PDA

Volledige versie bekijken : Vakantiejob, geef uw info!

Liquid LP
8 juli 2005, 22:32
Mijn beste forum medemensch,

ben wel is geintresseerd wie hier een vakantiejob heeft en waar.

Dus zegget is...

-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar
-negatieve/positieve aspecten

Ikzelf werk in de Makro te Eke op de sportafdeling...

ik heb 36 uur per week
'k verdien bijna 900? en moet 30 dagen werken (5 dagen werk, 1 zondag en 1 wekelijkse rustdag).
Mijn job bestaat uit: rekken aanvullen, kleding terughangen op de juiste plaats, klanten helpen ed.
Daarvoor krijg ik in de plaats den 30ste Juli bijna 900? op mijn bankrekening...
De werksfeer is best goe nu na die eerste week, 'k begin al wa mensen te kennen enzo, mijn vriendin en haar moeder werken der trouwes ook.
'k moet zeggen da het best zwaar werk is in de solden... ge zijt wel redelijk uitgeteld na een dagske werken.
Het eenigste waar ik me echt aan erger zijn de slechte uren van de bus van en naar het werk (altijd 20 minuten speling), en dan natuurlijk ook de meest stupide vragen van de kortzichtige klanten.

Daarnaast werk ik 's zondags ook een goei aantal uur in een fotostudio, da is trouwes mijn weekendwerk tijdes het jaar, da brengt 7.5? op voor een uurke... ik ken die mensen daar ook al lang ma 't is nie zo da ik de lichte klusjes krijg.
Verven, afbraak, opbouw van decors, 't is er allemaal te beleven.

let's hear your's

Grtzz,
Liquid

e_talking
8 juli 2005, 22:39
de hoeveelste repost is dit wel al niet(bad post)

ik zou zeggen stap op de carrrrrrrrrreeeeeeeeee-trein

tutututututu weg zijn wij

Liquid LP
8 juli 2005, 22:41
'k ben gewoon geintreseerd, als ge der nie om geeft, kijkt dan nen andere kant op...
zo moeilijk is da toch nie...

Grtzz,
Liquid

zaffah
8 juli 2005, 22:47
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

-afval containerpark
-6.50€/uur
-40 denkek, geen gedacht van.
-zeggen tegen de mensen waar ze hun afval moeten doen, in welke container. Niet echt hard werken :)
-werksfeer is goed. Je moet je niet druk maken ofzo :p
-kben content

-verdiend niet veel
+veel moetek eigelijk ni doen. wa rondwandelen en mensen commanderen.
+af en toe krijgde nekeer drinkgeld van een lief madammeke ofzo :)
+ge staat buiten. ge kunt nekeer rondwandelen
+ge kunt nekeer een babbelke slaan met de mensen.

hipStar
8 juli 2005, 22:51
18 jaar werk in pieters op de afdeling: receptie vers, dat is camions lossen en de vis verdelen over het bedrijf die binnen komt en de vis verdelen die weg gaat uit het bedrijf. Dit is vooral rond crossen met een transpallet met heel veel vis of vis klaar maken voor vervoer zoals het prikken en het ijsen. 9.32 per uur en werk volgende week 43u45min en dees week ebk 38 u gewerkt

Liquid LP
8 juli 2005, 22:53
18 jaar werk in pieters op de afdeling: receptie vers, dat is camions lossen en de vis verdelen over het bedrijf die binnen komt en de vis verdelen die weg gaat uit het bedrijf. Dit is vooral rond crossen met een transpallet met heel veel vis of vis klaar maken voor vervoer zoals het prikken en het ijsen. 9.32 per uur en werk volgende week 43u45min en dees week ebk 38 u gewerkt

das wel veel da ge verdient.. ma das bruto zeker?

gene last van de geur enal? :p

Grtzz,
Liquid

Laurens100
8 juli 2005, 22:55
Moogt ge al van 15 jaar?

devil
8 juli 2005, 22:55
een kleine tip , als ge 18 jaar zijt ga dan vakantiejob doen in hoogstraten , bij DE STER krijgde 2000 € als ge gedaan hebt.

zaffah
8 juli 2005, 22:56
Moogt ge al van 15 jaar?
ja. blablalba to short

dunno
8 juli 2005, 22:59
- 17 jaar
-8 EUR/uur
-ong. 30,5 uur/week
-1 maand lang, 4 dagen per week.(maandag vakantie, uitzonderlijk mss moet ik gaan)

Volgende week maandag vrijaf (vl feestdag), dus 8 uur extra loon.
Ik werk in Colruyt in de koffieproductie.Het stinkt daar (letterlijk), 2e jaar dat ik ga en het was ferm tegen men goesting.Nu valt het wel mee en tijd begint sneller voorbijtegaan.

zaffah
8 juli 2005, 23:00
heeft er trouwens iemand de loonindex voor jobstudenten?

Boris Barowski
8 juli 2005, 23:01
Dus zegget is...

-waar werkt ge: Fortis
-hoeveel verdient ge: +- 1200
-hoeveel uur per week: 36
-wa moet ge zoal doen: nieten, perforeren, klasseren, archief nakijken op afgesloten rekeningen
-hoe is de werksfeer: relax
-zijde content daar: redelijk
-negatieve/positieve aspecten:

+geld
+goed eten (warm in bedrijfsrestaurant)
+pauze wanneer je wilt
+geen tijdsdruk
+eigen pc

-ambetante baas
-saai werk
-constant stilzitten
-effectenrekeningnummers komen me de oren uit

Morpheus
8 juli 2005, 23:11
Title editted

mvg

Wover
8 juli 2005, 23:16
-waar werkt ge: Mc Donalds Herentals
-hoeveel verdient ge: 7.91/ uur
-hoeveel uur per week: contract staat 20 maar het zullen er wel een pak meer zijn
-wa moet ge zoal doen: kassa
-hoe is de werksfeer: geen idee, het is in augustus, maar ne maat van mij die er vorig jaar gewerkt heeft zegt dat het wel meevalt, behalve is het enorm stressen in piekuren.
-zijde content daar: weet ik dus nog niet
-negatieve/positieve aspecten: free food :unsure: (normaal korting, ma who cares als ge der een paar gewoon pakt :p)

ChfZ | Hanky
8 juli 2005, 23:16
Dus zegget is...

-waar werkt ge: View Interim (Schoten)
-hoeveel verdient ge: Wetek volgende week alsek contract tekenen
-hoeveel uur per week: 40u en prolly wa overuurtjes
-wa moet ge zoal doen: bedrijven bellen, interimmers helpe, telefoon opnemen, loonfiches geve, contracten aanmake/verlenge/inkorten
-hoe is de werksfeer: Goed. Dees jaar stage gedaan daar dus weet hoe (bijna) alles macheerd en ken de meeste interimmers al
-zijde content daar: Ja, anders zou'k daar geen vakantiewerk doen :)

- half 9 beginne en half 6 gedaan. Me de bus een dik uur voor da'k thuis ben + 's avonds nog trainen, dus ga maandje afzien worre

voor de rest nix op aan te merke

P2K-
8 juli 2005, 23:23
-waar werkt ge: Colruyt halle
-hoeveel verdient ge: 9.5€ per uur ongeveer
-hoeveel uur per week: 35-36 ongeveer (af en toe wa overuren)
-wa moet ge zoal doen: producten rondhalen, sorteren per filiaal, ...
-hoe is de werksfeer: niet zo goed imo, tis nu het 3e jaar da ik daar doe, kvint da ze u daar echt slecht behandelen als jobstudent, en dan ben ik nog iemand die altijd z'n werk goed doet en niet klaagt enzo ...
-zijde content daar: chance da het goe verdient... das de enige reden da ik daar werk.
-heb wel kilometervergoeding denk ik en werk in ploegensysteem dus daar ook nog premie voor.

Sinister
8 juli 2005, 23:24
-waar werkt ge: DE Post Filatelie in Mechelen
-hoeveel verdient ge 11€/uur + maaltijdcheques => 1700€ ong
-hoeveel uur per week 38 uur
-wa moet ge zoal doen brieven sorteren, postzegels nakijken
-hoe is de werksfeer lachen, plezante collega's
-zijde content daar ja, rustig werken, niemand controleert u, gewoon aan bureauke zitten, en wa briefkes tellen/nakijken/sorteren

Radiance
8 juli 2005, 23:36
-waar werkt ge: Maas International
-hoeveel verdient ge: € 9.7 ofzoiets
-hoeveel uur per week: 38
-wa moet ge zoal doen: koffie / frisdrank automaten aanpassen, uitkuisen & "herstellen"
-hoe is de werksfeer: prima, vrij klein bedrijfke (pakweg 10 man in dien atelier) & sympahtieke mensen
-zijde content daar: sure

impulz
8 juli 2005, 23:38
ik doe nu een vakantie jobke bij Uptime Technologies (IT) in Kontich
ik krijg dees maand 1500pleuros voor mij al wat voor te bereiden op enkele examens (totaal 7) voor het behalen van het microsoft mcse certicaat + citrix. ik hou mij dees maand dus elke dag gewoon bezig met wat te prullen in win xp/2k3/sql server en wat vragen/cursussen door te nemen.

ik begin daar volgende maand wel vast te werken en werksfeer is uitstekend, allemaal jonge mensen :)

EternalSilence
8 juli 2005, 23:46
-waar werkt ge ==> UNILIN BOSPAN
-hoeveel verdient ge ==> 8€/uur
-hoeveel uur per week ==> 8 uur ( 5*8 = 40 uren in 1 week)
-wa moet ge zoal doen ==> elektricien
-hoe is de werksfeer ==> toffe werksfeer, soms wel met tijdsdruk
-zijde content daar ==> bwa jah, ben al content dak werk heb, hoewel ik liever bij ne vlasboer zou gaan werken (verdient wel minder, maar rij liever met ne tractor op het veld dan met een schroevendraaier een kast open doen om da ne heleboel draden te zien)
-negatieve/positieve aspecten ==> negatief: tijdsdruk, .. positief: leute .. collega's met gevoel voor humor

voila..
moe om 7.00 beginnen tot 16.00
vanaf 18/7 tot 5/8

S. Demon
8 juli 2005, 23:51
-waar werkt ge ==> La Lorraine
-hoeveel verdient ge ==> 9.02€/uur
-hoeveel uur per week ==> 40u/week
-wa moet ge zoal doen ==> bakkerij/inpak-vers/inpak-diepvries
-hoe is de werksfeer ==> bandwerk => constant bezig, kunt daar wel zeveren
-zijde content daar ==> neen, altijd tzelfde , sandwichn in doze steken(vers)/sandwichen controleren(diepvries)/sandwichn,rozijnenbrood maken in bakkerij
-negatieve/positieve aspecten ==> negatief: altij tzelfde,weinig nederlands sprekende mensen buite jobstudente,lastig/vermoeiend werk, .. positief: 2x10 min +1x 30 min pauze, ask zie davet tijd is om op te houden

voila..
5u opstaan , 6u beginnen , 14u gedaan
ohja zaterdag+zondag thuis, ploegenwerk = extra
2e jaar dak daar zit en mij al ferm beklaagd, geld is tenigste da mij daar houdt (en ook het feit dak een bindend contract heb voor bepaalde duur en als ik zou stoppen dus een schadevergoeding moet betalen, als ik dan vraag hoeveel dat is dan antwoorden ze daar niet op -_-)

Edit: negatief: der wordt daar aske naar de "rondleiding" en in u contract enz echt nadruk gelegd op roken/nietroken ruimtes, mja nen refter van 20m², linkerkant rokers, rechterkant niet-rokers, aske binnekomt ziede den damp gewoon hangen soms, echt wel leuk aske daar u boterhammekes moogt opeten :ironic:

Boris Barowski
8 juli 2005, 23:56
ne vriend van mij gaat daar ook werken S. Demon :)

RumaNoV
8 juli 2005, 23:58
-waar werkt ge ==> Duvel Moortgat
-hoeveel verdient ge ==> € 10,05
-hoeveel uur per week ==> 40
-wa moet ge zoal doen ==> Grondstoffen voort bier naar de brouwerij brengen, kuisen, bierfilters vervangen,...
-hoe is de werksfeer ==> Heel goeie sfeer, wordt veel gelachen etc
-zijde content daar ==> Zekers da, tis redelijk dichtbij, de sfeer is er goed en de pree ook.
-negatieve/positieve aspecten ==>

- Soms nogal veel kuisen, wa redelijk saai kan zijn
- Toeristen dat daar rond uwe kop lopen
- Veel lawaai in meeste ruimtes

+ Sfeer en omgeving
+ Dichtbij
+ Ploegenwerk (mijne laatste dag met de late zit er op, volgende week van 6-14u)
+ Pree

Bubbling Zombie
9 juli 2005, 00:42
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

-> sint maarten duffel
-> genoeg :sop:
-> 8 x 5 = 40
-> ik moet instrumenten verzorgen op de sterilisatie. Dit is o.a. : afwassen, inpakken, rondrijden met een karreke naar het operatiekwartier, setjes inpakken, ...
-> goeie werksfeer. is mijn derde jaar en kweet wel wa'k moe doen enzo...
-> nogal ja :')
-> boah, negatieve aspecten: soms is het wel drukdrukdruk als den OK weer eens alles tegelijk moet hebben :sop: . Positieve aspecten : ge't altijd wel _iets_ te doen, dan blijft den tijd niet stille staan :)

DBK
9 juli 2005, 01:14
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

-Spiers in Puurs ( van de bananen, Chiquita, Consul, ekoké enz ).
-9.67+ 0.17 ploegenprim + onkostenvergoeding, alles bij elkaar voor 20. dagen 1650 ongeveer
-38 uur op de week. met de vroege of late, vroeger van 6 tot 14 buiten op maandag en vrijdag, dan maar tot 13 en de late van 14 tot 22 buiten op maandag en vrijdag, dan van 13 tot 20
-band werk, oftewel bananen dozen van 18k en een klets op nen band zetten, oftewel pakskes bananen uit de doos op den band leggen, oftewel de pakjes waar een stikkertje met de prijs is opgeplakt door een machien terug in dozen leggen.
-sfeer valt wel mee, uit hun eigen zeggen de mensen wel ni zo veel maar ik zeg dan ook ni echt veel, alsk iet vraag helpen ze altijd goe. eerste dagen stondk me 3 negerkes aan den band, ni zo gemakkelijk omda die ni héél goe nederlands kunnen maar ze zijn wel sympathiek.
-kben tot nu toe wel content
-positief: goe verdiend, ni nadenken, ik kweek spieren, den tijd vliegt als ge zo hard moet werken, omda het maar 38 uur zijn stoppen we smaandags en vrijdags een uurtje vroeger.
negatief: saai, hoog tempo, pijne rug en polsen

Chimaera
9 juli 2005, 01:35
Ben 17 jaar

Werk gewoon de maximum 23 dagen uit

-waar werkt ge: All Top Clean
-hoeveel verdient ge: 10,0064 / uur
-hoeveel uur per week: varieert
-wa moet ge zoal doen: kuise tiens
-hoe is de werksfeer: Boh, is wel goe, zijt meestal me stuk of 6, ge zeverrt ondertusse wa met de ander terwijl ge u werk doet absoluut geen probleem
-zijde content daar: Zolang ze goe betale wel jah, worde goe behandeld enzow alleen is onze grote smurf (grote baas) soms irritant ma die zien we minder as 1 keer in de week

+ Goede sfee
+ Goe betaald
+ Me wa chance goei collegas

- Varierende uren, kan zijn da ge bv ma 3 dage in de week werkt
- Kan soms zijn da 10 u op ne dag werkt en soms ook ma 5
- soms zwaar werk qua schuren enzo ma valt mee over t algemeen

saiyan``
9 juli 2005, 01:47
-waar werkt ge: Colruyt halle
-hoeveel verdient ge: 9.5€ per uur ongeveer
-hoeveel uur per week: 35-36 ongeveer (af en toe wa overuren)
-wa moet ge zoal doen: producten rondhalen, sorteren per filiaal, ...
-hoe is de werksfeer: niet zo goed imo, tis nu het 3e jaar da ik daar doe, kvint da ze u daar echt slecht behandelen als jobstudent, en dan ben ik nog iemand die altijd z'n werk goed doet en niet klaagt enzo ...
-zijde content daar: chance da het goe verdient... das de enige reden da ik daar werk.
-heb wel kilometervergoeding denk ik en werk in ploegensysteem dus daar ook nog premie voor.

tiens, ik werk daar ook, was uwen naam?

korny
9 juli 2005, 10:07
als ge veel wilt verdienen (ook wel redelijk hard werken met nagelpistolen) moet ge in het palleten bedrijf pasec gaan werken. Ge moet daarvoor gaan horen bij randstad westmalle. Goe optijd (mei - juni)daar naartoe gaan en vragen is er nog werk bij pasec. Mijn maat, kristof van dyck (zoon van iemand dat daar werkt) werkt daar ook. (da moet ge zeker zeggen) Als ge 19 zijt verdient da 9,17 ofzo... Gratis soepkes!!

korny
9 juli 2005, 10:13
aske binnekomt ziede den damp gewoon hangen soms, echt wel leuk aske daar u boterhammekes moogt opeten :ironic:

Ge gaat nu toch ni zeggen da nen demon daar ni tegen kan? Zeker da ge geen engeltje zijt? :doc:

Bosvos
9 juli 2005, 10:25
-waar werkt ge: delhaize mechelen
-hoeveel verdient ge: iets van een € 6.78/uur
-hoeveel uur per week: 35
-wa moet ge zoal doen: belangrijkste is: de camion van de voeding mee helpen inzetten, als da gedaan is die van den diepvries helpen inzetten, dan mss nog bier en water, karrekes duwen op de parking,... vanalles dus...
-hoe is de werksfeer: vrij goed, ben nog geen klootzakken tegengekomen:p
-zijde content daar: tuurlijk
+ik ken veel mensen daar+mijn moeder werkt er, dus als ik een vraag heb kan ik altijd terecht bij iemand
-ze hebben mij deze week heel den tijd tot 8 uur gezet (verdient beter) maar ben toch bekaf, en mijn vakantietaak moet volgende week ook nog binnen zijn:p

Skoran
9 juli 2005, 12:12
Dus zegget is...

-waar werkt ge: Fortis
-hoeveel verdient ge: +- 1200
-wa moet ge zoal doen: nieten, perforeren, klasseren, archief nakijken op afgesloten rekeningen
-hoe is de werksfeer: relax
-zijde content daar: redelijk

+geld
+goed eten (warm in bedrijfsrestaurant)
+pauze wanneer je wilt
+geen tijdsdruk
+eigen pc

-ambetante baas
-saai werk
-constant stilzitten
-effectenrekeningnummers komen me de oren uit

Precies hetzelfde op dat eten na (boterhammen meepakken), en ik heb niet echt pauze wanneer ik dat wil, kvind dat ook raar, gewoon ff tussendoor stoppen.
Maar tis idd saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, en krijg echt last van mn rug van hele tijd stil te zitten.
En idd die rekeningnummers komen mij nu aan mn oren uit (ben eindelijk klaar).
Ben ook juist klaar met 850(!) adressen in te typen bovenaan een brief en die uit te printen.
Nu moet van elke persoon nog de naam, rekeningnummer en whk nummer op een papier schrijven, die 2 goed plooien en samen met een enveloppe in een andere enveloppe steken, daar komt gewoon geen einde aan.
Maar ja kheb fijn collega's (buiten de baas) dus valt nog mee, alleen de tijd gaat retetraag

Boris Barowski
9 juli 2005, 12:21
welken dienst zit ge ?
warandeberg, kanselarij, kreupelenstraat,... ?

Liquid LP
9 juli 2005, 12:49
amai, der word hier serieus verdient, sebiet als mijne shift begint is opslag gaan vragen se :unsure:

Grtzz,
Liquid

Blue Thunder
9 juli 2005, 13:03
-waar werkt ge: SPAR Vedeelcenter Heist-op-den-berg
-hoeveel verdient ge: € 10,31/uur + ploegenpremie + vervoer + premie voor kleding
-hoeveel uur per week: 40
-wa moet ge zoal doen: rondrijden door heen het magazijn om bestellingen van de winkels op te halen
-hoe is de werksfeer: bwa da valt wel goe mee
-zijde content daar: hard werken, maar het verdient goed
-negatieve/positieve aspecten: negatief altijd hetzelfde werk, dezelfde gangen, dezelfde producten

Simonn
9 juli 2005, 13:07
Tuinaanleg tegen 9,55€/u.....+-50u/week
Tennisles Logan tegen 15€/u....

jvc
9 juli 2005, 13:14
- Ik werk met mijn vader, renovatie van een huis.
- Ik krijg 7€ ZAKGELD per uur van mijn vader.
- Maximum 24h per week (mijn vader werkt ook nog in het weekend en neemt 2 dagen vrij in de week).
- Muren afbreken, mortel enzo maken, dingen aangeven, alle werkjes voor renovaties.
- Werksfeer is tof met deftige muziek :)
- Tis soms wat zwaar maar dat geeft niet echt.
- Positief: vakantiewerk voor 3 maanden en toch nog vakantie (3 dagen per week werk), verschillend werk.

Parnakra
9 juli 2005, 13:20
amai, der word hier serieus verdient, sebiet als mijne shift begint is opslag gaan vragen se :unsure:

Grtzz,
Liquid

Er wordt verdiend.

Villeroy en Boch (maken van badkuipen, douchecabines, etc.)
39-uren week
€ 10/uur
'k Begin maandag, dus over de werksfeer kan ik nog niet veel zeggen.

Wel kut als je dan solliciteert bij een zéér goed bedrijf (Roularta), ze wijzen je af omdat er geen plaats meer is, dan ga je bij een ander bedrijf een contract tekenen, bellen die klootzakken van Roularta dat ik toch kan gaan werken.

Blue Thunder
9 juli 2005, 13:21

hmm maandag ofwa, zeker 't ne feestdag? daarom begin ik pas dinsdag

jvc
9 juli 2005, 13:35
Er wordt verdiend.

Villeroy en Boch (maken van badkuipen, douchecabines, etc.)
39-uren week
€ 10/uur

Wel kut als je dan solliciteert bij een zéér goed bedrijf (Roularta), ze wijzen je af omdat er geen plaats meer is, dan ga je bij een ander bedrijf een contract tekenen, bellen die klootzakken van Roularta dat ik toch kan gaan werken.

Ik denk toch dat je niet echt kan klagen met 10€/h :)

Parnakra
9 juli 2005, 13:37
Ik denk toch dat je niet echt kan klagen met 10€/h :)

Nja, het is in ploeg (wat ik persoonlijk haat) en bij dat ander bedrijf zou ik bediendenwerk gekregen hebben, en kon ik makkelijk 12 EUR/uur gekregen hebben.

Maarja, c'est la vie. 't Zal voor volgend jaar zijn.

jvc
9 juli 2005, 13:40
Nja, het is in ploeg (wat ik persoonlijk haat) en bij dat ander bedrijf zou ik bediendenwerk gekregen hebben, en kon ik makkelijk 12 EUR/uur gekregen hebben.

Maarja, c'est la vie. 't Zal voor volgend jaar zijn.

Ik had beter ook een keer naar Villeroy en Boch geweest, het kan zijn dat ik in augustus nog werk zal hebben in een brouwerij waar ik +/- 8€/h verdien voor ploegwerk.

*~Lientjeuhhh~*
9 juli 2005, 13:43
-waar werkt ge: KBC Autolease - dienst schadegevallen

-hoeveel verdient ge: 1200euro + voor elke gewerkte dag een maaltijdcheque van 5,58 euro + km-vergoeding

-hoeveel uur per week: 38u zeker (van 07.00 tot 15.30)

-wa moet ge zoal doen: Carglass-facturen boeken int systeem, easy telefoontjes, dossiers einde contract afsluiten. Vorig jaar meegeholpen om hun archief te digitaliseren, met als gevolg dat er nu geen papieren dossiers meer zijn :D

-hoe is de werksfeer: 1 woord >> super! Zit daar al voor het 4e jaar op de dienst met mijn ma en haar collega's. Bazin dat meer een vriendin is :D

-zijde content daar: enorm

+ goeie werksfeer
+ loon
+ leuk werk
+ dagen vliegen voorbij

- eerste dag ist ff wennen om om 7u te beginnen met werken

Parnakra
9 juli 2005, 13:49
Ik had beter ook een keer naar Villeroy en Boch geweest, het kan zijn dat ik in augustus nog werk zal hebben in een brouwerij waar ik +/- 8€/h verdien voor ploegwerk.

Heheh, bij Villeroy & Boch had je zeker nog werk gehad.

Ze zijn beginnen zoeken naar jobstudenten één week voor de vakantie. En dan verbaasd zijn dat ze er tekort hebben.

Dan ga ik daar naartoe, vul alles in, krijg ik een rondleiding van één of andere 20-jarige homo die denkt dat hij alles is. Wel tien maal een bedreiging naar mijn hoofd geslingerd gekregen in de aard van 'Als je niet goed werkt, vlieg je buiten'. Heeft mij ook zeker drie maal getoond hoe ik moest badgen, de eerste maal lukte het niet, de tweede maal ook niet, hij beweert dat de badge kapot is, ik zeg dat hij de badge moet omdraaien, het werkt, hij zwijgt. :unsure:

Nuja, I'll do anything to get me hands on some money. \o/

pina
9 juli 2005, 14:02
-negatieve/positieve aspecten: free food :unsure: (normaal korting, ma who cares als ge der een paar gewoon pakt :p)als iedereen zo denkt (wat wel zo zal zijn met nieuwelingen), dan is het niet meer van "who cares"

Geert2004
9 juli 2005, 14:03
Nuja, I'll do anything to get me hands on some money. \o/

Anything? :x :naughty: :p

cuda
9 juli 2005, 15:23
-Vanerum , de metaalsector
-€7.45/uur
-45 uur per week voor 2 weken lang
-hele dag lang gaten ponsen in buizen , buizen plooien , buizen zagen :crazy:
-geen werksfeer bekan aangezien ge helemaal alleen werkt en in de omgeving van 10 meter niemand langs u staat en dan is er nog zoveel lawaai dat ge toch nix hoort
-zijde content daar : eeeuhm niet echt
-negatief : - eentonig werk
- lange werkdagen

Obi-Jan
9 juli 2005, 15:32
-waar werkt ge
GB in Heppen (Leopoldsburg), aan de kassa :p

-hoeveel verdient ge
7,66€/uur

-hoeveel uur per week
gemiddeld 25uur/week

-wa moet ge zoal doen
aan de kassa werken, als het rustig is helpen met rekken vullen

-hoe is de werksfeer
goed

-zijde content daar
jup, het is al mijn 2de jaar, en ik doe het nog wel graag :p

om 8u smorgends beginnen is echt wel te vroeg! :unsure:

netn
9 juli 2005, 15:43
- de post @ brugge
- 9.5€/u
- 7u x 5 dagen per week
- vroeg opstaan - veel sorteren - ronde doen
- nieuw kantoor, ik weet het dus niet
- zie hierboven

+ schoon geld
+ vrije weekends
- vroeg opstaan
- niet uitgaan

gunnie
9 juli 2005, 16:01
-waar werkt ge ==> Super GB Turnhout
-hoeveel verdient ge ==> 8,75€/uur (22jaar atm)
-hoeveel uur per week ==> 22u 4 weken lang (zaterdag en na 18.00 is hoger loon, zaterdag werk ik vanaf 06.00-13.00 en met overuren zoals vandaag 15.00)
-wa moet ge zoal doen ==> receptionist maw: camions lossen, magazijn in orde houden karton/plastic persen en leeggoed sorteren.
-hoe is de werksfeer ==> goed, sta wel alleen te werken dus :p
-zijde content daar ==> ja anders zou ik het geen 4 jaar na elkaar doen ;)
-negatieve/positieve aspecten ==> negatief: zwaar soms,warm weer is klote daar positief: familiale sfeer ondanks een hoop werknemers

TekkaBlade
9 juli 2005, 16:58
-waar werkt ge ==============> Colruyt Sint Pieters Brugge
-hoeveel verdient ge ==========> 8.65 per uur
-hoeveel uur per week =========> normaal 32 maar we kloppen er meer ( 6 dagen op 7)
-wa moet ge zoal doen ========> Rekken bijvullen, instaan voor hygiëne
-hoe is de werksfeer ==========> Heel goed, hoewel er altijd rotte appels zijn. Anciens geven opbouwende kritiek
-zijde content daar ===========> zeker, ook al is het werk nie te onderschatten
-negatieve/positieve aspecten===> mogelijk lastige uren ( vroeg dan... ik beghin om 06:00 ), lastige klanten ( mensen die echt geen moeite doen om te zoeken )

but who cares?

El Jerros
9 juli 2005, 17:57
-waar werkt ge ==> De Gamma
-hoeveel verdient ge ==>+-1200
-hoeveel uur per week ==> 38u
-wa moet ge zoal doen ==> rekken bijvullen, klanten helpen
-hoe is de werksfeer ==> te neig, constant farskes uithalen en hele dage strike ligge ;)
-zijde content daar ==> zeker
-negatief: als ik nog een keer "hoe maakt u het, met gamma" hoor word ik zot ;)
soms wel heel zwaar werk
-positief: zalige sfeer, ambiance, cava betaald

AkiMbO
9 juli 2005, 18:15
-waar werkt ge > cebeo moeskroen
-hoeveel verdient ge > 10.40€ bruto per uur (student, dus daar gaat bijna niks af)
-hoeveel uur per week > ( 4x8 + 1x7 = 39uur zeker? )
-wa moet ge zoal doen > magazijnier, kabels overrollen naar bestelling ( redelijk lastig)
-hoe is de werksfeer > tof, ik ben even intelligent als alle gasten van mijn afdeling samen .... deftige gesprekken zijn uit den boze
-zijde content daar > jep, zeer content
-negatieve/positieve aspecten > vorig jaar bijna men middelvinger verloren bij werkongeval, maar gelukkig is dat goe gekomen

Ex0dus
9 juli 2005, 18:25
-waar werkt ge
M-Real Benelux Antwerp Office, aan de dokken
-hoeveel verdient ge
€1080 bruto voor 12 dagen, ik werk 3 dagen in de week, 7 weken lang + per dag maaltijdcheque van €6 + km vergoeding van €40 per maand
-hoeveel uur per week
24u
-wa moet ge zoal doen
Betalingen verrichten, boekingen doen, balans nakijken, boekhouden dus :)
-hoe is de werksfeer
Supergoe, tof volk, ik zit met een iemand anders op bureau en de sfeer is er wel
-zijde content daar
Heel content, voor da bedrag kunde ni veel erges anders terecht ze
Negatief: ik drink te veel koffie om wakker te blijven :), mijn rug doe keizeer na nen dag werken
Positief: ik verdien goe, na het werk wil ik niet meer aan de pc, dus ga ik maar op café

Cheers

slash
9 juli 2005, 20:41
-waar werkt ge : dexia in brussel
-hoeveel verdient ge : 1200€
-hoeveel uur per week : 7.20 per dag
-wa moet ge zoal doen : vanal met het netwerk in da gebouw
-hoe is de werksfeer : bwa veel fransmanne en kan geen frans
-zijde content daar : nee want heb geen goesting om te werke
-negatieve/positieve aspecten : soms saaaaaai

EyeBallz
9 juli 2005, 20:55
-waar werkt ge : caterpillar grimbergen
-hoeveel verdient ge : 1300€ *edit* 8.5€/u incl ploegenpremie + 300% van da loon op 21 juli :applause:
-hoeveel uur per week : 7u30 per dag
-wa moet ge zoal doen : bestellingen van de dealers rondhalen , inpakken & opsturen
-hoe is de werksfeer : nen boel gaste ondereen die nix anders doen dan nen helen dag door zevere. dikke fun dus
-zijde content daar : ja, is plezant. en anders zou k geen 2 jaar truggaan
-negatieve/positieve aspecten : ge moogt me een karreke rondbolle :p, zware stukke opheffe, soms vééél telle (as er iemand 3000 stukke besteld, begin maar e)

Laurens100
9 juli 2005, 21:01
Ik zou wel iets willen doen maar daar is nu te laat voor :(. Ik dacht da je maar van 16 mocht en ik ben 15. Iemand van 15 wordt waarschijnlijk ook nie gauw aangenomen :s

Bosvos
9 juli 2005, 21:11
Ik zou wel iets willen doen maar daar is nu te laat voor :(. Ik dacht da je maar van 16 mocht en ik ben 15. Iemand van 15 wordt waarschijnlijk ook nie gauw aangenomen :s
ge moogt een vakantiejob doen in het jaar dat ge 16 wordt, ik ben 15 maar wordt 16 in juli, dus geen probleem ivm werk vinden...

Talos__
9 juli 2005, 21:14
-waar werkt ge : Hago (bedrijf in Nederland)
-hoeveel verdient ge : 10,27.. EUR/uur
-hoeveel uur per week : ma to vrij, van 8 tot 12
-wa moet ge zoal doen : poetsen (bureaus, cafetaria,...)
-hoe is de werksfeer : nog geen idee begin maandag
-zijde content daar : hopelijk
-negatieve/positieve aspecten : 6 uur uitbetaald ipv 4 omdat ik zogezegd ver moet rijden en dat meer moeite kost :)

exploder
9 juli 2005, 21:47
-waar werkt ge Pizzahut Brugge
-hoeveel verdient ge rond de 7,8 euro (netto)
-hoeveel uur per week hangt er van af
-wa moet ge zoal doen pizzas maken, de "plonge", dingen opkuisen daar,...
-hoe is de werksfeer goed (als die ene zaag van "het kader" daar niet is)
-zijde content daar beetje
-negatieve/positieve aspecten werk zelf doek graag, uren zijn wisselvallig... maja

brainwashed
9 juli 2005, 22:30
ik werk bij DAF westerlo
kben 18
kverdien 11.70€ + 15procent ploegen prim kwam neer op 13€ denk en nog wa maaltijd checks
kmoet kadermente van het dak van een truk in elkaar steken ni echt hard werk dus
kben daar zeer content
negatieve is dak in ploegen staan een week me de laate van 2 tot 10 en een week me de vroege 6 tot 2

spray-bunny
9 juli 2005, 22:40
-waar werkt ge ==> Bonar technics in Zele

-hoeveel verdient ge == €7,6444/u + ploegenpremie
-hoeveel uur per week ==>40u/week (heel september)
-wa moet ge zoal doen ==> een rol textiel oppakken, op een rek hangen, er een plastiekske rond doen en dan 5 minuten wachten op de volgende rol. Tam werk dus :)
-hoe is de werksfeer: Ik start pas in september, maar ik verwacht dat het saai wordt. (ik zal moeten samenwerken met een 50+'er :unsure: )
-zijde content daar: als ik geld verdien ben ik snel tevreden
-negatieve/positieve aspecten : EDIT: als ik de vroegen heb moet ik er al om 5u zijn :sop:

presser
10 juli 2005, 11:39
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

Ikzelf werk in de Makro te Eke op de sportafdeling...- Coca Cola Zwijnaarde
- €11.15 + ploegpremies (bv. nacht = +23%) + maaltijdcheque
- 40 uur per week
- Meewerken in de productie
- rustige werksfeer, iedereen doet zijn werk
- behoorlijk content

Zelf heb ik ook eens in de Makro in Eke gewerkt en ik zou zeggen: nooit meer. De grootste reden is dat het daar echt niet goed verdient.

C-dude
10 juli 2005, 12:22
-waar werkt ge
ISS (Mediotheek - Electrabel turnhout)

-hoeveel verdient ge
10 Euro/uur

-hoeveel uur per week
Van Half 9 tot 12:Mediotheek - 14u tot 20:15: Electrabel => 33u
(in augustus langer werken, dus iets van een 40-45u)

-wa moet ge zoal doen
Schoonmaken :), gaande van gangen - burelen - enz..

-hoe is de werksfeer
Altijd aangenaam, nooit klachten gehad. Meestal wel alleen werken, maar de schade halen we wel in tijdens de pauze ;)

-zijde content daar
Vré content ! Al mijn 5de jaar op rij dat ik bij iss werk en nog nooit problemen of wat dan ook gehad.

negatief: soms repetief werken.
positief: Vriendin is verbaasd dat je weet hoe je moet dweilen, schuren enz ;)

epoX
10 juli 2005, 12:26
-waar werkt ge Pizzahut Brugge
-hoeveel verdient ge rond de 7,8 euro (netto)
-hoeveel uur per week hangt er van af
-wa moet ge zoal doen pizzas maken, de "plonge", dingen opkuisen daar,...
-hoe is de werksfeer goed (als die ene zaag van "het kader" daar niet is)
-zijde content daar beetje
-negatieve/positieve aspecten werk zelf doek graag, uren zijn wisselvallig... maja
Dit zal ik even melden aan Sigrid :naughty:

FCBBOY
10 juli 2005, 12:38
-diepvriesbedrijf
-2000 euro / 12.5 euro per uur of 500 euro in een week
-40 uren
-het is wel nacht en in diepvriezer maar daar krijg je menig pauzes om terug warm te krijgen :p
-what can i say; that's life :p

MetalG
10 juli 2005, 12:45
-diepvriesbedrijf
-2000 euro / 12.5 euro per uur of 500 euro in een week
-40 uren
-het is wel nacht en in diepvriezer maar daar krijg je menig pauzes om terug warm te krijgen :p
-what can i say; that's life :p

waar doede da :o ?

hipStar
10 juli 2005, 12:54
das wel veel da ge verdient.. ma das bruto zeker?

gene last van de geur enal? :p

Grtzz,
Liquid

ja das "bruto" maar zoveel gaat er niet van af hoor als je vakantiejob doet. Als jobstudent verdien je meer dan de vaste werknemer omdat wij minder belastingen moeten belaten op ons bruto loon. De stank geraak je wel gewent hoor telkens alsk van me werk kom direct in bad en ja das in het algemeen wel weg hoor die stank. Ja het is niet meer pieters, maar Fjord Sea Food

SIO
10 juli 2005, 12:55
-zijde content daar ==> neen, altijd tzelfde , sandwichn in doze steken(vers)/sandwichen controleren(diepvries)/sandwichn,rozijnenbrood maken in bakkerij
-negatieve/positieve aspecten ==> negatief: altij tzelfde,weinig nederlands sprekende mensen buite jobstudente,lastig/vermoeiend werk, .. positief: 2x10 min +1x 30 min pauze, ask zie davet tijd is om op te houden

voila..
2e jaar dak daar zit en mij al ferm beklaagd, geld is tenigste da mij daar houdt (en ook het feit dak een bindend contract heb voor bepaalde duur en als ik zou stoppen dus een schadevergoeding moet betalen, als ik dan vraag hoeveel dat is dan antwoorden ze daar niet op -_-)

Edit: negatief: der wordt daar aske naar de "rondleiding" en in u contract enz echt nadruk gelegd op roken/nietroken ruimtes, mja nen refter van 20m², linkerkant rokers, rechterkant niet-rokers, aske binnekomt ziede den damp gewoon hangen soms, echt wel leuk aske daar u boterhammekes moogt opeten :ironic:
kwerk er ook vandejaar en het suckt idd, goeien tip: ga volgend jaar naar erembodegem industrieterrein ofzo, plezanter werk, de uren gaan rapper voorbij en ge verdient meer

krijg bij la lorraine 9€ ofzoiet en van 4 tot 6 krijge ploegenpremie maar vanaf 6u worde gewoon betaald :x da klopt volgens mij ni ze, vorig jaar kreeg ik ploegenpremie op de volle 8u (wat logisch is in mijn ogen). Vorig jaar VPK (kartonfabriek), nachtploeg: zalig werk, ge moet kartonnen dozen van band pakken en stapelen maar das goed voor uw spierkes awa te oefenen :) die mannen zijn supergrappig en voor get weet is uwen dag weer voorbij, van 22u tot 6u smorgens werken, van 7 tot 15u slapen en dan ebde nog ganse namiddag en avond vakantie (en ik had 1800€+ loon)

dropkicker
10 juli 2005, 14:53

voila..

ik werk daar ook en ben daar redelijk content van. Kheb 3j in een vleesverwerkend bedrijf gewerkt en da was ietske zwaarder :)
nu is het het eerste jaar dat ik er werk.
Kmoet toegeven da ge gelijk hebt op alle negatieve punten da ge geeft, ma bij mij primeren de positieve dingen toch.
Vooral da ik werk van 18u tot 02u, is echt zalig, ge kunt uitslapen elken dag

metaphore
10 juli 2005, 15:25
@ mc donalds in wijnegem
-8,82 ofzoiet int uur
-het aantal uur da ik doe is variabel... ik kan zelf vragen wanneer ik niet wil werken
-ik moet, vlees bakken, broodjes vol sla en saus enzo gooien, afwas, schuren, machines ineenzetten en aanzetten (smorgens), machines uitelkaar halen en uit zetten (savonds), vanalles en nog wa frituren, dingens in doosjes steken, camion helpen uitladen en alles mooi ordenen in vriezer en stockroom en nog andere dingen die ik nu vergeet
- werksfeer is optimaal, veel andere jobstudenten, goeie bazen, veel plezier :)
-kben heel content daar
-positief: zeer afwisselend, ook afwisselende uren, soms van 8-14 soms van 18-23 en soms een combinatie daartussen, ge moogt zelf zeggen welke uren ge het liefste hebt, ge moogt zelf zeggen welke dagen ge het liefste werkt en welke da ge nie kunt...
negatief: ook in de weekends werken normaal... (als ge het vraagt nie naturlijk :) )

that's all folks

mythe
10 juli 2005, 16:23
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

Vorig jaar
-Vlevico (vleesafdeling Colruyt)
-maandtotaal was vorig jaar: 1100euro
6,95euro/uur
-40uur+eventueel zaterdag
-Bakken vlees uitkappen, emmerkes van 5kilo vullen en bandwerk.
-Redelijk
-Ja, toch wel redelijk contect
-Postief
Je verdiend uwen boterham
Je kunt wel is zeveren
Negatief
Het is lang gen vermoeiend
Ge moet veel te vroeg opstaan: 4uur den trein om 14uur terug thuis.

Dit jaar
-Delhaize
-Maandtotaal 1200euro
9euro/uur
-30uur per week+eventueel zaterdag
-Pickorder
-Volgens mijn broer nog redelijk
-Zal ik in augustus merken
-Postief
Je verdiend veel
Mijn uren zijn perfect: de vroegen: 6u tot 12u
Kwartierke fietsen

Logix
11 juli 2005, 04:19
-waar werkt ge ==> De Neus ( Stabroek )
-hoeveel verdient ge ==> 6.5€/uur
-hoeveel uur per week ==> ongeveer 30 Uur
-wa moet ge zoal doen ==> Afwassen , pinten tappen , cola klaarzetten ( barman dus )
-hoe is de werksfeer ==> toffe werksfeer, soms wel met tijdsdruk
-zijde content daar ==> ja soms wel , als het neit te druk is en ook neit te stil .
-negatieve/positieve aspecten ==> negatief: tijdsdruk, .. positief: Free drinken + Free food

jerri
11 juli 2005, 10:29
waar werkt ge: Inza (Belgomilk)
-hoeveel verdient ge: € 9.92 + 20% ploegpremie (6-14u of 14u-21) + onkostenvergoeding
-hoeveel uur per week: 37.5
-wa moet ge zoal doen: Steriel afdeling (alle flessen controleren, die worden gestoomd in een toren om bacterieën eruit te krijgen)
-hoe is de werksfeer: bwa, ik werk in constant lawaai (moet oordopjes of koptelefoon dragen) dus veel contact is er ni maar al bij al valt het mee
-zijde content daar: men rug doet wa zeer, kmoet veel in de gaten houden en tligt er vol me nat en tstinkt er n pak :)
maar de personeelskorting op de chocomel maakt dat allemaal goed!

greetz

TiBasco
11 juli 2005, 15:09
-waar werkt ge ==> SB Diest (bedrijf dat plastic zakken bedrukt)
-hoeveel verdient ge ==> 10,91/uur + kilometervergoeding
-hoeveel uur per week ==> ongeveer 38 Uur
-wa moet ge zoal doen ==> 't Is nachtwerk, en ik moet zakken van da drukmachine halen, checken op scheuren en in dozen steken
-hoe is de werksfeer ==> geen idee, ik begin straks pas :p
-zijde content daar ==> dunno :p
-negatieve/positieve aspecten ==> negatief:mis dour festival :s, .. positief: dik betaald!

Talos__
11 juli 2005, 15:12
-waar werkt ge : Hago (bedrijf in Nederland)
-hoeveel verdient ge : 10,27.. EUR/uur
-hoeveel uur per week : ma to vrij, van 8 tot 12
-wa moet ge zoal doen : poetsen (bureaus, cafetaria,...)
-hoe is de werksfeer : nog geen idee begin maandag
-zijde content daar : hopelijk
-negatieve/positieve aspecten : 6 uur uitbetaald ipv 4 omdat ik zogezegd ver moet rijden en dat meer moeite kost :)

Vandaag eerst dag gehad. Ik moet dus kuisen op bedrijf dat Bassel heet iov Hago.
Vrij onnozel werk, wat vegen, wat afstoffen, wat dwijlen,... Samen werken met een paar domme hollandse wijven waar ik geen bal van versta.
En te weten gekomen dat ik meer verdien dan de mensen die mijn werk vast doen :)

Bierbos
11 juli 2005, 15:40
-waar werkt ge Atlas Copco
-hoeveel verdient ge Als 17-jarige 9,02€ + KM vergoeding
-hoeveel uur per week 38 uur
-wa moet ge zoal doen Weet ik nog niet... 'k Begin pas vanaf de 27ste :)
-hoe is de werksfeer Afwachten...
-zijde content daar Op't eerste zicht wel.
-negatieve/positieve aspecten Positief: veel schoon griete :p, mooi loon, vaste uren, in't weekend ben ik vrij, als ze content zijn over mij mag ik volgend jaar daar terug beginnen met loonsverhoging.
Negatief: relatief "vroeg" opstaan (half 7), eerste 2 weken moet ik met den brommer doen dus als't regent heb ik pech :D

Bierbos
11 juli 2005, 15:41
En te weten gekomen dat ik meer verdien dan de mensen die mijn werk vast doen :)
Da's bijna altijd zo :)

Re@V0r
11 juli 2005, 16:32
-waar werkt ge: Bekaert Aalter
-hoeveel verdient ge: 12,13€ per uur + ploeggeld (+ nog meer voor die ene week nachtwerk)
-hoeveel uur per week: 40 uur
-wa moet ge zoal doen: machines bevoorraden met zo'n karreke
-hoe is de werksfeer: ik werk praktisch alleen dusja... enige contact da ik heb is tijdens de pauzes :)
-zijde content daar: duh... anders zou k er ni aan mijn 4e jaar bezig zijn nu :)
-negatieve/positieve aspecten: ni echt iets negatiefs, alleen beetje opletten da k nix kapotmaak ofzo :) en letten op veiligheid

Garmir
11 juli 2005, 19:25
Heh, noch niemand heeft evenveel dan mij :unsure: :)

-Ik werk in den VOLVO CARS Gent
-Ik verdien voor 4 weken ongeveer €2060
-per uur --> €12.068 +10% ploegbijslag = €13.2748
-Aan den band staan, montage aan de motor, uitlaat
-Niet druk, kalm een zalige medewerkers, funny dus :)
-Ik ben er content van :)
-Niets negatief te bespeuren, positief; lekker preetje :D :ironic:

Werre
11 juli 2005, 19:43
waar werkt ge : Brouwerij Vanhonsebrouck Ingelmunster ( Kasteel Bier, Premium Kriek)
-hoeveel verdient ge : 9.64 Euro per Uur
-hoeveel uur per week: ma, dins, woe, dond 9 uur per dag, vrijdag 4 uur ( soms overuren )
-wa moet ge zoal doen ( Bestelling klaar zetten, In de productie werken, andere domme dingen zoals bier uitgieten :) )
-hoe is de werksfeer : goeie werksfeer buiten den baas :)
-negatieve/positieve aspecten :
+ loon
+ werkvariatie
- soms het lange werken ( overuren )
- soms vervelende werkjes

Bosvos
11 juli 2005, 20:04
heb al geantwoord, maar wil nog pro's/contra's geven:
in delhaize mechelen dus:
+zitten zalige medewerkers bij
+heb juist ontdekt dat "de rus" (ook ne student, maar werkt er al wa langer) ne zeer goeie muzieksmaak heeft, gespreksonderwerp dus;)

-ik mag meestal de mayonaise/pottekes ajuin opkuisen die iemand laat vallen...
-den onderdirecteur (toen hij dit nog niet was, was hij ne plezante ket) is nu de grootste klootzak die ik ken, hij roept alle studenten af en toe eens op het matje en geeft sommigen onterecht onder hun voeten...

maar die contra's wegen niet op tegen de pro's...als ge plezante collega's hebt vergeet ge den tijd en alle miserie rond u

Xx TuuR xX
11 juli 2005, 21:27
-waar werkt ge: *int zwart*
-hoeveel verdient ge: 10cent per steen (stenen kuisen, vandaag 1000stenen gedaan op 8uur)
-hoeveel uur per week: naar eigen smaak
-wa moet ge zoal doen: beton van gerecupereerde stenen halen met een speciaal toestel
-hoe is de werksfeer: fantastisch
-zijde content daar: zolang het geld maar rolt
-negatieve aspecten: haaaard werk, mijn haar stond recht van het stof.
-positieve aspecten: toffe baas, radio, FRIGO, zelf kiezen wanneer en hoelang...

DBK
11 juli 2005, 21:40
kwil ook nog een positief punt extra geven
+ ik ben niet meer de enigste jobstudent in mijn ploeg, er is een meiske bijgekomen, blond haar en zalig lichaam :)

Xx TuuR xX
11 juli 2005, 21:53
+ ik ben niet meer de enigste jobstudent in mijn ploeg, er is een meiske bijgekomen, blond haar en zalig lichaam :)
same here: de dochter van de baas is :bow:

Liquid LP
11 juli 2005, 21:57

geile bokken :D

nee, mijn vriendin sta recht tegenover mij, dus 'k moe nie veel zeggen e :D

morgen begint de nieuwe folder in de makro, 't was er duidelijk aan te merken...
-heel den opbouw mogen wijzigen
-12 rekken met afgeprijsde artikelen mogen weghangen
-fietsaccesoires opkuisen
-halters aanvullen
-alle hometrainers van de standjes mogen halen en mogen vegen
-heel den tijd met de triggerkes mogen rondtsjeezen

ma naar't schijnt is mijne chef content van mij... en hij laat da wel wa merken tov. de eerste dagen da'k daar werkte, 'k voel mij wel geapprecieerd daar eigelijk :)

Grtzz,
Liquid

Zorba
11 juli 2005, 23:01
Ik werk bij SITEL (www.sitel.be), zij verzorgen callcenters van allerlei bedrijven zoals Telenet, NuOn, Vlaamse Gemeenschap, SN Brussels Airlines, enz enz

De voorbije 3 dagen (donderdag, vrijdag en vandaag) heb ik van 12 tot 16u voor VoKa (Vlaams Economisch Verbond) gewerkt en enquêtes afgenomen.
Van 16u tot 20u doe ik Jaguar (mensen overhalen een proefrit te maken met de nieuwe XJ diesel).

De rest van de week doe ik van 16u tot 20u voor Jaguar.

Ik verdien bruto € 8.8 / uur. In totaal komt dat neer op een € 380 voor een 8 dagen (47 uur) werken (excl huis - werk vergoeding)

Ik amuseer me daar echt enorm, we hebben veel extra pauzes (in totaal op een dag bijna 1u pauze, excl Lunch van 30 mins)

+ toffe sfeer
+ toch goed betaald (voor een 15 jarige)
+ zeer toffe mensen
- CRT scherm :( Als je daar 8u achterzit merk je het verschil tussen CRT/TFT

Re@V0r
11 juli 2005, 23:25
Heh, noch niemand heeft evenveel dan mij :unsure: :)

imo verdien ik toch 3-400€ meer in dezelfde 4 weken ma bon :)

animo
12 juli 2005, 01:28
Jobstudent (17 jaar)

-Nu en dan eens bij Frans Bevers cateringservice.
-60/+100euro per dag.
-10 tot 16uur per dag.
-Frituur, broodjeskraam, hamburgers,.. fastfood bereiden en verkopen.
-Werksfeer is lachen, je staat vaak met vrienden die mee gaan werken in een kraam, je gaat keihard feesten tussenin de pauzes enz.. :woohoo:
-Op sommige momenten vind je je werk zo vet, je feest meer dan werken ;)
-positief: gratis festivals/evenementen + free food, negatief: lang en soms zwaar, slecht loon en ongelofelijk slechte organisatie.

Vorig jaar werkte ik bij Kela Laboratories, €8.5/uur als jobstudent. Clean werk, goede pauzes, en werksfeer, dik betaald.

Als hoofdinkomsten maak ik websites tegen 200-500euro per stuk, soms heb ik veel werk, soms niets :P

GADGET
12 juli 2005, 21:52
ik werk nu in tuinbouw (jobstudent)

-10u per dag, 8uur aan 9,55€ en 2u int zwart
-laatste 2 dagen op bedrijf waar lange mouwen en helm verplicht zijn -> om dood te gaan
-half uur pauze smiddags en nog ies kwartierke in namiddag.
-super warm (of had ik da al gezegd :p )
-lastig/zwaar (gisteren 10u met den bosmaaier gewerkt, in de felle zon natuurlijk :p )

maar ja.. geld groeit nog altijd ni aan de bomen e ;)

Bosvos
12 juli 2005, 21:57
lol, ik was de enige student die van den 1ste juli begon en nu ist elke dag da der nogwa studenten beginnen, dus ne kerel (gene jonge kerel meer;)) elke morgend: "seg hedde die van de wijn al gezien?" en dan maar subtiel met uw palet door de rayon van de wijn rijden :D

LoWwiE
13 juli 2005, 00:08
-waar werkt ge ==> Delhaize Munsterbilzen en thuis op de zaak (houthandel)
-hoeveel verdient ge ==> 6,5/u allebij normaal
-hoeveel uur per week ==> Rap zo'n 70
-wa moet ge zoal doen ==> Houthandel: Heftruck: bestellingen klaarmaken en stock uithalen + klanten helpen en bestellingen maken, Delhaize: Rekken bijvullen en Kassa
-hoe is de werksfeer ==> Zeker goed genoeg ;)
-zijde content daar ==> zeker
-negatief: Lange werkuren, vroeg slapen gaan ;)
-positief: zalige sfeer, ambiance, cava betaald

menlor
13 juli 2005, 00:19
-waar werkt ge ==> Assudis ( verzekering )
-hoeveel verdient ge ==> meer dan 1000 ( weer nog niet zeker )
-hoeveel uur per week ==> 35u + 5 uur pauze
-wa moet ge zoal doen ==> verzekringen inscannen, dan op pc alle info overnemen. Alles sorteren, beetje kantoorwerk
-hoe is de werksfeer ==> TOF, met rekkerkes naar elkaar schieten, veel babbelen, over ambetante klanten babbelen
-zijde content daar ==> JA
-negatief: De lucht in het print en scan bureay is slecht
-positief: zalige sfeer, airco, gratis drank ( cola, water, koffie ) zoveel ge wilt.

Slipsnot
13 juli 2005, 20:12
-waar werkt ge* Krieken plukken ,hier ergens in de buurt
-hoeveel verdient ge * 15frank/kg
-hoeveel uur per week* 45uur
-wa moet ge zoal doen* Krieken plukken :p
-hoe is de werksfeer* Gaat wel
-zijde content daar* Bwa..
-negatieve/positieve aspecten*
+Ik ben eens buiten
+Ik word bruin :unsure:
-Verdient veel te weinig
-Is nogal saai/altijd hetzelfde etc :)

Fatalix
13 juli 2005, 21:08
een kleine tip , als ge 18 jaar zijt ga dan vakantiejob doen in hoogstraten , bij DE STER krijgde 2000 € als ge gedaan hebt.
ster is al paar jaar failliet.
Overgenomen door sodexho, en daar krijg je dat niet meer.

Btw;
keukenwerk(klaarmaken etc)
8E / uur
17 jaar
7.5 uur / dag
17 dagen

Xx TuuR xX
13 juli 2005, 21:21
net 3dagen gewerkt, nu op reis vertrekken... toch zo'n mooie 319euro verdiend op 3daagjes; best mooi voor een 16jarige :p

SlashDotCom
13 juli 2005, 21:25
Ik spring momenteel af en toe is bij als men pa extra werkkracht nodig heeft.
En mij ma is aan het kijken of ik niet in de profi kan werken omdat ze er zelf ook werkt en daarom wat kan aandringen bij de hogere bazen.

Ohja, er werkt daar een blonde griet van pakweg 19jaar :applause: :D

Spieluhr
14 juli 2005, 11:59
-waar werkt ge ==> Jabil Circuit (toeleveringsbedrijf Philips)
-hoeveel verdient ge ==> 11,76€/u (20 dagen) 12,41€/u (3 dagen) + maaltijdcheque 3,03 € iedere dag...
-hoeveel uur per week ==> 40u (23 dagen)
-wa moet ge zoal doen ==> printplaatjes 'assembleren' en zo
-hoe is de werksfeer ==> goed, ook 'toffe' bazen
-zijde content daar ==> jup zeker
-negatief: vele wondjes/snee's in handen door scherpe componenten
-positief: goei loon, afwisselend werk etc

Tekzav
14 juli 2005, 12:09
-waar werkt ge> Hondenpension
-hoeveel verdient ge > 7 € / uur
-hoeveel uur per week > 20 - 25 uur
-wa moet ge zoal doen > hondenkoten kuisen, honden wandelen, wassen, tuinwerk
-hoe is de werksfeer > super, vriendelijke bazen, zeer flexibel, eigenlijk meer vrienden
-zijde content daar > heel zeker, vrij licht werk, tof om met dieren te werken.
-negatieve/positieve aspecten > negatief: niet zo supergoed betaald
positief: flexibel werk, veel afwisseling, halve dagen
(max 5 uur/ dag )

P|tt@
14 juli 2005, 12:10
Is't niet vanaf ge 1750€(en meer) verdient alle afhoudingen en voorheffingen op uw loon afgehouden worden? Of is da ook al passé?

Blue Thunder
14 juli 2005, 12:19
Is't niet vanaf ge 1750€(en meer) verdient alle afhoudingen en voorheffingen op uw loon afgehouden worden? Of is da ook al passé?

ik geloof dat het van 2500€ is

ComputerVISTA
14 juli 2005, 12:26
Ik heb ooit een vakantiejob gedaan in een rijskoekjes fabriek.

+ geweldige werksfeer met een paar grappige types die er tussen liepen
+ baas was een echte grapjurk
+ ik mocht zoveel vreten als ik wou
+ ik werkte in ploegen, nachtdienst + gevaarlijke machines wat me 11 euro per uur opleverde (omgerekend want was toen nog belgische frank)
- ik stond dus aan de bakmachines waar het +- 50 graden was
- ik vrete te veel koekskes :s ;)

Beste vakantiejob ooit, heb er op 4 weken een kleine 60.000 bef binnen gehaald en op 1 dag uitgegeven aan men eerste zelfbetaalde pc :D

Trixken
14 juli 2005, 12:42
Milliken Chemicals
euhm, ben bediende dus tis nie per uur maar per maand --> 1850 euro
37.48 uur :)
Testen doen voor klanten alà tupperware, samosmonite,...
werksfeer is goed :) af en toe keer op hotel, dan keer een feestje kan nie beter :d
eel content dus :d

simpele duif
22 juli 2005, 17:48
Libeco
textielbedrijf
8.75/u
40u
is plezant :)

nu zit ik wel met een vraag:

Toen wij op 1 juli onze contracten kregen, hadden we 1 voor elke week, maar die van deze week was slechts voor 3 dagen (van 18/7 tot 20/7 dus). Het interimkantoor had het zo opgesteld, maar toen zei de personeelsverantwoordelijke van Libeco dat we ook moesten werken de 22ste, maar die kerel van het interimkantoor deed er niets aan. Dus ging er 1 van de 4 jobstudenten naar dat kantoor om dat te regelen. We zouden een nieuw contract krijgen met de post. Woensdag was dit nog altijd niet aangekomen. Weer ging er een jobstudent naar dat kantoor. Daar zeiden ze nu dat de contracten op het kantoor in de libeco lagen, maar daar hadden we niets van gehoord (nu nog altijd niet). Wel kreeg die ene die naar dat kantoor gegaan was een contract voorgeschoteld van 1 dag. Waarschijnlijk krijgen wij dat dus ook.

Nu meen ik me te herinneren dat men een feestdag NIET mag uitsluiten, en dat we dus een contract zouden moeten hebben van een hele week, zodat de 21ste een betaalde feestdag is. Nu is mijn vraag: klopt dat?

Atrox
22 juli 2005, 18:07
-waar werkt ge: textielbedrijf in Sclessin
-hoeveel verdient ge: 8.40€/uur
-hoeveel uur per week: 8u per dag, dus 40u op een week
-wa moet ge zoal doen: laden en lossen van vrachtwagens, machines schoonmaken, dozen vullen met hun producten, ...
-hoe is de werksfeer: druk ma collega's zijn wel cool :p
-zijde content daar: ja, ma content alst voorbij is

-druk en zeer zwaar (5u opstaan, die zakken da ge moet dragen wegen enorm ... :p)
+geld
+toffe collega's

Darkness
22 juli 2005, 18:47
-waar werkt ge: rsz brussel
-hoeveel verdient ge: 973
-hoeveel uur per week: 5*7u36
-wa moet ge zoal doen: administratie, sort- en klasseren, van die boel
-hoe is de werksfeer: begin maandag pas
-zijde content daar: " " "
-negatieve/positieve aspecten: auto tot in genk en dan de trein nemen naar brussel zuid duurt wel effkes...

[B]Rocketeer
1 augustus 2005, 11:22
*een up vna de thread*

-waar werkt ge: Salvesen te Zellik (moet pas vanaf 1 September beginnen)
-hoeveel verdient ge: 12,07€/uur (dagtarief) + 2€ km-vergoeding/dag + gratis soep / warme dranken + af en toe gratis ijscrème (als er wa dozen kapot zijn gegaan)
-wa moet ge zoal doen: In de diepvries paletten voorbereiden met ijscrème, pizza's, dievriesfrieten,...
-hoe is de werksfeer: vorige jaren toch goed
-zijde content daar: jaat
-negatieve/positieve aspecten: pos: om iets meer dan het uur 10-15min pauze (moet van de wet wegens de koude), verdient goed. neg: tis koud hé (-30 tot -35°C, al dan niet met nog ne grote ventilator die tot bij u kan blazen), hard werken (maja, ge moet iets voor uw geld over hebben)

beware
1 augustus 2005, 12:06
ik begin straks in de novotel :d
borden int afwasmachine steken , keuken proper maken enzo

Jezeke
1 augustus 2005, 12:33
Janssen Pharmaceutica,

labo gentechnologie, kmoet daar genotyperingen, DNA-opzuiveringen en zo van die dingen doen. Ik verdien 9,26 euro per uur, 40 uur per week. Kheb hier ne pc waar ik opzit als ik weinig of niks te doen heb, zoals nu, of wanneer ik een paar uur moet wachten en niks anders kan doen onder het wachten. Ik kan zo rap werken als ik wil, niemand zegt daar iets van. Das wel plezant werk, kheb hier dan ook voor geleerd op de hogeschool

*edit*
ah ja, ik mag mijn uren kiezen, ik mag tussen 7 uur en 9 uur of zoiets starten, en 8 uur per dag werken, + een half uur eetpauze, maar omda ik hier ook al stage heb gedaan, kan ik ook een uur of zo vroeger stoppen als ik wil, zonder da ze daar iets van zeggen, ik moet toch nie tikken :D
en ik mag hier smiddags gratis eten in het restaurant
Heel misschien mag ik hier voor een jaar blijven werken, maar da weet ik nog nie

Stimpy
1 augustus 2005, 12:59
-waar werkt ge -> zwembad in bilzen
-hoeveel verdient ge -> 7,1
-hoeveel uur per week -> varierend, normaal gezien 29 uur
-wa moet ge zoal doen -> kuisen,schuren, kleedhokjes wa proper houde als mense me hun vuil schoene derdoor lope waar het ni mag :angry: , wa met den tuinslang spuite : / debiele mensen wat helpen die hun kastje ni openkrijgen enz, ambetante bejaarden die denke dat het zwembad van hun is :fou:
-hoe is de werksfeer -> relaxed, toffe sfeer, fijne mensen
-zijde content daar -> zeker
7 uur beginne, half 1 gedaan, veel vrije tijd dus

tof jobke, ma volgend jaar mss toch voor redder gaan ;)

MonkeyPenis
1 augustus 2005, 13:07
werk in partner van electrabel
moet klanten opbellen om hun contract te late verlenge
werk elke dag maar twee uurkes, mag zelf kieze welke dage, geen verplichtingen, mag conge zoveel ik wil.
elke klant die ok zegt is 1€ + 0.9€ bon(fnac bonnen, maaltyd bons,...)
op twee uur bel ik gemiddeld 40 klanten= 40€, komt overeen met 20€ per uur dus :)
*Bons krijg ik op eind oktober, dus dan kank nog is een som van 1000€ bons minstens ontvangen, waar ik dus zelf mee op vakantie kan en gaan ete , gsm kope enzo... :)

XoN`-
1 augustus 2005, 15:38
Heb eerste 3 weken van juli gewerkt in:

-waar werkt ge

Carrefour Turnhout, verkoop in bediening

-hoeveel verdient ge

8.5927 (na 6u savonds elke dag 150%, op zaterdag na 6 200%)

-hoeveel uur per week

35u/week

-wa moet ge zoal doen

Sta aan elektronica afdeling, dus tvs, radios, muizen, pc's, kleine elektronica etc... aanvullen + verkopen + bedienen

-hoe is de werksfeer

Hangt er van af met wie ge moet werken, 2de hoge baas is grappig kereltje, rest ook vd gewoon medewerkers, vriendelijk, sociaal, goe lache soms...
Bazin is lesbisch & kickt op macht :|

-zijde content daar

Al bij al wel ja, mr ge kunt echt kutdagen hebben vb zaterdag met de late: redl neustelijk nog vd vorige dag & dan komen al die mensen met keiveel vragen af over vanalles + moet er keiveel gebeurd worden
Mr al bij al (zeker na afloop) vree content ;)

redl goei uren: meestal 7-14.30 of van 13.30 - 20(21).00u
goeie sfeer
kutbazin
soms geen werk & geen mensen, mr ge moet wel aant werk blijven... behalve als de bazin er ni is (& die was 2weken in verlof toen) ... Dan stade gewoon te zeveren over vanalles met die ander verkopers.
30 TV's met jim (aangename werksfeer)
ge zie vaak serieus geil wijveuh
Soms hedde van die negers da g'n frans of engels kunne & beginne dan mr is uit te leggen...
Hollanders z'n belachelijk & veel te veel eisend :)

XoN`-
1 augustus 2005, 15:52
Toen wij op 1 juli onze contracten kregen, hadden we 1 voor elke week, maar die van deze week was slechts voor 3 dagen (van 18/7 tot 20/7 dus). Het interimkantoor had het zo opgesteld, maar toen zei de personeelsverantwoordelijke van Libeco dat we ook moesten werken de 22ste, maar die kerel van het interimkantoor deed er niets aan. Dus ging er 1 van de 4 jobstudenten naar dat kantoor om dat te regelen. We zouden een nieuw contract krijgen met de post. Woensdag was dit nog altijd niet aangekomen. Weer ging er een jobstudent naar dat kantoor. Daar zeiden ze nu dat de contracten op het kantoor in de libeco lagen, maar daar hadden we niets van gehoord (nu nog altijd niet). Wel kreeg die ene die naar dat kantoor gegaan was een contract voorgeschoteld van 1 dag. Waarschijnlijk krijgen wij dat dus ook.

Nu meen ik me te herinneren dat men een feestdag NIET mag uitsluiten, en dat we dus een contract zouden moeten hebben van een hele week, zodat de 21ste een betaalde feestdag is. Nu is mijn vraag: klopt dat?

Idd maar ge hed al een contract gekregen van die 3 dagen, dus zoude contract van de 2 extra dagen nog moete krijgen (feestdag + werkdag), als dat niet zo is moete da vragen aan die van den interim ...

tool
1 augustus 2005, 16:02
laborant in een vleesverwerkingsbedrijf
9,2520 €/u
38 uren week (23 dagen)
controle van het vlees op bacterieën, op houdbaarheid en controle van het water

werksfeer: bwoa, 'k moet bijna constant alleen werken, maar das goe want 'k werk graag zeflstandig, niemand stoort me en 'k kan zelf m'n werk regelen
+ verdient goe
+ geen lastig werk
+ pauzes zelf regelen
- vroeg beginnen ( 6: 30)

blaatschaap
1 augustus 2005, 16:31
Duni Hoogstraten (De Ster)

15 euro per uur (nacht, normaal ist 11 enzoveel..)

nuja, da was de vorige twee weken :)

dozen dichtplakken en op pallet (eerste week)
eticketten op doos, bestek (plastiek) op band leggen, suiker op band kappen, ...

+verdient goe (nacht is zowa tzelfde als dag dus waarom geen 4 euro per uur meer? :p)
+kheb weer wa meer spieren gekregen :p
+...
-kheb al 2 diploma's maar toch geen vakantiejob waarvoor ik gestudeerd heb, mrja ;)

n.t
1 augustus 2005, 17:07
-waar werkt ge: Group 4
-hoeveel verdient ge: +- 1500
-hoeveel uur per week: 38 maar wel wat overuren
-wa moet ge zoal doen: rondrijden, laden, lossen, chillen op de bureaus van de CBC in brussel.
-hoe is de werksfeer: relaxter dan ik ooit meegemaakt heb :)
-zijde content daar: ongelooflijk!

+geld
+no stress
+pauze wanneer je wilt (als ge in uwe auto zit doet ge wa ge wilt, als ge ni moet rondrijden moogt ge chillen op de bureaus van de CBC op de grote markt in brussel, waar uw voornaamste bezigheid is het record "pinball" of patience te verbreken)
+geen tijdsdruk
+uw "eigen" baas. ge ziet van den helen dag neimand die u kan/mag commanderen

-lange dagen (vertrek om 8u thuis en terug thuis tegen half 8)
-Pijn in de rug van dieje stomme peugeot partner
-na een tijd raakt ge de pinball/patience wel beu.

Irtimid2001
1 augustus 2005, 17:18
Rocketeer']*een up vna de thread*

-waar werkt ge: Salvesen te Zellik (moet pas vanaf 1 September beginnen)
-hoeveel verdient ge: 12,07€/uur (dagtarief) + 2€ km-vergoeding/dag + gratis soep / warme dranken + af en toe gratis ijscrème (als er wa dozen kapot zijn gegaan)
-wa moet ge zoal doen: In de diepvries paletten voorbereiden met ijscrème, pizza's, dievriesfrieten,...
-hoe is de werksfeer: vorige jaren toch goed
-zijde content daar: jaat
-negatieve/positieve aspecten: pos: om iets meer dan het uur 10-15min pauze (moet van de wet wegens de koude), verdient goed. neg: tis koud hé (-30 tot -35°C, al dan niet met nog ne grote ventilator die tot bij u kan blazen), hard werken (maja, ge moet iets voor uw geld over hebben)

aaaah ze, nog ene bij Christian Salvesen, ma tis daar wel geen -30 zelle, tis -23, ik zen van 18 juli al bezig en kmoet nog tot den 12 ste gaan.

-hoeveel verdient ge: 11,..€/uur
-hoe is de werksfeer: valt mee
-zijde content daar: jupz, tijd ga rap voorbij :)

EternalSilence
1 augustus 2005, 18:46
@ rocketeer .. ja wadde, da verdient goe
en al die extra's...

ik zou blij zijn met zo'n werk, maar over het mijne kan ik nie echt klagen :p (buiten dan dat ik altijd om 5.30 moet opstaan :doh: )

(zie vorige blz voor mijn info ;))

Blue Thunder
1 augustus 2005, 19:15
en al die extra's...

ik zou blij zijn met zo'n werk, maar over het mijne kan ik nie echt klagen :p (buiten dan dat ik altijd om 5.30 moet opstaan :doh: )

da's een soort van koude premie hé, ik heb de vorige 3 weken gewerkt bij SPAR verdeelcenter, en ge hebt daar de gewone goederen en de vers waar het maar 2 graden is, daar verdienen de jobstudenten ook iets meer

PunkDudez
1 augustus 2005, 19:27
Ik werk in een oud huisje bij ons int straat dat volledig moet gerenoveerd worden? En ik verdien daarmee 7€/u en ik kan dat zoveel uur doen als ik wil, zelfs int weekend dus 26u... 36u... 40u... Ik moet dus vanalles doen, vloeren uitbreken, put scheppen voor de chap. Bezetting afkappen. Zolder stofzuigen, zowat vanalles echt. De sfeer is zalig want ik doe het enkel met mijn broer, soms alleen, en dan met de stereo en een hoop goede cd'kes dat nen goede boost geeft. Ik ben content van men werk en ik heb neit vele negatiefs te zeggen. Er is altijd eten en drinken ginder dat ik niet moet betalen. Ik mag ook alles zelfstandig schematiseren voor hoe, en wat we gaan doen. En er is werk genoeg, en ik word op elk moment uitbetaald dat ik wens. Dus ge hoort me niet klagen ;) En die mensen zijn betrouwbaar want ik ken die al 12 jaar... DUS NEE DIE GAAN MIJ NIET INT ZAK ZETTEN enz...

Brecht
1 augustus 2005, 20:21
ik werk in een lokaal tomatenkweekbedrijf, ik krijg 4.50€ per uur en werk 2-3 dagen per week fzo, meestal van 7 uur tot 4-5 ur(kan ook 8 uur zijn afhankelijk van het aantal tomaten dat eraan hangen) is wel behoorlijk stressed werk, den baas komt soms kijke of ik voortdoe enzo, this wel geestige sfeer enzo, maar meestal is da gewoon heel den dag rechtstaan alleen tussen uw rijen tomatenn kben 16 jaar(kom der 17 in december) ma kvin tog wel da et wa weinig geld is, waarschijnlijk omdat et landbouwsector is. volgend jaar ergens kijken voor iets in elektriciteit ofzo.

Kurobu
1 augustus 2005, 20:21
-waar werkt ge : premaman
-hoeveel verdient ge : 923 voor 23 dagen
-hoeveel uur per week : 38
-wa moet ge zoal doen : stok , leveringen , klanten , zowat alles
-hoe is de werksfeer : roddelachtig ( kwerk tussen vrouwen ) , anders russtig
-zijde content daar : bwaja valt mee
-negatieve/positieve aspecten :

- minder verdienen dan ze beloofden , veel geroddel , etc ..

+ mooie uren , dicht bij huis .

[B]Rocketeer
1 augustus 2005, 20:37
aaaah ze, nog ene bij Christian Salvesen, ma tis daar wel geen -30 zelle, tis -23, ik zen van 18 juli al bezig en kmoet nog tot den 12 ste gaan.

-hoeveel verdient ge: 11,..€/uur
-hoe is de werksfeer: valt mee
-zijde content daar: jupz, tijd ga rap voorbij :)

Dan ist daar vant jaar warmer geworden ofwa.
2j geleden en jaar daarvoor wast die temperaturen.

Ja, ben vandaag mijn contract gaan tekenen :D

[B]Rocketeer
1 augustus 2005, 20:40
en al die extra's...

Gij zijt dan ook jonger als mij. Dus gij verdient zoiezo ni zoveel moestte daar gaan werken.

Hier ist om 6u werken, dus voor 5u opstaan als ge rustig wilt ontbijten enzo.

Djeck
1 augustus 2005, 20:48
- waar? : Deutsche Paket Dienst (Direct Parcel Distribution). Das zo bedrijf gelijk DHL. 'S morgens komen camions uit Duitsland & Mechelen toe, en moeten we alle pakketten daaruit op transportband smijten. S'avonds de pakketten die snelkoeriers meegeven laden in camions die naar Duitsland & Mechelen vertrekken snachts :-)
-hoeveel verdient ge: 9.3/uur + woon/werk vergoeding (23 dagen)
-hoeveel uur per week: +-33
-hoe is de werksfeer: int begin had ik er wat last mee, was hard werk (zware dozen soms) maar nu amuseer ik me kostelijk en gaat de tijd vlot.
-zijde content daar: jep jep

+ Soms opt gemakske
+ leuke mensen
+ losse sfeer
+ beetje variatie in werk

- enorm lastige uren (4.00-9.00 & 16.00-19.30)
- lastig werk soms maar da moede erbij pakken :-)

phixiuZ
1 augustus 2005, 21:30
Ik werk bij SITEL (www.sitel.be), zij verzorgen callcenters van allerlei bedrijven zoals Telenet, NuOn, Vlaamse Gemeenschap, SN Brussels Airlines, enz enz

De voorbije 3 dagen (donderdag, vrijdag en vandaag) heb ik van 12 tot 16u voor VoKa (Vlaams Economisch Verbond) gewerkt en enquêtes afgenomen.
Van 16u tot 20u doe ik Jaguar (mensen overhalen een proefrit te maken met de nieuwe XJ diesel).

De rest van de week doe ik van 16u tot 20u voor Jaguar.

Ik verdien bruto € 8.8 / uur. In totaal komt dat neer op een € 380 voor een 8 dagen (47 uur) werken (excl huis - werk vergoeding)

Ik amuseer me daar echt enorm, we hebben veel extra pauzes (in totaal op een dag bijna 1u pauze, excl Lunch van 30 mins)

+ toffe sfeer
+ toch goed betaald (voor een 15 jarige)
+ zeer toffe mensen
- CRT scherm :( Als je daar 8u achterzit merk je het verschil tussen CRT/TFT

Als 15-jarige een testrit voor nen Jaguar XJ Diesel promoten? Amaai, niet mis :p
16 worden dit jaar of ook van '90? Zoiets zou ik ook wel zien zitten volgend jaar :), 15 in juli, 16 in augustus :).

blaatschaap
2 augustus 2005, 11:56
ik verdien hier precies toch 't meeste ze :tongue: ;)

ChfZ | Hanky
2 augustus 2005, 12:01
vakantiewerk op nen interim

40u/week aan € 8.15 / uur

313 in de week => € 1252,00 voor 4 weken, en dan nog maaltijdcheques.. dus +- 1300

Trip
2 augustus 2005, 12:10
ik werk in een lokaal tomatenkweekbedrijf, ik krijg 4.50€ per uur en werk 2-3 dagen per week fzo, meestal van 7 uur tot 4-5 ur(kan ook 8 uur zijn afhankelijk van het aantal tomaten dat eraan hangen) is wel behoorlijk stressed werk, den baas komt soms kijke of ik voortdoe enzo, this wel geestige sfeer enzo, maar meestal is da gewoon heel den dag rechtstaan alleen tussen uw rijen tomatenn kben 16 jaar(kom der 17 in december) ma kvin tog wel da et wa weinig geld is, waarschijnlijk omdat et landbouwsector is. volgend jaar ergens kijken voor iets in elektriciteit ofzo.

fuck maat , wa een miezerig loon . Maja , da is zo gelijk bij nen bloemist , daar verdiende ook geen reet .

ChfZ | Hanky
2 augustus 2005, 12:27
idd, heel den dag werke voor amper wa geld, constant rechtstaan.. mijne rug zou kapot zijn na 3u plukke..

Veel suc6 :niceone:

AncientRites
2 augustus 2005, 12:32
beenhouwerij van de carrefour
8.2 euro/uur (na 6 uur savonds en zaterdag *1.5)
18 u/week (nog vakantie dus =))
en slechts 3 weekjes
zal rond de 450 euro opbrengen, juist genoeg!

Verivalta
2 augustus 2005, 13:37
Ven 19 en heb in juli bij Borealis (http://www.borealisgroup.com) in Beringen gewerkt. Was via Randstad interim maar alleen voor kinderen van werknemers dus ik heb niks ervoor moeten doen , zijn belden mij :) .
Ik verdiende ongeveer 8.5€/u + 2 betaalde verlofdagen + halfuur/week recup.
Werk op zich was niks aan , beetje int magazijn hangen en de mechaniciens en operators aan het loket bedienen.

+ toffe sfeer , zalige collega's echt veel gelachen
+ moest praktisch niks doen
+ gratis koffieautomaat met cappucino , weiner cafe , espresso en warme chocomelk :D
+ veeeeel sigarettenpauzes
+ mooie medestudentenwerksters
+ ze zijn er erg op veiligheid gesteld en da waardeer ik wel
+ de laatste dag een rondleiding gedaan met mn pa en zo beetje overal gaan zien , is wel vette shizzle :]

- chemisch bedrijf dus veiligheidsschoenen + lange mouwen + bril + helm verplicht
- binnen de lijnen lopen :|
- veel te lang , 8-16.30

Slayerbe
2 augustus 2005, 13:42
vakantiewerk bij delhaize depot afdeling fruit
met elektrische transpalet rondrijden en bakken op palet zetten enzo
9.42/uur voor 17jaar (18jaar verdient 10/uur)
36uur in de week
in totaal iets van een 1337€ over 4weken :D

+ verdient tamelijk goed
+ toffe sfeer onder vakantiewerkers
- soms afzien = lang rechtstaan en u vingers etc openhalen aan nagels en nietjes etc
- alles opkuisen als je iets kapot rijdt :p als da tomaten ofzo zijn ben je ff bezig :p

[B]Rocketeer
2 augustus 2005, 14:38
vakantiewerk bij delhaize depot afdeling fruit
met elektrische transpalet rondrijden en bakken op palet zetten enzo
9.42/uur voor 17jaar (18jaar verdient 10/uur)
36uur in de week
in totaal iets van een 1337€ over 4weken :D

+ verdient tamelijk goed
+ toffe sfeer onder vakantiewerkers
- soms afzien = lang rechtstaan en u vingers etc openhalen aan nagels en nietjes etc
- alles opkuisen als je iets kapot rijdt :p als da tomaten ofzo zijn ben je ff bezig :p

Ook in zellik zeker.
Heb daar ook 2j op de kaasafdeling en vorig jaar int fruit gezeten.

GaMe®
3 augustus 2005, 11:39
OMG, ik had mij gwn ingeschreven op de site van adecco, 5 min geleden krijg ik bericht da ze studenten magazijniers zoeken, geinteresseerd? Bel. Ik bel en ik krijg te horen dat ik morgen al kan beginnen tot eind augustus! En dan nog op Tongeren Oost, is hier heel dicht bij! :cool:

SkiNNie
3 augustus 2005, 14:55
-waar werkt ge: in de bottelarij van brouwerij duvel/moortgat (waar ze Duvel, Vedett, Maredsous, BelPils make)

-hoeveel verdient ge : ongeveer 10.5euro / uur => totaal ongeveer 1650 voor 4 weke
-hoeveel uur per week : dikke 40 uurenweek, elke week switchen van vroege(6 tot 14) naar late(14 tot 22u) shift
-wa moet ge zoal doen: zien dat nieuw fleskes band opgaan, leeggoed in bakke steke,vate overstapele en vastbinde, machines bijvulle :p, kuise :( ...
-hoe is de werksfeer : allemaal zwaar mannen daar, ge moogt daar gewoon vedett van band pakken , dus ja die manne beginne al te zuipe van 6u smerges

-negatieve/positieve aspecten: veel kleren (polo's/truie) meegekrege vn duvel :) wel geen bakje ofzo :(

kleinen gamer
3 augustus 2005, 16:42
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

den quick7,... per uur
gemiddeld 20 uur per week
constant hamburgers bakken en de gril proper houden ingredienten vers houden
goed, der zijn wijze mede burgerflippers
ja kben content

+wijze medewerkers
+ge weet hoe et eraan toe gaat en tis hygienisch in den quick
+ik verdien geld
+gratis hamburger en gratis drinken
-mensen die apparte dingen willen (zonder sla ofzo) da brengt u gewoonte van de burgers maken in de war en verkloot uw bestelling
-kzit nog in de leerfase dus krijgk af en toe is onder mn voeten omdak verschillende dingen tegelijk moe doen en da soms onmogelijk is
-u verbranden aan de gril of aan de rasters van het frietvet

Lensos
3 augustus 2005, 19:31
Duni Hoogstraten (De Ster)

15 euro per uur (nacht, normaal ist 11 enzoveel..)

nuja, da was de vorige twee weken :)

dozen dichtplakken en op pallet (eerste week)
eticketten op doos, bestek (plastiek) op band leggen, suiker op band kappen, ...

+verdient goe (nacht is zowa tzelfde als dag dus waarom geen 4 euro per uur meer? :p)
+kheb weer wa meer spieren gekregen :p
+...
-kheb al 2 diploma's maar toch geen vakantiejob waarvoor ik gestudeerd heb, mrja ;)

De Ster (niet meer DUNI) rockt gewoonweg, kheb daar vorig jaar ook gewerkt. Nu werk ik bij den AC, een wegrestaurant, en dat suckt zwaar.
Volgend jaar kom ik terug naar de Ster.

Kheb hier al twee keer een megalang antwoord getypt me alles over mijn werk, en twee keer is IE gecrasht, dus fuck it </pissed>

geile_marc
3 augustus 2005, 19:46
Ven 19 en heb in juli bij Borealis (http://www.borealisgroup.com) in Beringen gewerkt. Was via Randstad interim maar alleen voor kinderen van werknemers dus ik heb niks ervoor moeten doen , zijn belden mij :) .
Ik verdiende ongeveer 8.5€/u + 2 betaalde verlofdagen + halfuur/week recup.
Werk op zich was niks aan , beetje int magazijn hangen en de mechaniciens en operators aan het loket bedienen.

+ toffe sfeer , zalige collega's echt veel gelachen
+ moest praktisch niks doen
+ gratis koffieautomaat met cappucino , weiner cafe , espresso en warme chocomelk :D
+ veeeeel sigarettenpauzes
+ mooie medestudentenwerksters
+ ze zijn er erg op veiligheid gesteld en da waardeer ik wel
+ de laatste dag een rondleiding gedaan met mn pa en zo beetje overal gaan zien , is wel vette shizzle :]

- chemisch bedrijf dus veiligheidsschoenen + lange mouwen + bril + helm verplicht
- binnen de lijnen lopen :|
- veel te lang , 8-16.30

wtf ik werk van 6 u tot 19 u

en dat is lang !

verwende nesten alllemaal :angry:

[B]Rocketeer
3 augustus 2005, 20:08
wtf ik werk van 6 u tot 19 u

en dat is lang !

verwende nesten alllemaal :angry:

Dan doede gij veel overuurkes precies.
Nuja, als die overuren betaald worden, goe voor u. Da verdient meer.

Ma anders... Ik zou dan eens een klapke doen met uwen baas, want wettelijk gezien...

Mich_vdb
3 augustus 2005, 20:16
werk in partner van electrabel
moet klanten opbellen om hun contract te late verlenge
werk elke dag maar twee uurkes, mag zelf kieze welke dage, geen verplichtingen, mag conge zoveel ik wil.
elke klant die ok zegt is 1€ + 0.9€ bon(fnac bonnen, maaltyd bons,...)
op twee uur bel ik gemiddeld 40 klanten= 40€, komt overeen met 20€ per uur dus :)
*Bons krijg ik op eind oktober, dus dan kank nog is een som van 1000€ bons minstens ontvangen, waar ik dus zelf mee op vakantie kan en gaan ete , gsm kope enzo... :)
Iedereen verlengt zijn contract dus ofzo? :) Je moet maar de pech hebben dat een heel pak mensen niet wil verlengen. Hoe controleren ze dat eigenlijk dat mensen tegen jou ok zeggen?

GaMe®
3 augustus 2005, 22:10
Ik begin morgen bij Ramenconstructie corswarem NV als magazijnier, heb nog geen idee van wat ik moet gaan doen..

8u/dag, 38u/week
7.6217 EUR/u
iedere dag: 7u - 15u45
vrijdag: 7u - 14u45

Man man, ik zie er zo tegenop :s

den Acid Burn
3 augustus 2005, 22:14
lol @ gamer.

ik werk nu bij lear corporation.
machine onderhoud enzo.
ook niet dadelijk werk dat mij interesseert maar men moet iets doen voor wat geld te verdienen nietwaar.

ik werk er 15 dagen (40u/week)
op die 15 dagen verdien ik +/- 1300€, toch niet al te slecht betaald lijkt me.

oh ja nog 2 daagskes werken en het zit erop :applause:

GaMe®
3 augustus 2005, 22:26
lol @ gamer.

ik werk nu bij lear corporation.
machine onderhoud enzo.
ook niet dadelijk werk dat mij interesseert maar men moet iets doen voor wat geld te verdienen nietwaar.

ik werk er 15 dagen (40u/week)
op die 15 dagen verdien ik +/- 1300€, toch niet al te slecht betaald lijkt me.

oh ja nog 2 daagskes werken en het zit erop :applause:
hoeveel per uur is da?
Maar ja, ik wist vanmorgen nog niet dat ik morgen vakantiewerk ging hebben, dus dacht ik dat ik nog een hele maand vakantie had ^^ tot ik vandaag te horen kreeg dat ik morgen al moest beginnen, tot eind augustus, dus dat betekende dat vandaag mijn laatste vakantiedag is geweest ! :(

Mr Syphon
3 augustus 2005, 22:26
pittsburg corning
van half 8 tot 4
8.20/u + km-vergoeding
2 verlofdagen naar keuze
ik moet alles smeren: lagers voorzien van vet hoofdzakelijk
al 3 dagen aan de bakhovens lagers zitten smeren bij temps van 40°
voelt ge 's avonds wel in de armen als ge gans de dag met da stom pompke hebt rondgelopen :D

Pos.
20 min vet pompen, rust zolang als ge wilt :D soms meer als een half uur hehe
der is geen controle, hele week de tijd voor zo 2 lijnen af te werken, ik heb het nu op men gemakske gedaan en we zijn nog ma 3 dagen verder
pak da ik een dikke 4 uur van de 8 effectief werk en dan nog zegt die vent soms da ik wa te hard werk :crazy:

neg.
tis er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te warm en veel stof, beetje ongezond dus
en redelijk saai omdat ge daar heel de tijd alleen staat en in een omtrek van 100 meter niemand te zien is

the_dr@gon
4 augustus 2005, 08:41
ik werk ier in de carrefour midelkerke
bij de beenhouwerij 30 uren per week
en zoon 7€ per uur
de werksfeer is daar tot nu toe geestig ma koud :(
kmoe nog werke tot het einde van de maand

PunkDudez
4 augustus 2005, 08:45
Ooh ja, vorig moestik eens 5u aant kopieer apparaat blijven staan, ik heb denk ik gans die espresso/koffie/chocomelk automaat leeggedronken uit verveling omdat die naast mij stond in de gang :p

(DoA)rhYtm
4 augustus 2005, 18:48
musea van Stad Brugge, als jobstudent (zaalwachter). Ik ga een 18-20dagen (max) werken, 8u per dag, iets van 1500euro. Je zou denken dat je niet veel moet doen, klopt, maar niets doen is verdomd vermoeiend, als je constant moet rechtstaan in een museum of moet rondlopen. En constant toeristen die denken dat je een gids bent ;) of je uitkafferen omdat het hen niet aanstaat of dat ze een verkeerd ticket hebben $$

De collegialiteit is zeer goed, toffe mensen, toffe sfeer, goed betaald

GaMe®
4 augustus 2005, 22:05
Mijne eerste dag viel mee, maar nu heb ik het heel zwaar, ik ben gewoon van niets te doen, en nu heb ik blaren op mijn vingers, allerlei sneetjes in men handen van glas te verplaatsen enzo, en ik ben ongelofelijk stijf! :D
Echt, zo een werk wil ik van me leve nie iedere dag u ganse leve lang wille/kunne doen, geef mij maar een kantoorjobke!

m***
4 augustus 2005, 22:30
ik werk bij de vulkoprin in tielt,
3.82€ per uur
36 uur per week denk ik

ik moet de hele dag met wielen met een gewicht varierend van 500g tot 30 kg sleuren
tegen 2u is het gedaan en is het nog 2.30u opt gemak

GaMe®
5 augustus 2005, 14:40
ik werk bij de vulkoprin in tielt,
3.82€ per uur
36 uur per week denk ik

ik moet de hele dag met wielen met een gewicht varierend van 500g tot 30 kg sleuren
tegen 2u is het gedaan en is het nog 2.30u opt gemak
omg, zo zwaar werk, en zo weinig verdienen :s

roslar
5 augustus 2005, 17:38
omg, zo zwaar werk, en zo weinig verdienen :s

En ik die dacht dat ik met mijn 6 per uur weinig verdiende :unsure:

Vlees
5 augustus 2005, 17:56
Ik werk in de delhaize van Heist. Rekken vullen.. 'k verdien 7,3 per uur en ik werk 38u per week. Sfeer valt wel mee, afhankelijk van met wie je moet werken natuurlijk.

yasun!
5 augustus 2005, 17:58
Volgens mij is 3.82 euro per uur niet echt legaal? :|
Ge verdiend meer als ge op straat geld zoekt

Vlees
5 augustus 2005, 17:59
ik hoop voor hem dat het een typfout was.

Zir0h
5 augustus 2005, 18:06
-Artislach Buggenhout
-hoeveel verdient ge7€/uur (16jarige)
-38
-Onderdelen van kippen inpakken
-onderling: ontspannen, het werk zelf is stresserend (f*#king snellen band :D )
-ik ben er zeer content van, kga volgend jaar zeker terug
-neg: saai werk
pos: naargelang het aantal geslachte kippen mogen we vroeger naar huis, kben altijd al voor 16.00 thuis :D

jeroenrams
5 augustus 2005, 18:07
das onder het minimumloon volgens mij... 3.82 is echt te weinig! ga daar maar eens mee naar de vakbond ofzo om dat te laten nakijken.

sway
10 augustus 2005, 12:10
-Ikea Magazijnier
-hoeveel verdient ge 9,5€/uur
-8 per dag telt gij mor uit
-Met zo'n rammelkar rondrijden en paletten laden met fucking zware dozen
-Ik wil dood
-Negatief, na een dag was ik al mega depressed en ik werk alleen mor om men ouders content te stellen

mauron
10 augustus 2005, 13:20
das onder het minimumloon volgens mij... 3.82 is echt te weinig! ga daar maar eens mee naar de vakbond ofzo om dat te laten nakijken.

Volgens zijn profiel is hij in '89 geboren, dus is ie 16. Dat wil zeggen dat het minimumloon voor hem 70% bedraagt van het standaardminimumloon(vanaf 21 jaar).
Dat wil dus zeggen dat het minimumloon voor wat hij doet in feite 5.46€ (afgerond) bedraagt.

Als we er nu vanuit gaan dat hij 38 uur per week doet (standaardwerkweek) voor een periode van 4 weken zou hij uitkomen op 829.48€ (als 21-jarige). Wetende dat het minimumloon 1210.00€ bedraagt zit lijkt mij dat er inderdaad iets niet klopt.

Ik zou mij eens gaan informeren bij de vakbond. Daar zullen ze U meer gedetailleerde info ivm minimumlonen (per sector) geven.

ironhorn
10 augustus 2005, 17:52
werk nu in radiatorenfabriek, moet radiators opnieuw verpakken en er paneeltjes op vastzetten en aansluiten.
het werk is misschien niet moeilijk, maar wel saai en vermoeiend (hele tijd bukken enz en met die radiatoren sleuren) :( (gisteren en eergisteren kreeg ik koppijn van het bukken en rechtstaan de hele tijd, vandaag ging het beter door een pilletje te pakken)

verdien wel 9.6../uur en moet van 8 tot half 5 werken (38 uren week) voor zo'n 23/24 dagen

Alexis
10 augustus 2005, 18:19
hugo maes ( planten )
4 euro per uur
8 uur op nen dag
werksfeer valt mee
heel de tijd met plantjes bezig zijn : kruiden , verpotten , ...

systech
10 augustus 2005, 20:02
Sportpaleis (teleticketservice)

6.8€/uur (op papier 8u/dag => reeel 6u :p)
werksfeer = véél te laks :p
werk = saai

MrSik
10 augustus 2005, 20:11
lidl maasmechelen

7 per uur
32 uren per week
werfsfeer : redelijk druk meestal dus af en toe wat stressy
werk : kassa, laden en lossen, bijvullen, poetsen (eigenlijk zowat alles want er is weinig personeel...)

Boukreev
12 augustus 2005, 11:23
Io, ik post het hier omdat ik er geen nieuw topic voor wil maken, maar in mijn factuur staat dat ik dus bruto 1250 euro zou ontvangen. Vandaag heb ik dus mijn loon ontvangen en dit was een bedrag van 1052 euro. Weet iemand of het normaal is dat er zo'n 200 euro is afgegaan? Ik had gehoopt dat dat voor een studentenjob ni zo veel zou zijn. Alvast bedankt.

spectrious
12 augustus 2005, 12:10
Nog steeds geen, das nu al van maart dat ik zoek. :angry:

Lensos
12 augustus 2005, 15:41
-Ikea Magazijnier
-hoeveel verdient ge 9,5€/uur
-8 per dag telt gij mor uit
-Met zo'n rammelkar rondrijden en paletten laden met fucking zware dozen
-Ik wil dood
-Negatief, na een dag was ik al mega depressed en ik werk alleen mor om men ouders content te stellen

Same here, haat ook men werk en doe het ook omdat ik moet van men ouders. Gelukkig moet ik nog maar ene keer werken (zondag) en dan ben ik er vanaf :applause: :applause:

Irtimid2001
12 augustus 2005, 16:12
Io, ik post het hier omdat ik er geen nieuw topic voor wil maken, maar in mijn factuur staat dat ik dus bruto 1250 euro zou ontvangen. Vandaag heb ik dus mijn loon ontvangen en dit was een bedrag van 1052 euro. Weet iemand of het normaal is dat er zo'n 200 euro is afgegaan? Ik had gehoopt dat dat voor een studentenjob ni zo veel zou zijn. Alvast bedankt.
Kdenk dage best ees aan't interim bureau vraagt (oftewel op u werk zelf als ge ni via interim werkt). Kan aan vanalles liggen eh, mss minder uren gedaan ofzo :)

btw: kheb vandaag laatsten dag gedaan :D , all money earned and i'm happy :D

Insano
12 augustus 2005, 16:52
Kdenk dage best ees aan't interim bureau vraagt (oftewel op u werk zelf als ge ni via interim werkt). Kan aan vanalles liggen eh, mss minder uren gedaan ofzo :)

btw: kheb vandaag laatsten dag gedaan :D , all money earned and i'm happy :DIk moet nog tot woensdag (nog een halve week dus) en ik ben er blij om, want maandag heb ik betaald vrijaf.

Dont_Shoot
12 augustus 2005, 23:17
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

-Spicer-Clarck Off Highway in Brugge
-11.1835€/u + 12.5% ploeg premie + maaltijdcheques van 6€
-39u/w, op 4 weken (20 dagen) heb je ook nog eens anderhalve dag betaald verlof (arbeidsduurvermindering)
-begonnen als magazijnarbeider, na 2 weken naar montage
-zeer goed, vaak pure fun
-Ik heb echt wel geen negatieve punten. Normaal gezien was het een maand in ploeg werken, maar na 2 weken hebben ze gevraagd om in dag te komen, en toch heb ik mijn ploegpremie nog gekregen....

gta_gamer
13 augustus 2005, 00:17
http://members.lycos.nl/sextalk/forum/index.php?act=idx

http://www.masterclan.rapidspace.com/index.php
das mijn vakantiejob :)

Ble$$ed^
13 augustus 2005, 04:06

voila..

Haha ik werk daar ook :D

Hoeveel? 9.02 eur/uur + 20 % nachtpremie

40uren week soms een half uur overwerken

Wat ik zoal moet doen: afdeling; inpak vers(kvraag mij af of er dan ook wel een inpak ONvers bestaat)... Wel kort en bondig : Sandwichen sandwichen en nog is sandwichen (bandwerk, dozen slepen , al den bullshit en deegresten opkuisen, transpalletten verslepen.

Content: Ja en Nee : "Neen" Het werk zelf moet een hel zijn voor mensen die daar al jaren werken . "JA" Ik heb nog geluk dat ik met vrij sympathieke nederlandssprekende personen mag werken

Negatieve aspekten: Bandwerk en tijdsdruk(bestellingen moeten klaarstaan) als er problemen zijn met machines moeten we al die sandwichen in doze steken om deze later te recupereren.

Positief: goed betaald voor een jobstudent: wel hard werken

Ik sta in een nachtploeg : Ik begin om 0.15 snachts tot s'ochtends 8.15(meestal 8.30-8.40) ook op zondagen en weekends

In ieder geval dikke pree :p zal wss zowiezo 70000+ zijn in oude belgische franken

ThEScReW
14 augustus 2005, 11:22
Never mind...

Candyman66
14 augustus 2005, 15:57
-waar werkt ge: Jumbo Maastricht (supermarkt)
-hoeveel verdient ge: iets meer dan 4 € :sad: (ben al bijna 19 en naart schijnt is dat overal in Nederland zo weinig :wtf: )
-hoeveel uur per week: tussen de 28 en 35, het varieert van week tot week
-wa moet ge zoal doen: kassa, rekken vullen, leeggoed sorteren, ...
-hoe is de werksfeer: überplezant, ik wist niet dat de nederlands zo grappig konden zijn :D
-zijde content daar: buiten het slechte loon is heb ik het er wel naar mijn goesting

- veel te slecht betaald
+ goeie werksfeer
+ ligt kort in de buurt
+ 3 weken verlof
+ niet elke dag werken, max 4 per week
+ veel vrouwelijk schoons :p

spray-bunny
17 augustus 2005, 16:30
Na veel problemen met randstad Lokeren ben ik via een ander interimbureau aan een betere job geraakt.:)

-waar werkt ge: Aliplast Lokeren
-hoeveel verdient ge: €9,73/u + ploegenbonus + fietsvergoeding
-hoeveel uur per week: elke week afwisselend morgen en avond shift (8u)
-wa moet ge zoal doen: magazijnwerk
-hoe is de werksfeer: Ik ken er wat mensen werken dus dat komt wel in orde.
-zijde content daar: ik start morgen pas...
pos:
-goed betaald imo
-op 5 minuten van mijn deur
-ik verwacht goede werksfeer
neg:
-ik moet werken :unsure: :sop:

Boukreev
17 augustus 2005, 18:32

btw: kheb vandaag laatsten dag gedaan :D , all money earned and i'm happy :D

bedankt om als enige te antwoorde :)

ik ben gwn bij men (ondertusse ex-)werkgever geweest en blijkt dat de dage diek in augustus heb gedaan, nog moe ontvange en dan zal alles kloppe :)

cG`
17 augustus 2005, 19:19
bedankt om als enige te antwoorde :)

ik ben gwn bij men (ondertusse ex-)werkgever geweest en blijkt dat de dage diek in augustus heb gedaan, nog moe ontvange en dan zal alles kloppe :)

Ge zult iets van een 1219€ verdienen omdat er 2.5% afgaat, dus als ge zoiets krijgt klopt het ;)

skully25
17 augustus 2005, 19:50
- familiebedrijf deurdecor, fabriceert binnendeuren voor huizen of appartementen
- verdien ongeveer 9 euro per uur
- doe minimum 40 uren per week + elke week 5 overuren
- 5 dagen in de week (ma tot vr)
- ik assembleer en verpak kassementen/kaders van deuren
- ik doe zoveel weken alsek wil... zittek er echt eens door (want 45 uren per week werken is nie niks) dan stoppek es een weekske, record van werkuren per week is 53 uur

werksfeer is goed, aangezien m'n pa op de administratieve afdeling werkt kennen de meeste mij al zelfs als ik er nog niet ging werken, die mannen kunnen het echt apriciëren als toont dat ge hun werk evenveel respecteerd als van ene die achter nen bureau zit, en ze respecteren u terug als ge bereid zijt van u even goed in te spannen als zij, spreekt voor zich als ge daar voor hun ogen de luiaard gaat uithangen dat niet echt zal aanslaan...
vlak voor het verlof is er altijd nen grote bbq voor al het personeel waar ik altijd chefkok mag spelen :p

nadelen
relatief grote verplaatsing, 25 km heen en 25 km terug
elke dag vroeg beginnen om 8 uur stipt
dat het snikheet kan worden in de fabriek alst schoon weer is
het werk is nogal eentonig, wat eigenlijk ook positief is want zo leert ge echt respect opbrengen voor de mensen die dat al jaren doen of zullen doen
de korte middagpauze, 30 minuten om te eten en dan weer aant werk

Verge of death
17 augustus 2005, 20:31
- Werk: Avia Partner (luchthaven Zaventem)
- Soort werk: veloren bagage labellen en verzenden (ik ga niet uitleggen wat dat allemaal inhoud)
- Loon: 9,5 EUR/uur --> 14,25 EUR/uur op zaterdag --> 19 EUR/uur op zondag
- Eerste 2 weken uitgerekend: € 1216 --> in totaal geschat (bruto): € 2508 . Niet slecht zou ik zo zeggen. Pakt dat ze 200 EUR afhouden voor belastingen hebk nog een pak over.
- Sfeer: gezellige bedrijvigheid. Toffe collega's
- Voordelen: * goed betaald
* tof werk
* momenten dat er niets te doen valt
- Nadelen: * veel heffen
* klagende mensen
* 100 x per dag moeten uitleggen waar de uitgang is

dOmme zEbra
17 augustus 2005, 21:23
-waar werkt ge: Baldwin Filters ,Schoten
-hoeveel verdient ge: € 9.5 per uur
-wa moet ge zoal doen: Containers uitladen, paletten opladen, algemeen magazijnwerk eigenlijk
-hoe is de werksfeer: aangenaam, fijne collegas
-zijde content daar: joa ,kben wel blij da vorige week mijn laatste week was, maar ik ga zeker terug.

+goed betaald
+geen grote werkdruk (meestal)
+uur middagpauze, maar om 10 en 3 uur ook 2x half uur pauze (al mag dit officieel niet)

-soms kan het ineens heel druk zijn

Dokterice
15 september 2006, 11:32
- Kabels trekken
- 10,3 per uur
- 45 per week
- kabels trekken (data)
- goede werksfeer
- content ma wel elken dag massas vuil

+ goed betaald
+ goede km vergoeding (0,1/km - 160km/dag)=16euro
+ niet te veel pauze is maar best (15min voormiddag, 30min middag)

- vroeg vertrekken (5u30) thuis om 16u

PinkyNTheBrain
15 september 2006, 15:09
-waar: notariaat
-hoeveel verdient ge: € 9.78 per uur
-hoeveel uur per week: 37.5
-wa moet ge zoal doen: een uur of 2 per dag licht kantoorwerk, daarnaast al lezend, luisterend, kijkend bijleren
-hoe is de werksfeer: aangenaam, fijne collegas
-tevreden: ja
-negatieve/positieve aspecten: geen negatieve aspecten. K word goed betaald om bij te leren.

bekaertpj
15 september 2006, 15:27
waar werkt ge : Cleandienst ramen wassen
-hoeveel verdient ge : 11.83€ per uur ( kheb in 5 weken rond de 2100€ verdiend , 22 dagen werken )
-hoeveel uur per week : 37
-wa moet ge zoal doen : ruiten kuisen ;)
-hoe is de werksfeer : zeer maar dan ook zeer goed. kwerk samen met 2 personen die ik zeer goed ken dus we deden ( kheb van vandaag gedaan ) niets anders dan plezier maken.
-zijde content daar : ja kben zeer content.
-negatieve/positieve aspecten : + kwas iedere keer vroeg thuis tussen 12 en 2h30 :)

Dennoman
16 september 2006, 10:13
Vakantiejob 1 (9 dagen, normaal 4 weken, moest helaas afzeggen vanwege studies voor onverwacht vervroegd herexamen) - 31 juli t.e.m. 10 augustus :

-Waar werkte ge?
In een magazijn van de Spar Retail Group in Heist-op-den-Berg.
-Hoeveel verdiende ge?
€9,15 netto per uur, daar nog eens ploegenpremie bij (€0,62 per uur) en kilometervergoeding, alles samen dus goed voor ongeveer €10 per uur.
-Hoeveel uur per week?
40 uur, 5 dagen per week 8 uur, effectief uitbetaalde uren 38,5 (elke dag een half uur pauze, waarvan 10 minuten per dag betaald)
-Wa moet ge zoal doen?
Ik stond in de drankenafdeling: ik moest containers (roleenheden) volladen met bakken bier of flessen water/frisdank of kartonnen melk. Deze moest ik naar de laadkaai brengen met een BT (elektrisch autoke, was nog verdomd leuk om mee te rijden :p)
-Hoe is de werksfeer?
Heel erg ontspannen, maar wel werken met deadlines. Ze laten u voor het grootste deel van de tijd met rust, maar ge moet wel zien dat ge werkt natuurlijk :)
-Waarde content daar?
Over het algemeen wel. De ploegbazen waren enorm vriendelijk en de werknemers ook zéér vriendelijk tegen de jobstudenten. Behalve 1 rasechte smeerlap (ge weet donders goed wie ge zijt) :)
-Negatieve/positieve aspecten?
Negatief: ondanks de ploegenvergoeding is het ploegensysteem toch nog verdomd zwaar. Ik kan iedereen alvast 1 ding aanraden, zeg dat ge NIET in ploegen wilt werken als ge u inschrijft, want late dienst hebben betekent gewoon niks meer van uw dag hebben. Je begint om 14u, komt thuis om 22u en hebt totaal geen fut meer. Als je geluk hebt, kun je nog iets eten en u naar uw bed slepen, om de volgende dag onder de spierpijn om 10u uit uw bed te komen en vanaf dan aftellen tot ge opnieuw moogt gaan werken :) Vroege dienst is beter te doen: daar moet ge wel vroeg voor uit uw bed, maar ge hebt nog iets van uw dag, aangezien ge om 2 uur thuis bent. Fysiek ook zeer zwaar: enkel en elleboog geblesseerd, uiteindelijk nog 2 weken serieuze last van gehad.
Positief: zeer vriendelijke mensen, kansen om te doen wat ge graag doet, naargelang wat u ligt. Ikzelf heb bvb zeer weinig inzicht in stapelwerk (kleine voorwerpen stapelen zodat alles mooi in elkaar past), dus mocht ik bierbakken gaan laden. Fysiek heel zwaar, maar ik verrichte veel betere resultaten.

Vakantiejob 2 (ongeveer 4,5 dag, nu mee bezig) - sinds 5 september:
(Vragen in volgorde zoals hierboven):
- BVBA Peter Deckers (schilderbedrijf), aan de balie
- €9,15 per uur netto
- Geen vaste uren, heb tot nu toe 2 hele dagen en 3 halve dagen gewerkt, wat op 28 uur komt
- Adressen, werkmethodes ingeven in een nieuw aangekocht computerprogramma (Access-achtig)
- Fantastisch, ik ken iedereen daar namelijk persoonlijk
- Ben enorm tevreden, kon niet beter
- Negatief: constant dezelfde soort gegevens ingeven is verdomd saai
Positief: ze zijn er heel tevreden van mij, aangezien ik sneller werk dan de mensen die er stage komen doen :)

killgore
16 september 2006, 11:00
-waar werkt ge
Drankendepot delhaize in ninove
-hoeveel verdient ge
€10.8744 int uur
-hoeveel uur per week
Normaal 30, ma ze vroegen regelmatig eens om 12 te beginnen/tot 8 te werken. Normaal dus 6u/dag
-wa moet ge zoal doen
Paletten vullen met drank, vrij "zwaar" werk & je moet wel wat doorwerken.
-hoe is de werksfeer
Tzit daar vol met "stoer gasten" (vaste werknemers), ma iedereen is vreselijk vriendelijk, zelfs tegen een introvert iemand zoals mezelf.
-zijde content daar
Yup, buiten dat ik het werk haatte (zo fuckin eentonig), is ook reden wrom ek volgend jaar hoop iets anders te hebben.
Positief: verdiend goed, uw uren zijn degelijk (als ge wilt 's ochtends en hebde ganse namiddag nog, ik ging liever in namiddag omdat ik dan men avond nog gans heb) & de mense zijn vriendelijk
Negatief: Paar bazen die makkelijk zagen, klarkisten die van tijd vreselijk zot rijden, extreem eentonig werk & de inhoud van een fles spuitwater die ik vakkundig over mij kreeg nadat ik er per ongeluk had in gesneden :unsure:.

Ik vind het enkel spijtig dat men ouders me niet wilden voeren voor nachtshift (extra veel verdienen).

RonnoR
16 september 2006, 11:06
-waar werkt ge
De Brug in Mortsel
-hoeveel verdient ge
€7.89 per uur
-hoeveel uur per week
8u per dag, 40 uur per week dus
-wa moet ge zoal doen
Boekskes omwinden met plastic folie, machine ligt veel stil dus da valt wel goe mee en de laatste 2 dagen was de machine zowa stuk dus heb ek eel den tijd suske en wiske kunnen lezen :p *yibbi*
-hoe is de werksfeer
De mensen die daar vast werken hebben een gehandicaptenstatuut, da zijn gewoon van die mensen die wa te veel hebben gedronken vroeger die niemer deftig kunnen functioneren in de maatschappij, en die mannen praten wel vlugger me iemand als de gemiddelde mens dus das er best wel grappig :)
-zijde content daar
Ja, alleen langer als 2 weken gaan ek er toch nooit werken. Het wordt nogal eentonig :s
Pos:Toffe sfeer, rustig werken
Neg:Redelijk saai werk, het wordt niet zo heel goed betaald

TimeFtw
16 september 2006, 11:20
-waar werkt ge
In het bouwbedrijf van mijn pa
-hoeveel verdient ge
7.63 euro per uur (ben 16 jaar)
-hoeveel uur per week
40 vastbetaalde uren, meestal een 6tal overuren per week
Beginnen om 7.00, stoppen om 16.00 (1 uur pauze)
Meestal begonnen we een half uurtje later, en was ik thuis rond 17.00-17.30
-wa moet ge zoal doen
vanalles; mortel/beton/stabilisé maken, tegels aanbrengen, bakstenen aanleggen, mee vloeren, een gracht graven, kappen, afbreken ...
Over het algemeen het zware, vuile werk waar je niet echt iets voor moet 'kunnen' maw :)
-hoe is de werksfeer
Zeer goed, heb meestal gewerkt op een werf van 2 à 3 man, en in het begin plagen die gasten u wel fameus maar naar het einde kom je echt goed overeen
-zijde content daar
Ja.
+ goede sfeer
+ veel bijgeleerd
+ was in het bedrijf van mijn pa, dus een dagje verlof krijgen voor pukkelpop was geen probleem
+ op 30 seconden van mijn slaapkamer

- ENORM zwaar werk
- soms ook vervelende uren, ben 1 dag naar Leuven moeten gaan dus dat betekent om 5 uur vertrekken en om 18.30 thuis zijn wegens 2.5 uur in de file staan.

Parnakra
16 september 2006, 12:18
Negatief: ondanks de ploegenvergoeding is het ploegensysteem toch nog verdomd zwaar. Ik kan iedereen alvast 1 ding aanraden, zeg dat ge NIET in ploegen wilt werken als ge u inschrijft, want late dienst hebben betekent gewoon niks meer van uw dag hebben. Je begint om 14u, komt thuis om 22u en hebt totaal geen fut meer. Als je geluk hebt, kun je nog iets eten en u naar uw bed slepen, om de volgende dag onder de spierpijn om 10u uit uw bed te komen en vanaf dan aftellen tot ge opnieuw moogt gaan werken :) Vroege dienst is beter te doen: daar moet ge wel vroeg voor uit uw bed, maar ge hebt nog iets van uw dag, aangezien ge om 2 uur thuis bent. Fysiek ook zeer zwaar: enkel en elleboog geblesseerd, uiteindelijk nog 2 weken serieuze last van gehad.

Dat is eerder persoonlijke smaak.

Waar ik werkte waren de ploegen 5.00-13.00 en 13.00-21.00. Persoonlijk had ik véél liever de late shift, dan kon je daarna nog uitgaan om dan uit te slapen tot 11 à 12 uur en dan weer gaan werken. Zo vlogen de weken voorbij en amuseerde ik mij ook nog.

Myst!Q
16 september 2006, 12:25
-Waar heb ge gewerkt ?
Compressor and Machine Controls ( CMC ) te oudenaarde
-Hoeveel hebt ge verdiend ?
10,42 euro/uur + 1maaltijdcheque per dag
-Hoeveel uur per week
40 uur/week + overuren (betaald)
-Wa moest ge zoal doen
Kstond ingeschreven als klusjesman en inpakker. Dus alle producten inpakken en ieder product werd op een andere manier ingepakt en die moest je dus allemaal van buiten kennen + twas soms redelijk stressen vooral de vrijdag en anders waren het klusjes in het bedrijf zelf
-Hoe is de werksfeer?
De werksfeer is echt prima, het gaat er soms eens wat luidruchtig aan toe maarja, waar niet é :D
-Zijde content daar?
Ja en zij blijkbaar ook want kmocht in september nog een week terug gaan.
-Negatieve/positieve aspecten

+ gratis koffie en gratis water
+ 2 keer 10 min betaalde pauze

- Sommige dagen zijn echt enorm stresserend, vooral als er om 3 uur nog mailtjes toekomen van klanten waarvan hun bestelling zeker buiten moet die dag.

GhO$T
16 september 2006, 13:19
-waar werkt ge
-hoeveel verdient ge
-hoeveel uur per week
-wa moet ge zoal doen
-hoe is de werksfeer
-zijde content daar

-Peltot Izegem (uw partner in polyurethaan vormstukken :unsure: )
-10,95/u
-38u
-soort rubber tegels met noppen of ribben maken, die dingen die ze in het voetpad steken voor blinden enzo.
-voor de werksfeer moet ik het niet doen, enige jobstudent en enkel maar contact met de vaste tijdens middagpauze.
-ben wel redelijk content, behalve dus dat er grootste deel van de tijd niemand is om een woordje tegen te zeggen

+ goed betaald.
vlakbij, 10 minuutjes of minder op de fiets en ik ben er.
zelfstandig werken en 'k word niet teveel op de vingers gekeken.
gevarieerd werk dat bijna geen enkele dag heeft tegengestoken, je bent verantwoordelijk voor het volledige productieproces wat mij toch wel extra motiveert; vloeibaar product in de vormen gieten zodat er tegels uitkomen, die tegels spuiten, bijsnijden, bijschuren, in dozen steken, paletten klaarzetten voor de klant...
dagwerk vind ik nog altijd het best van uren, en door 38u werkweek maandag tot donderdag een kwartier vroeger stoppen (7.45u ipv 8u) en de vrijdag een uur vroeger stoppen.
Ben ook nooit echt versleten na een dag werken (behalve mijn voeten die zeer doen wegens niet gewend om 8u per dag recht te staan) dus kan nog perfect na 4u iets anders doen tot 's avonds.

- klein bedrijf dus weinig vaste werknemers om te leren kennen en maar 1 jobstudent, ikzelf :sop:.
mijn machine was een paar dagen buiten werking en toen 1 dag enorm klote werk moeten doen.
ongezond werk waarschijnlijk, constant zo'n verfspuit waardoor al die dampen in de lucht blijven hangen.

Al bij al valt het dus heel goed mee, maar het zal toch maar eenmalig zijn dat ik daar zal werken denk ik, ik zoek ieder jaar een andere vakantiejob, afwisseling is nog altijd het leukst vind ik.

Dit werk was dus na mijn 2e zit, ervoor heb ik ook nog 2 dagen interim gedaan in een diepvriesgroenten bedrijf waar ik ook mocht teruggaan maar toch niet gedaan. Het is 20 minuten met de auto en ik krijg er minder betaald om in ploeg te werken dan wat ik nu krijg om overdag te werken (en 10x zo dicht van huis), keuze was dus snel gemaakt.

Massis
16 september 2006, 14:08
-waar werkt ge
Service on Stage international (SOSi), levert mankracht bij opbouw en afbraak op evenementen voornamelijk, over heel de benelux en omstreken eigenlijk... tot nu toe enkel in henegouwen en limburg geweest though
8.5€/u als het tenten zijn, 7.8€/u als het licht/geluid/podia is/zijn
-hoeveel uur per week
hangt er vanaf hoe vaak ze mij bellen (werk eig via de baas zen eigen interimkantoor), dinsdag begonnen,tot nu toe 3 dagen gewerkt (35.5 uur)
-wa moet ge zoal doen
vnl sleurwerk, kabels oprollen, vrachtwagens met licht/geluid inladen, tenten afbreken,...
-hoe is de werksfeer
zalig, allemaal toffe kerels, meeste ook heel vriendelijk, mag wa gelachen worden op't werk
-zijde content daar
jup, 't is een pak beter betaald als mijne vorige job (perenplukken @ 6.2€/u) en de werksfeer is een pak losser
negatief
lange en onregelmatige uren (tot >12u op nen dag en tot na middernacht if needed)
fysiek zeer zwaar (eerste dag al iets vertrokken in mijne rug)
positief
toffe werksfeer
leer er van bij
verdient redelijk

Goety0206
16 september 2006, 14:53
Waar werkte ge?
Heb gewerkt bij VergoTechnics onderdeel van Vergocan
Hoeveel verdiende ge?
€10,2341 netto per uur, Overuren aan 150%
Hoeveel uur per week?
40 uur, 4 dagen per week 10 uur
Beginnen om 7.30 pauze om 11.30 tot 12.00 en dan doorwerken tot 18.00
Wa moet ge zoal doen?
In da bedrijf wordt staal via een elektrolise proces verzinkt. De zogenaamde "traveirs" worden volgegangen met staal zo 1 "traveirs". Ik mocht de verzinkte traveirs leeghalen. Record van gewicht verzinkt, en dus door mij afgehaald, was 9624kg. Fucking zwaar werk dus.
Hoe is de werksfeer?
Slecht, ik kreeg bijna geen pauze. Ze werkten daar normaal met 2personen in die vestiging. De persoon waarmee ik mocht samenwerken was "Paulie" en kwam uit een beschutte werkplaats, deed zijn job als een robot en kon niet echt goed spreken waardoor een gesprek onmogelijk was.
Tijdens de lunchpauze van Paulie om 11.00 mocht ik samenwerken met de ploegbaas Frederic, redelijk geestige ven veel mee gesporken dat wel maar met de middag slechts 0.5uur daarna mocht ik eten en daana nam hij pauze, dus tijdens de middagpauze zat ik daar alleen.
Waarde content daar?
Zwaar werk, dus niet ma langs de andere kant veel meer respect voor mensen die da gans ulder leven doen

+Verdiende 110€ per dag en mocht de vrijdag thuisblijven.
-Zwaar werk
-Slechte werksfeer
-Dankzij mij 3maal week per week contract te geven hebben zij mij 2feestdagen niet moeten betalen

spray-bunny
16 september 2006, 17:13
Waar werkte ge?
Aliplast Lokeren
Hoeveel verdiende ge?
€11 netto per uur
Hoeveel uur per week?
ma 8 di 8 woe 8 do 8 vrij 6.5 = 38.5
afwisselend vroege en late ploeg. 6-2u of 2-10u. Vrijdag een uur en een half vroeger begaan, en 3u vroeger gedaan.
Wa moet ge zoal doen?
Orderpicker.
Heel de dag met containers op karren rondzeulen waarop dan de aluminium profielen moeten komen die op het orderboekje staan. Soms erg licht werk, maar soms moet ik dakgoten van 7m lengte sleuren - en die dingen wegen fuckin' zwaar.
Hoe is de werksfeer?
Ideaal. Niks op tegen als ge wat praat met collega's of ploegbaas, even iets gaat drinken of ff uitrust. Het tempo bepaal je volledig zelf. Heel positieve sfeer. Er wordt hard gewerkt maar toch lijkt het erg relaxed.

Waarde content daar?

Ja! Ik werk er al mijn 2e jaar en ik blijf maar terugkomen. Ondertussen leer je de mensen er erg goed kennen.

+ toch wel deftig loon
+goede sfeer
+op 5 minuten van mijn deur
+Randstad (de eigenlijke werkgever) heeft me een volledige werkweek teveel uitbetaald (€425 vakantiegeld:p )
+Leuk werk
+Veel maten die er ook werken.
+ Mijn 20 minuten eetpauze zit inbegrepen in mijn werkdag. Ik word dus betaald om te eten.:p
-Het blijft werken natuurlijk hé:)

Dennoman
16 september 2006, 19:53
Dat is eerder persoonlijke smaak.

Waar ik werkte waren de ploegen 5.00-13.00 en 13.00-21.00. Persoonlijk had ik véél liever de late shift, dan kon je daarna nog uitgaan om dan uit te slapen tot 11 à 12 uur en dan weer gaan werken. Zo vlogen de weken voorbij en amuseerde ik mij ook nog.

Hmjah, misschien ja. Op zich had ik veel liever de vroege. Het deed wel pijn om om 5 uur uit uw nest te kruipen soms, maar als ge eenmaal zo rond kwart voor 6 de prut uit uw ogen had gewreven en rond 6 uur effectief aant werken waart, ging dat snel voorbij. De ochtendkou die uit de poorten kwam deed ook wel goed aan het wakker worden.
Idd, veel respect gekregen voor de mensen die zulk werk heel hun leven moeten doen. Ik ben blij dat ik studeer :)

Suphafly
16 september 2006, 20:00
Vorig jaar
-waar werkt ge: Apac Lokeren
-hoeveel verdient ge: 7.5€/u
-hoeveel uur per week: was van 8u tot kwart na 4 ofzo
-wa moet ge zoal doen: met een "nietsjesmachine" op luchtdruk (weegt ong 5kg)
karton op houten frames schieten voor onderdelen van catepilar in te steken
-hoe is de werksfeer: slecht, er werd niet gepraat, geen radio, geen muziek, als je ff op je gemak werkte kwamen ze al zagen (veel allochtonen niet dat ze mij stoorden 'k vond ze nog wel '"vriendelijk")
-zijde content daar: ben er na 7 dagen gestopt ik moest altijd gans de dag met dat nietjes machine gebukt staan omdat die frames 3 cm hoog waren en op de grond lagen en 5kg is niet zwaar maar gans de dag aan een stuk voelde da wel en ik kreeg last in mijn rug. en ook er werd niet gepraat ofzo waardoor de tijd absolult niet vooruit ging

Dit jaar
-waar werkt ge: President Lokeren
-hoeveel verdient ge: 10e/u
-hoeveel uur per week: 3 nachten van om 1u tot half 8
-wa moet ge zoal doen: achter den toog staan
-hoe is de werksfeer: het liep er vol johnny's maar al bij al was het wel gemakkelijk en leuk werk tegen over vorig jaar
-zijde content daar: alleen om 6u als iedereen weg was moest ik allee nnog met paar andere jobstudenten opruimen terwijl die "basen" ladderzat aan den toog hingen

'k ben er dan gestopt samen met de 2 andere jobstudenten gewoon het was tijdens te Lokerse Feeste nen ik wou zelf feesten

nu kom ik wss lui over omdat ik 2 gestopt ben maar ik werk wel elk zondag avond in het jaar en in de winter ook elk weekend in een snowboard/ski verhuur shop

Cartek
16 september 2006, 20:10
ongelooflijk dat er hier mensen voor minder dan 8,5 euro per uur werken.

tweetyoost
21 juni 2007, 17:14
Heb den topic doorzocht maar niks gevonden...

Weet iemand hoeveel je bij CTO (in de haven van zeebrugge) verdiend?

ik ben 21jaar (is geen nachtwerk,geen weekendwerk en geen ploegen)
het zou als mechanicien of elektricien zijn

Timmos
21 juni 2007, 17:46
EDIT: lol die thread is 2 jaar oud :sop:

~ pIgnmilkr ~
21 juni 2007, 17:53
Ik werk bij Tropicana (fruitsap van Pepsi cola.) in Zeebrugge.
Positief: goede werksfeer, goede verdienste (11,8 als student, afhankelijk van nacht-ochtend-late ploeg), maaltijdchecks
Negatief: soms monotoon en saai werk, kan soms ook fysiek zwaar zijn, ploegwerk (vooral ochtendploeg doek nie graag), haarnet :p

EternalSilence
21 juni 2007, 18:14
waar werkt ge : Cleandienst ramen wassen
-hoeveel verdient ge : 11.83€ per uur ( kheb in 5 weken rond de 2100€ verdiend , 22 dagen werken )
-hoeveel uur per week : 37
-wa moet ge zoal doen : ruiten kuisen ;)
-hoe is de werksfeer : zeer maar dan ook zeer goed. kwerk samen met 2 personen die ik zeer goed ken dus we deden ( kheb van vandaag gedaan ) niets anders dan plezier maken.
-zijde content daar : ja kben zeer content.
-negatieve/positieve aspecten : + kwas iedere keer vroeg thuis tussen 12 en 2h30 :)

:wtf:
ik wil ook ruiten kuizen!

anyway:
waar: Unilin bospan
leeftijd: 20jaar
loon: 9.75€/uur
aantal uren/dag: 8uur (verboden om overuren te kloppen :sop: )
aantal jaar: 4de jaar op rij
ploeg: ochtendploeg
aantal dagen: 14dagen (weekends nie meegerekend)
de job: elektricien

positieve aspecten: kheb werk in de vakantie, en het heeft me voldoening als ik zie dat het weer eens in orde is
negatieve aspecten: zwaar onderbetaald als ik eens hier kijk ..

SoliD
21 juni 2007, 18:18
waar: Keddy
leeftijd: 20jaar
loon: 8€/uur
aantal uren/dag: 8uur
aantal jaar: eerste jaar
aantal dagen: 23
de job: Keddy is een leasing/verhuurbedrijf van auto's, ik moet dus auto's ophalen en wegbrengen naar klanten. Checklist invullen en dan de auto's kuisen. Dus vaak op de baan, verantwoordelijkheid en niet al te zwaar :D
Downside, niet zo goed betaald als m'n andere jobkes, maar de job zelf maakt het ruimschoots goed :D

Bontus
21 juni 2007, 18:35
-waar werkt ge
Dit jaar niet, maar de vorige 4 jaren wel: Betonfabriek
-hoeveel verdient ge
Netto een prutske meer dan €10/u
-hoeveel uur per week
8 uur per dag = 40 uur per week. Maar ik mocht minder werken ook (bijvoorbeeld pas 's middags beginnen)
-wa moet ge zoal doen
Puur bandwerk, maar niet in een productielijn, soort assemblage van stukken
-hoe is de werksfeer
Goed, maar er is veel lawaai, ge kunt bijna nie praten, en muziek op uw oren is verboden
-zijde content daar
Tuurlijk
positief: heel dicht bij men huis, flexibel qua uren.

Tha_nOn
21 juni 2007, 18:43
-waar werkt ge: cm middenvlaanderen
-hoeveel verdient ge: 1380 zoiets, + maaltijdcheques
-wa moet ge zoal doen: geen idee, afhankelijk van dienst, kzit nu wel op dezelfde dienst als vorig jaar en toen was het hun achterstallig archief in orde brengen, maar da was toen gedaan
-hoe is de werksfeer: vorig jaar was da echt tof met nog een stuk of 5 studenten, nu hebk geen idee wat het zal zijn \o/
-zijde content daar: bahja\o/

zipke
21 juni 2007, 18:47
Misschien anders een recentere thread omhooghalen? Eentje van DIT jaar ofzo? :D

prutseke
21 juni 2007, 22:24
-waar werkt ge:

kompas camping oudenaarde

-hoeveel verdient ge

9.10€/u

-hoeveel uur per week

de eerste 2 weken minimum 32u, de andere 2 weken minimum 40u (komen uren bij omdat ik ook achter de bar sta en de klanten meestal blijven plakken)

-wa moet ge zoal doen

zwembad kuisen, den groten baas zen bureau kuisen, het restaurant kuisen (totaal zo een 6u/week. overige uren sta ik in de keuken en achter de bar (dit houdt in: eten maken, opdienen, frituur, afwas, afrekenen, ijs, drank, ... (fooien ontvangen :d)

-hoe is de werksfeer

fantastisch, omdat ik dit ook in het weekend doe zijn we met 3 meisjes die fantastisch goed overeen komen. ook ons bazin valt heel goed mee, ze ziet nogal eens iets door de vingers en zou door het vuur gaan voor ons. er is altijd tijd voor grapjes en een goede babbel met onze klanten ;) en we moeten ons eigenlijk niet de benen van onder ons lijf lopen, behalve dan op extra drukke dagen, maar dan voorziet ons bazin een jobberke meer :)

-zijde content daar

heel content, anders zou ik daar het hele jaar niet slijten hé

weinig negatief. enkel misschien dat je nooit echt weet wanneer je gedaan heeft, en dat het zwaar werk is. zeker voor de voeten en rug.
ook kan je eigenlijk niet zeggen da ge es ne hele avond thuis zijt

Hollow
22 juni 2007, 18:36
-waar werkt ge: h&m magazijn in Puurs
-hoeveel verdient ge: 8.0666/uur
-hoeveel uur per week: 35
-wa moet ge zoal doen: scanning, dozen inscannen en dan in rekken zetten
-hoe is de werksfeer: weetek niet, kbegin pas volgende week
-zijde content daar: ""

*trust*
22 juni 2007, 18:41
heeft er iemand nog een jobke int zwart voor mij? :unsure:

spray-bunny
22 juni 2007, 19:34
heeft er iemand nog een jobke int zwart voor mij? :unsure:
Ga werken bij van gansewinkel (afvalverwerking), tegen 's avonds zijt ge zeker zwart!

nonkel wulle
22 juni 2007, 22:12
Ik ga in de Dehlaize Sint-Pieters in Brugge gaan werken in Juli, part-time welliswaar.:(
Wat wil zeggen dat ik nog eenjob in de Horeca mag gaan zoeken.

^MystiQ
22 juni 2007, 22:21
Wat verdien ik 10,68 euro / uur +1 maaltijdcheque ( 4 eur) per dag.
Hoelang gaak werken : 6 weken
Oeveel gaak verdiend hebben op die 6 weken : Rond de 2500 euro ( netto en das zeker )
Overuren : Soms
Werksfeer : Is goed, wel soms ne ambetante ploegbaas
Hebbek der al gewerkt : Ja.
Wa moek doen : Van alles, productie, inpakwerk, klusjes, noem maar op.
Oeveel uren ist : 39,5 normaal gezien :)