PDA

Volledige versie bekijken : Rock Herk

nTFs
12 juli 2005, 21:54
En t'is nog gratis ook !
Ik zal er zijn.

http://www.rockherk.be/

Reedsh
12 juli 2005, 22:22
ik ni

Bad Religion
12 juli 2005, 22:24
paar goede bands ... en nog gratis ook =)

[deleted]
12 juli 2005, 23:03
[deleted]

Autechre.
12 juli 2005, 23:05
Ik zit op Dour en ik zie daar alle groepen die ik op Rock Herk zou willen zien en veel meer. (y)

Blezz
13 juli 2005, 15:59
Ikke ben natuurlijk ook daar, Rock Herk is traditie bij ons in de geburen :)

Iridium --> Millionaire --> Nid & Sancy --> :love: LEKTROLUV :love:

gaat n fijn feessie worden :woohoo:

F@T LiL' PiGGy
19 juli 2008, 16:29
gaat iemand vanavond naar rock herk en met de auto terug naar antwerpen? Want de treinuren zijn verschrikkelijk

tis vooral voor Battles dat ik wil gaan

Fraa
19 juli 2008, 16:36
Ik ben gisteren samen met frustro geweest.
Goed geamuseerd.

Alex Gopher was meesterlijk :)
Voor de rest was ook South Central dik in orde. Cajuan was muzikaal in orde, maar technisch heeft deze man toch nog alles te leren. Om de 2 nummers een loop maken om een climax te creëren, loop loslaten & dan moet't nummer weer opbouwen. Om de 5 seconden een effect (meestal niet eens op beat) & neem daar nog de beatmatching & phasematching bij die véél beter kan. Niet al te geweldig.
Blackstrobe was al veel beter technisch bekeken (al was't ook nog niet alles), maar muzikaal voor mij persoonlijk 1 van de meest saaie sets ooit. Totaal geen beleving in de muziek zelf & zeer eentonig.

Maarja, Gopher heeft alles goed gemaakt op't einde. Zeer dikke set :)

Cind3r^
19 juli 2008, 17:58
:o dat was gisteren?

zat nog in kermt met kameraden te pokeren en toen we op stap wouden gaan zijn we uit miserie terug naar onze vaste uitgangsplek geweest

waren we mss beter hier naartoe geweest >: (

kristofgregoor
19 juli 2008, 18:40
Ik vond die Cajuan ook verschrikkelijk op pkp vorig jaar! Die kerel kan precies echt geen 5 seconden van z'n effecten afblijven! Hij is echt de Dave Clarke van de electro maar dan wel 100x slechter. (Dave overdrijft ook maar doet wel nog meesterlijke dingen tussendoor vind ik :p)

Recipe4hate
20 juli 2008, 13:22
Twas redelijk goed. Ik wist niet eens dat er DrumnBass ging zijn, dus dat was echt wle een aangename verrassing. Bane en Fightin With Wire ware echt wel goed, alleen jammer dat als je niet op het verhoog stond, je helemaal niets kon zien. Ze hadden misschien beter het podium omgekeerd gezegd, zodat alleen het publiek op het verhoog stond.

Edit: hoort dit niet eerder thuis in het party-forum?

Access
20 juli 2008, 21:44
battles was geniaal!

xDama
21 juli 2008, 19:53
Ik heb er mij enorm goed geamuseerd!

Bands:

Lagwagon: niks voor mij, maar het was goed om ff wakker te worden.
Verify: beenhard, maar het totaalgeluid klonk me net iets te warrig. Wel een supercoole set en veel ambiance.
Ritual: hard, goed, snel, puur, overtuigend... Wat een band jongens!
Black Friday '29: goeie sound, zeer goeie live-band, want op cd vind ik ze niet zo super.
Bane: geen fan van Bane, maar met veel plezier gaan kijken. Zeer goeie set en die gitarist is gewoon volledig zot :') Op het einde wanneer zijn gitaar in dingelen van elkaar vloog... HARD!
AmenRA: hééél lang geleden dat ik ze nog is gezien heb dus ik keek er naar uit! Ongeloofelijk strakke set, sound, sfeer... Perfect gewoon. Jammer van dat mongolenpubliek die daar constant lagen te stampen nzo... Op Ra moet er maar 1 ding bewegen en da's uw hoofd.

Voor de rest feitelijk niets gechecked, constant op de camping rondgehangen en als ik dan iets wou checken van dj's of dergelijke was ik daar allang niet meer toe in staat =)

+++ Superfeestjes op de camping
+++ Kort maar krachtig festival
+++ Vééél groter dan verwacht!
+ Leuke sfeer
+ Goedkoop festival voor mezelf, nog geen 20 EUR opgedaan.
+ Goed geluid! Zeker bij de bands

- Serieus duur eten op de wei, maar uitermate logisch natuurlijk.
- Second stage mocht toch wat groter zijn imo. Als je wat later toekwam bij een band moest je echt al serieus wringen om nog tussen het volk te geraken.
- De busritorganisatie mocht toch net iets beter zijn... Zeker als je maar tegen 20u in Hasselt was.

Voodoo_wizard
21 juli 2008, 20:08
Dag 1 ben ik maar gegaan om wat met kameraden te zijn. Drum&bass vind ik nog wel gaan maar de electro was niet zo mijn ding.

Rave Our Souls dat vond ik nu wel goed. zelfs crowdsurfende mense met een rubberen bootje :lol:

een kennis heeft daarbij zijn wenkbrauw gespleten en hin vol bloed.

Dag2

Lagwagon was zelf ook nog niet erg wakker, denk dat Dour een beter optreden heeft gekregen.

Verify was best goed maar te kort, hebben maar een half uurke ipv 50 minute gespeeld.

Ritual heeft me aangenaam verrast, had ze niet zo goed verwacht.

Red Sparowes was heel goed maar na een tijd word het mij iets te eentonig!

Cut Pink With Knife was best grappig. Een groep die een heel liedje midden in het publiek speelt en erna zijn bass tussen het publiek aan diggelen sloeg.

Black Friday '29 was degelijk.

Bane was vies goed maar na een half uurtje moest ik drinken halen en de steentjes uit men schoenen kloppen.

Dan hebben ze mij mee naar Roni Size en Murdock gesleurd.

Pred
21 juli 2008, 20:24
Battles van ver gezien: niet slecht maar het is m'n ding niet echt. Die cymbaal blijft wel lachen :D
AmenRa: vet! ik stond eerst helemaal vanvoor langs zo'n box, maar m'n trommelvliezen konden niet echt tegen het geweld :D en echt comfortabel staan was het niet. Jammer dat dat podium zo klein was! En als ge daarbuiten stond was het geluid direct minder en de sfeer ook.

Wel veel gek volk daar vond ik :D, inclusief Leo van That 70's Show :D

Duffman-
23 juli 2008, 15:39
Battles van ver gezien: niet slecht maar het is m'n ding niet echt. Die cymbaal blijft wel lachen :D
AmenRa: vet! ik stond eerst helemaal vanvoor langs zo'n box, maar m'n trommelvliezen konden niet echt tegen het geweld :D en echt comfortabel staan was het niet. Jammer dat dat podium zo klein was! En als ge daarbuiten stond was het geluid direct minder en de sfeer ook.

Wel veel gek volk daar vond ik :D, inclusief Leo van That 70's Show :D

Dieje ziede op alle festivals :D