PDA

Volledige versie bekijken : [TK/GZ] koper voor 20" LCD widescreen Dell

MeRLiN7777
14 juli 2005, 20:06
Wel bij tones.be hebben ze een philips 20" widescreen (200w6cs). Deze kost 646 euro.

Dell gebruikt dezelfde schermen in hun reeks. Deze schermen kosten per stuk 725 euro bij Dell. Nu loopt er een actie bij Dell dat je het tweede scherm aan 50% krijgt, dus twee schermen aan 1087 euro.

Ik zoek dus iemand om samen deze twee schermen mee te kopen zodat ze 545 euro het stuk kosten!! Die Dell's hebben ook een USB-hub en nog een paar opties die de gewone Philipsen 200w6cs niet hebben.

hier is de link naar de Dell actie: http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhs

dit is de review:
http://www.neowin.net/forum/lofiversion/index.php/t246836.html

het is een S-ips scherm dus superkwaliteit en geen ghosting!

Picture in picturen etc

http://www.lgphilips-lcd.com/homeContain/jsp/eng/prd/prd201_j_e.jsp
hier vind je na een beetje zoeken de specificaties van het lcd gedeelte zelf

kortom ik zoek nog een partner in crime om ze samen aan te kopen!!

De actie loopt tot 26 juli!

greets,

Werner Mathijs
aka KoNijN (tonesforum/hardwareonlineforum)
MeRLiN7777 Telenetforum

The_Law
14 juli 2005, 20:07
20" LCD, dat spreekt me wel aan, eerst zien om mijn 19" TFT van de hand te brengen

spoelworm
14 juli 2005, 20:16
20" LCD, dat spreekt me wel aan, eerst zien om mijn 19" TFT van de hand te brengen
ik ben wel geintreseerd in uwe 19 inch :p

The_Law
14 juli 2005, 20:20
lol :p

Zonnestraal
15 juli 2005, 04:35
mja, ik ben mss wel geïnteresseerd.

Het is momenteel vrij laat en m'n oogjes doen een beetje pijn dus sorry voor vragen waar je mss al een antwoord op hebt gegeven.

Stel ik wil zo'n scherm samen met jouw kopen. Hoe verloopt dat dan concreet ?
Stel, ik beslis morgen al dat scherm samen met jouw te kopen, wacht jij dan nog tot 26 juli of bestel je direct ? Wanneer zou je die geleverd hebben (maw hebben ze die in voorraad ?)
Moeten die schermen ergens worden opgehaald in een filiaal ? Of sturen ze ze alle twee naar jouw op ? Of eentje naar jouw en eentje naar mij ? Want van gent naar jouw is een reisje op zich, kunnen we eventueel ergens middenin afspreken ?

Acties, dat betekent vaak verlaagde garantie, geldt dit hier ook ?

Indien een gunstig antwoord op de bovenstaande vragen, laat ik morgenmiddag rond 2 uur weten of ik met je in zee kan gaan of niet. Als er mij niemand voor is tenminste :D

PaLaDiN
15 juli 2005, 07:31
mja, ik ben mss wel geïnteresseerd.

Het is momenteel vrij laat en m'n oogjes doen een beetje pijn dus sorry voor vragen waar je mss al een antwoord op hebt gegeven.

Stel ik wil zo'n scherm samen met jouw kopen. Hoe verloopt dat dan concreet ?
Stel, ik beslis morgen al dat scherm samen met jouw te kopen, wacht jij dan nog tot 26 juli of bestel je direct ? Wanneer zou je die geleverd hebben (maw hebben ze die in voorraad ?)
Moeten die schermen ergens worden opgehaald in een filiaal ? Of sturen ze ze alle twee naar jouw op ? Of eentje naar jouw en eentje naar mij ? Want van gent naar jouw is een reisje op zich, kunnen we eventueel ergens middenin afspreken ?

Acties, dat betekent vaak verlaagde garantie, geldt dit hier ook ?

Indien een gunstig antwoord op de bovenstaande vragen, laat ik morgenmiddag rond 2 uur weten of ik met je in zee kan gaan of niet. Als er mij niemand voor is tenminste :D

Ik heb al spullen bij Dell besteld, levering gebeurt meestal binnen 4-7 werkdagen via UPS.
Je kan schermen niet ophalen @dell zelf omdat ze heel simple gewoon geen winkels hebben. :D
Hopen dat die beke helpt :D

WeedJunk
15 juli 2005, 11:14
En ik kan u vertellen dat het kickass schermpjes zijn, er staat er hier eentje voor m'n neus... :niceone:

gravendelver
15 juli 2005, 11:20
zijn idd heel goede schermen van dell. Een tijdje geleden was er een inkoopactie waar je die kon bestellen alsook de breedbeeld en de 24" wuxga. De ia was voornamelijk voor de 24" heb mij in de 2de editie zo een besteld, hoop dat het snel toekomt

WeedJunk
15 juli 2005, 11:25
Idd, mijn TFT komt van de eerste editie, kwam op zo'n 600EUR met verzending met UPS uit Nederland

Leslo
15 juli 2005, 13:29
ik heb mss ook interesse, dit weekend eens uitpluizen ivm budget ;)