PDA

Volledige versie bekijken : Sportschoen/AIR MAX CLASSIC

Foulestfawn
11 juli 2005, 22:56
Weten jullie een paar goede online sportwinkels waar men de sportschoenen van het type NIKE AIR MAX (white/metallic silver) kan kopen en waar kan je ze het goedkoopst vinden, want 120€ is nogal veel.

Bedankt.

Ik heb het dus over deze sportschoenen:
http://www.airjordan.nl/catalog/images/FRONT102.jpg

redruM
11 juli 2005, 22:58
Ik heb de mijne vorige maand gekocht voor 160€ , was wel ander kleur . Kdenk dat je ze nie veel goedkoper zal krijgen ze dan 120€. ;)

*~Lientjeuhhh~*
11 juli 2005, 23:55
't zijn solden.

Nu zou je ze toch in de Foot Locker vrij cheap moeten kunnen krijgen ?

Vandaag in Amsterdam gezien voor 99euro

exo
14 juli 2005, 23:10
Paar mate van mij hebben schoenen gekocht voor 30 € van Adidas dus dan zullen die Air Maxkes met veel geluk wel voor een euro of 70 te vinden moetten zijn. (Wsl wel einde reeks, maarja maakt niet veel uithé?)

alfonso
15 juli 2005, 01:00
Miskoop imo :p

ComputerVISTA
20 juli 2005, 18:40
Ik draag dat type nu echt al jaren en kan der niks dan goed over kwijt. Ik heb wle altijd gekozen voor de leder uitvoering en die krijg je zelf met het vuilste werk niet snel kapot.

De mijne zijn ook spierwit en na 7 dagen in de modder te lopen na rock zottegem even water erover en weer wit. goeie kwali imo.

Maar ik betaalde ze in de brantano toch ook altijd rond de 140 euro voor een maar 44.5 (of zo iets)

iterums
20 juli 2005, 19:13
Ik draag dat type nu echt al jaren en kan der niks dan goed over kwijt. Ik heb wle altijd gekozen voor de leder uitvoering en die krijg je zelf met het vuilste werk niet snel kapot.

De mijne zijn ook spierwit en na 7 dagen in de modder te lopen na rock zottegem even water erover en weer wit. goeie kwali imo.

Maar ik betaalde ze in de brantano toch ook altijd rond de 140 euro voor een maar 44.5 (of zo iets) kheb de die voor 80 euro (solden) in foot lockers gent gekocht, vorig jaar

ComputerVISTA
21 juli 2005, 23:14
kheb de die voor 80 euro (solden) in foot lockers gent gekocht, vorig jaar

Ah das goe dak da weet, zal men ogen open houden voor als het er nog is is.

Nuja die air clasics is eigenlijk nog een overblijfsel van men gabber periode een jaar of 6 geleden :$ En eigenlijk om eerlijk te zijn zijn het de meest gemakkelijk zittende schoenen dak ooit aan gehad heb.

Blackend
26 juli 2005, 15:50
Heb dezelfde schoenen voor een jaartje (gehad). Zaten goed etc, maar 1 nadeel, de Airbubbels van beide schoenen zijn plat :(. En ze stinken ENORM nu. Heb over het algemeen geen stinkvoeten, maar kheb met die schoenen tientallen keren door nat hoog gras gestapt etc...

exo
26 juli 2005, 23:31
Kheb gisteren wel ferm schoenen zien hangen in de Footlocker te Turnhout.
Ook Nike Air's en kosten 60€, kdenk dak ze ga halen tegen dat ik weer ga beginnen joggen.

exo
27 juli 2005, 18:21
Ok ben ze vandaag dus gaan halen, kosten 70€ maar ging nog eens 40€ af.
Nike Air Tuned ofzo iets, zo noemde die, hehe. :D