PDA

Volledige versie bekijken : Irc

[B]Rocketeer
9 juli 2005, 12:01
Vroeger hebben we #telenet.auto opgericht omda we er nen gansen thread over hadden. (channel bestaat nog altijd hoor :p)

Nu da we een volledig subforum hebben, heeft er dan al iemand nagedacht om daar een channel voor te maken ofzo??

Bedoel dan: een algemeen voor brommers, moto's en auto's.
Net zoals ze voor cs, ut, general,... hebben.

Gaat da er ooit doorkomen, of zal het altijd ons auto kanaalke zijn??
En natuurlijk de praktische haalbaarheid zoals flame, wie krijgt ops, wie maar een voice,...

In ons channel was da simpel. Opke als ge ons (vaste ops,owners en masters) vertrouwen won. Ma in het groot zoals dit...

Enfin ja, tis maar een gedacht :p

lttuvix
9 juli 2005, 13:45
euh op telenet.auto zijn zo 10 personen
als ge die nog gaat opsplitsen gaan er 2-3 personen per sectie zitten, wacht daar maar mee totdat er volk komt :)

MilM
9 juli 2005, 14:33
euh op telenet.auto zijn zo 10 personen
als ge die nog gaat opsplitsen gaan er 2-3 personen per sectie zitten, wacht daar maar mee totdat er volk komt :)

volgens mij wilt hij ze nie opsplitsen, maar juist bundelen

één chan voor deze subsectie

[B]Rocketeer
9 juli 2005, 15:23
volgens mij wilt hij ze nie opsplitsen, maar juist bundelen

één chan voor deze subsectie

Idd. Tis omdat er nu idd minder volk zit dan vroeger. Heeft denkek ook wel te maken met de vakantie ma bon ;)

Bundelen it is :)

Morpheus
9 juli 2005, 16:01
Ik zal het zeker eens bespreken. Er is vrij weinig moderatoractiviteit, dus het zal zel even duren. Maar we zullen het zeker eens bekijken.
Misschien is het wel eens nodig om het irc-concept van dit subforum te bekijken.

mvg

Cyberkef
9 juli 2005, 16:05
Rocketeer']Nu da we een volledig subforum hebben, heeft er dan al iemand nagedacht om daar een channel voor te maken ofzo??

Bedoel dan: een algemeen voor brommers, moto's en auto's.
Net zoals ze voor cs, ut, general,... hebben.

Gaat da er ooit doorkomen, of zal het altijd ons auto kanaalke zijn??
Why not, het zal echt nie aan de naam liggen dat het brommervolk niet zal komen hé ;)

Met gamedesign en programming is het ook #telenet.gamedesign (ofzo) gebleven, een kniesoor die daar problemen van maakt :)

Laat al het volk naar #telenet.auto komen, ge moet daarvoor geen aparte chans gaan oprichten :p

[B]Rocketeer
9 juli 2005, 16:55
Allé dan. Allen daarheen :p

Pinkybob
11 juli 2005, 18:15
"k zal er ook zijn vanaf nu.

[B]Rocketeer
13 juli 2005, 15:54
Ff meedelen da !threads terug beschikbaar is voor [B]Botje.
Voor diegene die ni weten wat da is:

Toont 10 laatste topics waarin gereply'ed is ;)

Morpheus
13 juli 2005, 15:58
Rocketeer']Ff meedelen da !threads terug beschikbaar is voor [B]Botje.
Voor diegene die ni weten wat da is:

Toont 10 laatste topics waarin gereply'ed is ;)

:applause: What a job :applause:

lttuvix
13 juli 2005, 20:09
tis wel een gezellige bende aant worde ^^

[B]Rocketeer
13 juli 2005, 21:02
tis wel een gezellige bende aant worde ^^

Ja der komt terug wa volk binnen :p
Ma da mag nog altijd veel meer zijn.

Misschien da we dan eens de Q kunnen aanvragen ofzo

[B]Rocketeer
28 juli 2005, 12:52
*update*

De 24H Rush of TN Music Dj's -the sequel- komt eraan, zoals de meesten hier wel al zullen weten.

Wel speciaal daarvoor is Botje ook aangepast zie (ne mens moet toch iet voor de community doen :p):

1)
In #telenet.rush (quakenet server) kunde momenteel alles wat op de rootspirit chan gezegd wordt volgen.
Dit omda de rootspiritchan op een andere server is dan quakenet.
Zelf hebben ze ook #rootspirit-radio op quakenet als mirror da zowa hetzelfde doet als mijn botje.

2)
In elke chan waar botje zich bevind (#telenet.auto is ver het engiste waar em momenteel in staat), kunde de volgende commando's uitvoeren:

!rush info -> Dit geeft allerlei info over de rush, wanneer em start, eindigt, topic op telenet, flyer,...
!rush status -> Geeft de status van de streamserver van Rootspirit weer, hoeveel users er geconnect zijn, up and running,...
!rush line-up -> Geeft gewoon de volledige line-up weer van de rush
!rush now -> Geeft weer wie er momenteel zou moeten draaien volgens de line-up uren + geeft ook de stats weer van de rootspirit streamserver, zoals song, title,...

Voor diegene die da gebruiken, misbruik die commando's ni.
Om de stats enzo op te vragen duurt wel paar seconden als buffer voor als internet wat trager zou gaan, dus heb geduld.

Toont ook wel wat lijnen op het irc-kanaal waar ge het ingeeft (wordt dus ni in pm gezet omdat anders iedereen apart 100X indrukt, terwijl 1X op chan voor indereen zichtbaar is). Vooral de line-up is lang. Daarmee da ik zeg: geen misbruik.

3)
Om het uur komt op elk kanaal waar botje zit (alleen kanalen op de quakenet server), een amsg over de dj die dan zou moeten beginnen draaien.

Vb. vrijdag 20u zegt em:
Behind the turntables: Dj Addow
Style: Trance/Progressive

Om 21u dan:
Behind the turntables: Desperatozz
Style: Trance/Groove/Retro

...

-----------------------------------------------------------------------

Dit allemaal staat momenteel in testfase te draaien.
Dus iedereen kan gerust uitproberen op #telenet.auto of in #telenet.rush (liefst het laatste voor de spam natuurlijk)

Momenteel simuleer ik dat woensdag 27 juli -> vrijdag 29 juli is, en dat donderdag 28 juli -> zaterdag 30 juli is.

Dit om te zien of er nog bugs inzitten. Tot nu toe nog maar 1 klein foutje gevonden, voor de rest gaat alles goed.

P.S.: Sorry mannen voor gisterennacht die spam, had ni verwacht dat er plots enen zijn levelsverhaal op de rootspiritchan ging doen. Hadek da geweten, hadek de messages al verandert naar #telenet.rush, zoals nu het geval is. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak :)

P.S.2: Ge hebt wel ondervonden da botje kicken/bannen/deoppen ni zonder gevolgen gaat ;). Zit ingebouwd nog van vroeger.

-------------------------------------------------------------------------

*edit*

Testfase is gedaan, normaal zou alles vlot moeten werken.
Commando's gaan nog altijd hoor, maar nu zulde ni de boodschap krijgen omt uur (ahja, datums staan terug goed), zulde bij "!rush now" ook ni meer de dj zien die dan normaal moet draaien, maar alleen nog de stats van Root Spirit server.

Int kort eigenlijk: de commando's zijn nog altijd bruikbaar :D

*edit*

amdr
28 juli 2005, 12:54
#telenet.motoren ?

[B]Rocketeer
28 juli 2005, 13:18
#telenet.motoren ?

#telenet.auto is de mainchan voor auto's/brommers/moto's

Was al eens voorgesteld om andere chan ofzo te maken, ma de mods hebbeng ezegd da iedereen naar #telenet.auto moet gaan.

Was ook zoiets met graphics, da ook ni nodig was voor onderverdeling ;)

amdr
28 juli 2005, 13:34
Ja da weet ik maar zou toch veel algemener zijn...

[B]Rocketeer
28 juli 2005, 14:16
Ja da weet ik maar zou toch veel algemener zijn...
Tja, het is de mods hun keuze hé.

Komt omdat die chan al veel laner bestond (namelijk samen met de grote autothread). Joint gerust. Maken wij geen problemen over :)

lttuvix
28 juli 2005, 16:35
joa wa er allemaal gezevert word op telenet.auto daar kan je een brommer met auto onderdelen over maken :p