PDA

Volledige versie bekijken : hp 1315printer all in one

ComputerVISTA
11 juli 2005, 17:12
Net deze printer/scanner gekocht omdat het de enige in de winkel was en ik had snel een scanner nodig ;)

Nu hij scaned perfect maar printen lukt niet, cartridges zitten goed en alles kwa verbindingen ook want de pc ziet hem probleemloos.

Het rare is dat hij niet wilt printen want hij zegt "status: niet verbonden" Terwijl hij perfect een scan doet en langs paint wil hij ook printen. 't Is wel geen groot probleem maar ik heb altijd graag dat de boel werkt.

Updates zijn uitgevoerd en de stappen via de support ook. Nu zoch ik naar het nummer van de helpdesk maar blijkbaar bestaat die niet voor Belgie/Nederland.

kan iemand me hier bij helpen?

btw: printen lukt via windows als ik hem eerst opnieuw heb gestart. :crazy:

Exit
11 juli 2005, 19:13
wat is dan het probleem ....

ComputerVISTA
12 juli 2005, 12:45
wat is dan het probleem ....

Wel dat hij dus van op de pc enkel wil printen als ik de pc heropstart :D wat niet echt handig is want het programma van hp zegt telkens dat het ding niet verbonden is terwijl ik van datzelfde prog wel kan scannen (en dus niet printen)

Eens ik de pc heropstart begint hij plots alles wat ik wou printen te printen.

Handig is het dus niet he ;)

Exit
12 juli 2005, 19:13
test indien mogelijk op andere pc, anders terug doen en omwisselen of voor garantie binnen doen ...

ComputerVISTA
12 juli 2005, 20:15
test indien mogelijk op andere pc, anders terug doen en omwisselen of voor garantie binnen doen ...

Mja ik denk dat garantie de enige mogelijkheid is want op andere pc's blijkt hij hetzelfde te doen.