goed vervoermiddel

Murena
15 juli 2005, 09:09
Ok et zit dus zo....

Ik ben 18, 19 worden in augustus en ik heb enkel mijn fietsken nog,

Waarom koop ek geen auto? Omdat verzekeringen onderhoud en nafte totaal nie betaalbaar zijn voor mij,

Motor zou ek graag kopen maar mag ek nie (zal binnen 3 jaar toch wel opt hof staan :D ) en is uiteindelijk ook redelijk duur.

Nu zou een goedkoop brommerken miss nog wel wijs zijn, ge kunt er 50 mee (of rapper :unsure: ) en grote afstanden moet ek toch nie doen, ik kan dan opeens veel vrijer zijn, niemeer terten, grotere afstanden en minder tijd kwijt.

Et moet er gewoon wijs uit zien, zeker geen traditionele scooter,...

Of zijn er nog andere oplossingen voor meer vrijheid in vervoer, die iet of wat goedkoop zijn...

Ik werk nu op sidmar en ga 1500 euro hebben, vertel ook wa prijzen erbij bv wat kost verzekering enz

THX

:baard:

EyeBallz
15 juli 2005, 09:58
ne quad?
kweet nu nie of ge met uw 1500€ daarmee gaat toekome

*edit*
nen dax (http://honda-monkey-power.de/Content-Express/ups/www.honda-monkey-power.de/tb_galerie_bilder/bild/DCP00455.jpg)?
as ge 2dehands gaat zoeke komt ge wel toe met uwe pree van uw vakantiewerk

*edit2*
of den deze
http://www.makro.be/Content/folders/2005015/makro2005015N0/Box53017/1/index.html
voor 700€...
de komende 2 weke te koop in de makro in uw buurt ;)

Mr Syphon
15 juli 2005, 10:01
verzekering is bij mij zo een 134 euro ( klasse A )
tja wa brommer wilt ge ?
camino: kheb voor de mijne 500 betaald en da is al redelijk duur :)
scooter: nieuw zo een 2000 euro, 2de hand rond de 1000 ~ 1500 euro
en dan hebt ge nog daxkes enzo maar daar ken ik niks van de prijzen

Murena
15 juli 2005, 10:14
Ja zoiets dax achtig lijkt mij idd leuk, maar er zijn toch andere merken die ook zo een mini achtige brommerkes maken? miss goedkoper...

Of iets cross achtig, dingen die er iets ofwa uitzien als motor maar maar 50 gaan.. (en goedkoop zijn :p )

Dus voor B klasse zal dat dan iets van 200 euro per jaar zijn? + als ik mijn rijbewijs van auto haal mag ek dan met brommerkes rijden of hebde appart rijbewijs nodig?

En wa kost da dan

*edit* ja quad is ook wel cool, eens achter kijken :)

tinbie
15 juli 2005, 10:14
je hebt ook nog de sm versies van brommers
zoals de derbi sm
de yamaha dt sm
peugeout xps

en dan ook meer baanschuivers zoals de aprillia rs etc

tinbie
15 juli 2005, 10:16
Ja zoiets dax achtig lijkt mij idd leuk, maar er zijn toch andere merken die ook zo een mini achtige brommerkes maken? miss goedkoper...

Of iets cross achtig, dingen die er iets ofwa uitzien als motor maar maar 50 gaan.. (en goedkoop zijn :p )

Dus voor B klasse zal dat dan iets van 200 euro per jaar zijn? + als ik mijn rijbewijs van auto haal mag ek dan met brommerkes rijden of hebde appart rijbewijs nodig?

En wa kost da dan

je hebt een appart rijbewijs nodig omdat je je rijbewijs na 2001 gehaald hebt

ja er zijn idd nog merken, lyfa (zoals die van de makro)
en dan heb je nog skyteam en jincheng

zie www.dax.be voor de betere 4-takter :)

Murena
15 juli 2005, 11:00
Die skyteam pbr was het (denk ek heb hier niet teveel tijd om op net langdurig naar iets te kijken zit op werk en passeert regelmatig iemand :unsure: )

ziet er zalig uit :woohoo:

Nu nog ene goedkope vinden of iets echt goedkoop....
die van makro is eigenlijk ook wijs, ma betrouwbaar?

Feignasse
15 juli 2005, 12:09
je hebt een appart rijbewijs nodig omdat je je rijbewijs na 2001 gehaald hebt

Fout.

Ten eerste: Als je een rijbewijs B (voor een personenauto) hebt behaald, ongeacht wanneer, dan mag je daarmee een brommer klasse B (max 50cc, 45 km/u) besturen.

Zie http://www.wegcode.be/wet.php?wet=9&node=h3afd2 => zie artikel 20, §1, 2°: het rijbewijs geldig verklaard voor de categorie B wordt eveneens geldig verklaard voor het besturen van voertuigen van de categorie A3.
Waarbij categorie B = personenwagen en categorie A3 = brommer klasse B (max 50 cc, 45km/u).

Ten tweede: Het rijbewijs geldig verklaard voor de categorie B (= personenwagen), afgeleverd voor 1 september 2001, laat het besturen toe van voertuigen van de categorie A met een maximale cilinderinhoud van 125 cm³ en met een maximaal vermogen van 11 kW. Dit alleen op Belgisch grondgebied.

Implicatie: werd je autorijbewijs afgeleverd na 01/09/2001, dan moet je voor elke motor met méér dan 50cc een apart rijbewijs behalen (nl categorie A).

zombie
15 juli 2005, 12:15
ga gewoon voor rijbewijs A (moto) aangezien je nog geen 21 bent ga je A beperkt vermogen krijgen.
en koop je dan een 125cc baanmachien of supermotard.
ga je veel meer plezier mee hebben dan een brommerke imo.
ge hebt de mogelijkheid op uwe leeftijd en zoveel meer ga da niet kosten qua aankoop.
en ge hebt inees op uw 21 een motorrijbewijs voor onbeperkt vermogen

nog een ding: 125cc 11Kw gaat geen zak vooruit, ga dan maar naar 22KW ofzo

lttuvix
15 juli 2005, 12:54
als ge zo graag een booster wilt die goedkoop is maar toch knap en nog goed in staat is http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=338658

Murena
15 juli 2005, 13:13
en koop je dan een 125cc baanmachien of supermotard.
ga je veel meer plezier mee hebben dan een brommerke imo.
ge hebt de mogelijkheid op uwe leeftijd en zoveel meer ga da niet kosten qua aankoop.

Duw et er nie in :eek:

Ik zou idd 125cc willen kopen, rs 125 rijd 170 allen geluid is niet zo mooi maar perfect voor mensen van mijn grote en postuur, weegt niks enz...

Maarja ik mag dus gewoon weg nie (en kosten van verzekering zijn zeker hoger)

Dus wegens mijn omstandigheden= geen motor mogen kopen en vooral weing! geld,

zoek ek dus een vervangingsmiddel voor mijn fiets dat vooral zo goedkoop mogelijk is en er toch nog iets of wat doenbaar uit ziet, gene snorfiets dus :p

Terror Factor
15 juli 2005, 13:19
Ik denk da ge een brommer wel snel beu gaat worde...
Nu, de moto-achtige brommers: aprilia rs, derbi gpr, mbk x-power, yamaha tzr, derbi senda r, derbi senda sm, yamaha dt, aprilia mx(dacht k), suzuki(heeft supermotard model en crossmodel),...

qua quads: dan gaat ge wss toch voor een sportmodel gaan(een landbouwding lijkt me nu niks vo ne jonge kerel): pak toch minstens 2500€ 2ehands vo een degelijke quad(~yamaha blaster). kawasaki en suzuki hebbe ook heel goei quads(kfx400/z400) ma die koste dan ook weer meer(5000€ 2ehands).
Ik weet ni juist hoeveel da een verzekering vo een quad kost, ik dacht da da dezelfde verzekering als een moto was, ma ge moogt op een quad rijde me een autorijbewijs.

brommerverzekering kost 100-150€/jaar

zombie
15 juli 2005, 13:22
Ik denk da ge een brommer wel snel beu gaat worde...
Nu, de moto-achtige brommers: aprilia rs, derbi gpr, mbk x-power, yamaha tzr, derbi senda r, derbi senda sm, yamaha dt, aprilia mx(dacht k), suzuki(heeft supermotard model en crossmodel),...

qua quads: dan gaat ge wss toch voor een sportmodel gaan(een landbouwding lijkt me nu niks vo ne jonge kerel): pak toch minstens 2500€ 2ehands vo een degelijke quad(~yamaha blaster). kawasaki en suzuki hebbe ook heel goei quads(kfx400/z400) ma die koste dan ook weer meer(5000€ 2ehands).
Ik weet ni juist hoeveel da een verzekering vo een quad kost, ik dacht da da dezelfde verzekering als een moto was, ma ge moogt op een quad rijde me een autorijbewijs.

brommerverzekering kost 100-150€/jaar

quad heeft toch motoplaat en k dacht dat dat hetzelfde rijbewijs was als ne motor.

en over diene aprilia RS 125 cc 170 gaat ge al wel wa voor moete doen ze.
standaart gaan die zeker zo hard niet gaan

Terror Factor
15 juli 2005, 13:23
Duw et er nie in :eek:

Ik zou idd 125cc willen kopen, rs 125 rijd 170 allen geluid is niet zo mooi maar perfect voor mensen van mijn grote en postuur, weegt niks enz...

Maarja ik mag dus gewoon weg nie (en kosten van verzekering zijn zeker hoger)

Dus wegens mijn omstandigheden= geen motor mogen kopen en vooral weing! geld,

zoek ek dus een vervangingsmiddel voor mijn fiets dat vooral zo goedkoop mogelijk is en er toch nog iets of wat doenbaar uit ziet, gene snorfiets dus :p
kzou t vrij dom vinde om ne 125 te kope as ge toch uw motorijbewijs hebt, dan kunde ook al iet zwaarder kope,zelfs me een beperkt motorijbewijs.
maja,ge moogt ni,dus mn mening valt ier toch weg:p

zombie
15 juli 2005, 13:25
kzou t vrij dom vinde om ne 125 te kope as ge toch uw motorijbewijs hebt, dan kunde ook al iet zwaarder kope,zelfs me een beperkt motorijbewijs.
maja,ge moogt ni,dus mn mening valt ier toch weg:p

ja ne 600 afgesteld op 25kw
en voor hem op full power te laten inschrijven moet ge hem eerst uitvoeren en dan terug invoeren :ironic:

het is en blijft belgie :niceone:
desnoods voor ne aprilia RS 250 gaan he. maar die zijn moeilijk in goede staat te vinden

Terror Factor
15 juli 2005, 13:30
quad heeft toch motoplaat en k dacht dat dat hetzelfde rijbewijs was als ne motor.

en over diene aprilia RS 125 cc 170 gaat ge al wel wa voor moete doen ze.
standaart gaan die zeker zo hard niet gaan
da heeft een motoplaat,ma ge moet een autorijbewijs hebbe.
(sta in rijbewijsboekje brommer, neef zegt het ook(die heeft n quad) en ene hier opt forum die zn quad verkocht zei t ook :)

Murena
15 juli 2005, 13:38
Ik denk dat wajje vind op www.dax.be hetgeen zal dat voor mij word (dan bedoel ek 1 van die dax, chappy modellen, of iets sportier als die skyteam geen scootermodel)

Tenzij iemand een goedkopere oplossing heeft (hopelijk :) )
want de 2de hands die ek nu heb zien staan ivm zo en soort bromerkes zaten toch ook aan de 1200 euro minimum is toch nog 60000 oude belgische franken voor brommerken

remember tis maar voor 3-4 jaar e dan ga ek gaan werken en koop ek voiture of motor... :woohoo:

GADGET
15 juli 2005, 18:41
voor quad is het dus wel degelijk autorijbewijs ;)

maar a) is al veel boven jouw budget en b) is echt wel duur (onderhoud, ge rijdt dinges kapot,.. etc)

Voor 5800€ moogde onze raptor hebben.. :p
(me veel andere stukken :D)

GADGET
15 juli 2005, 18:42
ah ja, alst voor de goeiekoop is -> camino toestanden.

Dax kost ook geld, geloof mij maar...

skully25
15 juli 2005, 18:50
brommer geeft u in zekere zin niet veel vrijheid, zeker niet als ge er 50 mee blijft rijden, es grotere afstanden doen zit er dan ook niet echt in

de verzekering en onderhoud voor een betrouwbaar 125cc'ke valt goed mee zunne, zelfs de aanschaf valt goed mee, zelfs nog van een nieuw machine

ik zou dus zeker es goed nadenken voor ge u een scooterke of iets aanschaft, want binnen een jaar zult ge dat ding toch kotsbeu zijn

Foose
15 juli 2005, 18:50
Of uw 125cc al dan niet gehomologeerd is. Kdenk da ze da bijna ni controleren ze.
Moto's houden ze zelden tegen, in tegenstelling tot de brommerkes:p

morph123
15 juli 2005, 19:12
als ge het goedkoop wilt houden dan zou ik 125 cc 2t motoren(mito,rs125,...)toch al laten vallen want ze zijn nogal duur in onderhoud,maar ga eerder voor ne honda cb250 of cbr125 of een ander lichte 4t motor of scooter.

spray-bunny
15 juli 2005, 20:07
een hovercraft:niceone:

ASHERON
15 juli 2005, 20:21
ge hebt nen OFFROAD quad 100cc voor 1500 € je moet maar is kijken op www.auto.2dehands.be .. je zal er dan wel nog enkele kosten aan hebben.. (je kan er een type yamaha raptor voor hebbe, prachtig toch:)) je moet de site maar eens bekijken

Terror Factor
15 juli 2005, 23:18
ge hebt nen OFFROAD quad 100cc voor 1500 € je moet maar is kijken op www.auto.2dehands.be .. je zal er dan wel nog enkele kosten aan hebben.. (je kan er een type yamaha raptor voor hebbe, prachtig toch:)) je moet de site maar eens bekijken
100cc is nogal de moeite,en ask me ni vergis is da dan nog 4takt ook: da komt totaal ni vooruit!
darmee kunde zelfs ni offroad gaan:p

Murena
16 juli 2005, 12:55
Nah, 125cc zagen mijn ouders al over dat het nie binnenkomt, dusnja drie jaarkes wachten.

Nu voorlopig dus brommerken, heb neet gilera DNA gezien, ook wel origineel machientjen, kost wel behoorlijk wa, zelfde voor gilera GSM.

Van alles wat ek heb bekeken lijkt een suzuki wolf mij wel wa, of zo een honda mb5, mt5, mbx...

Die vallen mee van prijs

bovendien heb ek ook kans om wallaroo te kopen voor 300 euro :)
doen of niet? vind da model nogal dom.....

Dj Aero
18 juli 2005, 15:26
Van alles wat ek heb bekeken lijkt een suzuki wolf mij wel wa, of zo een honda mb5, mt5, mbx...

ik dacht altijd dat suzuki wolf nen 125 was? koop u nen suzuki rmx kerel, 2de hands vinde da onder 1500 euro, zen toch prachtige machiene zeker

skully25
18 juli 2005, 17:09
maakt dan op z'n minst dat het een B klasse brommer is

alsde een A klasse koopt kunde net zo goed met de velo rijden want dan moogde niet rapper dan 25 kmh gaan, dus wallaroo, camino en al die toestanden zou ik al zeker nooit kopen

TiBasco
18 juli 2005, 17:21
Ik heb jarenlang nen Honda MT5 gehad. Enorm leuke brommerkes, maar origineel valt daar niet mee te rijden. 50km/h met 5 versnellingen? Fuck that shit hé! En Suzuki Wolf bestaat ook in 50cc, en dat zijn echt hééél coole brommerkes. Voor nen MT5 gade zo rond de 300-400€ betalen. Nen MTX ietske meer (pakt 50-100€ meer), en ne Wolf gade héél moeilijk vinden...

Stijneman
20 juli 2005, 00:18

En wa kost da dan

www.queengarden.be voor skyteam brommerkes :)

xDama
20 juli 2005, 02:35

En wa kost da dan

Aangezien ge precies het meeste in 4-takt ziet (kgeef u daarin gelijk ook) kijkt ge best hier eens naar:

-Allemaal modellekes (http://daxboard.be/viewforum.php?f=8)

-2e hands prijzen (http://daxboard.be/viewforum.php?f=68)

(ff registeren en ge kunt kijken op forum)

en idd site van de bondt is ook zeer handig voor te kijken.

Ge kunt evt. voor 2e hands pbr of dx gaan. Voor 1200 EUR kunt ge al een mooi (lichtgetuned) model vinden.

precious1000000
26 november 2007, 14:36
ik heb net een lichte motto gekocht en vermits mijn vrienden maar aan t ruzien waren over of ik al dan niet met men 125cc pbr mocht rijden besloot ik om het op te zoeken
ik kan jullie gerust vertellen dat ik nogal schrok toen ik hier las dat ik met men rijjbewijs B niet met een lichte motto mag rijden.
gelukkig heb ik verder gezocht en dus gezien dat jullie het fout hebben de wet is nog maar eens veranderd

1. Rijbewijs lichte motorfietsen

Vanaf 01/03/2007 laat het rijbewijs, geldig verklaard voor de categorie B, afgegeven sinds ten minste twee jaar, het besturen van voertuigen van de categorie A met een maximale cilinderinhoud van 125 cm3 en met een maximaal vermogen van 11 kW toe.

De situatie die vóór 01 september 2002 van toepassing was, wordt terug in zijn oorspronkelijke versie hersteld.

Dit houdt dus in dat houders van het rijbewijs, geldig verklaard voor de categorie B, afgegeven sinds ten minste twee jaar, motorfietsen met of zonder zijspan, met een maximale cilinderinhoud van 125 cm³ en met een maximaal vermogen van 11 kW mogen besturen, zonder dat zij houder zijn van het rijbewijs categorie A. Voornoemde personen dienen dus geen bijkomend theoretisch of praktisch examen af te leggen om die voertuigen te mogen besturen.

Er dient geen nieuw rijbewijs afgehaald te worden om voornoemde voertuigen te mogen besturen.

Kwertie
26 november 2007, 14:51
...

Mag dan wel waar zijn, maar dit topic is al meer dan 2 jaar oud (juli 2005), komt een beetje raar over nu :p.

GADGET
26 november 2007, 18:16
Mag dan wel waar zijn, maar dit topic is al meer dan 2 jaar oud (juli 2005), komt een beetje raar over nu :p.

idd :lol:

vandaag mag het wel ja, 125cc. TOEN niet ;)

ProbMass
1 december 2007, 18:58
dees topic gaat merendeel toch over 125cc dus kzal hier maar een vraagje erover stellen.

ik zou binnen een maandje ofzo (begin 2008) een 125cc kopen. Ik zit nu gewoon nog te twijfelen welk1 dat er goed is. dus indien iemand kan zeggen ervaringen heeft of die zou weten welke van de volgende goed is... gelieve je mening te zeggen:
- honda cbr 125 ( tweedehands van 2007 - link (http://www.fl.honda.be/content/motorfietsen/modelen_cbr125r_gegevens.php) )
- daelim roadwin 125 ( link (http://www.bikez.com/motorcycles/daelim_roadwin_125_2007.php) )
- kymco quannon 125 ( link (http://www.kymco.co.uk/motorcycles/krsport.html) )
- Monodust SM 125 ( link (http://www.kapaza.be/Motoren/Overige_merken/7019861/Super_Motard_125CC_Nieuw_Model_2008_MONODUST.html) )
- Rieju RS2 matrix (niet zeker - link (http://www.riejupro.com/en/interface.html) )

hier nog een vergelijkbaar tabelke (http://sevensam.free.fr/comparo.gif) van de kymco, cbr en een rovach (die ik niet zal nemen -> 7Kw toch iets TE weinig)
mijn budget dat ik eraan wil uitgeven (maximum) is 2650euro, wat overeenstemt met de nieuwprijs van de kymco quannon (de rieju zou misschien ook mogelijk zijn maar onwaarschijnlijk).

btw... ik heb geen motorrijbewijs, niet genoeg geld, ouders zagen... dus 125cc is mijn enigste optie ... en ik zou het gebruiken voor woon-"werk" (school) verkeer

indien er je een andere optie hebt ... aarzel het niet om te zeggen

skully25
1 december 2007, 19:30
laat die chinese namaakgevallen maar achterwege, die goedkopere aankoopprijs komt ergens vandaan dus verwacht u niet aan gelijkaardige kwaliteit van een jap of een europeaan.

die monodust advertentie is gewoon lachen, weer zo ne typ dat die brommers ergens voor 1000 euro heeft opgekocht en die boel nu wil verkopen als zogezegd kwaliteitsmateriaal. da spel zit verdorie nog met een trommelrem achteraan, kwalitiatief hoogstaand noemen ze dat :lol: de markt is echt overspoeld met dat soort brol en zal uiteindelijk meer geld uit uw zakken halen dan wanneer ge u iets treffelijks aankoopt.

ProbMass
1 december 2007, 20:41
das een half antwoord
kwaliteit/prijs beste ????
honda cbr = 2990
daelim roadwin = ???? in aanvraag maar ongeveer de prijs van de kymco
kymco quannon = 2650
rieju rs2 = 3000-3390
monodust = 2100

-Helld0g-
1 december 2007, 20:45
1 tip: ni opdrijven of u goeikoop vervoermiddel zal heel duur uitkomen.

en metdat ge meerderjarig zijt zulde ook de gevolgen dragen: enorme geldboeten, als ge uiteindelijk voor een autorijbewijs wil gaan krijgde rijverbod of voorwaardelijke straffen)

gewoon u autorijbewijs halen en dan met een brommerke van 45kpu rondtuffen, zo kunde altijd een voertuig besturen alst es nodig is (wagen ouders, of evt vakantiejob of u latere job!) en moet ge geen tijd en werk steken in u klasse A-rijbewijs!

Dus brommerke ~ 1000euro, rijbewijs 750euro??

ProbMass
1 december 2007, 21:35
1 tip: ni opdrijven of u goeikoop vervoermiddel zal heel duur uitkomen.

en metdat ge meerderjarig zijt zulde ook de gevolgen dragen: enorme geldboeten, als ge uiteindelijk voor een autorijbewijs wil gaan krijgde rijverbod of voorwaardelijke straffen)

gewoon u autorijbewijs halen en dan met een brommerke van 45kpu rondtuffen, zo kunde altijd een voertuig besturen alst es nodig is (wagen ouders, of evt vakantiejob of u latere job!) en moet ge geen tijd en werk steken in u klasse A-rijbewijs!

Dus brommerke ~ 1000euro, rijbewijs 750euro??

ehm ... ik spreek over een 125cc "moto'ke" (ik heb al brommer en autorijbewijs) ... het plan zou zijn om 2 jaar ermee rond te rijden en ongeveer 25000 à 30000 km ermee te doen (daarom dat ik kies voor een 4-takt 125cc -> onderhoudskosten minder)

skully25
1 december 2007, 23:13
als ge voor een 125 4t wilt gaan hou het gewicht dan zo laag mogelijk anders gaat het echt niet vooruit gaan. meeste van die 125's met racemoto look zitten rond de 125 a 130 kilo rijklaar. een 125 sm maar rond 105 a 110 kilo, zijt maar zeker dat ge dat verschil van 15 kilo gaat voelen als ge het moet doen met maar 15 pk.

om uw lijstje te overlopen, laat die daelim (te zwaar), kymco (cb125 kopie maar dan een pak zwaarder) en die monodust (ronduit brol) al maar vallen.

als ge een paar treffelijke opties wilt op dat vlak zou ik eerst bepalen voor welk type ge wilt gaan, denk dat een sm geen slecht idee is omdat die over het algemeen wendbaarder en ook lichter zijn.

race:
honda cbr 125
rieju rs2 125

naked:
rieju nkd 125
yamaha ybr 125

sm
yamaha xtx 125
MZ 125 sm
rieju 125 smx
derbi 125 baja sm
beta RR 125 motard
Sherco city corp 125

prijzen zullen varïeren alhoewel ik vermoed dat de meeste wel rond de 3000 a 3500 zullen zitten, in principe nog een serieus pak geld voor hetgeen ge maar aankoopt. zou ofwel voor rieju smx (redelijk licht, goed blok, goedkoper maar toch degelijk gerief) of de beta rr opteren alhoewel die laatste wel een redelijk kleine tankinhoud heeft.

-Helld0g-
2 december 2007, 00:11
koop dan gewoon een honda cbr 125 van 2dehands.be

kost geen geld, verbruikt nix en is superbetrouwbaar

vanaf dat gei ets specifieks met stoere looks gaat willen gade veel meer geld dokken, voor iets da minder kwaliteit is. En geld ga je zowiezo massaal verliezen door zoiets nieuw te kopen...

Aeckz
2 december 2007, 00:20
Indien je geïnteresseerd bent,
ik verkoop mijn brommer, wegens auto.
Heeft altijd binnen gestaan, helemaal in orde en perfect legaal.
2 maand geleden nieuwe cilinder ( 49cc opgezet en is helemaal gerodeerd).
Merk is een Booster Spirit, en gaat 52 op rollen van politie. ( Ze laten toe tot 53.)

Modificaties:
None, volledig origineel behalve spatbord en zij spiegels die eraf gehaald zijn.

Vraagprijs is 1000 euro.
Indien je geïntereseerd zou zijn, pm mij eens ofzo voor foto's of dergelijke.

Cheers

bweh
2 december 2007, 02:38
http://www.kapaza.be/detail/6255980/

:)

mijne staat ook te koop :)