PDA

Volledige versie bekijken : Logo op auto vastmaken

Moto
3 juli 2005, 16:30
Jaja effe het tegenovergestelde van clean-style.
Gisteren hebben een paar junks mijn audi-embleem achter op de auto er met een schroevendraaier willen afhalen,
1 ring is dus naar buiten geplooid nu
Kan ik dat gewoon vastplakken met de 1 ste de beste secondenlijm of is dat slecht voor de lak??

Papegoai
3 juli 2005, 16:32
omg, als ik ze dat ooit zie doen dan steek ik hun schroevendraaier ...

Morpheus
3 juli 2005, 16:40
Jaja effe het tegenovergestelde van clean-style.
Gisteren hebben een paar junks mijn audi-embleem achter op de auto er met een schroevendraaier willen afhalen,
1 ring is dus naar buiten geplooid nu
Kan ik dat gewoon vastplakken met de 1 ste de beste secondenlijm of is dat slecht voor de lak??

Vraag het eens aan de garage :)

GADGET
3 juli 2005, 17:01
siliconelijm zal ni slecht zijn voor de lak. (tec 7 ofzo e)

seconde lijmen enzo weet ik niet, da kan evt wel een chemische reactie teweeg brengen...

exo
3 juli 2005, 17:20
Ronduit schandalig vind ik dat!
Ik hoop voor jou dat je het terug in orde krijgt of de eventuele schade beperken. ;)

zombie
3 juli 2005, 17:58
als het bijna afgebroken is kunt ge u naar u locale audi dealer begeven en een nieuw teken gaan halen.
anders:
zo van die dubbelzijdige plakband maar dan zo een mouche...
zo zijn ze standaard vastgeplakt

rbn-
3 juli 2005, 19:20
naar de garage gaan, da kost wrs wel wat. Bij mijn pa hebben ze de mercedesster is gepikt. Ksnap echt daar het nut ni van in. Ik rip toch ook gn ferari symbool als ik ne ferari zie staan :/.

Shorty87
4 juli 2005, 12:41
naar de garage gaan, da kost wrs wel wat. Bij mijn pa hebben ze de mercedesster is gepikt. Ksnap echt daar het nut ni van in. Ik rip toch ook gn ferari symbool als ik ne ferari zie staan :/. :offtopic:

hoe killed gij teammates? :unsure:

casualties
4 juli 2005, 13:18
Bij mijn pa hebben ze de mercedesster is gepikt.

Ik ken iemand die daar een hobby van maakt om mercedessterren af te breken. Hij wil zichzelf stoer voordoen, door anti-Mercedes te zijn. Ikzelf heb nooit iemands anders zen auto aangeraakt met als doel iets te vernietigen.

Ik vind het ronduit belachelijk en als dat het gedrag is van 18jarigen (ja, die gast is 18 jaar), dan hoop ik dat er maar enkele hetzelfde niveau hebben op hun 18. :sop:

lttuvix
5 juli 2005, 14:06
njah, van die mercedessterren (nie die plastieke dingskes die op auto worden geplakt) ma zo echt op de motorkap staan, kdenk wel da da wa waard is

ComputerVISTA
5 juli 2005, 14:08
Ik dacht dat die kinderachtige streken al wel voorbij waren zoals de sterren van de mercedes af te trekken.

maar nee hoor: Deze week is men nonkel zen jaguar zen logo weg (die jaguar dus) en een maat zen vader zen mercedes is zen ster ook kwijt. En dat kost naar t'schijnt serieus wa geld om dat der weer op te laten zetten.

Datz e is met hun fikken van ander mans gerief afbrlijven.

rbn-
5 juli 2005, 14:09
50€, ma ze breken die af. Want das ni zo simpel om los te krijgen ze. Ik ram toch ook hun auto ni na de zak gvd. Ma als ze de ster nog 1 keer rippen, gaan we zo'n plat ding er vanvoor op zetten ze. 2 keer al geript en bijna 3. Nog 1 keer en tis gedaan ze. Da kost geld ze :(.

rbn-
5 juli 2005, 14:10
Ik ken iemand die daar een hobby van maakt om mercedessterren af te breken. Hij wil zichzelf stoer voordoen, door anti-Mercedes te zijn. Ikzelf heb nooit iemands anders zen auto aangeraakt met als doel iets te vernietigen.

Ik vind het ronduit belachelijk en als dat het gedrag is van 18jarigen (ja, die gast is 18 jaar), dan hoop ik dat er maar enkele hetzelfde niveau hebben op hun 18. :sop:

zo'n toffe thug die het ni afkan ofzo? Sjeezes das nen auto, veel hebben die omdat het bedrijf da graag heeft. Man maakt da nu ne zak uit in wat iemand rond bolt? :(

lttuvix
5 juli 2005, 14:10
ik zou der stroom opzetten altijd als ene der aankomt *tsssk* :p

$anka
5 juli 2005, 14:13
is inderdaad, heel zielig

als het hier toch over logo's gaat, heb ik ook een vraagje

ik ben gisteren men nieuwe wagen gaan halen (2de hands wel) en der hangt der vanachter iet op van GASTEIN. maar ik weet dus niet wat dat is. iemand van jullie een idee? anders vraag ik het wel aan de vorige eigenaar is em online is

hier zijn de foto's (http://users.telenet.be/svenny007/laguna/)

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:17
zwijg ervan

wacht tot da ze u merc teken proberen te pikken...
150 € voor t embleem alleen...

idd waarom vandalisme op auto? da vinnik echt zo laag...

moest ik ene zien da da bij mij zou doen, die schop ik verrot...

--edit--
@$anka
ski-gebied

$anka
5 juli 2005, 14:17
Man maakt da nu ne zak uit in wat iemand rond bolt? :(

nee, maar de houding wel, en sorry, maar de meeste mercedes/bmw bestuurders zijn egoistische zakken. denken dat heel de baan van hun is.
of als ze saffe nodig hebben, stoppe int midde vant straat, 4 pinkers op, en hop naar binnen, in plaats van gelijk nen normale mens even een parkingplekje in te draaien 2 meter verder ...

Morpheus
5 juli 2005, 14:18
nee, maar de houding wel, en sorry, maar de meeste mercedes/bmw bestuurders zijn egoistische zakken. denken dat heel de baan van hun is.
of als ze saffe nodig hebben, stoppe int midde vant straat, 4 pinkers op, en hop naar binnen, in plaats van gelijk nen normale mens even een parkingplekje in te draaien 2 meter verder ...

Valt wel op dat BMW/Mercedes rijders altijd op het linkervak of middenvak rijden...
Rete irritant, moet ik altijd weer volledig naar links en dan weer volledig naar rechts.

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:19
geluk da je zegt de meeste...
anders hadde me mij te doen... :lol:

ma tzijn toch vooral de bmw rijders (no offence) hoor let er maar is op...

en die slakken da 90-100km/h op t middenste rijvak op de autostrade dan...
das pas irritant

rbn-
5 juli 2005, 14:21
Men vader rookt 1 niet en stopt dus niet met de 4-pinkers. Wat we zowiezo niet doen aangezien dat gewoon in de weg staat. Mijn vader rijdt zoveel mogelijk rechts en dus niet constant links. De baan is niet van mijn pa, noch van u.

Morpheus als je dan steeds naar links moet rij je waarschijnlijk te snel toch en heb je dus geen reden om te klagen.

Le Roy Landis
5 juli 2005, 14:23
njah, van die mercedessterren (nie die plastieke dingskes die op auto worden geplakt) ma zo echt op de motorkap staan, kdenk wel da da wa waard is

das geen reeeeeeeeeeeeet waard.
is gewoon ijzer zene

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:27
awel volgende keer als ze het nog is pikken betaalde gij het roy landis...

ge zult wel anders piepen dan...

$anka
5 juli 2005, 14:30
@ rbn- : dat roken was maar om een voorbeeld te geven, kan evengoed zijn om de krant te halen. point is: dat die gewoon hun auto op straat achterlaten en het verkeer hinderen, enkel en alleen voor hun eigen gemakzucht.

en van die auto's op linkerbaanvak is idd om schijt van te krijgen. als ge iemand zijt voorbij gereden, schuif dan terug op he. khad indertijd ook ambras met ene, schoon 110 op linkerbaanvak. ikke erachter, men linkse pinker op gezet om op normale manier duidelijk te maken dat ik graag zou hebben dat hij even opschuift. doet ie dus niet, ikke dan maar langs rechts voorbij. begint ie vollenbak met nen faren te schijnen. ik had echt zoiet van. wa is a probleem na? ik wil u gewoon maar ff voorbij ze.

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:31
ik zet mijne pinker op naar links...

Morpheus
5 juli 2005, 14:31
Men vader rookt 1 niet en stopt dus niet met de 4-pinkers. Wat we zowiezo niet doen aangezien dat gewoon in de weg staat. Mijn vader rijdt zoveel mogelijk rechts en dus niet constant links. De baan is niet van mijn pa, noch van u.

Morpheus als je dan steeds naar links moet rij je waarschijnlijk te snel toch en heb je dus geen reden om te klagen.

Zeg vriend, als ik 120 a 125 cruise control rijd, dan krijg ik het schijt van die BMW en Benz chauffeurkes die denken dat de weg van hen is en het midden en rechtervak als hun territorium zien.
Meestal zijn het dan nog van die 318D en c200d die juist nen Benz of bmw konden permitteren en dan king of the road zijn.
Dan nog niet gesproken over die overdreven vette bakken die gewoon altijd links rijden.

En btw de snelheid doet hier zelf niet terzake.
Je moet altijd rechts rijden, het middenvak en linkervak is geen privilege voor die mannen. Iedereen moet zich maar aan de hoffelijkheid houden en het meest linkse vak benutten. Kan u garanderen dat als je een uurke of drie op die manier moet rijden dat het redelijk op je zenuwen werkt.

ik zet mijne pinker op naar links...

Er zijn nog andere manieren zonder mensen in gevaar te brengen :p

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:36
ja en nee...

als ik weet dak heel den tijd 125 gaan rijden rij ik ook int midden (en ja heb een benz :lol:) maar alleen als het druk is...
als er geen verkeer is of des nachts doe rij ik wel helemaal rechts
maar begrijp je frustratie want jij moet nu helemaal uitwijken want gewoon rechts inhalen is strafbaar...

btw. zo slenteren op 1 vak is trouwens ook strafbaar...

rbn-
5 juli 2005, 14:37
Zeg vriend, als ik 120 a 125 cruise control rijd, dan krijg ik het schijt van die BMW en Benz chauffeurkes die denken dat de weg van hen is en het midden en rechtervak als hun territorium zien.
Meestal zijn het dan nog van die 318D en c200d die juist nen Benz of bmw konden permitteren en dan king of the road zijn.
Dan nog niet gesproken over die overdreven vette bakken die gewoon altijd links rijden.

Je moet altijd rechts rijden, het middenvak en linkervak is geen privilege voor die mannen. Iedereen moet zich maar aan de hoffelijkheid houden en het meest linkse vak benutten. Kan u garanderen dat als je een uurke of drie op die manier moet rijden dat het redelijk op je zenuwen werkt.

srr maar meestal rijden ze gn 120 a 125 op de linker strook. Imo is 130 de perfecte snelheid voor droogwegdek en 110 voor nat (of trager).

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:41
terwijl as ge da echt wilt kunde da dus kopen in de garage...

ne maar van mij heeft zo'n RR teken...
heeft wel veel poen gekost want hij heeft nooit de prijs willen zeggen...

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:49
misschien beter ff nwe topic...
want dees disc. heeft ni veel ni meer me "logo's hechten aan de wagen" te maken...

de grote "jouw-ergernissen-in het-verkeer" topic of zo

CAS
5 juli 2005, 19:27

Dat is omda die BMW en Mercedes rijders ni verwachten dat een Peugeot un gaat inhalen, normaal rijden die altijd helemaal links, meestal trager dan toegelaten...

Alsof een merk uithaalt, sjonge toch.

Let er dan nu allemaal eens op dat mensen met een GOLF eerst remmen en dan pas un pinkers opzetten, als ge er u op fixeert zal het ook neig opvallen, en gade op de rest zijn fouten ni letten.

rbn-
6 juli 2005, 10:42
Het meeste last heb ik met die mensen die aan 160 over de autostrade scheuren in hun kleine auto die daar eigenlijk niet voor gemaakt is. Het meeste Johnny gedrag zie ik dan weer bij Seat Ibiza chauffeurs ma kom ;). Waarom ik graag in die mercedes zit? Omdat dat comfortabel is. Elk zen keuze qua auto, maar blijf aub met je fikken van andermans auto imo :).

Kabouter Hya
6 juli 2005, 11:59
@ rbn
2nd

AudiS3
6 juli 2005, 14:10
ik ben gisteren men nieuwe wagen gaan halen (2de hands wel) en der hangt der vanachter iet op van GASTEIN. maar ik weet dus niet wat dat is. iemand van jullie een idee? anders vraag ik het wel aan de vorige eigenaar is em online is

hier zijn de foto's (http://users.telenet.be/svenny007/laguna/)

Das o.a. een soort vakantieoord ( http://www.gastein.com/ ), maar het kan natuurlijk altijd dat die plakker nog van iets anders is. :)

On topic:
Ik zou gewoon terug naar de audi dealer gaan en niet zelf met wa lijmproducten op uw lak gaan zitten.

Ik kende vroeger ook ene de er een sport van maakte Mercedes-sterren te pikken en dan zo dom was er mee te komen uitpakken. Het duurde ni lang of enkele mercedes-rijders hadden hem vast. :D

$anka
6 juli 2005, 14:14
mja van dat vakantieoord had ik ook al gevonden. maar da leek me nogal raar ...

ok der is vroeger wel mee op verlof geweest naar oostenrijk, maar toch

lttuvix
6 juli 2005, 19:52
das geen reeeeeeeeeeeeet waard.
is gewoon ijzer zene
njah, tis nie materiaal, tis de naam

mercedes auto's worden vaak teruggehaald wegens fouten, mercedes problemen zijn vaak heel serieus en kunnen vaak niet opgelost worden ookal sturen ze em terug na duitsland...

ge betaald nen mercedes voor merk nie voor kwaliteit

Talos__
6 juli 2005, 20:02
Het meeste last heb ik met die mensen die aan 160 over de autostrade scheuren in hun kleine auto die daar eigenlijk niet voor gemaakt is. Het meeste Johnny gedrag zie ik dan weer bij Seat Ibiza....

Ik rijd soms met onze seat cordoba tegen 150-160 over de autostrade. Leg mij keer uit waarom jij in godsnaam last zou hebben als ik u voorbijrij of wat dan ook...

lttuvix
6 juli 2005, 20:03
Ik rijd soms met onze seat cordoba tegen 150-160 over de autostrade. Leg mij keer uit waarom jij in godsnaam last zou hebben als ik u voorbijrij of wat dan ook...
zijn auto kan wss maar 120 ofzo :p

CAS
6 juli 2005, 20:34

Als da de topsnelheid van uwe wagen is :naughty: ik rij nooit lang hoger dan 170 (meestal cruizen aan 140/150/160) maar echt op limiet van wagen rijden is slecht voor motor. Plus, klein bakskes rijen altijd sneller dan un eigen goed, kwestie van vering enzo. Als je moeite hebt je wagen recht te houden, of je voelt de vering doorzakken, rij je gewoon best trager. Nuja, last heb ik niet van die dat persee het max uit un bakske willen halen, zolang er niemand tegen mij rijd ben ik content.

rbn-
7 juli 2005, 09:04

ik heb het over KLEINE autootjes die daar niet voor gemaakt zijn aangezien hun wegliggin dat niet aankan. Zoals Cas al vermelde

en voor lttuvix: een mercedes E 270 heeft gn problemen met 160

Brolpaq
8 juli 2005, 00:26

Ge hebt gelijk kerel. :ironic: