PDA

Volledige versie bekijken : Hummer H2 Driving Experience

*~Lientjeuhhh~*
11 juli 2005, 23:22
Voor mijn vriend zijn 24e verjaardag, heb ik lang moeten zoeken voor een perfect cadeau. Gisteren was het dan zo ver: op naar Holland om met een Hummer H2 te gaan rijden, zowel op de weg als off road. Hij rijden, ikke ni (:p)

Enkele basic gegevens

Naam: Hummer H2
PK: 325
Gewicht: 3000kg
Motor: V8
Topsnelheid: 190km/h
Kostprijs: 98 000 EUR in Holland, 80 000 EUR in België
Automaat

Met 5 personen kropen we in deze all-American car. Wat meteen opvalt is een zee aan ruimte. 4 volwassen kerels en 1 meisje hadden ruimte op overschot.
Nadien valt pas de luxe op. Voor elke functie bestaat er wel een knopje, alles gaat automatisch, tot zelfs een kompas in de achteruitkijkspiegel toe.

Een klein minpuntje is de 'povere' afwerking voor zo'n dure auto. De inbusvijzen zijn op het dashbord te zien, en bij warm weer kraakt de auto door de plastieken materialen. Nu ja, dit zijn maar details waar ik me niet aan stoorde.

Nadien mocht mijn vriend als eerste achter het stuur kruipen. Wel ff wennen voor iemand die het niet gewoon is om met een automaat te rijden. Nadien vertrekken we op de polderwegen in Holland om de auto te leren kennen.

Een echte kick is dat iedereen naar je kijkt wanneer je met zo'n Hummer op gang bent. Mensen stappen van hun fiets, ouderen verschieten zich een bult, autobestuurders zouden nog in het veld gaan rijden om jou plek te geven ;) En natuurlijk iedereen die een digitale cam bijhad, haaste zich om dit beestje te fotograferen.

Nadien op naar de autostrade om de kracht van de H2 eens te testen. In het optrekken heeft deze 3-tonner zijn gewicht natuurlijk niet mee, maar hij compenseert dit nadien ruimschoots door het rij-comfort. De 325 pk zijn niet zo voelbaar tijdens het gewone rijden, maar worden extra in de verf gezet op het terrein.

Waar we echt voor gekomen waren, is natuurlijk het off-road rijden. (Boys will be boys ;)) Onze begeleider nam ons mee naar een terrein iets buiten Amsterdam waar motocrossers en andere autofanaten veilig kunnen crossen, zonder de omgeving te storen (lag in industrieterein)

Op dit stukje grond kon je pas echt de kracht van de H2 ondervinden. In het zand en op de heuvels voelde hij zich duidelijk thuis. Geen enkele heuvel was moeilijk en ook in het mulle zand trok hij zijn plan. 't is een echte kick om daar zo'n machien "onder je gat" te hebben.

De foto's zeggen meer dan deze tekst:

www.the-action-team.be/Private/Hummer/HUMMER%20009.jpg

www.the-action-team.be/Private/Hummer/HUMMER%20012.jpg

www.the-action-team.be/Private/Hummer/HUMMER%20016.jpg

www.the-action-team.be/Private/Hummer/HUMMER%20018.jpg

www.the-action-team.be/Private/Hummer/HUMMER%20024.jpg

www.the-action-team.be/Private/Hummer/HUMMER%20026.jpg

Meer info over de Hummer Experience:

website: http://www.actionplanet.nl
waar: omgeving amsterdam
kostprijs: 145euro (3u in de auto, ong 1u zelf rijden)

ps: ik heb deze tekst geschreven aangezien mijn vriend nooit inspiratie heeft ;) als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Ook mensen die meer pics willen mogen me contacteren

epoX
11 juli 2005, 23:27
Njah, ik vind het persoonlijk een lelijke auto voor attn whores en homos :p
Geef mij maar een Mercedes G55 AMG

*~Lientjeuhhh~*
11 juli 2005, 23:27
Geef mij maar een Mercedes G55 AMGtgaat er ook niet over of jij hem mooit vindt of niet

als ge niks te zeggen hebt buiten zoiets, blijf dan liever weg :)

epoX
11 juli 2005, 23:30
tgaat er ook niet over of jij hem mooit vindt of niet

als ge niks te zeggen hebt buiten zoiets, blijf dan liever weg :)
Ik mag toch mijn mening zeggen over de auto?
Waarvoor dient deze thread anders :s
Om je verhaaltje te lezen en dan te zeggen "leuk voor jou"?
Kwil heus u thread nie verpesten ofzo ze.

Preske
11 juli 2005, 23:30
Demi heeft toch sjans me u é ^^

azo ne cado krijgen. Ik wil oek wel es met zo'n minitank door de velden en modder ploegen.

*~Lientjeuhhh~*
11 juli 2005, 23:31
Ik mag toch mijn mening zeggen over de auto?
Waarvoor dient deze thread anders :s
Om je verhaaltje te lezen en dan te zeggen "leuk voor jou"?
Kwil heus u thread nie verpesten ofzo ze.tga ni over uiterlijk, ma over de prestaties

De gustibus et coloris(coloribus ?) non disputandum est

Blue-Bora
11 juli 2005, 23:33
Ik heb toch lekker de fotokes als eerste mogen zien voorda ze gepost waren :p

En kdenk idd wel da het een toffe ervaring is met zo'n "beest" te mogen rijden.
Kheb al wel met den DEZE (http://board.carstyling.net/vbgarage.php?do=getimage&id=1031) mogen rondrijden (is van een maat van mij) en dat was ook al een redelijke kick.Deze heeft 345pk.

sexymofo
11 juli 2005, 23:34
Nog wat over het uiterlijk waaar je zelf over begonnen bent.
Die imbussen die je ziet zijn volgens mij voor expres zo gedaan om het toch nog wat de rauwe look te behouden.

*~Lientjeuhhh~*
11 juli 2005, 23:37
Nog wat over het uiterlijk waaar je zelf over begonnen bent.
Die imbussen die je ziet zijn volgens mij voor expres zo gedaan om het toch nog wat de rauwe look te behouden.mss. Staat wel in serieus contrast met de luxe binnen in de wagen.

wat ik bedoelde is dat niemand iets heeft aan posts à la 'ik vind dat geen mooie wagen'

Sander H
11 juli 2005, 23:37
ik heb ook is ergens zo iets gezien

ook in nederland, ge kon der is rijden met een Lamborghini Diablo, helaas was het wel "iets" duurder
alsk mij goed herinner kwam het neer op een € 1299

http://www.trafficcontrol.nl/particulieren.php?p=lamborghinirijden

morbus`
11 juli 2005, 23:39
Deze hummer vind ik eigenlijk niet mooi :/.
Ik ken iemand die gans gecustomizede hummer 2 heeft, man man das pas klasse :o.

orez
11 juli 2005, 23:48
Demi heeft toch sjans me u é ^^

azo ne cado krijgen. Ik wil oek wel es met zo'n minitank door de velden en modder ploegen.

minitank? Tis ier wel de H2 aka Babyhummer hé... gene H1 :p das ne minitank...
Eigelijk is ne hummer H2 meer bedoeld als baanwagen dan offroadwagen... hij heeft zijn zwakke punten, assen kraken makkelijk door op echt heel zware terreinen...

Luxe valt wel mee hoor... en Lincoln Navigator bv heeft veel meer klasse en luxe binnenin, zou ik liever mee toeren dan met ons hummerke (nee geen rijkeluiskid... gewoon gesponsord gekregen om mee naar optredens/wedstrijden te rijden ... en nafte moen we nog zelf betalen :p is meer promo "wagentje".)

Heb zelf al in Lincoln Navigator gereden, Cadillac Escalade, Hummer H1 & H2 .. ma om eerlijk te zijn, degene die mij PERSOONLIJK het meeste bevalt is de Escalade, wel wat minder goede kwaliteit van binnenbekleding dan de Navigator, maar qua opties heb je op een escalade veel meer dan wat je in een hummer of navigator ooit zal terugvinden, mja... ze willen er verandering in brengen, hopelijk lukt het hun...

(ik ben american SUV freak ;)) de chevvy's kunnen er ook nog door, en de dodges vin ik vooral in pickup versie subliem, zalige wagens :), maar missen de luxe natuurlijk hé ...

over die V8 valt niet veel te zeggen en die 325pk etc.. Navigator trekt aan 360 pk met een V8 en escalade 375pk ALS ik mij niet vergis, kan nav en esc ook door elkaar slaan ;). Maar idd als verjaardagskado is da toch s leuk :p

Ze mogen mij da ook es kado doen ;) kzie mij ni direct me da hummerke nu offroad gaan, denk dak paar man achter mij zou hebben thehe :).

Skwieker
12 juli 2005, 01:00
Verbruikt da veel? :)

Xeromem
12 juli 2005, 01:06
errr... jou Mercedesje is niet veel beter hoor...

ontopic: allé, ge moest een H1 inhuren, zo van die bakskes da ge geregeld op Tv ziet als het over conflict in Irak gaat :D

Foose
12 juli 2005, 01:09
Wa zitten jullie hier allemaal zo ne H2 af te breken ? :p
Ik vind da nen beestige wagen en kzou blij zijn om daarmee eens te gaan kunnen testrijden :)

Zo'n testrit is interessant om iemand (een auto fan) een cadeautje te doen. Tis zo duur nog niet.

Skwieker
12 juli 2005, 01:09
allé, ge moest een H1 inhuren,
Kvind persoonlijk den H2 mét koffer int geel het mooist :)

Preske
12 juli 2005, 01:11
errr... jou Mercedesje is niet veel beter hoor...

ontopic: allé, ge moest een H1 inhuren, zo van die bakskes da ge geregeld op Tv ziet als het over conflict in Irak gaat :D

nja, dan nog.

de civiele versie is al ferm afgezwakt van de militaire versie. :)

orez
12 juli 2005, 01:58
Verbruikt da veel? :)

spijtig genoeg om en bij de 20l/100km (gemiddeld, niet in stad :p)

maar tis eentje op LPG da wij gekregen hebben, dus prijs vant vebruik valt ezo wel nog mee:). Pakt gene hummer op naft ofzo éh :p das bitje onbetaalbaar :)

Skwieker
12 juli 2005, 03:24
spijtig genoeg om en bij de 20l/100km (gemiddeld, niet in stad :p)

maar tis eentje op LPG da wij gekregen hebben, dus prijs vant vebruik valt ezo wel nog mee:). Pakt gene hummer op naft ofzo éh :p das bitje onbetaalbaar :)

Precies of da ik nen hummer kan betalen. Kvermoed da gij Lientje hare vriend bent ofzo? :unsure:

Rage
12 juli 2005, 03:31
Ik vind dat wel een toffe wagen, maar compleet nutteloos in deze maatschappij.

Zo een auto wordt enkel voor de volle 100% gebruikt door Rambo (in de jungle) en Crokodile Dundee (Australische Jager :p )

Zo een auto dient niet om mee naar de bakker te gaan.

(dit slaat niet op deze thread, maar op de Hummers die ik soms zie rondrijden hier)

CAS
12 juli 2005, 04:04
Kben ni zo te vinden voor ne Hummer, ma zo es ne dag dermee gaan rondtouren moe wel de maks zijn en deze (http://www.the-action-team.be/Private/Hummer/HUMMER%20024.jpg) foto is wel de maks. Zegt toch da ge genoeg plezier gehad ebt en da ge em echt wel es getest hebt...
Nu, de LPG moet ge zelf betalen bovenop de huurprijs? En wat houd die twee uur in dat je zelf niet mag rijden? Continu gezever van ne pee da ge ni kent? Want twee uur is toch lang?

MilM
12 juli 2005, 10:53
Ach, ik vind het uiterlijk van diene auto ook nie veel vets. (gehypt ook)
Maar tga om een rijervaring, wa doe da uiterlijk er dan toe.

Me zonen auto rijden moe toch wel keer geestig zijn.
Vooral off road.
(on-road ook, als ge iedereen ziet uit de weg gaan om nie geramd te worden :D )

Kzou da toch ook geestig vinden zo'n ervaring.
Alleen ist weer zo ver é :(
Nederland heeft veel van die geestige dingen.

edit:

Nu, de LPG moet ge zelf betalen bovenop de huurprijs? En wat houd die twee uur in dat je zelf niet mag rijden? Continu gezever van ne pee da ge ni kent? Want twee uur is toch lang?
da willek ook wel keer weten
en als ge daar naartoe ga, en ge moe nog 2u wachten, das idd lang :p
ge staat dan verzekers te popelen om diene kerel buiten te smijten en zelf te rijden
zal wel nog een deel theorie zijn zeker buiten de auto ?

*~Lientjeuhhh~*
12 juli 2005, 11:40
Verbruik: 22,8l/100 km , dit is het off road rijden inbegrepen. en 't is een naft

Die beurtrol om te rijden valt echt goed mee hoor.

Raf (mijn lief :p) mocht als eerste rijden, was ongeveer een half uurtje op de gewone weg. Dan ff parkeren en een andere laten rijden op de weg.
Stoort echt helemaal niet dat je daar gewoon zit, er is zoveel te zien en te horen :p

En af en toe vertelt die begeleider dan interessante dingskes :p (Waarom Heineken het beste bier in de wereld is *ahem*)

Nadien naar het off road terrein en daar ook ieder om de beurt een half uurtje crossen. Terwijl de andere rijdt, heb je tijd om ff foto's te maken of gewoon sigaretje te roken.

En in die prijs van 145 euro zat alles in begrepen. Heel schappelijk dus vond ik.

Kabouter Hya
12 juli 2005, 12:14
aan de zee (in B) heb je toch ook zoiets maar daar kan je scheurbakken huren (weet wel geen prijzen of locatie)

Fartman
12 juli 2005, 12:23
kzal ik nekeer iets deftig zeggen (sinds da niemand in deze thread da ier doet, tis ier amaal van " ik vin da ne mooien/genen mooien auto..." Ma da is de bedoeling nie van deze thread)

Kvind een zeer schoon en origineel cadeau voor uw vriend ;)
Als ge graag zware auto's ziet, en ge speelt graag eens rally piloot :p dan moet da wel de max zijn ;)

Uwe vriend eeft sjans mee een vriendin gelijk u ;)

Kabouter Hya
12 juli 2005, 12:24
vond mijn post ook deftig...

--kijkt bedrukt rond en loopt weg--

btw bij Dockx kunde nen hummer huren voor 500€ (gans den dag)
nen db7 vantage voor 600 €
en ne gallardo voor 1250 €

Fartman
12 juli 2005, 12:26
:lol: ok dan, jij bent een uitzondering

*geeft melk en koekjes aan Kabouter Hya*

oei is ier geen zwam :unsure:

MilM
12 juli 2005, 12:36

is da me verzekering ?
en is da nie enkel vanaf bepaalde (hogere) leeftijd ?

Boris Barowski
12 juli 2005, 17:20
schoon kado !!!

B.

CAS
12 juli 2005, 17:49
is da me verzekering ?
en is da nie enkel vanaf bepaalde (hogere) leeftijd ?
Ge moet 25 zijn minimum alsek mij ni vergis of 21 jaar en serieus dokken, ma als jonge gast moogde et vergeten. Ook al geprobeerd :p

Foose
12 juli 2005, 17:53

das dan opt straat.
Dat crossparcours moet vooral plezant zijn.

exploder
12 juli 2005, 17:54
Deze hummer vind ik eigenlijk niet mooi :/.
Ik ken iemand die gans gecustomizede hummer 2 heeft, man man das pas klasse :o.
pictures!:D

CAS
12 juli 2005, 18:34
http://www.hummer2rent.be/Main.htm
Hier staan er nog cool bakskes tussen, vooral die H1 met bijhorende geluidsinstallatie...

epoX
12 juli 2005, 19:11
Aangezien ge daarpas ook in de ergernissenthread verwees naar de oudere :

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=334587

:sop:

Burny
12 juli 2005, 20:09
Prachtkado! Lijkt me een hele fijne ervaring. :niceone: Uwe vriend mag wel van geluk spreken :p

Ik vind deze Hummer trouwens eigenlijk best wel mooi.

Mr Syphon
20 juli 2005, 15:14
ik vandaag de eer gehad om spillie van big brother met zen hummer vast te rijden :D
http://users.pandora.be/mr_syphon/probleem.JPG

twas net markt dus we zaten vast :D
de mirca komt trouwens uit een straat voor 1 richtings verkeer.
ik ben dan ma na even twijfelen de markt een beetje opgereden zodat die jeep ook nog kon volgen en dan is de weg toch nog vrij geraakt :D

CAS
20 juli 2005, 15:16
ik vandaag de eer gehad om spillie van big brother met zen hummer vast te rijden :D
http://users.pandora.be/mr_syphon/probleem.JPG

twas net markt dus we zaten vast :D
de mirca komt trouwens uit een straat voor 1 richtings verkeer.
ik ben dan ma na even twijfelen de markt een beetje opgereden zodat die jeep ook nog kon volgen en dan is de weg toch nog vrij geraakt :D
Volgens mij stond em verkeerd geparkeerd dus ge had er gewoon moeten blijven staan... Of zeggen da ge mss voor 50euro u kunt verzetten... Vind da maar ne heel belachelijke gast diene spillie, beetje een attentiehoer.

Mr Syphon
20 juli 2005, 15:22
mja die stond op de stoep geparkeerd :D maarja ik zat toch vast want die micra kon ni door :p

Asserti
20 juli 2005, 17:21
da zouden ze mij nu ook een smoeten geven als birthday cadeau :angry:
vreed lekker en schoon geschreven ;)

en hummers zijn idd slecht afgewerkt! (http://www.big-boys.com/articles/badhummer.html)

lttuvix
20 juli 2005, 19:32
mss. Staat wel in serieus contrast met de luxe binnen in de wagen.

wat ik bedoelde is dat niemand iets heeft aan posts à la 'ik vind dat geen mooie wagen'
owke dan
hummers laten te wensen over aan afwerking en afdichting (werd me verteld door leraar)
das een amerikaanse wagen dus kwaliteit is het al niet
het verbruikt veel
het gaat veel last hebben aan versnellingsbak
nuja hij heeft een stoere look
maar ik heb altijd al een scheef oog op amerikaanse auto's gehad vanaf moment ik begon te studeren
ooit in rivisie bedrijf geweest en vroeg daar wa het meeste binnenkwam, antwoord amerikaanse auto's ...
toen vroeg ik zijn amerikaanse auto's zo slechte kwaliteit?
zijn antwoord : ja
dusjah een leraar die al meer dan 30 jaar aan auto's werkt, baas op revisiebedrijf die al zen carriere aan motoren bezig is en dit zegt
zou fijn zijn als cadeau maar persoonlijk gaat kwaliteit boven looks... en aub lien hou er geen persoonlijk aanval over ge zijt een lieveke da ge zoveel geld aan uw lief uitgeeft :p (en ja ben wel wa jaloers zoals iedereen zou zijn)

maar het zou geen auto zijn die ik zou kopen :)

Preske
20 juli 2005, 20:33
da zouden ze mij nu ook een smoeten geven als birthday cadeau :angry:
vreed lekker en schoon geschreven ;)

en hummers zijn idd slecht afgewerkt! (http://www.big-boys.com/articles/badhummer.html)

wilt niets zeggen.
iemand die verstand heeft van op zo'n terrein te rijden zal dat niet voor hebben.
zet die in een abraham MKII en die rijd dat nog kapot.

Asserti
20 juli 2005, 21:50
verstand van terreinrijden heeft daar imo nx mee te maken. Een van die spellementen in zijnen auto breekt omdat hij de kracht van zijn eigen auto niet kan dragen. :ironic:

een landrover zal daar gewoon overgaan, zonder te breken

ComputerVISTA
20 juli 2005, 22:18
Lietjeuh ik ben 11 juli 22 geworden krijg ik dta ook van je :woohoo:

Lucian
20 juli 2005, 22:46
filmke wilt idd wel wat zeggen :p
zo een kar van een jeep, ma op beetje te ruw terrein is em gene zak meer waard :x
kvind zo een hummer echt de belachelijkste blok ijzer da hier op de banen rondrijdt, typisch voorbeeld van de amerikaanse grootheidswaanzin
de oude originele legerhummer vond k nog wel es sjiek om te zien, hoe ze die int leger gebruikten, om in irak door de woestijn te razen etc, ma dat ze daar een burger autoke van gemaakt hebben, en alles wa van de auto een "jeep" maakten verranderd hebben moet k er niets meer van hebben tbh
nuja, moeste ze tege mij zegge, hier zijn de sleutels, ge moogt een paar uur dermee het beest uithangen, kzou toch nie lang twijfelen :p

satanreleased
21 juli 2005, 00:18
Als ik langs de baan paseer met men spinners en men boxen volle bak dan gaan de ouwe mensen ook aan de kant , halen hun camera uit , en de vrouwen zwaaien en de johnys zijn jaloers .

DogFacedGod
21 juli 2005, 13:19

Daar zit wel ne serieuze kilometerbeperking op; ne maat van mij ging mss als cadeau met ne DB7 rondrijden.
200km is maar een beetje weinig vind ik. in een 3tal uur is dat opgereden.

Diene Hummer H2 Driving experience(145euro) is spotgoedkoop vergeleken met Dockx(500 euro).

DogFacedGod
21 juli 2005, 13:25
ah khad pas later opgemerkt dat ge die H2 moest delen met anderen.

Preske
21 juli 2005, 15:39
filmke wilt idd wel wat zeggen :p
zo een kar van een jeep, ma op beetje te ruw terrein is em gene zak meer waard :x
kvind zo een hummer echt de belachelijkste blok ijzer da hier op de banen rondrijdt, typisch voorbeeld van de amerikaanse grootheidswaanzin
de oude originele legerhummer vond k nog wel es sjiek om te zien, hoe ze die int leger gebruikten, om in irak door de woestijn te razen etc, ma dat ze daar een burger autoke van gemaakt hebben, en alles wa van de auto een "jeep" maakten verranderd hebben moet k er niets meer van hebben tbh
nuja, moeste ze tege mij zegge, hier zijn de sleutels, ge moogt een paar uur dermee het beest uithangen, kzou toch nie lang twijfelen :p

de wegen in amerika zijn dan ook altijd rechtdoor en plat.
het enigste wat daar hobbelig is zijn de decoltés

ComputerVISTA
21 juli 2005, 16:42
de wegen in amerika zijn dan ook altijd rechtdoor en plat.
het enigste wat daar hobbelig is zijn de decoltés

An the fat asses :D

Nu persoonlijk vind ik de h1 ook wel schoner, nuja ik hou wel van strake lijnen en hoeken. Nu ik zou wel heel content zijn met lietjeuh haar cadeauken hoor. Ge zou het mij ook geen 2 keer moeten vragen.

Van iemand gehoord in het Belgisch leger: Die hummers zijn absoluut niks tegen over onze leger jeepjes. ze zuipen veel te veel, ze zijn niet heel wendbaar en veel te lomp. en ze zouden zich onder hun eigen gewicht regelmatig vastrijden

Dit heb ik gehoord van iemand die in't leger zit he dat zijn mijn woorden niet. Mijn nokel heeft nog zo een oude willy's jeep. das pas koddig om mee te rijden.

Zo was er op een keer een ballonvaart en die ballon lande ergens t velde. Die mannen van die ballon reden met dikke toyota jeeps maar gerakten er niet omdat ze zich vast reden. Die whilly's daarentegen met mij en men nonkel der in reed probleemloos naar dat veld. zelfs onder 45° gekanteld mits wat deftige besturing kantelde het niet en reed het lustig door :D

Enige nadelen zijn wel dat je de zetels kan vergelijken met keukenstoelen en dat hij maar 80 haalt waar hij wel heel snel aan zit.

Ik heb het over zo eentje: http://www.tracks-n-troops.com/Airfix/AIR1322.jpg van het jaar 1946.

lttuvix
21 juli 2005, 17:22
rofl, kdenk nie da ge tijdens landing van normandie 120/uur moe vlammen he en kdenk da midden in een oorlog de comfort van zetels niet echt veel uitmaakt :p

evil aardappel
21 juli 2005, 17:46

rofl, da's pas voor attn whores.

distinct
21 juli 2005, 19:13
jammer genoeg zijn ze begrenst op 160 km/h :)

Asserti
21 juli 2005, 19:20
die G55 AMG is zowat de mooiste auto ever made by Mercedes. Kvin hem superstylish en hij past overal, op zowat elk terrein. Zalige en enigste Mercedes dat ik zou willen.

ComputerVISTA
21 juli 2005, 19:33
rofl, kdenk nie da ge tijdens landing van normandie 120/uur moe vlammen he en kdenk da midden in een oorlog de comfort van zetels niet echt veel uitmaakt :p

Ka natuurlijk dat weet het kleinste kind, maar ik wil zeggen als je er nu de dag wilt mee rondcrusen en je wilt hem absoluut origineel houden zoals ik en men nonkel dan houd je het eerlijk gezegd max een half uurke vol en dan moet je toch effe uitstappen voor weer op je positieve te komen :D

Plateau vering + bikkelharde stoelen (nee geen zetels want het kussen is amper 1 cm dik dus je zit op het metaal) zijn geen comfotrabele mengeling.

Nu de 80 km/h meer heb je niet nodig das zelfs vrij snel in zo een open auto en hij haakt die 80km/h echt enorm hard. je zou ervan verschieten hoe klein dat motortje wel is en hoe snel hij die 80 km.h wel haalt :D

Maar die auto rijd leeterlijk OP alles en DOOR alles.

Bramboogie
22 juli 2005, 14:55
gelijk jeremy clarckson zei....

kan wel zijn da em der nie uitziet, maar ik voel me net terug een kind als ik achter dit stuur mag kruipen
(vrije vertaling)

em is gebaseerd op een model van FORD als ik me nie vergis, em is amerikaans gestyled (in dit geval geen compliment vrees ik) volgens het motto "bigger is better"

ik zou em nooit kopen, maar wil er wel es mee rijden voor een dag... ik vind da een heel schoon cadeau voor uwen vriend :niceone:

gamer1
24 juli 2005, 22:05
Idd Lientje, prachtige cadeau!! Dede ze daar ook zotte toere op een slippiste me die Hummers(of haal ik t me een ander hummerevenement in holland dooreen)?

128MB
28 juli 2005, 12:44
:love: HUMMER! hmm 3 ton valt nog mee :p
beetje duur mja, is import zeker?