PDA

Volledige versie bekijken : auto+scooter meeting

lttuvix
4 juli 2005, 19:47
topic is duidelijk, wie zit dit zitten? mail allemaal naar lttuvix@gmail.com als er genoeg geintereseerden zijn stel ik voor er eentje proberen te starten?

Lucian
4 juli 2005, 21:04
bwah
mijne is nie eel speciaal ofzo ze, ma als da in de buurt is en kmoe nie werke wil k wel afkome :)

Mr Syphon
4 juli 2005, 22:48
mja kzou wel proberen te komen als da lukt :p
als da hier in de omgeving is ( kzie da ge van zonhoven zijt ) zoals hasselt bv
dan moet da wel te lukken zijn, kzou dan met de camino komen :)

Pana
4 juli 2005, 22:50
En 4-takt wordt buitengeloten fwa?
Booooeoeoeoeoeooeoe

Dirkxke
4 juli 2005, 22:53
count me in :)

GaMe®
4 juli 2005, 22:56
topic is duidelijk, wie zit dit zitten? mail allemaal naar lttuvix@gmail.com als er genoeg geintereseerden zijn stel ik voor er eentje proberen te starten?
Ik, als een van de oprichters van CID (scooterclub) ben zeer geïnteresseerd. We hebben al 3 succesvolle meetings in minder dan een jaar achter de rug.
In welke streek dacht ge die meeting te houden? Wij zijn van de regio Limburg.
www.cid-tuning.tk (professionele site is in de maak, check forum ;) )

Gisteren was het meeting 3, kijk hier (http://cidcrew.proboards27.com/index.cgi?board=meetings&action=display&thread=1120408065) voor de foto's ;)

Foose
4 juli 2005, 23:17
Jama ni allemaal die scooterkes eh :p
Gewoon best telenet auto/brommer/.. form gebruikers. En ook nog gewone telenet gebruikers anders.
Da vind ik toch.

GaMe®
5 juli 2005, 00:59
ahzo, 't is toch plezanter hoe meer volk er komt eh, ni? :p

Easter~Egg
5 juli 2005, 01:07
Als da in west vlaanderen is ist goe :) ik woon aan de kust dus ik ga niet meer dan 100 km door en weer rijden met men brommer

[B]Rocketeer
5 juli 2005, 12:15
Als er wa volk komt, moette wel groen licht krijgen van de gemeente of waar da ge allemaal doorgaat.

Aangezien er nog altijd een verbod is op samenscholing (en da is da dus). De politie kan ulle namelijk allemaal een boete daarvoor geven, als ge ni over de nodige documente beschikt om daar te mogen zijn ;)

Om iets te origaniseren, waar wa volk op afkomt, vergt altijd veel tijd en werk. Denk er best ne keer over na, eer ge iets begint :D

Slipsnot
5 juli 2005, 12:45
Ik, als een van de oprichters van CID (scooterclub) ben zeer geïnteresseerd. We hebben al 3 succesvolle meetings in minder dan een jaar achter de rug.

Gisteren was het meeting 3, kijk hier (http://cidcrew.proboards27.com/index.cgi?board=meetings&action=display&thread=1120408065) voor de foto's ;)
Ik ken een heel deel van die gasten.. Der zijn er een heel deel van Sint-Truiden ?

lttuvix
5 juli 2005, 12:48
njah probleem is dak weinig tijd heb voor die regelingen en vaak wss nie ga kunnen komen... was eig een idee da iemand zou overnemen ;)
nuja ik zou voorstellen aangezien we eerste keer nie me zoveel zullen zijn bv parking van grenslandhallen ofzo? (praat anders ook via mirc op #telenet.auto is makkelijker :))

Foose
5 juli 2005, 21:51
Rocketeer']Als er wa volk komt, moette wel groen licht krijgen van de gemeente of waar da ge allemaal doorgaat.

Aangezien er nog altijd een verbod is op samenscholing (en da is da dus). De politie kan ulle namelijk allemaal een boete daarvoor geven, als ge ni over de nodige documente beschikt om daar te mogen zijn ;)

Om iets te origaniseren, waar wa volk op afkomt, vergt altijd veel tijd en werk. Denk er best ne keer over na, eer ge iets begint :D

Das ook weer goed gevonden :ironic:. Kom gewoon samen op een parking, parkeer u allemaal netjes en ..

Logix
6 juli 2005, 00:48
Rocketeer']Als er wa volk komt, moette wel groen licht krijgen van de gemeente of waar da ge allemaal doorgaat.

Wat is dat nawer voor bullshit . we zijn "vrienden" en we mogen dan ni met nen hoop ergens staan ofwa ?

CAS
6 juli 2005, 01:58

Kwil niks zeggen é, maar diene met zijn rood scooterke (http://users.pandora.be/brancop/yannick/CID%20Meeting%203/Meeting%20014.jpg) weet ni hoe em zijne helm moe opzetten.
Ze weten er et precies allemaal ni, want ze zijn precies zelfs ni vast. Tzal duren tot ze es iets tg komen, moet maar es tg 20per uur gewoon tegen een muur lopen...

Vo de rest, alst enkel auto is, dan willek wel afkomen alst ni te ver is. Ofwel worden er verschillende georganiseerd é, O-vl, Limburg, A'pen, W-vl en da ist zowel zeker da ier opt forum zit?

Dirkxke
6 juli 2005, 10:06
Wat is dat nawer voor bullshit . we zijn "vrienden" en we mogen dan ni met nen hoop ergens staan ofwa ?

welkom in belgie...

der is eens een meet en greet geweest van Tunedbelgium op carpool in beringen en daar zijn de flikken dus op af gekomen en iedereen is kunnen vertrekken. een paar hebben hun folie van hun vensters kunnen aftrekken ter plaatste en ik geloof ook da er waren die hun neons onder de wagen uit hebben kunnen draaien...

[B]Rocketeer
6 juli 2005, 16:13
welkom in belgie...

der is eens een meet en greet geweest van Tunedbelgium op carpool in beringen en daar zijn de flikken dus op af gekomen en iedereen is kunnen vertrekken. een paar hebben hun folie van hun vensters kunnen aftrekken ter plaatste en ik geloof ook da er waren die hun neons onder de wagen uit hebben kunnen draaien...

Inderdaad, da kunnen zij perfect doen. Leve België

Das ook weer goed gevonden :ironic:. Kom gewoon samen op een parking, parkeer u allemaal netjes en ..

@beiden: Zie post dirkxke. Probeer ni de slimmen uit te hangen van wat ge ni weet ;)

lttuvix
6 juli 2005, 19:41
indeed voor een meeting moe ge da eerst legaliseren, en das een pak werk...

Burny
6 juli 2005, 19:50
welkom in belgie...

Ik was 1 van die 'slachtoffers' toen. Kreeg een waarschuwing voor mijn 30% getinte portierramen :angry: Moest binnen een week gaan laten controleren dak het er vanaf had gedaan. Ff gereserve ramen erin gezet toen.

lttuvix
6 juli 2005, 19:56
ach, als flikken u willen dan hebben ze u as simple as that

[B]Rocketeer
6 juli 2005, 21:27
Yep, en soms ook maar goed ook :)
Vandaag ibiza gezien met vooraan 100% getinte zijruiten :s

Ik weet ni hoe dienen nog deftig kan zien.
Heb zelf soms problemen overdag met mijn foliatec 100% achterruit.

Wa moet da bij dienen 's nachts geven. Of zou em dan ni rijden :D

Blue-Bora
6 juli 2005, 21:37
Wel kmoet zeggen da ik nog nooit problemen heb gehad met de flikken en mijne getunde bora.

Ben op 4 jaar nog maar 1 keer tegengehouden en dan wast op nen zondagmorgend toen ik naar men werk reed.WODKA actie,en kheb ni eens moeten blazen :)

Dirkxke
7 juli 2005, 02:32
@ dragjeh en logix: de belgische wetgeving heeft nu eenmaal een wet tegen samenscholing op openbare plaatsen. moest deze meeting kunnen georganiseerd worden op een parking van een winkel waarvan iemand de eigenaar kent zou da geen probleem zijn vanwege geen openbare plaats dan. MAAR het moment ge van de parking af rijdt kunnen ze u langs de kant zetten om u te controleren en da wordt veel gedaan na een grote meeting...

de eikels :doh:

Foose
7 juli 2005, 11:14
@ dragjeh en logix: de belgische wetgeving heeft nu eenmaal een wet tegen samenscholing op openbare plaatsen. moest deze meeting kunnen georganiseerd worden op een parking van een winkel waarvan iemand de eigenaar kent zou da geen probleem zijn vanwege geen openbare plaats dan. MAAR het moment ge van de parking af rijdt kunnen ze u langs de kant zetten om u te controleren en da wordt veel gedaan na een grote meeting...

de eikels :doh:

Mja, maar wat valt er te controleren ?
Ik denk dat iedereen die komt zijn auto wel legaal is min of meer.
Buiten dan Rocket zijn neon's, etc :p

Dirkxke
7 juli 2005, 11:25
Buiten dan Rocket zijn neon's, etc :p

geloof me, als ze u op iets willen pakken dan pakken ze u op iets.

bij mij is der wel geen kans toe want mijn velgen zijn zelfde maat als de orginele :D

lttuvix
7 juli 2005, 11:30
bwa
daar heb ik een oplossing voor ge neemt allemaal een tenteke mee
als de flikken komen zetten we die daar op en we gaan is goed overnachten daar es zien of de flikken zoveel geduld hebben ;)

Kabouter Hya
7 juli 2005, 11:36
is uwen brandblusser in orde???

daar heb ik dus ook al een opmerking voor gehad...

had deze in de kleur van mijn wagen gespoten (maar wel alle info leesbaar gelaten)
kben kunne na den bureau gaan met ne nwe (lees die van ons ma SUCKERS)

Dirkxke
7 juli 2005, 11:39
is uwen brandblusser in orde???

daar heb ik dus ook al een opmerking voor gehad...

had deze in de kleur van mijn wagen gespoten (maar wel alle info leesbaar gelaten)
kben kunne na den bureau gaan met ne nwe (lees die van ons ma SUCKERS)

buiten mijn velgen en installatie is er nog niks verandert aan mijn wagen. maar khoop da ze over een half jaar mijn motorkap nie open trekken :$

Kabouter Hya
7 juli 2005, 11:46
als ge da aangeeft aan verz. is da toch in orde??

[B]Rocketeer
7 juli 2005, 15:16
als ge da aangeeft aan verz. is da toch in orde??

Voor verzekering wel. Meer pk is meer inkomsten.
Ma ni in orde met uw pvg van de wagen.

Buiten dan Rocket zijn neon's, etc

Voor mijn neons moette al onder de wagen gaan zien.
Tenzij ze vragen: en voor wa dient da knopke? :D

Kzal dan zeggen dat da dient om het licht op groen te zetten ;) (en das ni gelogen, want de neon is groen :D)

En den uitlaat bennek door op de keuring, gewoon opmerking erop.
Staat trouwens ook op keuringsbewijs: verboden verlichting.
Das van mijn 2de 3de remlicht, ma kzal zeggen da dat dan van de neon is :D

Voor de rest hebek niks te verbergen :p

--------------------------------------------------------------------

@dirkxke: Ik zit nu zondag in brustem bij mijn neef.
Nen dag later als de sprint dus :D

Dirkxke
8 juli 2005, 00:45
Rocketeer']Voor verzekering wel. Meer pk is meer inkomsten.
Ma ni in orde met uw pvg van de wagen.

Voor mijn neons moette al onder de wagen gaan zien.
Tenzij ze vragen: en voor wa dient da knopke? :D

Kzal dan zeggen dat da dient om het licht op groen te zetten ;) (en das ni gelogen, want de neon is groen :D)

En den uitlaat bennek door op de keuring, gewoon opmerking erop.
Staat trouwens ook op keuringsbewijs: verboden verlichting.
Das van mijn 2de 3de remlicht, ma kzal zeggen da dat dan van de neon is :D

Voor de rest hebek niks te verbergen :p

--------------------------------------------------------------------

@dirkxke: Ik zit nu zondag in brustem bij mijn neef.
Nen dag later als de sprint dus :D

ja lap, ik ben weer daar op zaterdag :D
zondag is ook nog sprint. tis weer een weekend. zondag zit ik waarschijnlijk in leopoldsburg

[B]Rocketeer
8 juli 2005, 10:27
ja lap, ik ben weer daar op zaterdag :D
zondag is ook nog sprint. tis weer een weekend. zondag zit ik waarschijnlijk in leopoldsburg

Ah zo, tis zondag ook sprint. En ik zit bij familie.
Tis dan met ons dieselstoof te doen om naar ginder te rijden.

Da beestje haalt 110. Bij 120 lang rijden ziede stoom verschijnen :D
Te hoge druk.

Dirkxke
8 juli 2005, 12:43
Rocketeer']Ah zo, tis zondag ook sprint. En ik zit bij familie.
Tis dan met ons dieselstoof te doen om naar ginder te rijden.

Da beestje haalt 110. Bij 120 lang rijden ziede stoom verschijnen :D
Te hoge druk.

ssst das uwe NOS purge wa dan in werking komt

:unsure:

:p

CAS
8 juli 2005, 13:33
ssst das uwe NOS purge wa dan in werking komt

:unsure:

:p

Ne Diesel werkt niet met lachgas :p dan moe ge propaangas inspuiten voor 't zelfde effect te krijgen... Of gewoon puur op propaangas rijden als uwe motor u ni teveel meer intereseert.

lttuvix
8 juli 2005, 17:46
pff cas wa kan nen motor ons nu schelen, da zorgt maar da ge kunt rijden pfft who gives a fuck ;)

DBK
8 juli 2005, 18:21
kvond het idee van toen nog uit de grote auto thread om eens te gaan karten nog het beste eigenlijk :)

lttuvix
8 juli 2005, 18:28
doe da dan he ;)

we moeten deze auto community toch beetje leven in blazen :p

exo
11 juli 2005, 20:38
Wie wilt mij leren autorijden?
Kga morgen voorlopig halen maar kheb zo het gevoel dat ik er nog nie klaar voor ben? :p

Mr Syphon
11 juli 2005, 20:40
Ne Diesel werkt niet met lachgas :p dan moe ge propaangas inspuiten voor 't zelfde effect te krijgen... Of gewoon puur op propaangas rijden als uwe motor u ni teveel meer intereseert.

kheb dacht ik ergens is gelezen da ge nos wel kunt aansluiten op een diesel ma gewoon ni hetzelfde als bij een benzine

Dirkxke
11 juli 2005, 20:59

dan ist de propaan purge :D

zombie
12 juli 2005, 04:22
als het in de gebure van antwerpen is kommek ook wel af ;)

Stijneman
12 juli 2005, 14:54
ahzo, 't is toch plezanter hoe meer volk er komt eh, ni? :p
erm, foutjes op meeting"flyers" ?
http://www.geocities.com/crazy_insane_drivers/1ste_meeting.htm

voetbalplein
voetbalplijn

just a hint ;)

P|tt@
12 juli 2005, 16:39
erm, foutjes op meeting"flyers" ?
http://www.geocities.com/crazy_insane_drivers/1ste_meeting.htm

voetbalplein
voetbalplijn

just a hint ;)

Verbeter de mensen niet die correct schrijven. Plein, plaats, plaza, open bebouwing, maw voetbalplein.

http://vandale.be/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=plein

OT: Is er al iets bruikbaar qua locatie?

zombie
12 juli 2005, 17:12
Verbeter de mensen niet die correct schrijven. Plein, plaats, plaza, open bebouwing, maw voetbalplein.

http://vandale.be/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=plein

OT: Is er al iets bruikbaar qua locatie?

op de flyer van het 2 de event is dus wel pijn geschreven ...
op die van de eerste plein

hij bedoelde dus niet dat het plijn moets zijn

P|tt@
12 juli 2005, 17:53
op de flyer van het 2 de event is dus wel pijn geschreven ...
op die van de eerste plein

hij bedoelde dus niet dat het plijn moets zijn

M idd, die img's werden niet geladen, my bad. Zag enkel 't eerste.

edoch, k zou graag is wa deftige info zien omtrent die meeting, mss is er nog wat nice te zien;)

DejaVu_x
4 juli 2008, 18:09
als het in de gebure van antwerpen is kommek ook wel af ;)

Jha ik ook maar maak een flyer stuur dit dan door naar een aantal mensen en laten doorsturen zo hebben ik en men maten het ook gedaan stonden toch een 150 mensen aan het chopping in wijnegem.
Laat weten wnr het gaat gebeuren hé.

PS: ik weet dat ik beroerd schrijf dus GEEN comentaar :D

SilentSpring
4 juli 2008, 18:10
why the fuck zou je in godsnaam een thread van 3j geleden bovenhalen...

syphon999
4 juli 2008, 18:12
Hahaha wat is dat hier toch vandaag :p

[B]Rocketeer
4 juli 2008, 18:12
17j hé, ni bij nadenken.

Tis dan ook een Telenet Games Meeting en niet jan en alleman die komt :p

Topic closed