PDA

Volledige versie bekijken : Ster in de voorruit

k995
15 juli 2005, 09:07
Bij carglass kunnen ze deze wel herstellen maar tegen een 70€, iemand enig idee waar dit goedkoper kan? Liefst ergens in antwerpen/brussel of daartussen.

El Jerros
15 juli 2005, 09:57
Geen idee, maar carglass heeft bij ons eens een ster gerepareerd door hars in te spuiten en het was enorm slecht gedaan, het resultaat was echt beneden alle niveau, ster was nog steeds zichtbaar en er waren vlekken op die niet weggingen. Wij geklaagd en gratis een nieuwe voorruit;)

Het is maar om te zeggen dat een ster niet altijd deftig wordt gerepareerd

Skwieker
15 juli 2005, 10:02
Wa is een ster ? :$
Edit: nvm, google showed me

lttuvix
15 juli 2005, 13:08
een ster is als er een steentje in uw glas vliegt, heb je toch zo een klein ster vormpje
en als ge da niet snel repareet kan er een ganse barst in uw ruit komen en dan moet ge uw voorruit vervangen, dus als ge nen sterreke hebt meteen naar carglass gaan
en ik zeg zo ge kunt nooit genoeg betalen voor kwaliteit

Brock
15 juli 2005, 13:11
dacht ik even bij deze topic dat er een ster in de vooruit ( Gent ) ging komen :(

OT: 70€ is geen geld, laat het maar snel doen voor het te groot wordt. Ik had ook iets te lang gewacht ( weekje ) en het was net te groot om nog te herstellen: Nieuwe ruit -> kostelijker :)

Preske
15 juli 2005, 13:53
Geen idee, maar carglass heeft bij ons eens een ster gerepareerd door hars in te spuiten en het was enorm slecht gedaan, het resultaat was echt beneden alle niveau, ster was nog steeds zichtbaar en er waren vlekken op die niet weggingen. Wij geklaagd en gratis een nieuwe voorruit;)

Het is maar om te zeggen dat een ster niet altijd deftig wordt gerepareerd

een ster is ook maar te maken tot een bepaalde grootte.
misschien was de ster een beetje te groot/diep/whatever (nuja, ik zeg ni dat ze ni onfeilbaar zijn hé ):)

(edit, klein foutje verbeterd)

lttuvix
15 juli 2005, 13:57
everybody can make a screw up
besides ge hebt een gratis raam gekregen, wa wilde nog meer :)

Radiance
15 juli 2005, 16:48
Mag niet groter zijn dan een stuk van € 2 afaik, zoniet kunnen ze 't ni meer fixen.

Tae
15 juli 2005, 17:01
Bij carglass kunnen ze deze wel herstellen maar tegen een 70€, iemand enig idee waar dit goedkoper kan? Liefst ergens in antwerpen/brussel of daartussen.

Carglass zijn zker duur maar ze werken ook meestal samen met de verzkeringsmaatschappijen vandaar die prijs denk ik !

Als een repaireke niet goed gedaan word en nadien het sterretje toch verder scheurt en je een nieuwe voorruit moet laten steken, dan word die 70€ voor dat repaireke er af getrokken van die nieuwe ruit die erin word gestoken.

Daarom dat de meest werknemers maar snel snel, ook nog een repaireke erbij doen wanneer ze aan een andere auto bezig zijn.

Maar als het goed gedaan word dan ben je wel gered met je 70€ !

Een repaireke duurt max. 15min. (Ik heb zelf ook nog gewerkt voor Carglass :) )

O ja hoe meer sterretjes in uw voorraam hoe goedkoper het word lol

Er zijn natuurlijk goedkopere carglass bedrijfjes ! Zo is er in de buurt van de Metropolis ene die goedkoop is (heb zelf ooit een voorruit moeten steken) maar kan niet op de naam kopen. Het is aan de kant van de Metropolis maar voorbij de Metropolis dicht aan de cartracing !

Anders moet je eens de Gouden gids openslaan en rondbellen.

k995
15 juli 2005, 17:37
Gelukkig is vrouwlief hier slimmer en besefte die dat het gewoon gedekt door de verzekering word, nieuwe ruit dus.

Toch bedankt iedereen.

eniac
15 juli 2005, 17:40
Glasbraakverzekering ownt. Kost bijna geen geld maar kan je wel mooi wat besparen, want zo'n ruit kost vrij veel in moderne wagens. Vorig jaar ook eens beroep op moeten doen (we hadden de nieuwe wagen een week, en er vloog een steen in).

FeNiX4LiFe
15 juli 2005, 17:44
Gelukkig is vrouwlief hier slimmer en besefte die dat het gewoon gedekt door de verzekering word, nieuwe ruit dus.

Toch bedankt iedereen.
en leve je volgende polis die stijgt :)

ASHERON
15 juli 2005, 17:46
Bestaan er zo geen tubes om bv krassen glas weg te werken? vloeibare glasvezel ofzoiets. kben er vrij zeker van da et zo'n dingen bestaan;)

mvg,

lttuvix
15 juli 2005, 17:50
ookal bestaat dat ge moogt daar geen prutswerk van maken he en kdenk nie da da zo simpel is als da het lijkt :)

eniac
15 juli 2005, 17:52
en leve je volgende polis die stijgt :)

Niks van.

satanreleased
19 juli 2005, 14:41
goeie raad @thread starter .
Laat het door carglass doen ook al ben je niet tevreden van de prijs ..reden ????
Je heb levens lang garantie op uw venster .