PDA

Volledige versie bekijken : service pack 2 installatie probleem

vloet
15 juli 2005, 00:05
hello

kzit hie op de pc van m'n vriendin en SP 2 moest daar al lang op geïnstalleerd zijn.
Maar altijd als we dat proberen komt er een fout op :

Kan windows service pack 2 niet installeren. De productcode die u gebruikt om microsoft windows te instelleren is mogelijk niet geldig. Voor meer info over dit foutbericht en stappen om dit probleem op te lossen , kunt u de website www.howtotell.com bezoeken.

kheb die site dus al bezocht maar daar graak ik niveel wijzer uit.
any ideas?

thx & greets

*Bios*
15 juli 2005, 00:32
check this (http://www.microsoft.com/resources/howtotell/ww/xpsp2/default.mspx)

hoogstwaarschijnlijk ebde een kopie van win xp :naughty:

vloet
15 juli 2005, 00:44
mja da zou raar zijn want windows is geïnstalleerd door de persoon van de winkel zelf.

*Bios*
15 juli 2005, 01:05
mja da zou raar zijn want windows is geïnstalleerd door de persoon van de winkel zelf.

Dan zouk ma is gaan klagen :D

vloet
15 juli 2005, 01:08
ben van het zelfde gedacht ja ;)

-]Bl@ck*H@wk[-
15 juli 2005, 13:06
strijk gaan :p , ge bent opgelicht ! Gewoon gaan zeggen en officiele windows eisen !

i386dx
15 juli 2005, 14:02
Bl@ck*H@wk[-']strijk gaan :p , ge bent opgelicht ! Gewoon gaan zeggen en officiele windows eisen !

tenzij ge er nie voor betaald hebt natuurlijk.... Er zijn genoeg winkels die Windows zonder meer op hun pc's installeren zonder ze te verkopen.

Heb je er de originele cd + licentie?

DarkBone
15 juli 2005, 14:10
Zoals i386dx komt te zeggen, veel PC-winkels installeren Windows erop zonder dat je Windows er feitelijk bij koopt (dan dient de gebruiker namelijk nie meer al die drivers enzo te installeren voor de hardware).
Ik ben er dan ook zeker van dat die vriendin geen cd en licentie heeft, laat staan dat ze ervoor betaald heeft.
Indien ze toch betaald heeft voor Windows, dan moet ze dit kunnen staven natuurlijk (factuur?)... en dan moet je idd terug gaan aankloppen bij die winkel. Maar eerlijk gezegd geloof ik daar nie in...