PDA

Volledige versie bekijken : baseball

redwhizard
11 juli 2005, 22:21
is hier iemand buiten mij geintereseerd in basebal of speelt het zelf???
gewoon, zodat ik een beetje over de sport kan praten met iemand!!! op emesen

ByT3 Me
12 juli 2005, 01:42
tja, niet om de sport in de grond te willen boren, maar op tv en in films leek me baseball een geweldige sport om naar te kijken. Met al die homeruns en strikes....
Maar een jaar of 10 geleden was ik eens in de VS en ging daar naar een match kijken;
the New Haven Ravens tegen de Philly's. in Minor league. 't was toen de eerste game van 't sezoen omdat alle spelers dat jaar serieus lang hadden gestaakt.
Anyway, dat duurde verdorie lang eer dat er eens iemand ene bal raak sloeg en dan was het meestal nog ne slag van een paar meter.

Nu 't is niet dat ik het een dom spel vind maar er zitten zoveel dode momenten in, dat het geen wonder is dat men meer jingles hoort om er ook maar iets ambiance in te houden.

Maar toch alle respect voor die wat het spelen. want simpel lijkt het mij nu ook weer niet.

redwhizard
12 juli 2005, 13:57
ik speel het
jipie :applause:
rep point?

weirdo
31 juli 2005, 22:44
nou ik vind het ook een boeiende sport, als je eenmaal alle regels kent. Kzou het wel in ploeg willen spelen maar geen kans toe hier in limburg denkik.

ByT3 Me
31 juli 2005, 23:20
nou ik vind het ook een boeiende sport, als je eenmaal alle regels kent. Kzou het wel in ploeg willen spelen maar geen kans toe hier in limburg denkik.

dacht dat er vroeger een club was aan de sporthal in Runkst (Hasselt).

PolletPoulet
4 augustus 2005, 15:43
ik ben 1 jaar geleden gestopt met baseball omdat ik de tijd er niet meer vooor had :)

kisthechef
5 augustus 2005, 20:07
Ik heb deze zomer een wedstrijd van de yankees gaan bijwonen en ik vond 't eiglijk nog verassend leuk, al zijn er nog altijd een paar dingen die 'k niet begrijp, zoals waarom ze daar altijd 4 matchen tegen dezelfde ploeg spelen. Ge moogt 't mij altijd uitleggen hoor, ransbeeck@gmail.com

OneWorld
5 augustus 2005, 21:58
weet iemand in omsteek welke steden je deze sport in een club kunt spelen/beoefenen? Ik zou graag baseball lessen volgen, of gewoon in een team spelen, maar ik heb hier nog nooit ergens informatie van gevonden, Ik woon in Leuven, dus als iemand me kan helpen alvast bedankt :)