PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Subaru Impreza !

Foose
2 juli 2005, 23:25
Kheb het precies nog nergens gelezen.
Maar op deze site heb ik toch al het model 2006 gevonden;
http://www.rsportscars.com/eng/cars/impreza_wrx_sti06.asp

Niet slecht (achteraan is't ok) maar geef mij toch maar model 2005 :)

Morpheus
2 juli 2005, 23:26
Dit is al pakken beter imo :)

Foose
2 juli 2005, 23:28
Dit is al pakken beter imo :)

Design enzo is zeker knap. Eveneens het interieur.
Maar model 2005 was voor mij dé Impreza :)

GADGET
2 juli 2005, 23:30
doe mij wa denken aan een type R om een of andere reden (civic e)

Foose
2 juli 2005, 23:30
doe mij wa denken aan een type R om een of andere reden (civic e)

De snuit wat he. De lichten mss.
Kvind het ook een beetje :p
Of aan de BMW 5

Typhon`
2 juli 2005, 23:33
heel erg mooi, al doet me de voorlichten denken aan een lexus (maar vond die heel mooi).

SoliD
3 juli 2005, 02:44
Zeker een auto dat later in mijn garage gaat staan als ik het kan veroorloven :)

Fuji
3 juli 2005, 09:58
noemen ze dat ook niet de ideale overvalwagen zon impreza :)

Dillyracer
3 juli 2005, 10:51
gisteren het huidige model horen optrekken, man da maakt een zalig geluidje

Rikkie
4 juli 2005, 14:51
noemen ze dat ook niet de ideale overvalwagen zon impreza :)

inderdaad. Ik heb zelfs eens ergens gehoord dat het moeilijker te verzekeren zou zijn dan een andere snelle wagen, omdat ze zoveel gestolen worden om er overvallen e.d. mee te plegen. Hetzelfde geldt trouwens voor de Lancers EVO

Greetz

sexymofo
4 juli 2005, 16:03
Deze lijkt wel fel op een Lancer vind ik

Blue-Bora
6 juli 2005, 09:25
Deze lijkt wel fel op een Lancer vind ik

Da nieuw model lijkt idd meer op de EVO dan da huidig model.

Ik ben al een weekje aan het overwegen om men Bora te verkopen en zo'n EVO VIII aan te schaffen.De EVOVIII is veel beter in bochtenwerk dan zo'n Impreza.En de 2liter motor kunt ge tot een betrouwbare 400pk brengen (met nog steeds garantie)

Iemand interesse in men Bora? :p Alsk er genoeg voor krijg is em verkocht

sexymofo
6 juli 2005, 09:40
Da komt door de lampen denk ik.
Gewoon op Kapaza zetten ofzo BlueBora.
Ge zult wel genoeg telelfoontjes krijgen.
Kdenk da tax hier wel nie om te lachen is op zo ne EVO.

whoopie
6 juli 2005, 09:51
imo de mooiste impreza die ze al gemaakt hebben :)

Blue-Bora
6 juli 2005, 09:55
Da komt door de lampen denk ik.
Gewoon op Kapaza zetten ofzo BlueBora.
Ge zult wel genoeg telelfoontjes krijgen.
Kdenk da tax hier wel nie om te lachen is op zo ne EVO.

Kan ik misschien is proberen

Den tax valt nog mee voor den EVO VIII zenne --> 328,15€

Enkel BIV is 5000Euro, maar das maar 1-malig he :)

sexymofo
6 juli 2005, 10:00
Mja ma da heb ik der toch nie voor over. Allé nu toch nie.
Zoveel verdien ik nu ook weer nie

Dirkxke
6 juli 2005, 10:02
OMG, da lijkt op een vergrote seat ibiza snuit :doh:

Kabouter Hya
6 juli 2005, 12:15
@ dirkxke

das teerste wat ik dacht toen ik deze zag

daFour
6 juli 2005, 12:17
mjah

nie veel verschil met de vorige , toch men smaak niet (behalve de motorische stuff ;))

Foose
6 juli 2005, 13:12
Kan ik misschien is proberen

Den tax valt nog mee voor den EVO VIII zenne --> 328,15€

Enkel BIV is 5000Euro, maar das maar 1-malig he :)

Moest ik het mij kunnen permitteren (wat later mss kan ;)) zou ik zeker me niet laten afschrikken hoor. Met zo'n wagen rijd ge 9/10 mensen eraf bij sprintjes/...
En ge kunt er ook zonder er al te veel moeten aan te veranderen eens vrije ritten op Zolder ofzo gaan rijden.

Dirkxke
8 juli 2005, 00:47
Moest ik het mij kunnen permitteren (wat later mss kan ;)) zou ik zeker me niet laten afschrikken hoor. Met zo'n wagen rijd ge 9/10 mensen eraf bij sprintjes/...
En ge kunt er ook zonder er al te veel moeten aan te veranderen eens vrije ritten op Zolder ofzo gaan rijden.

ge zou u dik kunnen verschieten als der een stomme 1.8vtec integra langs u staat. tzou den eerste sub nie zijn die er los vanaf wordt getrokken ;)

kom maar eens zien hoe die stock integra's vooruit gaan nu zaterdag in brustem, ge zult heel rap van gedacht veranderen ;)

sexymofo
8 juli 2005, 01:15
BTW ik geloof da op zolder gaan rijden nie echt goedkoop is

the maniak
8 juli 2005, 11:00
as ge zo ne auto kunt kopen is op zolder rijden nie duur zenne

zoek prijzen maar is op op de site van het circuit zelf, geloof wel da ge eerst ne cursus moet volgen. Is al lang geleden da ik da zelf is uit gezocht heb.

Mr Syphon
8 juli 2005, 11:05
ge zou u dik kunnen verschieten als der een stomme 1.8vtec integra langs u staat. tzou den eerste sub nie zijn die er los vanaf wordt getrokken ;)

kom maar eens zien hoe die stock integra's vooruit gaan nu zaterdag in brustem, ge zult heel rap van gedacht veranderen ;)

idd die integrakes vliegen :love:

Vykus
8 juli 2005, 11:47
Geef mij toch maar een mitsubishi lancer evo 9 dat is nog unieker!!!!!! & sneller, een evo is sneller of suba:d
en dragjeh, je zou wel eens moge komnen sprintjes doen tegen mij met uwe suba, afgaan zou je doen:d tegen een 2 l rally wagen:p

whoopie
8 juli 2005, 11:50
Geef mij toch maar een mitsubishi lancer evo 9 dat is nog unieker!!!!!! & sneller, een evo is sneller of suba:d
en dragjeh, je zou wel eens moge komnen sprintjes doen tegen mij met uwe suba, afgaan zou je doen:d tegen een 2 l rally wagen:p
ik vrees dat men nog maar aan de evo8 zit :x

Rikkie
8 juli 2005, 12:09
ik vrees dat men nog maar aan de evo8 zit :x

Ik heb overlaatst toch gelezen over de Evo IX, die gaat binnenkort komen of zoiets denk ik.

Greetz, Rikkie

hier sé (http://www.tuningnews.net/spy/041022/mitsubishi-evo-ix.php) en hier (http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/FirstDrives/articleId=105130#11)

Foose
8 juli 2005, 13:24

Wa denkte dak ni weet da nen integra vooruit gaat ofwat ? Maar dat verliest toch van ne Lancer ze.
Nen integra heeft 220PK standaard, en ne Lancer Evo rond de 400PK.
Evo van 0-100: 3,5 sec ..

Blue-Bora
8 juli 2005, 13:48
Ik heb overlaatst toch gelezen over de Evo IX, die gaat binnenkort komen of zoiets denk ik.

Greetz, Rikkie

hier sé (http://www.tuningnews.net/spy/041022/mitsubishi-evo-ix.php) en hier (http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/FirstDrives/articleId=105130#11)

Den X zijn ze ook al mee bezig

Typhon`
8 juli 2005, 15:56
idd, wel ni veel verschillen sinds de 7 (XII) vin'k van looks.
Wat een droomauto :D

gamer1
24 juli 2005, 22:36
Wa denkte dak ni weet da nen integra vooruit gaat ofwat ? Maar dat verliest toch van ne Lancer ze.
Nen integra heeft 220PK standaard, en ne Lancer Evo rond de 400PK.
Evo van 0-100: 3,5 sec ..

hehe, wa gij doet is nu ook nie de bedoeling e
ge vergelijkt (zoas ge zelf zegt) ne STANDAARD integra me 220pk(weet nie of t klopt ma zal wel), met ne lancer EVO VIII mr FQ400(das de lancer me 405pk en die 0-100 doet in 3.5) En nu komt het, die lancer is geen standaard lancer evo VIII, das ene die door een deel tuners (door mitsu Engeland) speciaal is late make om een of ander te viere. Die is hier dus ook nie zoma te krijge(ff terzijde)
Dus begint uw vergelijking al eerst es me "standaard" vs "standaard" (tis wa ge standaard noemt e :p)dus 220pk vs 280. Dan wil ik nog wel gelove da de lancer wint zenne, ma meld het gewoon zoda ge geen verkeerd beeld krijgt van de lancer e(die fq400 heeft btw veel nadele (oa grote draaicirkel, turbolag(zie top gear, word in 4e dachtek eruitgetrokke door ne huurwage), gulzig me naft,...)

AudiS3
24 juli 2005, 22:43
Integra heeft 190pk standaard, Lancer Evo VIII 265pk. :)

Sprintje wordt close ze, de Lancer heeft wel 4-wielaandrijving maar heeft z'n gewicht niet mee. Een goede Integra zou normaal moeten kunnen volgen.

ComputerVISTA
24 juli 2005, 23:17
Zijn exterieur valt me meer mee dan de voorige versie. Minder rond :D

Asserti
24 juli 2005, 23:52
vond de 2005 versie schoner langs buiten, zonder die lijnen in de radiator. Binnenkant is identiek van diegene waarmee ik heb mee gereden.