PDA

Volledige versie bekijken : Volvo C70

russian
14 juli 2005, 16:07
De nieuwe Volvo C70 is nogmaals gescooped. Ik geef een pointer naar de foto's: http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=42227.

Mijn mening: de achterkant is prachtig, enorm sexy. De S60, ... stijl is aanwezig, maar smaller en verfijnder. De twee rode cirkels geven hem een kenmerk van de S40, puik werk. De voorkant vind ik slecht. Hij had meer van de R versies moeten hebben (smaller rooster, spitser). In dat geval zou voorkant meer met achterkant overeenkomen. Maar al bij al een prachtwagen, remember de eerste met driedelig metalen dak.

En de eerste Volvo met rechte uitlaatjes ;). Ik vermoed een prijs rond de 40 000 euro.

CAS
14 juli 2005, 16:13
Kvind hem wel knap van alle kanten bekeken. Wel weinig vernieuwend. Achterlichten zijn wel veel mooier nu, dan op hun vorige modellen, vond die lichten die meegingen met de koffer echt lelijk.

Laurens100
14 juli 2005, 16:37
Ik dacht dat ze gingen stoppen met de C70, blijkbaar ben ik mis :p

eniac
14 juli 2005, 18:34
Die S40-neus staat hem echt niet. Op de S40 vind ik het prachtig, maar de C70 zou een iets langgerektere voorsteven moeten hebben.

FeNiX4LiFe
14 juli 2005, 18:39
totale verkrachting van de vorige C70

dit is met enkel C50 waardig

http://www.numar.borec.cz/dok/Volvo/c70%2004.jpg
de echte C70 met zn tijdloze lijn

als hm S60 neus gehad dan was ie msh beter

-Helld0g-
14 juli 2005, 19:02
den enigste schone volvo

(en stukken beter of de nieuwe BMW lijn :puke:)

de achterkant heeft iets van de corvette mee (kzag eerst ook ni in waarom ik da dacht, ma kijkt es goe na de achterlichte), voorkant kan door de beugel en zijkant heeft dan weer iets mee van nen viper (zal wel aan de velgen liggen)

FeNiX4LiFe
14 juli 2005, 19:04
hopen dat de prijzen van de echte C70 eindelijk dalen.
kan ik me hem eindelijk aankope :)
T5 :D

Preske
14 juli 2005, 20:53
iedereen vind de neus ook niet al te mooi precies :)

russian
14 juli 2005, 20:58
Ja, spijtig :(. Het is misschien ten gevolge van het onderstel dat ze moesten gebruiken (S40, mazda, focus,...).

c3c
14 juli 2005, 21:02
mja neus kon beter, moest de neus van S/R 60 zijn vind ik...

tzal wel meevallen als ge em ziet rijden denk ik

wanneer komt diene C40 nu feitelijk uit, of gaat da nimeer door???

exo
14 juli 2005, 21:21
hopen dat de prijzen van de echte C70 eindelijk dalen.
kan ik me hem eindelijk aankope :)
T5 :D

Dream on boy zou ik zeggen. :)
Dalen zullen ze natuurlijk wel, maar niet erg drastisch zodat je tot een aankoop over kan gaan, tenzij je nu nog enkele honderden / duizend(en) euro's van het vereiste bedrag verwijderd bent :D.

c3c
14 juli 2005, 22:37
de c70 zou veel mooier geweest zijn, als ze de lichtblokken meer naar voren hadden laten komen, naast de rooster, en met een motorkap die iets minder hard afbuigt.
Hierdoor zou de neus veel langer lijken...

achterste is gewoon prachtig, typische volvostijl...

grtz c3c

FeNiX4LiFe
15 juli 2005, 18:09
Dream on boy zou ik zeggen. :)
Dalen zullen ze natuurlijk wel, maar niet erg drastisch zodat je tot een aankoop over kan gaan, tenzij je nu nog enkele honderden / duizend(en) euro's van het vereiste bedrag verwijderd bent :D.
normaal gezien dalen ze toch altijd ietwat meer het jaar na een nieuw model :)

ik spreek wel over bedrag 10 K to 15 K é :)